Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Σύντροχοι το λαμπάκι της πίεσης λαδιού, όταν γυρίσουμε τον διακόπτη στο ΟΝ και κάνει τα τσεκ με το ΑBS κτλ, θα πρέπει να σβήνει ΠΡΙΝ βάλουμε την μοτοσυκλέτα να δουλεύει;;
Ή να σβήνει μόλις δουλέψει το μοτέρ;; Αυτό κανει στην δικιά μου και ξανανάβει με το που σβήσω το μοτερ.
Ευχαριστώ.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Σύντροχοι το λαμπάκι της πίεσης λαδιού, όταν γυρίσουμε τον διακόπτη στο ΟΝ και κάνει τα τσεκ με το ΑBS κτλ, θα πρέπει να σβήνει ΠΡΙΝ βάλουμε την μοτοσυκλέτα να δουλεύει;;
Ή να σβήνει μόλις δουλέψει το μοτέρ;; Αυτό κανει στην δικιά μου και ξανανάβει με το που σβήσω το μοτερ.
Ευχαριστώ.
Έτσι δουλεύει,απόλυτα φυσιολογικό.
Επίσης,μίζα πατάς αφού σβήσει και το λαμπάκι θερμοκρασίας, και κρατάς μίζα πατημενη για αλλα 2sec μόλις πάρει μπροστά γιατί ακόμα κάνει ελέγχους/παραμετροποιήσεις ο εγκέφαλος.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Έτσι δουλεύει,απόλυτα φυσιολογικό.
Επίσης,μίζα πατάς αφού σβήσει και το λαμπάκι θερμοκρασίας, και κρατάς μίζα πατημενη για αλλα 2sec ΑΦΟΥ πάρει μπροστά γιατί ακόμα κάνει ελέγχους/παραμετροποιήσεις ο εγκέφαλος.
θενκςςςςςςς
 
Reactions: kaf

xisor98

Μέλος
Όνομα
Ιασων
Μοτό
BMW F 650 GS 2004
Καλησπερα και παλι. Χθες που γυρναγα σπιτι μου αναψε το λαμπακι του λαδιου. Λαδια/φιλτρο εχω αλλαξει πριν 3 μηνες ( 4000χλμ). Λοιπον σημερα τσεκαρα την σταθμη και δεν ειχε σχεδον καθολου, την μετρησα σωστα, διπλο σταντ, λειτουργεια 10 λεπτα να ζεσταθει.Αριστερ,δεξια του μοτερ που εψαξα για διαρροη, δεν βρηκα τιποτα. ( φιλτρο αερα δεν τσεκαρα για λαδια, το εχω γυρω στα 9000χλμ). Συμπληρωσα γυρω στο 1 λιτρο περιπου, μεχρι που η σταθμη ηρθε στα ορια της. Παλι δουλεψα το μοτερ να πανε παντου τα λαδια, το λαμπακι δεν εσβηνε. Στην αρχη αναβοσβηνει, σταθεροποιειται και οταν ανεβαζω στροφες απο 4 και πανω σβηνει.
Εχει κανεις καμια ιδεα; ( θυμιζω ειχα ενα θεμα οτι μετα απο πλυσιμο της μηχανης μια δουλευει το λαμπακι, μια καθολου).
Γενικα την μηχανη την δουλευω καθε μερα 40χλμ σε μεγαλες ταχυτητες 100-150, ειναι λογικο να καιει τοσο λαδι; ( 78000χλμ) ξερω ο κατασκευαστης δινει αποδεκτο μεχρι και 1 λιτρο ανα 1000χλμ αλλα και παλι
 
Τελευταία επεξεργασία:

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Καλησπερα και παλι. Χθες που γυρναγα σπιτι μου αναψε το λαμπακι του λαδιου. Λαδια/φιλτρο εχω αλλαξει πριν 3 μηνες ( 4000χλμ). Λοιπον σημερα τσεκαρα την σταθμη και δεν ειχε σχεδον καθολου, την μετρησα σωστα, διπλο σταντ, λειτουργεια 10 λεπτα να ζεσταθει.Αριστερ,δεξια του μοτερ που εψαξα για διαρροη, δεν βρηκα τιποτα. ( φιλτρο αερα δεν τσεκαρα για λαδια, το εχω γυρω στα 9000χλμ). Συμπληρωσα γυρω στο 1 λιτρο περιπου, μεχρι που η σταθμη ηρθε στα ορια της. Παλι δουλεψα το μοτερ να πανε παντου τα λαδια, το λαμπακι δεν εσβηνε. Στην αρχη αναβοσβηνει, σταθεροποιειται και οταν ανεβαζω στροφες απο 4 και πανω σβηνει.
Εχει κανεις καμια ιδεα; ( θυμιζω ειχα ενα θεμα οτι μετα απο πλυσιμο της μηχανης μια δουλευει το λαμπακι, μια καθολου).
Γενικα την μηχανη την δουλευω καθε μερα 40χλμ σε μεγαλες ταχυτητες 100-150, ειναι λογικο να καιει τοσο λαδι; ( 78000χλμ) ξερω ο κατασκευαστης δινει αποδεκτο μεχρι και 1 λιτρο ανα 1000χλμ αλλα και παλι
Συνηθως αυτός ο κινητήρας καίει από ελάχιστα ως καθόλου. Τη στάθμη την έλεγξες με τον κινητήρα σε λειτουργία; Υπάρχει ένα θέμα με προβληματικό αισθητηρα πίεσης, αλλά δεν έγινε ανάκληση. Σε περίπτωση βλάβης όμως, στην αντιπροσωπεία σου βάζουν το νέο P/N. Μου συνέβη σε ταξίδι Αθήνα/Θεσσαλονικη, αλλά στο δικό μου η ποσότητα ήταν φυσιολογική και το λάδι ζεστό άρα το κυκλοφορούσε, όποτε ήμουν βέβαιος ότι ήταν ενδεικτικό και συνέχισα.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

xisor98

Μέλος
Όνομα
Ιασων
Μοτό
BMW F 650 GS 2004
Συνηθως αυτός ο κινητήρας καίει από ελάχιστα ως καθόλου. Τη στάθμη την έλεγξες με τον κινητήρα σε λειτουργία;

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ναι , τον ζεστανα για 10 λεπτα περιπου και μετρησα την σταθμη, το εκανα αρκετες φορες μετα καθε φορα που συμπληρωνα λιγο λιγο μεχρι το 1 λιτρο
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ναι , τον ζεστανα για 10 λεπτα περιπου και μετρησα την σταθμη, το εκανα αρκετες φορες μετα καθε φορα που συμπληρωνα λιγο λιγο μεχρι το 1 λιτρο
Ναι , τον ζεστανα για 10 λεπτα περιπου και μετρησα την σταθμη, το εκανα αρκετες φορες μετα καθε φορα που συμπληρωνα λιγο λιγο μεχρι το 1 λιτρο
Το "ναι" σημαίνει ότι μετρούσες τη στάθμη με τον κινητήρα να δουλεύει; Αν οντως τότε είναι λάθος και αυτή τη στιγμή έχεις βάλει υπερβολική ποσότητα λαδιού. Λογικό να βλέπεις μειωμένη ποσότητα λαδιού τότε με λειτουργούν τα κινητήρα.

Αφού ζεσταθεί, σβήνεις κινητήρα, περιμένεις ένα λεπτό και τότε μετράς στάθμη χωρίς να βιδώσεις το πώμα με τη βέργα. Η στάθμη πρέπει να είναι στο MIN. Εναλλακτικά μπορείς να βάζεις 2.3 lt με αλλαγή φιλτρου.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Επίσης χωρίς να ξέρω για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, συνήθως οι κατασκευαστές λένε μέτρηση λαδιών με την μοτο σε όρθια θέση και να πατά στις ρόδες της.

'Όχι στο σταντ
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Καλησπέρα παιδιά έχω μια ερώτηση για τους ειδήμονες.
Ξέρεις κανείς τι συρμα χρειάζεται για τα θερμαινόμενα grips τα μαμά;
Ωμικη αντίσταση διατομή και κράμα;
Έφτιαξα το δεξί είχε κοπεί και το ένωσα αλλά το αριστερό λείπει το 90% του σύρματος.
Δεν θέλω να βάλω Oxford grips μου τη σπάει το controller τους + ότι θα έχω ένα διακόπτη άχρηστο-τον μαμά- να τον κοιτάω και καθότι ψυχαναγκαστικος θέλω να το αποφυγω.
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Καλησπέρα παιδιά έχω μια ερώτηση για τους ειδήμονες.
Ξέρεις κανείς τι συρμα χρειάζεται για τα θερμαινόμενα grips τα μαμά;
Ωμικη αντίσταση διατομή και κράμα;
Έφτιαξα το δεξί είχε κοπεί και το ένωσα αλλά το αριστερό λείπει το 90% του σύρματος.
Δεν θέλω να βάλω Oxford grips μου τη σπάει το controller τους + ότι θα έχω ένα διακόπτη άχρηστο-τον μαμά- να τον κοιτάω και καθότι ψυχαναγκαστικος θέλω να το αποφυγω.
Αν βάλεις Oxford θα τα ξεχάσεις όλα αυτά
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Καλησπέρα παιδιά έχω μια ερώτηση για τους ειδήμονες.
Ξέρεις κανείς τι συρμα χρειάζεται για τα θερμαινόμενα grips τα μαμά;
Ωμικη αντίσταση διατομή και κράμα;
Έφτιαξα το δεξί είχε κοπεί και το ένωσα αλλά το αριστερό λείπει το 90% του σύρματος.
Δεν θέλω να βάλω Oxford grips μου τη σπάει το controller τους + ότι θα έχω ένα διακόπτη άχρηστο-τον μαμά- να τον κοιτάω και καθότι ψυχαναγκαστικος θέλω να το αποφυγω.
Μπορείς να βάλεις oxfort και να τα συνδέσεις στον μαμά διακόπτη .

Δεν θα πειραματιζομουν με σύρματα θερμαινόμενων (δεν έχω γνωσεις) γιατί στο παρελθόν αρκετοί μπουρμπούτιασαν .
Αν είσαι Αθήνα υπάρχει ο Μήτσος TSEPETO που ασχολείται και με αυτά ,έχει καμία 50αρια θερμαινόμενα απ'οτι θυμάμαι ,τον παίρνεις τηλ και σε κανονιζει
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Καλησπέρα παιδιά έχω μια ερώτηση για τους ειδήμονες.
Ξέρεις κανείς τι συρμα χρειάζεται για τα θερμαινόμενα grips τα μαμά;
Ωμικη αντίσταση διατομή και κράμα;
Έφτιαξα το δεξί είχε κοπεί και το ένωσα αλλά το αριστερό λείπει το 90% του σύρματος.
Δεν θέλω να βάλω Oxford grips μου τη σπάει το controller τους + ότι θα έχω ένα διακόπτη άχρηστο-τον μαμά- να τον κοιτάω και καθότι ψυχαναγκαστικος θέλω να το αποφυγω.
Μπορείς να βάλεις oxfort και να τα συνδέσεις στον μαμά διακόπτη .

Δεν θα πειραματιζομουν με σύρματα θερμαινόμενων (δεν έχω γνωσεις) γιατί στο παρελθόν αρκετοί μπουρμπούτιασαν .
Αν είσαι Αθήνα υπάρχει ο Μήτσος TSEPETO που ασχολείται και με αυτά ,έχει καμία 50αρια θερμαινόμενα απ'οτι θυμάμαι ,τον παίρνεις τηλ και σε κανονιζει
Αυτό έκανα κι εγώ. Συνέδεσα Daytona στο εργοστασιακό χειριστήριο. Δυο σκάλες λειτουργίας και όλα καλά.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αυτό έκανα κι εγώ. Συνέδεσα Daytona στο εργοστασιακό χειριστήριο. Δυο σκάλες λειτουργίας και όλα καλά.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ίσως η καλύτερη λύση.
Τα μαμά θερμ.ειναι τραγικά ,χρόνο το πολύ παραχρονο θέλουν αλλαγή ,όχι απαραίτητα γιατί χαλάνε ,αλλά γιατί φαγωνονται και γίνονται σαν ξυλα
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ίσως η καλύτερη λύση.
Τα μαμά θερμ.ειναι τραγικά ,χρόνο το πολύ παραχρονο θέλουν αλλαγή ,όχι απαραίτητα γιατί χαλάνε ,αλλά γιατί φαγωνονται και γίνονται σαν ξυλα
Το έχουν κάνει μαλακό πολύ το λάστιχο για να μεταφέρει την θερμότητα γρήγορα και με όσο δυνατόν λιγότερες "απώλειες", αλλά αυτό έχει και το μειονέκτημα του!!!
 

Vagelis84

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW f650gs Dakar
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους
Δεν περίμενα τόση ανταπόκριση να είστε καλά.
Αν υπάρχει τέτοια λύση με τα daytona στο μαμά διακόπτη εννοείται με ενδιαφέρει δεν είμαι τόσο ψυχαναγκαστικος .
Ευχαριστώ guys θα πάρω σε αυτόν τον tsepeto
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το έχουν κάνει μαλακό πολύ το λάστιχο για να μεταφέρει την θερμότητα γρήγορα και με όσο δυνατόν λιγότερες "απώλειες", αλλά αυτό έχει και το μειονέκτημα του!!!
Τρίχες κατσαρες!
Όλα πλέον κρίνονται εκ του αποτελέσματος φίλε.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Εμένα το λες;;; :p
Έγω της εχω βάλει ariete απ'τον δεύτερο χρόνο που την πήρα :laugh:!!!
Και γω !
Αλλά αυτό του γκαζιού συνέχεια κόβονταν .
Αγανάκτηση ,βάζεις αφτερ και είσαι ok
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Περί κατανάλωσης:
Πόσα χλμ κάνετε με γεμάτο ρεζεβουάρ πριν την αφή της λυχνίας της ρεζέρβας;;;
/// Β
 
Top Bottom