Greg Ø
Μέλος
- Όνομα
- Γρηγόρης
- Μοτό
- KTM 990 Adventure '07
Άμα είναι του Χαλάτση δε μετράει!
κι ένα TKC στα 1100 χλμ... 80% χώμα!
Πόση ζωή να έχει ακόμα?
Σε 1190 φορεμένο.
Άμα είναι του Χαλάτση δε μετράει!
κι ένα TKC στα 1100 χλμ... 80% χώμα!
Πόση ζωή να έχει ακόμα?
Σε 1190 φορεμένο.
ενού Ολλανδού είναι, πολύ ηπιότερου από το Χαλάτση!Άμα είναι του Χαλάτση δε μετράει!
Χαλασης και στα λαστιχαΆμα είναι του Χαλάτση δε μετράει!
Το ε09 είναι πιο κοντά στο 908,είναι πιο εντουραδικο λάστιχο.το dakar ναι αυτό έχω βαλει,έχει πιο σκληρό πλαϊνό σωστά γι'αυτό και η δυσκολία στο βάλε βγάλε.Αλλα απότι λένε τρυπάει και πιο δύσκολα.Ειδομεν....Σταματη, ερωτηξη: στην ασφαλτο(στεγνο/βρεγμενο), τα Ε09 ειναι πιο κοντα στα D908rr ή στα Desert που ειχες επισης φορεσει? Προσπαθω να καταλαβω αν τα Ε09 ειναι επισης σχεδον εντουραδικα ή οχι, παντως το πελμα τους στις φωτο φαινεται λιγοτερο ακραιο απο τα D908rr.
Αυτο με το δυσκολο βγαλσιμο/βαλσιμο εχει πιθανα να κανει με το οτι εχεις πιθανα βαλει την Dakar εκδοση με τα σκληρα πλαϊνα. Ο Ελληνας αντιπροσωπος στα Ε07 τουλαχιστο φερνει μονο την Dakar εκδοση (ειχα ρωτησει), πιθανα το ιδιο ισχυει και με το E09.
@mAthosalas: Μαθο, πες κι'εσυ κατι σε σχεση με τα Wild που φορας τωρα, ειδικα για τη συμπεριφορα τους στην ασφαλτο που ρωταω πιο πανω, μιας και τοχεις φορεσει και το θεωρεις το καλυτερο χωματινο λαστιχο για το F800.
Tnx ΣταματηΤο ε09 είναι πιο κοντά στο 908,είναι πιο εντουραδικο λάστιχο.το dakar ναι αυτό έχω βαλει,έχει πιο σκληρό πλαϊνό σωστά γι'αυτό και η δυσκολία στο βάλε βγάλε.Αλλα απότι λένε τρυπάει και πιο δύσκολα.Ειδομεν....
Ναι τα έμαθα πάνω κάτω τι εγινε Γιώργο.Η γνώμη μου ήταν ότι δεν έπρεπε να πάτε με ασφάλτινα έστω 50/50 εκεί. .Ηταν σχεδόν σίγουρο ότι θα είχατε θεμα.Απο ενα σημειο και μετα τουλαχιστον για τις δυο χωρες θελει χωματινα ελαστικα.Αυτα ομως δεν είναι της παρούσηςTnx Σταματη
Σχετικα με τις εκδοσεις Dakar των Mitas ελαστικων, ειναι πιο ανθεκτικες σε κομματια με πετρα καθως δεν παιζει τρυπημα απο κοψιμο, ακομα και με πολυ χαμηλη πιεση. Αλλα αν τυχει καποιο καρφι, τοτε δεν προστατευουν παραπανω στο τρυπημα και αν συμβει αυτο, λαστιχο με σαμπρελα δεν επισκευαζεται με τιποτα στην ακρη του δρομου. Προσεξε το αυτο, ιδιως αν βαλεις το E10 Dakar για ταξιδι "πολυ ανατολικα" το καλοκαιρι οπως ειπες. Εμεις την πατησαμε το περασμενο καλοκαιρι με το Scorpion AT που εχει επισης αρκετα σκληρα πλαϊνα.
Οχι δεν είναι αυτό. Το πίσω που έχω βάλει ειναι καθαρά MX. Θα κοιτάξω ακριβώς μοντέλο και θα επανέλθω.Έχω την εντύπωςση πως δεν βγαίνει σε 19-17, είναι εντουράδικο λάστιχο, εξού και η στενότερη διάσταση του πίσω 140/80.
Νομίζω μόνο πίσω το φοράει ο @Shogun , και αν δε με γελάει η μνήμη μου, στο troffy μου είχε πει αρκετά καλά λόγια ειδικά για τη λάσπη, αλλά ένα βαρύ μηχανάκι σαν το 990 το ξεφτυλίζει αμέσως.
Οπότε κάνω λάθος Χρήστο, ίσως με μπέρδεψε η χάραξη που έχει το δικό σου.Οχι δεν είναι αυτό. Το πίσω που έχω βάλει ειναι καθαρά MX. Θα κοιτάξω ακριβώς μοντέλο και θα επανέλθω.
Είναι αλήθεια όμως οτι στην άσφαλτο φεύγουν κομμάτια!
Παρα είναι βαρύ και δυνατό το 990 για αυτού του είδους τα ελαστικά.
Σταματη, απο περιεργεια, τι πιεση ειχες πισω οταν ταξιδευες με TKC80 δικαβαλος/τριβαλιτσος και κρατησε τοσο?Tkc: την πρώτη φορά το μακρινό 2004 τα έβαλα επάνω ολοκαίνουργια πήγα Μαρόκο δικαβαλλος και τριβαλιτσος έκανα ότι έκανα στην άμμο,στα βουνά και στα λαγκάδια,κάμποσες μερες και ξαναγυρισα πάλι πίσω.17 μέρες σύνολο,τέλη Σεπτεμβρίου το ταξίδι.
Εθνικές με 140,και 150 για προσπέραση σταθερα και μέχρι εκεί.
Τα κράτησα και όλο τον χειμώνα για χωμάτινες μετά.
Το πισω λαστιχο έκανε 13.720 χιλιόμετρα.Τα έκανα και τέλος.
Ειχα ρωτησει πριν βαλω το Pirelli Rally STR, δηλ. τον περασμενο Οκτωβρη, και το ειχε ο εισαγωγεας σ'αυτη τη διασταση. Αλλα οπως ειχα γραψει, φερνει μονο την εκδοση Dakar με τα σκληρα πλαϊνα. Αυτο βεβαια δεν ειναι θεμα στο 1090R που παιρνει tubeless.Γνωριζει κανεις αν παιζει κατι με το Ε07? Εχω φαει τον τοπο να βρω 150/70/18 και δεν βρισκω, ουτε καν στα γνωστα ιντερνετικα σαιτ με "φθηνα"... elastika κτλ.
Φοραω ηδη Ε07 στο ΣουπερΤενεκε και εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενος.
Eισαγωγεας ειναι ο Πατμανιδης , σωστα? Καλα τα dakar για tubeless, αλλα γενικα προτιμω να κανω τις αλλαγες μονος μου, ειδικα στο ΚΤΜ για να γλυτωσω τη μεσαια λωριδα στεγανωσης που το κανει tubeless απο χερια κανιβαλων. Στην αναγκη ομως τι να κανουμε...Ειχα ρωτησει πριν βαλω το Pirelli Rally STR, δηλ. τον περασμενο Οκτωβρη, και το ειχε ο εισαγωγεας σ'αυτη τη διασταση. Αλλα οπως ειχα γραψει, φερνει μονο την εκδοση Dakar με τα σκληρα πλαϊνα. Αυτο βεβαια δεν ειναι θεμα στο 1090R που παιρνει tubeless.
Ναι σωστα, τους ειχα παρει τηλεφωνο και μου ειπανε οτι ειχανε (το Dakar οπως εγραψα).Eισαγωγεας ειναι ο Πατμανιδης , σωστα? Καλα τα dakar για tubeless, αλλα γενικα προτιμω να κανω τις αλλαγες μονος μου, ειδικα στο ΚΤΜ για να γλυτωσω τη μεσαια λωριδα στεγανωσης που το κανει tubeless απο χερια κανιβαλων. Στην αναγκη ομως τι να κανουμε...
Απανταω σ'αυτο καθως μιλησα προ καιρου με τον Σταματη. Ταξιδευε με ασφαλτινες πιεσεις δηλ 34/38 (2.3/2.6). Στην αμμο του Μαροκου εβαζε 19/22 (1.3/1.5) μόνος και ξεφορτωτος - ειχε αφησει γυναικα/πραγματα στο ξενοδοχειο.Σταματη, απο περιεργεια, τι πιεση ειχες πισω οταν ταξιδευες με TKC80 δικαβαλος/τριβαλιτσος και κρατησε τοσο?
Επισης οταν λες θελει χαμηλοτερη πιεση σε λασπη/αμμο για να "δαγκωνει", για ποσο χαμηλοτερη μιλαμε σε σχεση με το 22/25 (1.5/1.7) που βαζουμε πολλοι σε παρομοια λαστιxα στο χωμα?
Μερικές γενικές πληροφορίες θα βρεις εδώ και εδώ (Όχι στη διάσταση που λες πάντως)Καταλαβα, παλι στην απ'εξω εμεις...
Τουλαχιστον το Trailrider που το βγαζει σε 150/70/18 το εχει δοκιμάσει κανεις;