Έχοντας καβαλήσει το nk είμαι περίεργος να δω αν αυτό το φούσκωμα στη ροπή στις χαμηλομεσαιες που φαίνεται στο διάγραμμα θα φανεί και στο δρόμο.
Πώς σου φάνηκε το 450 NK ;Έχοντας καβαλήσει το nk είμαι περίεργος να δω αν αυτό το φούσκωμα στη ροπή στις χαμηλομεσαιες που φαίνεται στο διάγραμμα θα φανεί και στο δρόμο.
Ωραίο μοτεράκι,πολυστροφο, εύστροφο,αρκετά πρόθυμο αλλά λίγο κούφιο χαμηλομεσαιες. Αν το φούσκωσαν όπως φαίνεται στο διάγραμμα στην έκδοση για mt και αυτό φανεί και στο δρόμο θα είναι λίρα εκατό στα κυβικά αυτά.Πώς σου φάνηκε το 450 NK ;
Χαμηλά θα το μασκάρουν και με τις πολύ χαμηλές σχέσεις μετάδοσης. Συν τις αλλαγές στην χαρτογράφηση/αναπνοή.Ωραίο μοτεράκι,πολυστροφο, εύστροφο,αρκετά πρόθυμο αλλά λίγο κούφιο χαμηλομεσαιες. Αν το φούσκωσαν όπως φαίνεται στο διάγραμμα στην έκδοση για mt και αυτό φανεί και στο δρόμο θα είναι λίρα εκατό στα κυβικά αυτά.
Υπάρχει το NCΑν κάποιος θέλει ξέρω γω 120 χιλιόμετρα την ώρα με 4000 στροφές, μόνο με 1000 κυβικά αυτό το γραναζωμα και όχι σε όλα τα μηχανάκια.
Το οποίο σχετίζεται με ον-οφ πως ακριβώς; Μην μου πείτε για το παλικάρι που έχει κάνει 800,000 χιλιόμετρα εκτός δρόμου με τα μάτια κλειστά και το ένα χέρι δεμένο πίσω από την πλάτη κλπ, είναι ένας χρήστης μόνο και δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα. Αντιλαμβάνομαι το αστείο (έχεις και το φατσάκι). Ξεκινήσαμε από "χαρά που βγαίνουν μικρά/φτηνά/με πλήρη εξοπλισμό" και καταλήξαμε στην υπερβολή "αν πρέπει να πάρεις το φεριμποτ στο καλαί σε 12 ώρες, δεν πάει 300 όπως η Hayabusa να προλάβεις".Υπάρχει το NC
Εγώ περιμένω το τεστ Ραηντ .Ρε παιδιά... βγάλανε ένα μηχανάκι με σοβαρή σχεδιάση -και δε λέω για τη μόστρα- ακόμα και με dogbone για μεταβολή ύψους σέλας από μαμά κλπ κλπ με μοτέρ που εκτός ΕΕ περνάει τα 50 άλογα και παντού εμφανίζεται να πηγαίνει 150 το πολύ με 6η στα καρακόκκινα. Δεν μπορεί να είναι τόσο μαλάκες κάτι παίζει. 150 με εκτη στα κόκκινα με νορμά κλιμάκωση με ελαφρό φόρτωμα δεν ταξιδεύει με 120 και για να προσπεράσεις μια νταλίκα θα θες προσευχητάρι. WTF!?
Πώς ξέρεις πως η κλιμάκωση είναι νορμάλ και όχι πολύ κοντή;Ρε παιδιά... βγάλανε ένα μηχανάκι με σοβαρή σχεδιάση -και δε λέω για τη μόστρα- ακόμα και με dogbone για μεταβολή ύψους σέλας από μαμά κλπ κλπ με μοτέρ που εκτός ΕΕ περνάει τα 50 άλογα και παντού εμφανίζεται να πηγαίνει 150 το πολύ με 6η στα καρακόκκινα. Δεν μπορεί να είναι τόσο μαλάκες κάτι παίζει. 150 με εκτη στα κόκκινα με νορμά κλιμάκωση με ελαφρό φόρτωμα δεν ταξιδεύει με 120 και για να προσπεράσεις μια νταλίκα θα θες προσευχητάρι. WTF!?
Επειδή ακόμη δεν το έχω δει, μπορείς να μοιραστείς εντυπώσεις;Εγώ περιμένω το τεστ Ραηντ .
Στατικά δεν με ενθουσίασε καθόλου παντως
Αυτά που γράφω.Επειδή ακόμη δεν το έχω δει, μπορείς να μοιραστείς εντυπώσεις;
Καλησπερα,Ρε παιδιά... βγάλανε ένα μηχανάκι με σοβαρή σχεδιάση -και δε λέω για τη μόστρα- ακόμα και με dogbone για μεταβολή ύψους σέλας από μαμά κλπ κλπ με μοτέρ που εκτός ΕΕ περνάει τα 50 άλογα και παντού εμφανίζεται να πηγαίνει 150 το πολύ με 6η στα καρακόκκινα. Δεν μπορεί να είναι τόσο μαλάκες κάτι παίζει. 150 με εκτη στα κόκκινα με νορμά κλιμάκωση με ελαφρό φόρτωμα δεν ταξιδεύει με 120 και για να προσπεράσεις μια νταλίκα θα θες προσευχητάρι. WTF!?
Όπως τα λες είναι ΒαγγέληΚαλησπερα,
Διοτι ουτε γνωστης ειμαι, ουτε εχω εμπειρια με μηχανη (τοσα χρονια ειμαι με παπια βλεπετε), αναρωτιεμαι, ολοι συζητατε και σχολιαζετε οτι αυτη η μηχανη ειναι στα κοκκινα στα 150, εχει κοντο γραναζωμα (πραγμα που αν ειναι και για χωμα δεν ειναι λιγο λογικο ?! ?!), οτι δε θα μπορεις να κανεις προσπερασεις, κοντρες με χαγιαμπουσα και ο,τι αλλο μπορει να φανταστει ο καθενας. Προσωπικα, που ειμαι με παπια, δε καταλαβαινω πως γινεται να εχουμε απαιτησεις απο μια μηχανη των 6κ, 450cc, για ακραιες τελικες και παει λεγοντας. Πραγματικα δε καταλαβαινω γιατι σχολιαζουμε αυτα τα πραγματα και οχι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χαρακτηριστικα που θα βοηθησουν νεο κοσμο (οπως εμενα) που ισως θα μπορουσε δεδομενου της τιμης, να τη κανει δικη του. Ποια μηχανη on-off, με στοιχεια περισσοτερο off, εχει καλυτερες τελικες και ο,τι αλλο εχει ειπωθει εδω μεσα δηλαδη; (ρωταω πραγματικα να μαθω, να με βοηθησετε και μενα να βρω ισως μια μηχανη επιτελους)
Σας ευχαριστω
Γειά σου Βαγγέλη. ¨Οτι είναι να συζητηθεί έχει συζητηθεί. Το επόμενο βήμα είναι να έρθουν κομμάτια και να τα οδηγήσουμε.Καλησπερα,
Διοτι ουτε γνωστης ειμαι, ουτε εχω εμπειρια με μηχανη (τοσα χρονια ειμαι με παπια βλεπετε), αναρωτιεμαι, ολοι συζητατε και σχολιαζετε οτι αυτη η μηχανη ειναι στα κοκκινα στα 150, εχει κοντο γραναζωμα (πραγμα που αν ειναι και για χωμα δεν ειναι λιγο λογικο ?! ?!), οτι δε θα μπορεις να κανεις προσπερασεις, κοντρες με χαγιαμπουσα και ο,τι αλλο μπορει να φανταστει ο καθενας. Προσωπικα, που ειμαι με παπια, δε καταλαβαινω πως γινεται να εχουμε απαιτησεις απο μια μηχανη των 6κ, 450cc, για ακραιες τελικες και παει λεγοντας. Πραγματικα δε καταλαβαινω γιατι σχολιαζουμε αυτα τα πραγματα και οχι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χαρακτηριστικα που θα βοηθησουν νεο κοσμο (οπως εμενα) που ισως θα μπορουσε δεδομενου της τιμης, να τη κανει δικη του. Ποια μηχανη on-off, με στοιχεια περισσοτερο off, εχει καλυτερες τελικες και ο,τι αλλο εχει ειπωθει εδω μεσα δηλαδη; (ρωταω πραγματικα να μαθω, να με βοηθησετε και μενα να βρω ισως μια μηχανη επιτελους)
Σας ευχαριστω