Με έχετε μπερδέψει όλοι εδώ μέσα μαυτα που γράφετε οπότε κιεγω αποφάσισα το εξής:
Έβαλα ένα ουζακι απτο καλο το Μυτιληνιο,έκοψα μεζεδάκι λαδοτυρι σαγανακι,σαλαμακι,ελιες κτλ,άνοιξα το book service και πήρα δίπλα το κομπιουτεράκι.
Πινω μία γουλια και καταθέτω λοιπόν τα παρακάτω:
Απτο 2004 μέχρι τώρα 4 χωματινα διαφορετικών εταιριων λαστιχα έχω βάλει με την εξής σειρά κιόλας:
Tkc,michelin desert,908rr, mitas e09
Όλα τα χωματινα τα εβαζα οκτωβριο και τα εβγαζα αρχές Μαϊου.
Οι αλλαγές 2_1.
Διάρκεια:
Tkc: την πρώτη φορά το μακρινό 2004 τα έβαλα επάνω ολοκαίνουργια πήγα Μαρόκο δικαβαλλος και τριβαλιτσος έκανα ότι έκανα στην άμμο,στα βουνά και στα λαγκάδια,κάμποσες μερες και ξαναγυρισα πάλι πίσω.17 μέρες σύνολο,τέλη Σεπτεμβρίου το ταξίδι.
Εθνικές με 140,και 150 για προσπέραση σταθερα και μέχρι εκεί.
Τα κράτησα και όλο τον χειμώνα για χωμάτινες μετά.
Το πισω λαστιχο έκανε 13.720 χιλιόμετρα.Τα έκανα και τέλος.
Το μπροστά 19930.
Κάνω ειδική μνεία για αυτό το λαστιχο και αυτο το ταξιδι διότι δεν ξαναέκανα με άλλο χωμάτινο εξωτερικό.
Το επόμενο tkc κράτησε 10870 πίσω ,το μπροστά 19210.
Το επομενο tkc 11910
Τα desert τώρα και τα δύο πίσω το ένα 4730 το άλλο 4610.
Το μπροστά 9300
Ίδια χρήση στο χωμα, και ασφαλτο τα δούλευα με ταχυτητες κιαυτα γύρω στα 130-140.
Τα 908rr σαφώς πιο χωματινα τα πίσω το άλλαξα στα 7.560 !ίδια χρήση στο χωμα εθνικές όμως μέχρι 120 και σε βρεγμένο κοτουλα,μέχρι 90
Τα mitas e09 τα έβαλα φετος,πριν 1,5 μήνα και τα έχω δοκιμάσει σε τρεις χωμάτινες μέχρι τώρα.
Συμπέρασμα.
Κατά την δική μου άποψη χρηματων,και χρήση της μοτοσυκλετας στο χώμα,,αν τα tkc ήταν πιο φθηνά θα έβαζα ξανά αυτά.Δαγκωτο!Αξιοπιστία,κράτημα σε χώμα και βρεγμενη ασφαλτο, αντοχη!!!.Χωμα στεγνό άψογα και σε λάσπη το μυστικό ήταν να κατεβάσεις κιαλλο λίγο τις πιέσεις,απότι ήταν στο χώμα.Τα δούλευα με χωμάτινες πιέσεις και στην άσφαλτο,ειδικά στον γυρισμό κουρασμένος απτην εντουραδα- onoffαδα.All around λαστιχο.Αλλα ξαναλεω αποτρεπτική η τιμή του.Ενδεικτικα το 2004 το πίσω είχε 95 ευρώ χα χα.Τωρα δεν θέλετε να μάθετε...
Desert πολύ καλό κράτημα στην άσφαλτο και στην λασπη ,μικρή διάρκεια ζωης όμως. Εδω αποτι βλεπω τα wild στις φωτο τα ίδια θα ειναι σε διάρκεια,μη σου πω απότι βλέπω και πιο λιγο ακομη, και όπως πολύ σωστά είπε κάποιος φίλος πιο πριν δεν συμφέρουν για την δικιά μου (μας) χρηση και τσέπη!.Συμφωνω μαζί του.Δεν θα τα βαλω!
Τα 908 πιο χωματινα ακόμη,γαμανε στο χώμα λάσπη.Ειδικα το μπροστινο καρφωνει κατω σε ολων των ειδων τα εδαφη χωμα,λασπη ,μερεντες κτλ!
Ακόμη αυτό εχω μπροστά στα 7560 χωματινα.
Στην άσφαλτο στεγνή,αλλά κυρίως βρεγμενη ξαναλεω κοτουλα.Μιλαμε για καθαρό εντουραδικο - μην το ξεχναμε
Αποφάσισα να παραμείνω σε ιδιου τύπου λάστιχο με δυνατότητες στο χώμα και ήρεμα στην άσφαλτο και έτσι.....
Το mitas το εβαλα τώρα και με έχει εκπλήξει ευχάριστα.Για χώμα ,λάσπη άψογο,και στην άσφαλτο αν ζεσταθεί κρατάει αρκετά καλά απότι βλέπω.Πιο καλά απτο 908.Το μείον του ότι μπαινει- βγαίνει πολύ δύσκολα,σε τρυπιο λάστιχο αν πάθει θαχω θέμα.Μπηκε πολύ δυσκολα στη ζαντα,και απότι διαβάζω και σε ξένα φορα,το ιδιό λενε και αυτοι που το εχουν βαλει!
Σε βροχή μια φορά το ειδα,στην γυρισμό προχτές στην άσφαλτο που το δοκιμασα,κρατάει λίγο πιο καλά απτο 908 αλλά κι εκεί κοτουλα το πήγα.Ξερω τι φοράω και δεν μενδιαφερει αν έρθω μισή και μια ώρα πιο αργά πίσω.
Αυτά και επειδή πόνεσε το κεφάλι μου απτους αριθμούς σβήσε γραψε κτλ,πάω να βάλω ακόμη ένα ουζακι να μου περάσει ο πονοκεφαλος!
Άντε εβα (στην υγεία μας), οπως λέμε στο χωριό μου στο νησί!