takis652
Η όλη συζήτηση ,ξεκίνησε επειδή κάποιος μέτρησε διάκενα βαλβίδων ,κ τα βρήκε εκτός ,κ θέλει να τα ρυθμίσει.
Ο επόμενος ,του έδωσε κάποιες συμβουλές ,κ ανέφερε εμπειρικά δεδομένα τρίτων ,για το συγκεκριμένο μοτέρ.
Κοινώς απόδεκτό ,το ότι πρέπει να έχουμε τα διάκενα εντός σπεκς. Ναι ;
ΟΚ.
Κανείς δεν είπε οτι μπορούμε να βάλουμε μεγαλύτερα καπελότα ,ώστε να επιτυχουμε μεγαλύτερη βύθιση.
Ισα-Ισα ,για την σωστή κ βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή ρύθμιση ,μιλάμε όλοι.
Εγώ προσπάθησα να σου εξηγήσω οτι είναι λάθος η εμμονή σου σε αυτό:
Το διάκενο δεν παίζει ρόλο στο βύθισμα των βαλβίδων!
Γιατί ...
ΑΝ στη μέτρηση έχουμε
μεγαλύτερο διάκενο από τα σπεκς ,πχ
κατα 0,10 mm* ,αυτό σημαίνει ότι η συγκεκριμένη βαλβίδα
θα βυθιστεί λιγότερο κατα 0,10 mm (σε σχέση με το προβλεπόμενο) κ τα μαθηματικά δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.
Ταυτοχρονα ,η βύθιση - άνοιγμα της συγκεκριμένης βαλβίδας ,θα ξεκινήσει κάποια εκατοστά του δευτερολέπτου αργότερα ,κ θα ολοκληρωθεί κάποια εκατοστά του δευτερολέπτου νωρίτερα.
Γι'αυτό λοιπόν ,στο συγκεκριμένο παράδειγμα
* ,θα πρέπει να βάλουμε καπελότο
0,10 mm παχύτερο ,ώστε το διάκενο να ¨κλείσει" λίγο ,κ να έρθει εντός προδιαγραφών.
Κάνοντας αυτό ,η συγκεκριμένη βαλβίδα,
θα βυθίζεται πλέον 0,10 mm περισσότερο ,
σε σχέση με την πρό της ρύθμισης ,βύθισή της.
Είναι λάθος λοιπόν να επιμένεις ότι
Το διάκενο δεν παίζει ρόλο στο βύθισμα των βαλβίδων!
Αν τα διάκενα είναι μικρότερα των σπεκς ,έχουμε άλλου είδους ,πιό επικίνδυνες δυσλειτουργίες.
Μία την περιέγραψες παραπάνω (κάψιμο βαλβίδας)
Να προσθέσω κ το καρβούνιασμα - παραμόρφωση έδρας της στην κεφαλή ,στράβωμα στελέχους ,καταστροφή οδηγών κ τσιμουΧακίων ,κάρφωμα ,ράγισμα στο πιστόνι ,κ άλλα ανατριχιαστικά.
Για όλους αυτούς τους λόγους ,ορίζονται από τον κατασκευαστή προδιαγραφές χρονισμού και μέτρησης διάκενου βαλβίδων.
Για να βυθίζονται οι βαλβίδες όσο πρέπει ,όταν πρέπει ,κ στο χρόνο που πρέπει.
Για όλους αυτούς τους λόγους ψαχνόμαστε ,ρυθμίζουμε ,κι όταν δεν το κάνουμε μόνοι μας , αγωνιούμε μήπως πληρώσαμε αλλά ΔΕΝ μας τις ρυθμισαν.
Διαφορετικά ,κλάϊν-μάϊν