Τι μηχανή on/off να διαλέξω;

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Εννοείτε αυτό το έχω βάλει καλά στο μυαλό μου!!!

φιλαρακι τώρα βλέπω και το στρομ και μπορώ να πω ότι σαν ομορφιά πραγματικά είναι πανέμορφο τουλάχιστον για τα γούστα μου! Σαν να γερνώ σιγά σιγά στο +500€ απλά λίγο με κολλάει ότι όσο έχω διαβάσει μέσα στο φόρουμ όλοι στα στρομ λένε ότι είναι βαρετό μηχανάκι! Θα ήθελα την άποψη σας και για στρομ 800 ευχαριστώ και πάλι παιδιά για τις απαντήσεις

Μόλις είπα στον γιο μου (που ζει εξωτερικό και παρότι σχετικός δεν παρακολουθεί τις εξελιξεις εδώ) ότι πήρα V-strom 800 , η απάντηση ήταν:
Τι πήρες ? V-strom ? Γέρασες..

Η απάντηση μου ήταν (πάντα ήθελα να το πω αυτό), Δεν είναι αυτό που νομίζεις... :yew:
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Για πρώτη μηχανή άρα και σε άπειρο αναβάτη ΙΔΑΝΙΚΑ θα πρότεινα το πολύ ένα 500ρι δικυλινδρο δηλαδή cb500x ή το voge 500 ds ή dsx. Αν δεν είσαι πολύ ψηλός τα δύο 500ρια είναι πιο άνετα από το Τ7 το οποίο αν δεν το βάζεις και χώμα νομίζω πως δεν αξίζει η αγορά του αφού υστερεί σε άνεση. Δες λίγο τη σέλα του για παράδειγμα.

Τώρα πρώτη μηχανή με 700-790-800cc και μπόλικο γκάζι σε άπειρο αναβάτη δεν θα το συνιστούσα αλλά αν σου αρέσει κάποιο από αυτά τότε προχώρα αλλά πρόσεχε πολύ. Όσο φιλικά και να είναι με rain χάρτες και ένα σωρό ηλεκτρονικά θέλουν προσοχή γιατί μαζεύουν εύκολα km λόγω μεγαλύτερης ροπής.

Αν νομίζεις πως έχεις την αυτοσυγκράτηση που απαιτείται πάρε ότι σου αρέσει. Αυτό όμως επειδή ως γνωστόν το γκάζι είναι γλυκό, δεν μπορείς να το ξέρεις από πριν, οπότε σκέψου σοβαρά τι θα αγοράσεις. Πολλοί γνωστοί και φίλοι ξεκίνησαν με πολλά κυβικά, κάποιοι επιβίωσαν κάποιοι άλλοι όμως δεν τα κατάφεραν να μείνουν όρθιοι (και δυστυχώς κάποιοι ζωντανοί). Οι σημερινές μοτοσυκλέτες είναι πιο ασφαλείς βέβαια από αυτές των 90s-00s, αλλά από την άλλη οι νόμοι της φυσικής είναι αμείλικτοι και κάθε υπέρβαση των ορίων είναι επίφοβη.

Οπότε πάρε κάτι πιο εύκολα διαχειρίσημο και κάνε μια σειρά από μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και όταν μάθεις να "διαβάζεις" τους άλλους οδηγούς στο χάος που λέγεται ελληνικοί δρόμοι πάρε ότι τραβάει η ψυχή σου.
 

sam4g

Μέλος
Όνομα
Γεράσιμος
Μοτό
NC750X
Συμφωνώ απόλυτα ότι για πρώτη μηχανή, καλύτερα θα ήταν αν κοιτάξεις για κάποιο πιο entry level. Μπορεί όντως να είσαι συνετός με το γκάζι και να μην έχεις τα μυαλά πάνω απ το κεφάλι σου, αλλά το γκάζι είναι γλυκό και μπορεί να το ανοίξεις εκεί που δεν πρέπει, λόγω απειρίας. Όσο περισσότερο το γκάζι τόσο μεγαλύτερη η καμπύλη εκμάθησης.

Επίσης, καλύτερα να πήγαινες σε κάποιο ελαφρώς μεταχειρισμένο, ώστε οδηγώντας, να κατασταλάξεις στο τί θες από τη μοτοσικλέτα και έτσι δεν θα έχεις μεγάλη χασούρα αν θελήσεις μετά από κάνα χρόνο να πας σε κάτι άλλο.

Τέλος, επειδή αναφέρθηκε το NC750X, το καινούριο ( >2021) δεν είναι On-Off. Είναι μια μοτοσικλέτα καθαρά δρόμου.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Νομίζω υπερβάλουμε λίγο.27 χρόνων είναι το παλικάρι.εχει πήξει λίγο το μυαλό του και δεν μιλάμε και για τίποτα πυραύλους εδάφους. Εγώ πήρα στα 32 πρώτο μηχανάκι ζζρ1200.ακομα εδώ είμαι τη γλύτωσα γιατί είχε πήξει λίγο το μυαλό.οχι ότι λέω ότι αυτό που έκανα είναι το σωστό,αλλά κ τα 500δικυλινδρα που του προτείνετε μου μοιάζουν πολύ νωθρα μηχανάκια κ θα του σπάσουν τα νεύρα στο δικαβαλο. Για μένα επαναλαμβάνω ιδανικό μηχανάκι είναι ένα βερσυς 650 αλλά ο άνθρωπος έβαλε μέσα κ το χωμα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μεταξύ ενός CB500X για παράδειγμα και ενός Transalp 750 προσωπικά δεν βρίσκω κάποιο μεγάλο χάσμα σε θέμα ασφάλειας για έναν αναβάτη. Ειδικά 27 ετών.

Ο κίνδυνος ξεκινάει όταν οι εντάσεις μέσα μας και το κυνήγι της ανδρεναλίνης ξεπερνάει το μυαλό, την εμπειρία και τις ικανότητες μας.

Αναλογικά σε έναν αναβάτη χωρίς μυαλό και χωρίς ικανότητες η διαφορά ανάμεσα σε ένα 500 άρι και ένα 800άρι για μένα είναι σαν να λέμε παίξε Ρώσικη ρουλέτα με ένα 9άρι ή ένα 45άρι. Το πρώτο θα σου τινάξει λίγο τα μυαλά το δεύτερο πολύ. Στο τέλος πάντως το αποτέλεσμα το ίδιο θα είναι.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
«Οι απόψεις είναι σαν τις κwλοτρiπidες: Ο καθένας διαθέτει κι από μία...» :sneaky:

Να διαλέξει το παλικάρι (επί προκειμένω ο Trexantiri ) ότι του αρέσει στο μάτι.
Έτσι κι αλλιώς πρώτα το μάτι ψωνίζει, μετά η ψυχή και στο τέλος η λογική.
Το αν είναι έμπειρος ή άπειρος για λίγα ή πολλά κυβικά, παγερά αδιάφορο, ΑΝ....
Αν ξοδέψει μερικά € παραπάνω και κάνει ένα-δυό μαθήματα οδήγησης με ανθρώπους που κατέχουν το know how... (υπάρχουν αξιόλογες σχολές) θα μάθει να σέβεται αυτό που οδηγεί και θα μάθει να συμπεριφέρεται σε αυτό με σωστό τρόπο.
Τι να το κάνω το μηχανάκι των 500σίων κυβικών αν δεν με γεμίζει ? Να το βλέπω και να λέω κάθε μέρα ρε τι μ@λ@κια αγορά έκανα?

Εν κατακλείδι...
Προσωπικά θα αγόραζα με σειρά προτίμησης
Transalp
V-strom
CF800

Βέβαια εγώ πήρα BMW. (απωθημένα βλέπεις....) :p
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Το θέμα είναι το μπατζετ. Aν όλο πάει στο μηχανάκι , αμέσως χάνονται τα μαθήματα και ο σωστός εξοπλισμός.
Το 800mt ή ένα μεταχειρισμένο από τα γνωστά καλά ,φαντάζουν ιδανικά.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Έπρεπε να υπάρχει ένα κατάστημα, που να διαθέτει όλες τις μηχανές που κυκλοφορούν, να πληρώνεις με την ώρα, και να οδηγείς όποια μηχανή θέλεις για όση ώρα θέλεις. Δωρεάν να είναι μόνο οι συμβουλές και το μπλα μπλα.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εγώ συμφωνώ με τον doc.dd , θα σε συμβουλευα φιλε μου τρεχαντιρι για πρωτο μηχανακι ενα χαγιαμπουσα να στρωσεις χαρακτηρα , μετα που θα εχεις μαθει να ελεγχεις την δυναμη μπορεις να πας σε τρανσαλπ 750
 

Trexantiri

Μέλος
Όνομα
Minas
Μοτό
V-Strom 800 DE
Μα ρε παιδιά μην τρελένεστε με αυτό το θέμα της ταχύτητας κι μην αλλοιωνουμε το θέμα… εγώ απλά θέλω απόψεις πάνω σε αυτά τα μηχανάκια πλας του v-strokeπου μου φαίνεται καλό και αυτό δεν υπάρχει λόγος για να συζητάμε αν θα τρέχω η αν όχι οδηγάω πάνω από 10 χρόνια μηχανάκι 300αρι απλά τώρα θέλω να πάω σε μηχανή that’s all! Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις είναι πολύτιμες οι απόψεις σας!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μα ρε παιδιά μην τρελένεστε με αυτό το θέμα της ταχύτητας κι μην αλλοιωνουμε το θέμα… εγώ απλά θέλω απόψεις πάνω σε αυτά τα μηχανάκια πλας του v-strokeπου μου φαίνεται καλό και αυτό δεν υπάρχει λόγος για να συζητάμε αν θα τρέχω η αν όχι οδηγάω πάνω από 10 χρόνια μηχανάκι 300αρι απλά τώρα θέλω να πάω σε μηχανή that’s all! Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις είναι πολύτιμες οι απόψεις σας!
Οταν σε ρωτησα εαν θα ειναι η πρωτη σου μηχανη αυτο εννοουσα.
Εφοσον οδηγας 10 χρονια διτροχο, αλλαζει το θεμα.
Εγω κολλουσα στο πρωτη μηχανη και δικαβαλο.
 

Trexantiri

Μέλος
Όνομα
Minas
Μοτό
V-Strom 800 DE
Δεύτερο άτομο και μπαγκαζια μ' αυτην την ανάρτηση ?
Καλά ναι.

Μακαρένα ξέρεις να χορεύεις?
Θα σε μαθει ο Σοϊχίρο.

Θα τερματίσεις την μοναδική ρυθμιση που έχει, που είναι προφορτιση ελατηριου (αν έχεις κλειδί προχειρο, μια που εν έτι 2023, μηχανή €12.000 ουτε καν χειροκίνητη ρύθμιση δεν έχει !!!)

Και πάλι θα χτυπάς σαμάρακι η κυματισμό στον δρόμο δικαβαλος φορτωμένος και θα πηγαίνεις χορεύοντας 50-100μετρα μέχρι να μπορέσει αυτή η ανάρτηση να σταματήσει την ταλάντωση.

Αν δέ, πέσεις σε συνεχόμενους κυματισμους, η αδύναμη πίσω ανάρτηση θα αποσυντονιστεί πληρως, και μια που όπως λες είσαι και άπειρος, ελπίζω να προλάβεις να κόψεις ταχύτητα πριν το χάσεις και σε εκτοξεύσει. .
Εσυ τι θα πρότεινες δηλαδή φίλε μου;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δημήτρη το nc 750 με dct κούτα φτάνει νομίζω 11.000 .
Αν μου πει κάποιος ότι είναι ταγμένος στο dct και δεν το αλλάζει να το δεχτώ !
Αλλά σε αυτό το εύρος τιμής έχεις πολλές καλύτερες επιλογές ! Μόνο το διπλό δισκόφρενο και το upside down φτάνει για να πας άλλου , χωρις να βάλω και όλα τα υπόλοιπα
Επειδή το παλικάρι είπε -αν κατάλαβα καλά- για πολύ λίγες απλές διελεύσεις σε χωματόδρομους και επειδή είναι πραγματικά άπειρος και επειδή όταν έχουμε άπειρο απέναντι μας δεν πρέπει να, κρίνουμε με τα προσωπικά στάνταρ αλλά να συστήνουμε με ασφάλεια. Το τι θα κάνει είναι τελικά δική του επιλογή.

Θα συμφωνήσω κατά γράμμα σε όσα έγραψε ο Κωστής kordix

Κατά σειρά θα πρότεινα τα:
α) Cb500x
β) v-strom 650 xt (τρέχει προωθητική και είναι -500€ και ποιο φθηνό από το απλό 650)
και τέλος γ) το NC750X που θεωρώ ότι είναι η ιδανικότερη και ευκολότερη μεγάλη μοτοσυκλέτα για αρχάριο. Δεν είναι On/Off αλλά θα περάσει ελεγχόμενα εύκολα από βατούς χωματόδρομους και θα υποστηρίξει μια χαρά το δικάβαλο .ε τεράστια οικονομία στα καύσιμα.

Και με τις τρεις επιλογές θα περισσέψουν χρήματα για εξοπλισμό αναβατών που σε έναν αρχάριο είναι προτιμότερο ΕΚΕΙ να μην κάνει εκπτώσεις. Στη πρώτη του μηχανή ας κάνει.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Εσυ τι θα πρότεινες δηλαδή φίλε μου;
Κάτι αρχήν για πρωτη μοτοσυκλετα θα πρότεινα ενα-δυο κλικ πιο κάτω για αρχή και μόνο αν έχεις ήδη (που υποθέτω ότι έχεις) δίπλωμα αυτοκινήτου και εμπειρία δρόμου.

Κάτι σαν V-strom 650, η. Honda CBX 500

Αν επιμένεις να πας στην κατηγορία το V-strom 800 θα ήταν η πρώτη μου επιλογή.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Μόλις έκανα τεστ το τρανσαλπ …. Και πριν λίγο καιρό είχα κάνει και το στρομ!
Δεν θα το προτιμούσα με τπτ σε σχέση με στρομ8 και Τ7 … με τπτ όμως!
Επειδή τα δυο νέα μοντέλα με είχαν βάλει σε σκέψεις για το Τ7 που πήρα πέρυσι, είμαι σχεδόν ευτυχής που τουλάχιστον το ένα το απέκλεισα …
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε παιδιά εσείς που προτείνετε CB500X και NC750 θα τα αγοράζατε για εσάς?

Όχι αλλά τα προτείνετε σε άλλους χαχαχα
Εμείς Βαγγέλη αγοράσαμε Vespino 50cc για πρώτη μηχανή και DT200R για δεύτερη. Ή 4η μηχανή μου ήταν 500cc.

Οπότε ναι, μάλλον κάτι από αυτά θα έπαιρνα αν ήμουν αρχάριος το 2023.

Μια βόλτα από το Youtube και εκεί θα δεις γέλια με τα ατυχήματα από αρχάριους και τους χειρισμούς τους. Αλλά... ξεχνάμε που δίνουμε συμβουλές.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για να ανάψουν τα αίματα αδέλφια είμαι ανάμεσα σε T7 και στρομ 800 πάμε λίγο τώρα
Φιλέ, νομίζεις πως το ζητούμενο είναι να ανάψουν τα αίματα;

Την κεφάλα σου προσπαθούμε να προστατέψουμε. Με το ζόρι δε γίνεται.

Απόψεις δεν ζήτησες; Αξιολόγησε και λειτούργησε με το δικό σου σκεπτικό. Καλή αγορά και άπεφτος να είσαι.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom