Ωχχχ, έχει μήπως κάποια βαλβίδα για το ρελαντί ή κάποια άλλη διάταξη,Πάλι τα ίδια κανει παιδιά...σβήνει δηλαδή στο ρελαντί
Πρέπει να δοκιμάσω ένα σίγουρα λειτουργικό tps πριν πω οτιδήποτε...πάλι καλά που δεν πήγα στην βόλτα στην Παύλιανη.....
Πάλι τα ίδια κανει παιδιά...σβήνει δηλαδή στο ρελαντί
Πρέπει να δοκιμάσω ένα σίγουρα λειτουργικό tps πριν πω οτιδήποτε...πάλι καλά που δεν πήγα στην βόλτα στην Παύλιανη.....
Στη θέση σου θα πήγαινα πρώτα από ένα εξουσιοδοτημένο για να σιγουρεψω ότι έχει το σωστό software. Εκεί θα ζητούσα και ένα adaptation reset που είναι απαραίτητο μετά από αντ/ση αισθητήρων και παρελκομένων του κινητήρα, ενδεχομένως και του TPS. Νομίζω θα έκανε καλό και για την περίπτωση καθαρισμού του idle actuator. Το reset γίνεται και σε οποιοδήποτε εξειδικευμένο συνεργειο (ή ακόμα και στο σπιτι) με διαγνωστικό GS911. Η τεχνική με το άνοιξε κλείσε του γκαζιού για ρισετ δεν περιγράφεται πουθενά στο repair manual και ο Αυστραλός το περιγράφει ως αστικό μύθο.Πάλι τα ίδια κανει παιδιά...σβήνει δηλαδή στο ρελαντί
Πρέπει να δοκιμάσω ένα σίγουρα λειτουργικό tps πριν πω οτιδήποτε...πάλι καλά που δεν πήγα στην βόλτα στην Παύλιανη.....
ΜΤ60 απο μένα!Καλησπέρα , ετοιμάζομαι να αλλάξω λάστιχα στο ντακαρκι,πηγαίνω χώμα και μου αρέσουν οι χαλαρές διελεύσεις αλλά το χρησιμοποιώ και σαν μεταφορικό μέσο με αρκετή άσφαλτο
Οι επιλογές που μου έχουν δώσει είναι
Medzeler tourance 230€
Bridgestone ax41. 270€
Pirelli mt60. 240€
Pirelli mt21 αλλά με φάρδος 120 στα 190€
Τι θα προτείνατε εσείς;
Μπορείς γίνει και συνδυασμό δύο διαφορετικών τύπων μπρος-πίσω.Καλησπέρα , ετοιμάζομαι να αλλάξω λάστιχα στο ντακαρκι,πηγαίνω χώμα και μου αρέσουν οι χαλαρές διελεύσεις αλλά το χρησιμοποιώ και σαν μεταφορικό μέσο με αρκετή άσφαλτο
Οι επιλογές που μου έχουν δώσει είναι
Medzeler tourance 230€
Bridgestone ax41. 270€
Pirelli mt60. 240€
Pirelli mt21 αλλά με φάρδος 120 στα 190€
Τι θα προτείνατε εσείς;
Έχουν εξαντληθεί παντού,όσο έχω ψάξει!Εγω αν τα εβρισκα θα κοιταζα κ τα mitas E07
Είναι από τα πιο ακριβά;τι φθορά έχουν;Εγώ από τα ΑΧ 41 είμαι πολύ ευχαριστημένος. Άψογα στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα.
Με το μπροστά έχω 4.000 χλμ και είναι ακόμα πάνω από τη μέση. Ποσοστό 60/40 χώμα/άσφαλτο. Το πίσω τώρα συμπληρωσε 1000χλμ και είναι σαν καινούργιο.Είναι από τα πιο ακριβά;τι φθορά έχουν;
Επίσης τι ποσοστό θα τα έδινες;
Σημαντική παρατήρηση αυτή. Προέρχεται από ιδία εμπειρία;;; και σε τι μοτό;;;Θα έλεγα και λαμβάνοντας υπόψιν αυτά πού έχω δει ότι το πίσω βγάζει από 5 μέχρι 7 χιλιάδες χλμ. Είναι όμως πολύ καλύτερο στην λάσπη από το tkc 80
αυτά τα σκέφτομαι και για την χοντρή...κ60 scout , σε 120 πίσω κεντάνε
Στη χοντρή αλλάζει η χάραξη στο πίσω και χάνει στο off . Νομίζω μέχρι 130 είναι η ''πιο χωμάτινη'' χάραξηαυτά τα σκέφτομαι και για την χοντρή...
το ξερω,θα δουμεΣτη χοντρή αλλάζει η χάραξη στο πίσω και χάνει στο off . Νομίζω μέχρι 130 είναι η ''πιο χωμάτινη'' χάραξη