Γράψε ότι τραβάει η ψυχή σου, και μοίρασε πόνο!!!Μην γράφετε βρε..για τα μηχανάκια που έχετε τώρα...
Γιατί θα πρέπει να γράψω για το καλυτεροτερο.....το...Νο1...το "Κουλούρι" κ θα σας στείλω όλους..!!!!!
Εγώ μαζί σου είμαι !!!
Γράψε ότι τραβάει η ψυχή σου, και μοίρασε πόνο!!!Μην γράφετε βρε..για τα μηχανάκια που έχετε τώρα...
Γιατί θα πρέπει να γράψω για το καλυτεροτερο.....το...Νο1...το "Κουλούρι" κ θα σας στείλω όλους..!!!!!
Γελάει ο κόρακας με κάτι τέτοια.. Πιθανώς γελάει καθήμενος πάνω σε κάποιο δέντρο με το κουλούρι να χάσκει από κάτω στις πρασιες!Μην γράφετε βρε..για τα μηχανάκια που έχετε τώρα...
Γιατί θα πρέπει να γράψω για το καλυτεροτερο.....το...Νο1...το "Κουλούρι" κ θα σας στείλω όλους..!!!!!
Βρε Λεό... Το vmax δεν κόβει ούτε με Βαλε.Αυτό που με τρόμαξε σε σημείο να κλείσω το γκάζι πρωτού βάλω την πέμπτη στο σασμάν, ένα ένα έργο τέχνης,μια μηχανή που την σέβονται ακόμα κ οι χαρλεαδες σε σημείο να σε έχουν επίτιμο μέλος παρόλο που δεν έχεις Χάρλεϊ,η μηχανή που την έκανες παραγγελία κ ξεκίναγε από την πρώτη βίδα για πάρτη σου.Η μόνη του είδους της που έχει κατέβει στην Νέδα σβαρνα κ έχει ανέβει πετώντας πέτρες πίσω μέσα σε μεγάλα νεροφαγωματα. Η πιο μπαρουτοκαπνισμενη
Η V- MAX 1700 φίλου.
Στα δικά μου δεν έχω αλλάξει κ πολλά κ η
αξιοπιστία παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό.
Το tdm 900 που είχα τα πρώτα χρόνια που είχε βγεί ήταν ένα φοβερό μηχάνημα που με πήγε παντού κ δεν κουραζομουν να το οδηγώ κ σε κάθε στάση να το κοιτώ.
Γκάζι είχε αρκετό, τα κανόνια Remus έβγαζαν ένα υπέροχο ήχο κ από αξιοπιστία τέρας.
Το 1150 adventure που έχω τώρα έχει πολλούς λόγους για να μείνει κ αυτό για πολλά χρόνια.
Κακοςςς...που είναι το πνεύμα των Χριστουγέννων..;;;;Βρε Λεό... Το vmax δεν κόβει ούτε με Βαλε.
Ντραγκστερ είναι και επειδή δεν στρίβει το γουστάρουν οι χαρλεαδες
Ρε φίλε... είσαι ο νηματοθέτης του καλύτερου, του πιο ωφέλιμου και παραγωγικού θέματος στο forum... και ενώ θέλω πολύ να σε πειράξω δε μου βγαίνει με τίποτα!1250gs adventure
Τον έδωσε στεγνάΚακοςςς...που είναι το πνεύμα των Χριστουγέννων..;;;;
Καταρχάς χρόνια πολλάΡε φίλε... είσαι ο νηματοθέτης του καλύτερου, του πιο ωφέλιμου και παραγωγικού θέματος στο forum... και ενώ θέλω πολύ να σε πειράξω δε μου βγαίνει με τίποτα!
Απλά ρισπέκτ...
Η "κιουρία" ποια είναι;;; Γιατί το πουλί δεν είναι σίγουρα!!!!
Ευχαριστώ για τις ευχές!Καταρχάς χρόνια πολλά
Πες ότι πας και εσύ για τζι ες, και μας το φέρνεις μουλωχτά-συνομοτικα να πηδηχτώ από το παράθυρο δλδς...
Σατανά!!!!!Ευχαριστώ για τις ευχές!
Το ζουμί είναι στο link, σε συνδυασμό με το σχολιασμό μου και έχεις μπροστά σου τη κλασική ατάκα "μόνο για γνώστες"
Ντραγκστερ είναι Κώστα αλλά η 1700 στρίβει λίγο ως πολύ καλύτερα από τις παλαιότερες.Βρε Λεό... Το vmax δεν κόβει ούτε με Βαλε.
Ντραγκστερ είναι και επειδή δεν στρίβει το γουστάρουν οι χαρλεαδες
Βρε'συ Λεό, τι λέμε ότι είναι ντραγκστερ και ότι δεν στρίβει;;;;Ντραγκστερ είναι Κώστα αλλά η 1700 στρίβει λίγο ως πολύ καλύτερα από τις παλαιότερες.
Η αλήθεια είναι ότι στο γυρνά από βόλτα αλλάξαμε μηχανές στην ευθεία μετά την Οινόη.
Λίγο που ήταν ξένο το όχημα λίγο η τρομακτική ροπή με τα 201 αλογατα χεστ--κα πάνω μου.
Επαγγελαμτιες το έλεγαν και όχι μόνο..Βρε'συ Λεό, τι λέμε ότι είναι ντραγκστερ και ότι δεν στρίβει;;;;
Να το πει κάποιος επαγγελματίας οδηγός αγώνων, ναι συμφωνώ!!! Να το λέμε εμείς όμως;
Ποιος είναι αυτός (από εμάς) που έφερε την μηχανή αυτή στα "όρια" της, και μπόρεσε να πει μετά ότι δεν στρίβει;
Ένα τρομακτικό κτήνος ήταν που ήθελε πολλά και επαγγελματικά "κογιόνια" για να το στρίψεις όπως το μηχάνημα μπορούσε!!!!
Επειδή διάβασα αυτό άρθρο πρέπει να συμφωνήσω;Επαγγελαμτιες το έλεγαν και όχι μόνο..
Yamaha VMAX 1700 – Οριστικό τέλος - BIKEIT!
Παλιά, πολύ πιο πριν το ZZR 1100, το Hayabusa και άλλες μοτοσυκλέτες που συνέδεσαν το όνομα τους με την ταχύτητα και τις τρελές ιπποδυνάμεις, τον ρόλο του… “μπαμπούλα” και του εν παραγωγή μύθου στο δίτροχο στερέωμα, τον είχε αναλάβει το VMAX!www.bikeit.gr
Πάντως με επιφύλαξη να απαντήσω πώς γενικά το concept V-max ήταν εξαρχής ένα Drag Bike.. Στημμένο δηλαδή για επιταχύνσεις.Βρε'συ Λεό, τι λέμε ότι είναι ντραγκστερ και ότι δεν στρίβει;;;;
Να το πει κάποιος επαγγελματίας οδηγός αγώνων, ναι συμφωνώ!!! Να το λέμε εμείς όμως;
Ποιος είναι αυτός (από εμάς) που έφερε την μηχανή αυτή στα "όρια" της, και μπόρεσε να πει μετά ότι δεν στρίβει;
Ένα τρομακτικό κτήνος ήταν που ήθελε πολλά και επαγγελματικά "κογιόνια" για να το στρίψεις όπως το μηχάνημα μπορούσε!!!!
2.3 τα 0-100Πάντως με επιφύλαξη να απαντήσω πώς γενικά το concept V-max ήταν εξαρχής ένα Drag Bike.. Στημμένο δηλαδή για επιταχύνσεις.
Και απο ιδιοκτήτη παλιού V-max μου είχε μεταφέρει αυτή την αίσθηση πώς ήταν ένα κτήνος για επιταχύνσεις αλλά υστερούσε στα υπόλοιπα.
Παρόμοια ιστορία με τα Suzuki b-King. Κτηνώδης επιτάχυνση, κακό στις στροφές. Έχω φίλο που το πήρε κούτα όταν βγήκε και 2 μήνες μετά bye bye το πούλησε κακήν κακώς..
Σε επιταχυνση ήταν άπιαστο, συμφωνούμε όλοι σε αυτό (και πως θα μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά )!Πάντως με επιφύλαξη να απαντήσω πώς γενικά το concept V-max ήταν εξαρχής ένα Drag Bike.. Στημμένο δηλαδή για επιταχύνσεις.
Και απο ιδιοκτήτη παλιού V-max μου είχε μεταφέρει αυτή την αίσθηση πώς ήταν ένα κτήνος για επιταχύνσεις αλλά υστερούσε στα υπόλοιπα.
Παρόμοια ιστορία με τα Suzuki b-King. Κτηνώδης επιτάχυνση, κακό στις στροφές. Έχω φίλο που το πήρε κούτα όταν βγήκε και 2 μήνες μετά bye bye το πούλησε κακήν κακώς..
Σύμφωνα με τον χαρακτήρα του, το πλαίσιο του, τις αναρτήσεις του, κλπ κλπ.Σε επιταχυνση ήταν άπιαστο, συμφωνούμε όλοι σε αυτό (και πως θα μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά )!
Εγώ έχω "ένσταση" ως προς το "δεν έστριβε"! Να προσπαθήσω να το θέσω αλλιώς:
Μπορούμε να πούμε ότι "δεν έστριβε, σύμφωνα/συγκριτικά με την κτηνωδη δύναμη του και τα κυβικά του, για την εποχή του"!
Ένα σκέτο δεν έστριβε, το αδικεί σε υπερθετικό βαθμό!!!
Εγώ έχω ένα στο γκαράζ! Όχι στο δικό μου όμως, δίπλα ο γείτονας έχει !!!!! "Εισαγωγής"....Σύμφωνα με τον χαρακτήρα του, το πλαίσιο του, τις αναρτήσεις του, κλπ κλπ.
Το έβγαλαν για συγκεκριμένο σκοπό βρε Νικόλα.
Τεσπα... Όλοι θα θέλαμε και ένα τέτοιο σε μια γωνιά του γκαράζ μας