Ευχαριστώ ΄Κώστα !!Την έκανα τελικά κι εγώ την αναβαθμισούλα μου
Τώρα απο εντυπώσεις εχω να πώ τα εξής:
................... Ευχαριστώ Γιάννη!
Τελευταία επεξεργασία:
Ευχαριστώ ΄Κώστα !!Την έκανα τελικά κι εγώ την αναβαθμισούλα μου
Τώρα απο εντυπώσεις εχω να πώ τα εξής:
................... Ευχαριστώ Γιάννη!
Σου διαφεύγει το γεγονός της καλύτερης ατμοποίησης, κ ενας τρόπος να γίνει αυτό είναι στη σωστή χρονική στιγμή του ψεκασμού πάνω σε όσο το δυνατόν περισσοτερα "ζεστά" μέρη.
δηλαδη? πως μπορεις να το κανεις αυτο?
Η ατμοποιηση και ο στροβιλισμος (αν καταλαβα καλα) εξαρταται και απο το σχημα του θαλαμου καυσης, και απο το ποσο καλα δουλευει το συστημα εξαγωγης, και απο το αβανς, και ισως και απο αλλους παραγοντες που μου διαφευγουν Σωστα;Σου διαφεύγει το γεγονός της καλύτερης ατμοποίησης, κ ενας τρόπος να γίνει αυτό είναι στη σωστή χρονική στιγμή του ψεκασμού πάνω σε όσο το δυνατόν περισσοτερα "ζεστά" μέρη.
δεν εχουν ολα τα μοτερ αισθητηρα στο φιλτροκουτι
και επισης σε αρκετους εγκεφαλους δε μπορεις να επεμβεις στο maf
και αν καταλαβα καλα, ο μπρος θελει να πει αλλο πραγμα(?)
και επισης ελαφρα αυξηση στις ψηλες στροφες τι εννοεις?
Έχεις δίκιο ο στροβιλισμός πετυχαίνει με το σχήμα στο θάλαμο καύσης. Αυτό που κάνω είναι με λίγη μεγαλύτερη πίεση σταδιακά με τις στροφές του κινητήρα και το άνοιγμα του γκαζιού, να βελτιώσω τον στροβιλισμό (φαινόμενο βεντούρι) με αποτέλεσμα καλύτερη απόδοση και οικονομία. Βέβαια όλα αυτά είναι συνάρτηση πχ.αν φοράει το μηχανάκι, πχ. ελευθερο φίλρο, εξάτμιση κλπ. αλλάζει η πίεση εισαγωής εξαγωγής *το βεντούρι που λέγαμε και αναλόγως μπαίνουν οι σωστές τιμές στους χάρτες για να ιστοσταθμίσουν το backfire-pressure με τις απαιτήσεις στο καύσιμο..Η ατμοποιηση και ο στροβιλισμος (αν καταλαβα καλα) εξαρταται και απο το σχημα του θαλαμου καυσης, και απο το ποσο καλα δουλευει το συστημα εξαγωγης, και απο το αβανς, και ισως και απο αλλους παραγοντες που μου διαφευγουν Σωστα;
Που θες να καταλήξεις δεν μας είπεςξερω πως επεμβαινουν εξωτερικασ το μαφ η στον αισθητηρα πιεσης κλπ συνηθως ειτε με ενα ροοστατη ειτε με ενα τραζιστορ γινεται για να παρεις ενα γραμμικο offset στον εγκεφαλο το οποιο στην ουσια θα πετυχει να φερει το μειγμα σε λιγο καλυτερη κατασταση με μπακαλιστικο τροπο ''ξεγελωντας'' τον εγκεφαλο
το να αυξησεις την πιεση δε θα ελεγα οτι αλλαζει κατι στην ''ατμοποιηση'' που λεει ο μπρος μιας και αυτο εξαρταται σχεδον αποκλειστικα απο το που ψεκαζει το μπεκ, το ποσο μακρια, το πως ειναι ο θαλαμος καυσης, το πως ειναι ο αυλος εισαγωγης, τι τραχυτητα εχει κλπ κλπ κλπ...
επισης η αυξηση της πιεσης δημιουργει μακροχρονια προβληματα και στην τρομπα οπου τη ζοριζει παραπανω, αλλα και στα μπεκ, αν η πιεση ειναι εκτος των εργοστασιακων specs που δινει ο κατασκευαστης του μπεκ. Επισης πρεπει να ξαναφτιαχτει απ την αρχη ολος ο χαρτης καυσιμου, δηλαδη ενας πονοκεφαλος χωρις λογο
οπως ειπα και στην αρχη ομως οι ενστασεις μου δεν ειναι για το wot μειγμα, αλλα για τα ενδιαμεσα...
τωρα βεβαια η αληθεια ιενια οτι και στα μποξερ που εβαλες τα 14αρια που βλεπω στο wot ειναι λιγο φτωχα, παντως τα 15+ του εργοστασιου ειναι τραγικα
ειπα εξ αρχης, οτι τα afr θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα ωστε να υπαρχει καλυτερη αποκριση/ροπη στα ενδιαμεσα γκαζια, και επ αυτου γινεταη η ολη κουβεντα, οποτε δε καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα σου τωραΠου θες να καταλήξεις δεν μας είπες
Δεν επεμβαίνω στην πίεση της αντλίας, αυτή είναι σταθερή στα 3,5-4 Bar εκτός αν την αλλάξεις ή κάνεις το bypass που προανέφερα στα R1200GS.ξερω πως επεμβαινουν ..............
το να αυξησεις την πιεση δε θα ελεγα οτι αλλαζει κατι στην ''ατμοποιηση'' που λεει ο μπρος μιας και αυτο εξαρταται σχεδον αποκλειστικα απο το που ψεκαζει το μπεκ, το ποσο μακρια, το πως ειναι ο θαλαμος καυσης, το πως ειναι ο αυλος εισαγωγης, τι τραχυτητα εχει κλπ κλπ κλπ...
επισης η αυξηση της πιεσης δημιουργει μακροχρονια προβληματα και στην τρομπα οπου τη ζοριζει .............
..........................
οπως ειπα και στην αρχη ομως οι ενστασεις μου δεν ειναι για το wot μειγμα, αλλα για τα ενδιαμεσα...
τωρα βεβαια η αληθεια ιενια οτι και στα μποξερ που εβαλες τα 14αρια που βλεπω στο wot ειναι λιγο φτωχα, παντως τα 15+ του εργοστασιου ειναι τραγικα
Το απόγευμα έχω κανονίσει και εγώ επίσκεψη στο Γιάννη.
θα ενημερώσω για νεότερα.
Επομενο βημα αν φτιαξετε το 800 και θελετε κατι ακομα...αν σας τρωει το χερι σας...και η τσεπη σας...ΑΥΤΟ!Και εγω για μετα το Πασχα το εχω δρομολογήσει και δεν βλέπω την ώρα.:stm:
Επομενο βημα αν φτιαξετε το 800 και θελετε κατι ακομα...αν σας τρωει το χερι σας...και η τσεπη σας...ΑΥΤΟ!
προτιμώ το 1090 Κώστα να ξες
Θα σε τηλ αύριο να σε μπριζώσω!Δημήτρη θέλω νέα σου άμεσα για το εργαλείο.
GS is the best way to spend a lot of time on the road