Η τιμη ειναι παρα πολυ καλη!
Οπως λενε ολα τα αμερικανοτζιμανια/χεραδες/μαστορια του πληκτρολογιου στο advrider, το σταμπιλιζατερ ειναι απλα χανζαπλαστ, πρεπει να βρεις την πραγματικη αιτια που εχεις ασταθεια! Και μετα απο λιγο συνειδητοποιουν οτι το 1Χ90 τους ερχεται απο το εργοστασιο με σταμπιλιζατερ...
Απο τη στιγμη που οι αναρτησεις σου ειναι σωστα ρυθμισμενες, το πλαισιο και οι ζαντες σου ισιες, τα λαστιχα σου οκ, και εξακολουθεις να εχεις τρεμουλο στο τιμονι στα 120 και πανω, το μονο που μενει ειναι η γεωμετρια... δηλαδη μακρυες διαδρομες αναρτησεων σε 21/18 τροχους. Αυτο ειναι δυσκολο για τα τζιμανια να το καταλαβουν. Οταν πρωτοδοκιμασα το 1090 εκανα με τα χερια την κινηση προσποιησης κοσκινισματος στο τιμονι και δεν ενιωσα καμια αντισταση. Εβγαλα το εργοστασιακο σταμπιλιζατερ, αδειασα το εργοστασιακο λαδι (που και λιγο ηταν αλλα και μικρου ιξωδους) και εβαλα 20αρι καλαμιων. Τεραστια διαφορα, πλεον δουλευε σωστα το σταμπιλιζατερ, και φυσικα συνεβει αυτο που λες, στα κλειστα κομματια "βαρυνε" το μπροστινο. Οχι τιποτε τραγικο,απλα η διαφορα ηταν υπαρκτη. Οπως λες, δεν γινεται να τα εχεις ολα. Το σταμπιλιζατερ σε μηχανακια ψηλα, δυνατα, με 21/18 τροχους κατα την αποψη μου ειναι εκ των ων ουκ ανευ. Και για την εθνικη, σε περιπτωση λακουβας/ριπης ανεμου αλλα και για το χωμα, πχ για τις φυτευτες πετρες, οπου πλεον πολυ δυσκολα "κλωτσανε" το τιμονι. Εαν αυτο σημαινει λιγο περισσοτερη δυναμη στο τιμονι στα κλειστα κομματια μιλαμε για μια "ταλαιπωρια" που προσωπικα αποδεχομαι πληρως...