Για μένα τα πράγματα είναι απλά θες ένα καθημερινό μηχανάκι που μπορείς άνετα (με τις οποίες υποχωρήσεις) να κάνεις και ταξίδι δικάβαλος με μπαγκάζια και καθημερινές δουλειές μέσα στην πολύ και λίγο αξιοπρεπές χώμα χωρίς να είσαι απαραίτητα Ντακάρισιος. Παίρνεις ένα dakar.
Τωρα αν σου φαίνονται πολλά τα 3.000 για την απόκτηση του; βάζεις άλλο ένα και παίρνεις το f 650 gs twin.
Έχεις ένα 800 με λιγότερη δύναμη στον τροχό,αναρτήσεις και τροχό από το μονοκύλινδρο gs το απλό. Τα ίδια όμως έξοδα με το 800 λάστιχα, σέρβις, πλαστικά κτλ
(ένα ντεμεκ 800 με τα ίδια πάγια έξοδα δλδ)
Τωρα για το ποιος πουλάει φθηνά ή ακριβά αυτό είναι άλλο θέμα
Έρχεται να ισορροπήσει τη φάση αυτός που θα το αγοράσει. Αν θα το αγοράσει.
Και εδώ έρχεται η ανάγκη χρήσης.
Αν λοιπόν έχω σκοπό να στησω καπως το μηχανάκι και έβρισκα ένα ήδη στημένο στα μέτρα μου, θα το προτιμούσα. Μόνο τον χρόνο αναζητήσεις των έξτρα να αναλογιστεί κάνεις θα καταλάβει.
Αν όμως δεν σου λέει τπτ ένα στημένο μηχανάκι πάει να πει ότι δεν έχεις σκοπό να το στήσεις οπότε δεν εκτιμάς και δεν πληρώνεις αυτό που πουλάει ο άλλος.
Να δώσω ένα παράδειγμα για να το καταλάβουμε καλύτερα.
Ψάχνω ένα wr 250r
Βρίσκω ένα μαμά και ένα wr 250r αλa
STF
Αν έχω στο μυαλό μου να κάνω εκδρομενες προφανώς και θα προτιμούσα του Στεφάνου. Και ας μου έβγαινε πιο ακριβά από το να το έστηνα μόνος μου.
Μα καλά μλκς είσαι;
Δεν ξέρετε γιατί ε;
Να ρωτήσουμε τον Στέφανο λοιπόν πόσο χρόνο έκανε να το στήσει έτσι;
Πόσο περίμενε ντεπόζιτο από Αυστραλία. Πόσο έψαξε για τα συγκεκριμένα κάγκελα, Χούφτες, τιμόνι, προστατευτικα σκελετού, ψαλιδιου, πόδια, σχάρα.
Η ας μας πει ο
el-Gatto για το τενερε η για το xr του Κώστα του onroad.
Δεν είναι λοιπόν μόνο τα λεφτά. Είναι και ο χρονος, η αναμονή και το ψάξιμο για το στήσιμο του καθενός.
Το εκτιμάς; Το χρειάζεσαι; Το θες;
Το πληρώνεις.
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk