Αν μιλάς για το 990.
Καταναλωση 6.5 με 7 σε ήπια οδήγηση σε επαρχιακο.
Σίγουρα 8 σε χρήση στο βουνό.
Στην πόλη βγαίνει μόνο για να πάρει μπροστά και αυτό μια φορά στο τοσο, ανά μια με δύο εβδομάδες...
Το μηχανάκι είναι μοντέλο του 2006 και είναι εντελώς μαμά από εξατμίσεις και φίλτρα.
Γύρω γύρω έχει τα κάγκελα του και τα προστατευτικα του αυτοκόλλητα, όπως επίσης και κάποιες οπτικές αναβαθμίσεις.
Από χάρτη έχει τον εργοστασιακο...
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καταναλωση 6.5 με 7 ,δεν είναι κάτι τραγικό.
Αν δεν χρησιμοποιείς το μηχανάκι και για "εργάτη" (που δεν κανει)΄,κ το'χεις μόνο για βόλτες με χαμόγελα ,κ το γουστάρεις ,κράτα το.
Για τους ίδιους λόγους έδωσα το δικό μου ΚΤΜ ,με το έμπα της κρίσης ,κ πήρα ΧΤ660Ζ.
Του'σκασα ένα σκασμό λ7 & εργατώρες για βελτιώσεις ,που τελικά ξεπέρασε την τιμή απόκτησης ενός 990.
Τα χαμόγελα του 990 όμως ,δεν μου τα'βγαλε ΠΟΤΕ!!!
Το μόνο που όντως κέρδισα ,ήταν η διαφορά σε βενζίνες ,ή οποία σε μια 500άρα 2κάβαλη ημερήσια ,μας έκανε το τραπέζι στην ταβέρνα.
Αλλά εγώ σε βόλτα κάτω από 8,5/100 δεν είδα ποτέ.(έχω φαγούρα στο δεξί)