Παρατήρησα κάτι στα specs του μοτέρ που δεν το είχα δει και πιστεύω θα είναι η αχίλλειος πτέρνα στο μηχανάκι. Και ήταν και ο λόγος ο βασικός που μου είχε φανεί αρκετά κούφιο σε ροπές χαμηλομεσαιες όταν είχα καβαλήσει το 450nk της εταιρείας.
Αναλογία bore x stroke 72x55.2
Αυτό σημαίνει ένα εξαιρετικά υπερτετραγωνο μοτέρ (λόγος αναλογίας διαμετρου προς διαδρομή περίπου 1.3)
Αυτό σημαίνει μοτέρ σχεδιασμένο για δύναμη ψηλά και στροφαρισμα. Δηλαδή? Μοτέρ σχεδιασμένο για δρόμο. Και μάλιστα σπορ δρόμου.
Φοβάμαι πως το μοτέρ αυτό σχεδιάστηκε από την εταιρεία για την σειρά δρόμου σε αυτά τα κυβικά και πραγματικά μου κάνει εντύπωση γιατί πήγαν τόσο πολύ σε διάμετρο εμβόλου. Ενδεικτικά να πούμε ο ηγέτης της κατηγορίας σε μοτέρ,αυτός που αντέγραψαν σχεδόν όλοι, η honda με το πολύ καλό μοτέρ της είναι στο 67x66.8 δηλαδή οριακά υποτετραγωνο.
Κοντά στην αναλογία 1 βρίσκεται και το μοτέρ sherpa που έφτιαξε η Royal enfield για το himalayan.
Γιά να δούμε στη πράξη πόσο κατάφερε να το ρυθμίσει η cfmoto έπαιξε εκτός από χαρτογράφηση και με εκκεντροφόρους? Πρέπει να έκανε πάντως κάτι πολύ δραστικό για να βρει τη ροπή που λείπει σε αυτό το μοτέρ χαμηλά και με αυτό το δεδομένο αμφιβάλλω ότι θα είναι αυτό το δυνατό σημείο στο μηχανάκι. Ιδωμεν