petros KLR
Μέλος
Γιατι ;;....μην ακους που το κατηγορουν.......δεν ξερουν μπαλιτσα......το μηχανακι Μαμαει...!!!!!E ρε γούστα που βγάζεις Μ αρέσει
Γιατι ;;....μην ακους που το κατηγορουν.......δεν ξερουν μπαλιτσα......το μηχανακι Μαμαει...!!!!!E ρε γούστα που βγάζεις Μ αρέσει
Με την εις άτοπον απαγωγή .............-Αξιοπιστία - Ασφάλεια - Ποιότητα - Μεταφορική Ικανότητα - Αντοχή - Travel anywhere -
M αρέσει, γιατί είναι ιδιαίτερη, δεν μοιάζει με τπτ άλλο. Δεν έχω βέβαια ούτε καν ανέβει πάνω της. ΈχειΓιατι ;;....μην ακους που το κατηγορουν.......δεν ξερουν μπαλιτσα......το μηχανακι Μαμαει...!!!!!
εικόνα
εσύ από το mg?Έχει ωραίο δούλεμα, κα@βλα ήχο απο μοτέρ & εξάτμιση μαμά με το σχετικό κούνημα του μονόδρομου.Έχειεικόνα
εσύ από το mg?
Εχεις δικιο σε αυτο που λες.Το ΧΤΖ για καθημερινό, πως το εννοούμε; Πχ από άλλο φόρουμ κάποιος που το είχε Θεσσαλονίκη έγραφε ότι σε φάση "Καλαμαριά - κέντρο" ήταν μονίμως με βεντιλατέρ, λογικό δεδομένης και της θέσης του ψυγείου.
Για εμένα που η τυπική μετακίνηση είναι 20 χιλιόμετρα ΕΟ και μετά λίγο από πόλη, το πράγμα αλλάζει.
Εχω...MG..αλλα αυτοκινητο......το ιδιο δυστροπο κ ιδιαιτερο ειναι οπως η Ιταλιδα !!!!M αρέσει, γιατί είναι ιδιαίτερη, δεν μοιάζει με τπτ άλλο. Δεν έχω βέβαια ούτε καν ανέβει πάνω της. Έχειεικόνα
εσύ από το mg?
Τι εννοείς αισθανόμουν το βάρος. Στα επιτόπια?Έχει ωραίο δούλεμα, κα@βλα ήχο απο μοτέρ & εξάτμιση μαμά με το σχετικό κούνημα του μονόδρομου.
Μπαίνει καλά κ σε ορεινό στροφιλικι , εγω το αισθανόμουν το βάρος του.
K στα επιτόπια αλλά κ στην κύλιση βαρύτερη αίσθηση .Τι εννοείς αισθανόμουν το βάρος. Στα επιτόπια?
Εκανα κι'εγω test drive στην ιδια βολτα με τον Κωστα kordix το XTZ 1200 του φιλου george_pan και οι εντυπωσεις μου ειναι παρομοιες με του Κωστα, αξονας σα να μην υπαρχει καθολου, ροπατο και σχετικα δυνατο μοτερ, ανετο, και το κυριοτερο, εχει πολυ ελαφρια αισθηση και στριβει πολυ καλα ακομη και σε στραμπουλιγμενα κομματια Οι μεγαλυτερες εκπληξεις ητανε ο αξονας και η σχετικα ελαφρια αισθηση ακομη και οταν το σπρωχνει κανεις στατικα, δε δινει με τιποτα την αισθηση οτι ειναι 260+ γεματο, φαινεται ναχει πολυ καλη κατανομη βαρους. Και ειναι 100% αξιοπιστο.Σου παραθετω το μηνυμα του kordix που ειναι ολη η αληθεια γιαυτό το μηχανακι.kordix έγραψε:Θα εκανα test drive και το xtz 1200. Εγω το εκανα και εντυπωσιάστηκα. Ο καλύτερος αξονας, πολυ γεματο μοτερ χαμηλομεσαιες, ανετο ειδικα στις γωνιες των γονατων, και ευκολο στο κλειστο στροφιλικι. Δεν το περιμενα να ειναι τοσο καλο. Για ταξιδι αυτο θα αγοραζα.
Και ειναι μαυρος σκυλος.
Τα παραπανω τα εχω ακουσει κ απο ιδιοκτήτη
Με το καλο
Τσίαρς... που λεν και στο χωριο σ'...Δεν βαζω 1190 19/17 γιατι καποιος που θελει ΚΤΜ δε βαζει λιστα!
Κορυφαίο!!!Δεν βαζω 1190 19/17 γιατι καποιος που θελει ΚΤΜ δε βαζει λιστα!
Σε διάφορα review και ειδικότερα Moto in action ,και το άλλο του Γιάννου για την καινούργια κάνουν λόγο όχι και τόσο καλά φρένα. Τα βλέπουν και καλά κάπως σπογγοδι και όχι όπως θα έπρεπε.Βάσει αντίστοιχου μπάτζετ και παρόμοιων ζητούμενων,επέλεξα πριν 2,5 χρόνια το τενεράκι.
Η χρήση μου(της) είναι αποκλειστικά ταξίδια εντός και εκτός και ολοήμερες εκδρομές,μονός και διπλός.
Ήθελα κάτι ποιο ξεκούραστο από το προηγούμενο CBF1000FA και ποιο δυνατό από το προ προηγούμενο DL650. Έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από την επιλογή,την οποία όπως όλες τις μοτο μου,τις φέρνω.......στα μέτρα μου, με κόπο χρήμα και μεράκι (η φωτο στο άβαταρ είναι από την πρώτη μέρα που την πήρα στην Χαλκίδα)από τότε έχουν μπει αρκετά καλούδια
Δυο μεγάλα ταξίδια που έχω κάνει,ένα εξωτερικό και ένα εσωτερικό που δεν άφησα κορφή για κορφή, διπλός και φορτωμένος, με εξέπληξε ευχάριστα στις συνεχόμενες ώρες οδήγησης χωρίς να μας κουράσει. Τα πάσα....της αρέσουν αρκετά, είναι σταθερή στις υψηλές ταχύτητες και μέχρι στιγμής,απροβλημάτιστη.Το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε,ήταν πέρυσι το καλοκαίρι στα βουνά της Πίνδου, τα τσιμουχάκια της τρόμπας του πίσω φρένου, που ήταν δική μου παράλειψη η μη αλλαγή υγρών. Μικρό το κακό αφού τα φρένα της είναι εξαιρετικά και πατώντας πρώτα μπροστά,ενεργοποιώντας το συνδυασμένο, δεν είχα θέμα. Το πρόβλημα υπήρχε όταν πάταγα μόνο πίσω,που έπρεπε να.....πατώσει,αλλά ευτυχώς δεν μου χρειάστηκε. Κόστος 50€ περίπου,μαζί με το κιτ επισκευής.
Από ανεμοκάλυψη...... την πήρα με την μαμά τουριστική,αλλά και πάλι είχα ένα θεματάκι με το πως με χτυπούσε ο αέρας στους ώμους και λίγο κούνημα στο κράνος, μετά τα 120χλμ. Περίμενα κανένα τρίμηνο να έρθει από τουρατεκ η βάση της ζελατίνας που ρυθμίζει ύψος αλλά και κλίση που εκεί είναι το όλο θέμα και λύθηκε κι αυτό
.
Για τον άξονα δεν θα σου αναφέρω τίποτα.....απλά τον ξεχνάς, άλλωστε έχουν γραφτεί και αναφερθεί τόσα και τόσα.
Είναι αλήθεια πως για τα κυβικά της, περιμένει κανείς μεγαλύτερη δύναμη στα χαμηλομεσαία,αλλά επίσης είναι γνωστό πως είναι μηχανή αρκετά φιμωμένη από το εργοστάσιο βάσει ευρωπαϊκών προδιαγραφών και για συγκεκριμένο σκοπό(τουριστικό) τον οποίο θεωρώ πως τον καλύπτει σε μεγάλο ποσοστό. Που σημαίνει πως έχει περιθώρια βελτίωσης. Με ένα φιλτράκι κι ένα τελικό την ζωντανεύεις.........αλλά μετά με ένα χταπόδι και πρόσφατα με νέες χαρτογραφήσεις........έχεις άλλο μηχανάκι, αλλά το προχώρησα πολύ
Γιώργο σου απάντησα κατευθείαν εδώ για να προσθέσουν τα παιδιά και τις δικές τους απόψεις,μιας που βλέπω πως θα έχουμε και συνέχεια,αφού έχω την εντύπωση......πως έχεις καταλήξει!
Αυτό στην Πάτρα που λες,δεν με τρελαίνει κιόλας,αλλά άμα είναι καλό και το ξέρεις και μπορεί να παίξει λίγο η τιμή του.....ίσως. Τα έξτρα του είναι οριακά πολύ πιστεύω, για την τιμή και τα χλμ. του.
Αν μπορώ να βοηθήσω και σε κάτι άλλο, πες. Εδώ θα είμαστε!
Το όπως θα έπρεπε για τον καθένα είναι ίσως......όπως θα ήθελε.Σε διάφορα review και ειδικότερα Moto in action ,και το άλλο του Γιάννου για την καινούργια κάνουν λόγο όχι και τόσο καλά φρένα. Τα βλέπουν και καλά κάπως σπογγοδι και όχι όπως θα έπρεπε.
Έχεις άποψη??? Ίσως δεν αφορά το δικό σου μοντέλο, αλλά το καινούριο.
Ευχαριστώ.
Στάλθηκε από το SM-G9750 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk