Εγώ από τις περιγραφές που είδαμε εδώ, παρατήρησα αυτό που λέει κι ο Κώστας.
Και στις 2 περιπτώσεις κοπανήματος (Μανώλη και Γιώργη) σπάσανε, μετακινήθηκαν κλπ τα κάγκελα. Τη γλίτωσαν οι βαλίτσες, οι οποίες όντως δε σπάνε , ή μάλλον σπάνε με βαριά. Δοκιμασμένο στις πλαστικές givi, όταν για δικούς μου λόγους προσπαθούσα να σπάσω μία. Γι άλλες πλαστικές δεν ξέρω, αλλά οι GIvi δε σπάνε!
Το θέμα όμως είναι μόνο αυτό, όταν επιλέγεις βαλίτσα?
ΠΧ και η τούρατεκ που μου έφυγε από πάνω (την άφησα ανασφάλιστη) κι έπεσε στο δρόμο ενώ πήγαινα με καμιά 100αρα, τίποτα δεν έπαθε. Και σε πτώσεις σταματημένος, ή με λίγα, πάλι τίποτα δεν έπαθε. Αλλά δεν πάθανε και τα κάγκελα!!!
Όπως δεν έπαθαν και τα κάγκελα της BMW στο πέσιμο που έχω δείξει σε βιντεάκι, το περασμένο καλοκαίρι.
Τώρα, αυτοκίνητο δε με κοπάνησε στη βαλίτσα, όπως το Μανώλη στην Τουρκία, οπότε δεν έχω άποψη τι θα κάνουν σε τρακάρισμα.
Πιστεύω ότι το κριτήριο για αγορά βαλίτσας, πρέπει να είναι η χρήση.
Κάποιος που δε θα πατήσει ποτέ σε κάμπινγκ, ή θα το κάνει σπάνια, δε χρειάζεται όσα προσφέρουν οι μεταλλικές.
Εγώ που πάω κάθε καλοκαίρι, το θέλω το εξωτερικό φορτίο απαραίτητα!
Επίσης θέλω άνοιγμα από πάνω κι όχι στο πλάι, θέλω το μικρότερο δυνατό πλάτος συνολικά, δυνατές βάσεις που δε στραβώνουν κλπ. Οπότε οι μεταλλικές καλής σχεδίασης και ποιότητας, είναι μονόδρομος!
Έχοντας τις Touratech Zega Pro για 5 χρόνια, κατέληξα ότι οι "μαμά" BMW adventure είναι πιο βολικές, πιο όμορφες, με απλούστατο κι ασφαλές κούμπωμα και με μικρότερο πλάτος συνολικά, στον ίδιο πρακτικά όγκο κι εκεί πήγα πέρσι. Δεν το μετάνοιωσα σε χώμα και άσφαλτο!
Και στις 2 περιπτώσεις κοπανήματος (Μανώλη και Γιώργη) σπάσανε, μετακινήθηκαν κλπ τα κάγκελα. Τη γλίτωσαν οι βαλίτσες, οι οποίες όντως δε σπάνε , ή μάλλον σπάνε με βαριά. Δοκιμασμένο στις πλαστικές givi, όταν για δικούς μου λόγους προσπαθούσα να σπάσω μία. Γι άλλες πλαστικές δεν ξέρω, αλλά οι GIvi δε σπάνε!
Το θέμα όμως είναι μόνο αυτό, όταν επιλέγεις βαλίτσα?
ΠΧ και η τούρατεκ που μου έφυγε από πάνω (την άφησα ανασφάλιστη) κι έπεσε στο δρόμο ενώ πήγαινα με καμιά 100αρα, τίποτα δεν έπαθε. Και σε πτώσεις σταματημένος, ή με λίγα, πάλι τίποτα δεν έπαθε. Αλλά δεν πάθανε και τα κάγκελα!!!
Όπως δεν έπαθαν και τα κάγκελα της BMW στο πέσιμο που έχω δείξει σε βιντεάκι, το περασμένο καλοκαίρι.
Τώρα, αυτοκίνητο δε με κοπάνησε στη βαλίτσα, όπως το Μανώλη στην Τουρκία, οπότε δεν έχω άποψη τι θα κάνουν σε τρακάρισμα.
Πιστεύω ότι το κριτήριο για αγορά βαλίτσας, πρέπει να είναι η χρήση.
Κάποιος που δε θα πατήσει ποτέ σε κάμπινγκ, ή θα το κάνει σπάνια, δε χρειάζεται όσα προσφέρουν οι μεταλλικές.
Εγώ που πάω κάθε καλοκαίρι, το θέλω το εξωτερικό φορτίο απαραίτητα!
Επίσης θέλω άνοιγμα από πάνω κι όχι στο πλάι, θέλω το μικρότερο δυνατό πλάτος συνολικά, δυνατές βάσεις που δε στραβώνουν κλπ. Οπότε οι μεταλλικές καλής σχεδίασης και ποιότητας, είναι μονόδρομος!
Έχοντας τις Touratech Zega Pro για 5 χρόνια, κατέληξα ότι οι "μαμά" BMW adventure είναι πιο βολικές, πιο όμορφες, με απλούστατο κι ασφαλές κούμπωμα και με μικρότερο πλάτος συνολικά, στον ίδιο πρακτικά όγκο κι εκεί πήγα πέρσι. Δεν το μετάνοιωσα σε χώμα και άσφαλτο!
Τελευταία επεξεργασία: