Best τακούνια για χωματινους Λελους και ανΤρες!

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Άμα είναι του Χαλάτση δε μετράει! :roflmao:
ενού Ολλανδού είναι, πολύ ηπιότερου από το Χαλάτση!
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα/Mυτιλήνη-Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Σταματη, ερωτηξη: στην ασφαλτο(στεγνο/βρεγμενο), τα Ε09 ειναι πιο κοντα στα D908rr ή στα Desert που ειχες επισης φορεσει? Προσπαθω να καταλαβω αν τα Ε09 ειναι επισης σχεδον εντουραδικα ή οχι, παντως το πελμα τους στις φωτο φαινεται λιγοτερο ακραιο απο τα D908rr.

Αυτο με το δυσκολο βγαλσιμο/βαλσιμο εχει πιθανα να κανει με το οτι εχεις πιθανα βαλει την Dakar εκδοση με τα σκληρα πλαϊνα. Ο Ελληνας αντιπροσωπος στα Ε07 τουλαχιστο φερνει μονο την Dakar εκδοση (ειχα ρωτησει), πιθανα το ιδιο ισχυει και με το E09.


@mAthosalas: Μαθο, πες κι'εσυ κατι σε σχεση με τα Wild που φορας τωρα, ειδικα για τη συμπεριφορα τους στην ασφαλτο που ρωταω πιο πανω, μιας και τοχεις φορεσει και το θεωρεις το καλυτερο χωματινο λαστιχο για το F800.
Το ε09 είναι πιο κοντά στο 908,είναι πιο εντουραδικο λάστιχο.το dakar ναι αυτό έχω βαλει,έχει πιο σκληρό πλαϊνό σωστά γι'αυτό και η δυσκολία στο βάλε βγάλε.Αλλα απότι λένε τρυπάει και πιο δύσκολα.Ειδομεν....
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Το ε09 είναι πιο κοντά στο 908,είναι πιο εντουραδικο λάστιχο.το dakar ναι αυτό έχω βαλει,έχει πιο σκληρό πλαϊνό σωστά γι'αυτό και η δυσκολία στο βάλε βγάλε.Αλλα απότι λένε τρυπάει και πιο δύσκολα.Ειδομεν....
Tnx Σταματη :ok:

Σχετικα με τις εκδοσεις Dakar των Mitas ελαστικων, ειναι πιο ανθεκτικες σε κομματια με πετρα καθως δεν παιζει τρυπημα απο κοψιμο, ακομα και με πολυ χαμηλη πιεση. Αλλα αν τυχει καποιο καρφι, τοτε δεν προστατευουν παραπανω στο τρυπημα και αν συμβει αυτο, λαστιχο με σαμπρελα δεν επισκευαζεται με τιποτα στην ακρη του δρομου. Προσεξε το αυτο, ιδιως αν βαλεις το E10 Dakar για ταξιδι "πολυ ανατολικα" το καλοκαιρι οπως ειπες. Εμεις την πατησαμε το περασμενο καλοκαιρι με το Scorpion MT90 A/T που εχει επισης αρκετα σκληρα πλαϊνα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα/Mυτιλήνη-Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Tnx Σταματη :ok:

Σχετικα με τις εκδοσεις Dakar των Mitas ελαστικων, ειναι πιο ανθεκτικες σε κομματια με πετρα καθως δεν παιζει τρυπημα απο κοψιμο, ακομα και με πολυ χαμηλη πιεση. Αλλα αν τυχει καποιο καρφι, τοτε δεν προστατευουν παραπανω στο τρυπημα και αν συμβει αυτο, λαστιχο με σαμπρελα δεν επισκευαζεται με τιποτα στην ακρη του δρομου. Προσεξε το αυτο, ιδιως αν βαλεις το E10 Dakar για ταξιδι "πολυ ανατολικα" το καλοκαιρι οπως ειπες. Εμεις την πατησαμε το περασμενο καλοκαιρι με το Scorpion AT που εχει επισης αρκετα σκληρα πλαϊνα.
Ναι τα έμαθα πάνω κάτω τι εγινε Γιώργο.Η γνώμη μου ήταν ότι δεν έπρεπε να πάτε με ασφάλτινα έστω 50/50 εκεί.:eek: .Ηταν σχεδόν σίγουρο ότι θα είχατε θεμα.Απο ενα σημειο και μετα τουλαχιστον για τις δυο χωρες θελει χωματινα ελαστικα.Αυτα ομως δεν είναι της παρούσης
.Δεν θα έχω μαζί την έκδοση dakar ,αλλά την απλή έκδοση του ε10.Αν δε το βρισκω υπαρχει παντα η δοκιμασμενη και αξιοπιστη λυση του tkc!;) .Οσο για το scorpion έχει σκληρά πλαινα ναι ,αλλά έχω αλλάξει σαμπρέλα και μόνος οπότε θεωρώ ότι δεν ειναι πρόβλημα σημαντικό.
Αλλα ας μη ξεφεύγουμε απτο κυρίως θέμα του νηματος!;)
 

Shogun

Always outnumbered....never outgunned
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Adventure 990 '07
Sv650s '01
DRZ400 '05
Vespa 200px '89
Έχω την εντύπωςση πως δεν βγαίνει σε 19-17, είναι εντουράδικο λάστιχο, εξού και η στενότερη διάσταση του πίσω 140/80.

Νομίζω μόνο πίσω το φοράει ο @Shogun , και αν δε με γελάει η μνήμη μου, στο troffy μου είχε πει αρκετά καλά λόγια ειδικά για τη λάσπη, αλλά ένα βαρύ μηχανάκι σαν το 990 το ξεφτυλίζει αμέσως.
Οχι δεν είναι αυτό. Το πίσω που έχω βάλει ειναι καθαρά MX. Θα κοιτάξω ακριβώς μοντέλο και θα επανέλθω.
Είναι αλήθεια όμως οτι στην άσφαλτο φεύγουν κομμάτια!
Παρα είναι βαρύ και δυνατό το 990 για αυτού του είδους τα ελαστικά.
:drt:
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
Οχι δεν είναι αυτό. Το πίσω που έχω βάλει ειναι καθαρά MX. Θα κοιτάξω ακριβώς μοντέλο και θα επανέλθω.
Είναι αλήθεια όμως οτι στην άσφαλτο φεύγουν κομμάτια!
Παρα είναι βαρύ και δυνατό το 990 για αυτού του είδους τα ελαστικά.
:drt:
Οπότε κάνω λάθος Χρήστο, ίσως με μπέρδεψε η χάραξη που έχει το δικό σου.
(17 Δεκέβρη στήνεται μια ωραία χωμάτινη, το νου σου :yew:)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Tkc: την πρώτη φορά το μακρινό 2004 τα έβαλα επάνω ολοκαίνουργια πήγα Μαρόκο δικαβαλλος και τριβαλιτσος έκανα ότι έκανα στην άμμο,στα βουνά και στα λαγκάδια,κάμποσες μερες και ξαναγυρισα πάλι πίσω.17 μέρες σύνολο,τέλη Σεπτεμβρίου το ταξίδι.
Εθνικές με 140,και 150 για προσπέραση σταθερα και μέχρι εκεί.
Τα κράτησα και όλο τον χειμώνα για χωμάτινες μετά.
Το πισω λαστιχο έκανε 13.720 χιλιόμετρα.Τα έκανα και τέλος.
Σταματη, απο περιεργεια, τι πιεση ειχες πισω οταν ταξιδευες με TKC80 δικαβαλος/τριβαλιτσος και κρατησε τοσο?

Επισης οταν λες θελει χαμηλοτερη πιεση σε λασπη/αμμο για να "δαγκωνει", για ποσο χαμηλοτερη μιλαμε σε σχεση με το 22/25 (1.5/1.7) που βαζουμε πολλοι σε παρομοια λαστιxα στο χωμα?
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γνωριζει κανεις αν παιζει κατι με το Ε07? Εχω φαει τον τοπο να βρω 150/70/18 και δεν βρισκω, ουτε καν στα γνωστα ιντερνετικα σαιτ με "φθηνα"... elastika κτλ.
Φοραω ηδη Ε07 στο ΣουπερΤενεκε και εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενος.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Γνωριζει κανεις αν παιζει κατι με το Ε07? Εχω φαει τον τοπο να βρω 150/70/18 και δεν βρισκω, ουτε καν στα γνωστα ιντερνετικα σαιτ με "φθηνα"... elastika κτλ.
Φοραω ηδη Ε07 στο ΣουπερΤενεκε και εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενος.
Ειχα ρωτησει πριν βαλω το Pirelli Rally STR, δηλ. τον περασμενο Οκτωβρη, και το ειχε ο εισαγωγεας σ'αυτη τη διασταση. Αλλα οπως ειχα γραψει, φερνει μονο την εκδοση Dakar με τα σκληρα πλαϊνα. Αυτο βεβαια δεν ειναι θεμα στο 1090R που παιρνει tubeless.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ειχα ρωτησει πριν βαλω το Pirelli Rally STR, δηλ. τον περασμενο Οκτωβρη, και το ειχε ο εισαγωγεας σ'αυτη τη διασταση. Αλλα οπως ειχα γραψει, φερνει μονο την εκδοση Dakar με τα σκληρα πλαϊνα. Αυτο βεβαια δεν ειναι θεμα στο 1090R που παιρνει tubeless.
Eισαγωγεας ειναι ο Πατμανιδης , σωστα? Καλα τα dakar για tubeless, αλλα γενικα προτιμω να κανω τις αλλαγες μονος μου, ειδικα στο ΚΤΜ για να γλυτωσω τη μεσαια λωριδα στεγανωσης που το κανει tubeless απο χερια κανιβαλων. Στην αναγκη ομως τι να κανουμε...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Eισαγωγεας ειναι ο Πατμανιδης , σωστα? Καλα τα dakar για tubeless, αλλα γενικα προτιμω να κανω τις αλλαγες μονος μου, ειδικα στο ΚΤΜ για να γλυτωσω τη μεσαια λωριδα στεγανωσης που το κανει tubeless απο χερια κανιβαλων. Στην αναγκη ομως τι να κανουμε...
Ναι σωστα, τους ειχα παρει τηλεφωνο και μου ειπανε οτι ειχανε (το Dakar οπως εγραψα).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Σταματη, απο περιεργεια, τι πιεση ειχες πισω οταν ταξιδευες με TKC80 δικαβαλος/τριβαλιτσος και κρατησε τοσο?

Επισης οταν λες θελει χαμηλοτερη πιεση σε λασπη/αμμο για να "δαγκωνει", για ποσο χαμηλοτερη μιλαμε σε σχεση με το 22/25 (1.5/1.7) που βαζουμε πολλοι σε παρομοια λαστιxα στο χωμα?
Απανταω σ'αυτο καθως μιλησα προ καιρου με τον Σταματη. Ταξιδευε με ασφαλτινες πιεσεις δηλ 34/38 (2.3/2.6). Στην αμμο του Μαροκου εβαζε 19/22 (1.3/1.5) μόνος και ξεφορτωτος - ειχε αφησει γυναικα/πραγματα στο ξενοδοχειο.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
Το ξεθάβω λίγο γιατί διαβάζω καλά σχόλια στο advrider, οπότε είπα να ενημερώσω για ένα σχετικά νέο λάστιχο από την Avon, το TrekRider.
Μιλάνε για ένα καλό 50/50 λάστιχο, που τα πάει περίφημα στην άσφαλτο (στεγνή/βρεγμένη) και πολύ καλά στο χώμα. Μόνο μείον, λένε, οι διαστάσεις που δεν καλύπτουν όλα τα μηχανάκια.
(Είναι διαθέσιμο σε: 90/90-21 54T & 110/80-19 59T για μπροστά και 130/80-17 65T, 140/80-17 69T, 140/80-18 70T, 150/70-17 69T για πίσω.)

 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καταλαβα, παλι στην απ'εξω εμεις...

Τουλαχιστον το Trailrider που το βγαζει σε 150/70/18 το εχει δοκιμάσει κανεις;
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
Καταλαβα, παλι στην απ'εξω εμεις...

Τουλαχιστον το Trailrider που το βγαζει σε 150/70/18 το εχει δοκιμάσει κανεις;
Μερικές γενικές πληροφορίες θα βρεις εδώ και εδώ (Όχι στη διάσταση που λες πάντως)
Στα γρήγορα, φοράω το μπροστινό (έχω κάνει περίπου 8Κ χλμ) δηλώνω ικανοποιημένος, πρόσφατα παράγγειλα να βάλω και το πίσω.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζακ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Piaggio Beverly
Avon trekrider λεγεται το λαστιχο!
 
Top Bottom