Ναι έχεις δίκιο ,νομίζω έφερνε έναν μικρό στο 10ευρω( 9,99 ),παρτον ένα τηλ μήπως γιατί βλέπω στο σάιτ μόνο μεγάλους να του έχουν ξεμείνει ,παράδειγμα:Για ρίξε link γιατι συνήθως οι αδιάβροχοι σακοι παίζουν από 30 lt και πανω
Ναι έχεις δίκιο ,νομίζω έφερνε έναν μικρό στο 10ευρω( 9,99 ),παρτον ένα τηλ μήπως γιατί βλέπω στο σάιτ μόνο μεγάλους να του έχουν ξεμείνει ,παράδειγμα:Για ρίξε link γιατι συνήθως οι αδιάβροχοι σακοι παίζουν από 30 lt και πανω
Aμα εισαι νοικοκυρα ............ sorry νοικοκυρης ηθελα να πω!!!!Για την ώρα τροποποίησα τα σαμάρια που χρησιμοποιώ για το super market έτσι ώστε πλέον να πιάνουν ξεχωριστά το καθένα σε κάθε κάγκελο.
Μήπως ήταν πρώην κάτοχος πεμφε με πλαϊνό καλάθι?Σημερα στους προποδες της Παρνηθας...ειδα το απιστευτο...
KLE 500..με καλαθι...ναι κ ιδιο χρωμα με τη μηχανη (μπλε ανοιχτο)...ζευγαρι με παιδι μεσα στο καλαθι...!!!!
Ωραίος Κοσμά...!37 Αυγούστου σήμερα και δουλεύω τα μεγάλα σαμάρια.
Το ένα έτοιμο και στην θέση του για να δούμε πως δείχνει.
Ούτε ιμάντες ούτε σχοινιά. Με τρεις βίδες κατευθείαν στο κάγκελο το καθένα ξεχωριστά.
Ακόμα δεν έχω τελειώσει με τα σαμάρια Θανάση. Έχω σκοπό να φτιάξω τέτοιους ιμάντες αλλά με διαφορετικό τρόπο.Ωραίος Κοσμά...!
Έχω κάνει κάτι αντίστοιχο σε κάποια δικά μου τα οποία στερεώνω στα κάγκελα της μοτοσυκλέτας.
Πάντως έχω παρατηρήσει ότι αν βάλεις αρκετό βάρος μέσα κρεμάνε...
Οπότε νομίζω ότι θα είναι καλύτερα να περαστεί και ένας ιμάντας όταν τελειώσει το φόρτωμα ο οποίος θα πιάνει σχάρα και σαμάρι...
Ωραία φάση! Βαλιτσοσαμάρι ! Μάλλον όμως θα χρειαστείς τον ιμάντα όπως λέει ο Θένος. Θα κρεμάσει το σαμάρι με το βάαρος....37 Αυγούστου σήμερα και δουλεύω τα μεγάλα σαμάρια.
Το ένα έτοιμο και στην θέση του για να δούμε πως δείχνει.
Ούτε ιμάντες ούτε σχοινιά. Με τρεις βίδες κατευθείαν στο κάγκελο το καθένα ξεχωριστά.
Ξέχασα να πω στον Θανάση ότι τα σαμάρια αυτά έχουν φύλλο πλαστικό μέσα για να μένουν ανοιχτά και να μην κρεμάνε. Όπως είναι στην φωτογραφία είναι άδεια. Δεν έχει τίποτα μέσα.Ωραία φάση! Βαλιτσοσαμάρι ! Μάλλον όμως θα χρειαστείς τον ιμάντα όπως λέει ο Θένος. Θα κρεμάσει το σαμάρι με το βάαρος....
Εγώ αντίθετα έχω βάλει φύλλο αλουμινίου από την έξω πλευρά στο οποίο έχω ανοίξει τρύπες στο κάτω μέρος για να θυληκωνουν στις βάσεις του κάγκελου όπως ακριβώς κουμπώνει μία βαλίτσα.Ξέχασα να πω στον Θανάση ότι τα σαμάρια αυτά έχουν φύλλο πλαστικό μέσα για να μένουν ανοιχτά και να μην κρεμάνε. Όπως είναι στην φωτογραφία είναι άδεια. Δεν έχει τίποτα μέσα.
Επίσης από την μέσα μεριά που πιάνουν στα κάγκελα εσωτερικά στην βαλίτσα έχω βάλει 4mm κοντραπλακέ σε όλη την πλευρά. Έχει γίνει ντούρα η βαλίτσα.
Θα μπούνε ιμάντες σε συνδυασμό με αλουμίνιο.Εγώ αντίθετα έχω βάλει φύλλο αλουμινίου από την έξω πλευρά στο οποίο έχω ανοίξει τρύπες στο κάτω μέρος για να θυληκωνουν στις βάσεις του κάγκελου όπως ακριβώς κουμπώνει μία βαλίτσα.
Φυσικά και γίνεται ντούρο το σαμάρι με αυτό τον τρόπο αλλά όλο το βάρος πέφτει στις γωνίες του αλουμινίου ενδεχομένως και του ξύλου που έχεις βάλει εσύ Κοσμά.
Εάν δεν πούνε ιμάντες από την αρχή σε λίγο καιρό θα αρχίσουν να δημιουργούνται τρύπες στα παραπάνω σημεία που ανέφερα.
Βλέποντας το βίντεο με ήχο πόνεσε η καρδιά μου. Βέβαια η ποδιά έκανε την δουλειά της επιβεβαιώνοντάς σε.Μιας και πλέον έχω πλήρη εικόνα της ζημιάς αφού σήμερα βρήκα χρόνο να ασχοληθώ κάνω αναφορά σε αυτή που έπαθα στην χωματοβόλτα με τα KLE.
Όπως βλέπετε και στο βίντεο απόσπασμα σαν κουλαμαρίας που είμαι πέρασα πάνω από ένα βράχο που νόμιζα ότι ήταν γύρω στα 15εκ ύψος.
Το κοπάνημα ήταν γερό και το αποτέλεσμα το βλέπετε εδώ.
4 πιρτσίνια κόπηκαν και στράβωσε η βάση της πίσω βίδας.
Με μερικές σφηριές η βάση ήρθε στα ίσια της χωρίς να κοπεί ευτυχώς.
Η ποδιά από κάτω ούτε που κατάλαβε τίποτα (σχετικά).
Πάμε τώρα να περτινώσω πάλι την ποδιά και να την βάλω στην θέση της. Αύριο αυτό όμως γιατί θα την ενισχύσω στα σημεία αυτά που φάνηκε τελικά ότι θα έχει πρόβλημα στο μέλλον.
Αλλά έτσι είναι τα πρωτότυπα. Θελουν crash test και τροποποιήσεις για να ολοκληρωθούν.
Το ξέρω είμαι πεισματάρης και δεν δέχτηκα την συμβουλή του Παντελή να την κολλήσω.
Και πάλι όμως μετά από αυτό το γερό crash test επιμένω στην άποψη μου ότι δεν χρειάζεται.
Το έχω ήδη κάνει και ο KLEαρχος έχει 18-19εκ. ground clearance. Δες εδώ.δεν ξέρω αν έχεις εξετάσει τη περίπτωση να ψηλώσεις το ground clearance
Raising the KLE 500
Κι εγώ μέχρι να δω το video της ίδιας άποψης με εμένα ήμουν...ΥΓ. Μέχρι το "συμβάν" ήμουν της ίδιας άποψης με τον Παντελή.
Και κοίλο να ήταν πάλι θα έκανε ζημιά γιατί αν δεις το βίντεο την στιγμή που περνάω τον βράχο με τον μπροστινό τροχό κόβω ταχύτητα (σκεπτόμενος μλκ έκανα) με αποτέλεσμα να βυθιστεί η μηχανή γι'αυτό και βρήκε, αντί να πατήσω γκάζι και να τον περάσω σαν άλμα.Κι εγώ μέχρι να δω το video της ίδιας άποψης με εμένα ήμουν...
Πιθανόν η γωνία που υπάρχει στην ποδιά να δημιούργησε την τόση ζημιά, μιας και βρήκε εκεί ακριβώς. Αν ήταν κοίλο, μπορεί να μην ''φρέναρε'' και απλά να ωθούσε όλο το μηχανάκι προς τα πάνω...