Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Αυτα φοραω τωρα ικανοποιημενος αρκετα ... Ειναι καλυτερα απο τα mitas e07 και ειναι ακριβης ο χαρακτηρισμος των shinko
σαν 60off/40on.τα mitas ομως λιγο καλυτερα στη βρεγμενη ασφαλτο.
Επισης στη λασπη τυπου μερεντα το πισω shinko επιβεβαιωνω αυτο που λενε ολοι...η διαφυγη του δεξια ή αριστερα...απλα εκει πολυ σιγα και σιγουρα θα βοηθαει η αρκετη μειωση της πιεσης την οποια δεν εχω κανει παρα μεχρι 25-27 psi.σε λασπη που βουλιαζει τα παει πολυ καλα γιατι τα πισω τακουνια του ειναι σαν εκσκαφεις

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Αυτα φοραω τωρα ικανοποιημενος αρκετα ... Ειναι καλυτερα απο τα mitas e07 και ειναι ακριβης ο χαρακτηρισμος των shinko
σαν 60off/40on.τα mitas ομως λιγο καλυτερα στη βρεγμενη ασφαλτο.
Επισης στη λασπη τυπου μερεντα το πισω shinko επιβεβαιωνω αυτο που λενε ολοι...η διαφυγη του δεξια ή αριστερα...απλα εκει πολυ σιγα και σιγουρα θα βοηθαει η αρκετη μειωση της πιεσης την οποια δεν εχω κανει παρα μεχρι 25-27 psi.σε λασπη που βουλιαζει τα παει πολυ καλα γιατι τα πισω τακουνια του ειναι σαν εκσκαφεις

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραια τοτε καλη επιλογή μου φαινεται...και vfm...
Άκη υπάρχει σχετικό θέμα εδώ. Shinko E804/E805
Ευχαριστώ θα το μελετησω....

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Εχοντας παραλαβει ενα απλο f 650 του 2001 με 70000 χλμ το οποιο κινουταν σκεφτομαι τι αξιζει να αλλαξω προληπτικα..Εχω συμβιωσει στο παρελθον παλι με το το ιδιο μοντελο (το διμπουζο βεβαια) σκεφτομαι για σερβις στην τρομπα νερου καθως και σερβις στην πισω αναρτηση καθως βεβαια και αλλαγη σε αναλωσιμα και λαδια φιλτρα κτλ...επισης ο ηχος με ενοχλει απιστευτα οποτε μαλλον και καμια αφτερμαρκετ εξατμιση.
Τι αλλο θεωρειται πρεπει να προσεξω;
Επισης υπαρχει καποιο κεντρο απεξαρτησης για μηχανακια;;νομιζω εχω καποιο προβλημα..

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Επισης υπαρχει καποιο κεντρο απεξαρτησης για μηχανακια;;νομιζω εχω καποιο προβλημα..

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αμα βρεις, να μου πεις και μένα να παμε παρέα (θα φέρω και μερικούς φίλους):p:p:p
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Εχοντας παραλαβει ενα απλο f 650 του 2001 με 70000 χλμ το οποιο κινουταν σκεφτομαι τι αξιζει να αλλαξω προληπτικα..Εχω συμβιωσει στο παρελθον παλι με το το ιδιο μοντελο (το διμπουζο βεβαια) σκεφτομαι για σερβις στην τρομπα νερου καθως και σερβις στην πισω αναρτηση καθως βεβαια και αλλαγη σε αναλωσιμα και λαδια φιλτρα κτλ...επισης ο ηχος με ενοχλει απιστευτα οποτε μαλλον και καμια αφτερμαρκετ εξατμιση.
Τι αλλο θεωρειται πρεπει να προσεξω;
Επισης υπαρχει καποιο κεντρο απεξαρτησης για μηχανακια;;νομιζω εχω καποιο προβλημα..

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και αφού αστειεύτηκα να σκάσουμε και ένα χαμόγελο ,πάμε στο ζουμί.
Περα απο τα παραπανω που είπες να κάνεις πολύ σωστά,ένα τσεκ βαλβίδες ειναι απαραίτητο
Έλεγχο ρουλεμαν τροχών, τιμονιού γρασάρισμα αν ειναι καλα,αλλαγή λαδια στις μπουκάλες, αφού θα αλλάξεις υγρά φρένων, λύσε και μια δαγκάνες και γρασσαρισε-καθάρισε την πλευστότητα
Λάδωμα ντιζα συμπλέκτη και ολα τα κινητά σημεία σταντ, μανετες κλπ
Σε 1η φαση αυτά και θα είσαι έτοιμος για παντού ανά πάσα στιγμή
Καλα χλμ μαζί του, ένα πολύ ωραίο τίμιο μονοκυλινδρο
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Εχοντας παραλαβει ενα απλο f 650 του 2001 με 70000 χλμ το οποιο κινουταν σκεφτομαι τι αξιζει να αλλαξω προληπτικα..Εχω συμβιωσει στο παρελθον παλι με το το ιδιο μοντελο (το διμπουζο βεβαια) σκεφτομαι για σερβις στην τρομπα νερου καθως και σερβις στην πισω αναρτηση καθως βεβαια και αλλαγη σε αναλωσιμα και λαδια φιλτρα κτλ...επισης ο ηχος με ενοχλει απιστευτα οποτε μαλλον και καμια αφτερμαρκετ εξατμιση.
Τι αλλο θεωρειται πρεπει να προσεξω;
Επισης υπαρχει καποιο κεντρο απεξαρτησης για μηχανακια;;νομιζω εχω καποιο προβλημα..

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλοτάξιδο! Για την αντλία, όπως γράφουν και στο σχετικό νήμα του adventure rider, γνώμη μου μην την πειράξεις αν δεν χάνει! Πέραν όσων ορθά αναφέρθηκαν, για αμορτισερ, εγώ θα εξέταζα να έπαιρνα μεταχειρισμένο/σερβιρισμένο από Dakar (θα σηκωθεί το πίσω μέρος ομως)! Πιο ποιοτικό και μπορεί να βελτιωθεί ώστε να γίνει πλήρως ρυθμιζόμενο ή/και με διαφοροποιημένο μήκος (τα έχω κάνει)! Επίσης καλό είναι να γίνει ελεγχος/αντικατάσταση στα ρουλεμάν του μοχλικου και του ψαλιδιού, ειδικά αν κανεις χώμα!Υπάρχει και σχετική πατέντα για στεγανοποίηση τους γιατί από το εργοστάσιο είναι ανοιχτά (το εκανα κι αυτό)! Για εξάτμιση μπορείς να επιλέξεις από πληθώρα aftermarket αλλά μπορείς να επιλέξεις και την budget επιλογή να αφαιρέσεις το δεξί τελικό (έτσι το έχω τώρα, φανταστικός ήχος)! Επίσης, μπορείς και απλά να ανοίξεις την αριστερή για περισσότερο ήχο! Σκέφτομαι τοποθέτηση USD μπροστά που "απογειώνει" το μηχανάκι αλλά μάλλον θα πάρει χρόνο! Κάποια στιγμή θα γράψω αναλυτικά τι έχω κάνει!




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Καλοτάξιδο! Για την αντλία, όπως γράφουν και στο σχετικό νήμα του adventure rider, γνώμη μου μην την πειράξεις αν δεν χάνει! Πέραν όσων ορθά αναφέρθηκαν, για αμορτισερ, εγώ θα εξέταζα να έπαιρνα μεταχειρισμένο/σερβιρισμένο από Dakar (θα σηκωθεί το πίσω μέρος ομως)! Πιο ποιοτικό και μπορεί να βελτιωθεί ώστε να γίνει πλήρως ρυθμιζόμενο ή/και με διαφοροποιημένο μήκος (τα έχω κάνει)! Επίσης καλό είναι να γίνει ελεγχος/αντικατάσταση στα ρουλεμάν του μοχλικου και του ψαλιδιού, ειδικά αν κανεις χώμα!Υπάρχει και σχετική πατέντα για στεγανοποίηση τους γιατί από το εργοστάσιο είναι ανοιχτά (το εκανα κι αυτό)! Για εξάτμιση μπορείς να επιλέξεις από πληθώρα aftermarket αλλά μπορείς να επιλέξεις και την budget επιλογή να αφαιρέσεις το δεξί τελικό (έτσι το έχω τώρα, φανταστικός ήχος)! Επίσης, μπορείς και απλά να ανοίξεις την αριστερή για περισσότερο ήχο! Σκέφτομαι τοποθέτηση USD μπροστά που "απογειώνει" το μηχανάκι αλλά μάλλον θα πάρει χρόνο! Κάποια στιγμή θα γράψω αναλυτικά τι έχω κάνει!




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Το δοκιμασα αυτο με την εξάτμιση..πολυ μπρουταλ πλεον το μηχανακι...λυνοντας το φαινεται να ειναι γενικα σε καλη κατασταση...απο ρουλεμαν κ τα γυρω γυρω...οποτε ψαχνω μην βρω καμια απο dakar αναρτηση πριν βγαλω τη δικια του και τη στειλω σερβις.αν εχετε κατι κατα νου μου λετε.ερωτηση..ζοριζεται να παρει μπρος..στην αρχη λεω μπαταρια θα ειναι. αλλαξα αλλα και παλι τα ιδια κανει..απο την ελαχιστη εμπειρια που εχω το ιδιο συμπτωμα μ χε κανει στο παρελθόν το κομπλερ μιζας.να στρεψω την προσοχη μ εκει η να φταιει κατι αλλο;δεν μπορω να ανεβασω και βιντεο

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Το δοκιμασα αυτο με την εξάτμιση..πολυ μπρουταλ πλεον το μηχανακι....οποτε ψαχνω μην βρω καμια απο dakar αναρτηση πριν βγαλω τη δικια του και τη στειλω σερβις.αν εχετε κατι κατα νου μου λετε.ερωτηση..ζοριζεται να παρει μπρος..στην αρχη λεω μπαταρια θα ειναι.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μη βαλεις απο dakar θα χαλασει η γεωμετρια εκτος και αν κανεις συνολικη μετατροπη.εκτος και αν ζυγιζεις 120 κιλα και ερχεται παντα στα ισια του οταν καθεσαι ....που ξερω οτι δεν εισαι τοσα.
Ξεκινα απο το φτηνοτερο αν δεν εχεις κανει....το μπουζι

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Μη βαλεις απο dakar θα χαλασει η γεωμετρια εκτος και αν κανεις συνολικη μετατροπη.εκτος και αν ζυγιζεις 120 κιλα και ερχεται παντα στα ισια του οταν καθεσαι ....που ξερω οτι δεν εισαι τοσα.
Ξεκινα απο το φτηνοτερο αν δεν εχεις κανει....το μπουζι

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια στο τοσο παταω μιζα και δεν γυρναει τιποτα...
Αυτο ειναι που με προβληματίζει...θα αλλαξω μπουζι και βλεπουμε...

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Αν πατας μιζα και δε κανει τιποτα ελεγξε και το διακοπτη μιζας.ανοιξε το εκει και ριξε καλο καθαρισμα με καθαριστικο επαφων

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Μου τοεχει κανει μερικες φορες και με καθαρισμα συνερχεται

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Επισης ισως χρειαζεται καθαρισμα και αυτο....πριν αρχισεις τις χοντρες επεμβασεις
Απο την σελιδα του f650crossroadz


Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Αν πατας μιζα και δε κανει τιποτα ελεγξε και το διακοπτη μιζας.ανοιξε το εκει και ριξε καλο καθαρισμα με καθαριστικο επαφων

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μου τοεχει κανει μερικες φορες και με καθαρισμα συνερχεται

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ισχύει! Εν προκειμένω το έσωσα χωρίς καν να το λύσω! Σπρέι επαφών από τα διάκενα που αφήνει το μπουτόν και έστρωσε!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Επισης ισως χρειαζεται καθαρισμα και αυτο....πριν αρχισεις τις χοντρες επεμβασεις
Απο την σελιδα του f650crossroadz


Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δε νομίζω ότι μπορεί να ευθύνεται ο διακόπτης, αφού δε θα έπαιρνε ούτε ρεύμα! Ο Ακης λέει ότι δε γυρνάει η μίζα, όχι ότι δεν παίρνει ρεύμα! Αν το κάνει περιστασιακά σχεδόν βέβαιο ότι φταίει το μπουτόν! Δοκιμές με πολυμετρο θα απομονώναν το πρόβλημα πάντως!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Θα τα δοκιμασω ολα.ευχαριστω guys....το κακο ειναι θα την αφησω κανα μηνα γιατι θα λειπω με τη δουλεια...και με το που γυρισω εχει ενασχοληση μαζι της.θα καθαριστουν ολα,θα αλλαχτουν τα αναλωσιμα και βλεπουμε...αν επιμενει το πολυ πολυ θα απευθυνθω σε καποιον που γνωρίζει καλύτερα...
Απλα θελω να παραγγείλω διαφορα που θα χρειαστουν γιαυτο την ελυσα να δω τι γινεται.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Εχοντας αφαιρεσει την πισω αναρτηση αναρωτιεμαι μπορω να βρω καπου τις ποσοτητες λαδιων το ιξωδες και τα αλλα χαρκτηριστικα της αναρτησης;
Ρωταω γιατι εχω γνωστο που ασχολειται με αυτη τη δουλεια αλλα οχι σε μηχανακια..


Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εχοντας αφαιρεσει την πισω αναρτηση αναρωτιεμαι μπορω να βρω καπου τις ποσοτητες λαδιων το ιξωδες και τα αλλα χαρκτηριστικα της αναρτησης;
Ρωταω γιατι εχω γνωστο που ασχολειται με αυτη τη δουλεια αλλα οχι σε μηχανακια..


Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάποιες λεπτομέρειες για το μοντέλο του αμορτισέρ Άκη θα βοηθούσαν.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Κάποιες λεπτομέρειες για το μοντέλο του αμορτισέρ Άκη θα βοηθούσαν.
Με καμια ερωτηση στην εταιρεία μεσω email αραγε θα μου απαντουσαν;


Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom