Goukos
Once a Marine always a marine....
Φιλαρακι...... Έχεις δουλεψει ΣΔΟΕ ;;;Eισαι παντρεμενος ? εχεις παιδια ? Ελευθερος ? τι εσοδα εχεις το μηνα περιπου ?
Φιλαρακι...... Έχεις δουλεψει ΣΔΟΕ ;;;Eισαι παντρεμενος ? εχεις παιδια ? Ελευθερος ? τι εσοδα εχεις το μηνα περιπου ?
Έ!!Όχι και περισσότερο αξιόπιστα τα 950 απτα 990,μην τρελαθούμε τελείως και ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε,διαφωνώ κάθετα.Στις 4 σελιδες με ρωτησατε διαφορα που δεν προλαβαινα να απαντησω και να μπουμε σε μια χρονοδυνη ερωταπαντησεων,αλλα
@MoNiker και @Gio_Diego_950_ADV
και οσοι μου πατε για 950,το ξερω οτι δουλευει καλυτερα και πιο γλυκα το 950 και οτι γενικα ειναι το ιδιο αξιοπιστο και περισσοτερο με το 990,
αλλα η αληθεια ειναι οτι στην μεταπωληση 990 παιρνει και η κουτση Μαρια.
Το 950 θελει αυτον που ξερει τι παιρνει κι εχει ψαχτει(λιγοτεροι).
Ειχες ΚΑΙ 950 η μονο 990?Απλά το 990 αν σου βγάλει πρόβλημα με τον ψεκασμο μπορεί να τρέχεις και να μη φτάνεις. Προσωπικά, και μετά από δύο 990, όταν ξαναπάρω θα πάρω 950.
EΛΙΩΣΑΑΑΑΑΑΑΑΟπως του τα λετε ...............
καλυτερα να αφοπλιζει.........
..βομβες...στη....Βαγδατη......
παρα να οδηγησει....ΚΤΜι !!!!!
Το σκορτσαρισμα με αλλο γραναζωμα δεν στρωνει?Φίλε μου δεν είχα 950. Είχα 2 990. Το πρώτο δυστυχώς δεν το κράτησα πάρα πολύ οπότε η εμπειρία μου πηγάζει περισσότερο από τα χιλιόμετρα που έκανα με το δεύτερο.
Ο ψεκασμός κάτω από τις 3000 στροφές δεν παλεύεται. Και εγώ που γενικά είμαι πολύ χαλαρός οδηγός με πείραζε αυτό πάρα πολύ. Στο χώμα μάλιστα σε δύσκολα κομμάτια, γινόταν ουσιαστικό θέμα.
Επίσης μου είχε βγάλει ο ψεκασμός σημαντικά προβλήματα, με το τελευταίο να μην μπορούν να το εντοπίσουν ακόμη και έμπειροι εξουσιοδοτημένοι (αυξημένη κατανάλωση από ένα σημείο και μετά και το σημαντικότερο μερικές φορές έσβηνε επάνω στην αλλαγή ταχύτητας με το πάτημα του συμπλέκτη - κίνδυνος να σε πατήσει ο πίσω όπως στο περσινό march moto madness όπου το ψιλοπατούσαμε σε μια στριφτερή ανηφορική και σε μια αλλαγή μου έσβησε και ο @gsmaniac που ακολουθούσε κόντεψε να με περάσει σουβλάκι...). Και επειδή έχω διαβάσει πάρα πολύ αυτά που γράφονται εντός και εκτός Ελλάδας για το εν λόγω πρόβλημα, αλλά και άλλα που αφορούν στον ψεκασμό (σε όλα τα 990 και όχι μόνο στα πρώτα), υπάρχουν μερικά τέτοια θέματα που παίζει να μη λυθούν ποτέ ή να λυθούν με πατέντες.
Δυστυχώς δεν στρώνει. Επίσης δεν υπάρχει καμία στάνταρ (universal) λύση για να στρώσει. Υπάρχουν αρκετές πατέντες που κάνουν πολλοί και πιθανώς να δουλέψουν μερικώς, αποκλειστικά όμως για το δικό τους μηχανάκι.Το σκορτσαρισμα με αλλο γραναζωμα δεν στρωνει?
Το αλλο ακουγεται τρομακτικο.
Καλα δεν ειναι κανονας,αλλα αν σου κατσει...
Το θυμάμαι αυτό......άγιο ειχαμεΦίλε μου δεν είχα 950. Είχα 2 990. Το πρώτο δυστυχώς δεν το κράτησα πάρα πολύ οπότε η εμπειρία μου πηγάζει περισσότερο από τα χιλιόμετρα που έκανα με το δεύτερο.
Ο ψεκασμός κάτω από τις 3000 στροφές δεν παλεύεται. Και εγώ που γενικά είμαι πολύ χαλαρός οδηγός με πείραζε αυτό πάρα πολύ. Στο χώμα μάλιστα σε δύσκολα κομμάτια, γινόταν ουσιαστικό θέμα.
Επίσης μου είχε βγάλει ο ψεκασμός σημαντικά προβλήματα, με το τελευταίο να μην μπορούν να το εντοπίσουν ακόμη και έμπειροι εξουσιοδοτημένοι (αυξημένη κατανάλωση από ένα σημείο και μετά και το σημαντικότερο μερικές φορές έσβηνε επάνω στην αλλαγή ταχύτητας με το πάτημα του συμπλέκτη - κίνδυνος να σε πατήσει ο πίσω όπως στο περσινό march moto madness όπου το ψιλοπατούσαμε σε μια στριφτερή ανηφορική και σε μια αλλαγή μου έσβησε και ο @gsmaniac που ακολουθούσε κόντεψε να με περάσει σουβλάκι...). Και επειδή έχω διαβάσει πάρα πολύ αυτά που γράφονται εντός και εκτός Ελλάδας για το εν λόγω πρόβλημα, αλλά και άλλα που αφορούν στον ψεκασμό (σε όλα τα 990 και όχι μόνο στα πρώτα), υπάρχουν μερικά τέτοια θέματα που παίζει να μη λυθούν ποτέ ή να λυθούν με πατέντες.
Ναι καλά....Το θυμάμαι αυτό......άγιο ειχαμε
advφον
Το θεμα αυτο εχει κουβεντιαστει πολυ στα φορουμ του εξωτερικου, εγω παντως οσες φορες οδηγησα το 990 δεν το διαπιστωσα στο βαθμο που λενε καποιοι κατοχοι, απλα ειναι αποτομο στο ανοιγμα του γκαζιου απο τερμα κλειστο οπως πολλα ψεκαστα μηχανακια. Αλλα καπου ειχα διαβασει οτι προσεκτικο σεταρισμα με power commander (δηλ. universal λυση) το μειωνει παρα πολυ αυτο το θεμα, ή οχι?Δυστυχώς δεν στρώνει. Επίσης δεν υπάρχει καμία στάνταρ (universal) λύση για να στρώσει. Υπάρχουν αρκετές πατέντες που κάνουν πολλοί και πιθανώς να δουλέψουν μερικώς, αποκλειστικά όμως για το δικό τους μηχανάκι.
Μα ρε Γιώργο το power commander και το σεταρισμα σε δυναμομετρο είναι η κατεξοχην ειδική λύση (αν και δεν χρειάζεται power commander από τη στιγμή που μπορεί εύκολα ο καθένας να επέμβει στην ecu) . Το πρόγραμμα που θα φτιαχθει με τον τρόπο αυτό αν πας να το βάλεις σε άλλο μηχανάκι που φοράει τα ίδια ακριβώς πράγματα, το πιο πιθανό είναι να μην δουλέψει καλά.Το θεμα αυτο εχει κουβεντιαστει πολυ στα φορουμ του εξωτερικου, εγω παντως οσες φορες οδηγησα το 990 δεν το διαπιστωσα στο βαθμο που λενε καποιοι κατοχοι, απλα ειναι αποτομο στο ανοιγμα του γκαζιου απο τερμα κλειστο οπως πολλα ψεκαστα μηχανακια. Αλλα καπου ειχα διαβασει οτι προσεκτικο σεταρισμα με power commander (δηλ. universal λυση) το μειωνει παρα πολυ αυτο το θεμα, ή οχι?
Οκ Παντελη, ο χαρακτηρισμος universal πιο πανω απο μενα εχει να κανει με την γενικη προσεγγιση, δηλ. setup με power commander ή ecu reprogramming, φυσικα και δεν υπαρχει καποιος σχετικος "χαρτης" που εξαλειφει το φαινομενο και ο οποιος μπορει αυτουσιος να χρησιμοποιηθει σε ολα τα 990.Μα ρε Γιώργο το power commander και το σεταρισμα σε δυναμομετρο είναι η κατεξοχην ειδική λύση (αν και δεν χρειάζεται power commander από τη στιγμή που μπορεί εύκολα ο καθένας να επέμβει στην ecu) . Το πρόγραμμα που θα φτιαχθει με τον τρόπο αυτό αν πας να το βάλεις σε άλλο μηχανάκι που φοράει τα ίδια ακριβώς πράγματα, το πιο πιθανό είναι να μην δουλέψει καλά.
Πάντως επειδή είχα σε προηγούμενο μου μηχανάκι pc και είχα και το tune ecu για το 990, θεωρώ ότι είναι εξίσου εύκολα ή δύσκολα.Οκ Παντελη, ο χαρακτηρισμος universal πιο πανω απο μενα εχει να κανει με την γενικη προσεγγιση, δηλ. setup με power commander ή ecu reprogramming, φυσικα και δεν υπαρχει καποιος σχετικος "χαρτης" που εξαλειφει το φαινομενο και ο οποιος μπορει αυτουσιος να χρησιμοποιηθει σε ολα τα 990.
ΥΓ Ανεφερα μονο το power commander γιατι μπορει να το "πειραξει" κανεις με καποιες γνωσεις και μονος του, σε αντιθεση με ecu reprogramming που ειναι δουλεια για ειδικους.
Απο απλη περιεργεια και οχι γι'αυτο που περασε απο το μυαλο σου Παντελη, ο κυβος εριφθηΑλλά στάσου... Εσύ γιατί τα ρωτάς αυτά;;;
Μαλλον εχω καποια γριπη των ΚΤΜ και με τριγυρναει.
Δεν λεει να περασει.
Μια αρκετα υποκειμενικη ερωτηση που κυριως εχει να κανει με το πως αισθανεται το μηχανακι του ο καθενας.
Θα εμπιστευοσασταν το 9Χ0 σας για να πατε ταξιδι εκτος Ελλαδας?
Καθαρα απο θεμα αξιοπιστιας,οχι ανεσης.
Η λογικη λεει οτι για ενα τετοιο μοτερ ειναι αστεια καποια χιλιαδες χιλιομετρα ταξιδιου.
Εδω ο Μητσακης πηγε Ινδια με παπι.
Αλλα..καταλαβαινετε τι εννοω.
Σας εμπνεει εμπιστοσυνη η το φοβαστε.
Θελω ειλικρίνεια.