CFMOTO 800MT 2021

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό είναι το κλειδί...δεν εχει το κάτι γιατι είναι βασισμενο στη φιλοσοφια του premium all around με εμφαση στην εργονομία...δλδ ανεση με δυνατοτητα καλυψης μεγαλων αποστασεων αλλα και ευχρησια. Τον boxer 1200 αεροελαιοψυκτο που δοκιμασα μου αρεσε πολύ απλά δεν του αρεσει το μποτιλιαρισμα...εμπλεξα Αλεξανδρας και στην Κηφισιας αλλά το GS εχει πιο ψηλα το τιμονι οποτε θα περναει αερα πατερα...
Ρε σοβαρά τώρα. Χαμηλά είναι όσο ραθυμο είναι το 950, ψηλά δεν έχει το μπαμ του 950. Τα φρένα είναι όντως πολύ δυνατά, το abs είναι σίγουρα πίσω σε σχέση με τα σύγχρονα (οκ το 950 δεν έχει φρένα και δεν έχει abs). Το σύνολο τιμόνι ανάρτηση μου αρέσει, αλλά το 950 είναι πολύ ανάλαφρο και σε στάση και εν κινήσει και ο Κώστας έχει σηκώσει τα καλάμια τέρμα που σημαίνει το έχει κάνει αργό κιόλας, θα το κατεβάσω στο στοκ ύψος από περιέργεια περισσότερο.

Όλοι λένε το gs θέλει χρόνο. Και το 950 ήθελε όμως. Το XR ήταν γάντι με το καλημέρα, το μόνο που δεν ξέρω που βρίσκεται είναι το... "όριο" αλλά φταίει ότι έχω αίσθηση τρωτοτητας πια.

Θέλω όλα τα μηχανάκια :)
Δεν είμαι έτοιμος για άλλο ακόμα.

Δεν περνάνε αέρα τα ονοφ γιατί το τιμόνι είναι πάνω στο ύψος καθρεφτών τζιπ σουβ και μικρών επαγγελματικών/βαν.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ρε σοβαρά τώρα. Χαμηλά είναι όσο ραθυμο είναι το 950, ψηλά δεν έχει το μπαμ του 950. Τα φρένα είναι όντως πολύ δυνατά, το abs είναι σίγουρα πίσω σε σχέση με τα σύγχρονα (οκ το 950 δεν έχει φρένα και δεν έχει abs). Το σύνολο τιμόνι ανάρτηση μου αρέσει, αλλά το 950 είναι πολύ ανάλαφρο και σε στάση και εν κινήσει και ο Κώστας έχει σηκώσει τα καλάμια τέρμα που σημαίνει το έχει κάνει αργό κιόλας, θα το κατεβάσω στο στοκ ύψος από περιέργεια περισσότερο.

Όλοι λένε το gs θέλει χρόνο. Και το 950 ήθελε όμως. Το XR ήταν γάντι με το καλημέρα, το μόνο που δεν ξέρω που βρίσκεται είναι το... "όριο" αλλά φταίει ότι έχω αίσθηση τρωτοτητας πια.

Θέλω όλα τα μηχανάκια :)
Δεν είμαι έτοιμος για άλλο ακόμα.

Δεν περνάνε αέρα τα ονοφ γιατί το τιμόνι είναι πάνω στο ύψος καθρεφτών τζιπ σουβ και μικρών επαγγελματικών/βαν.
Ο καθε μπαϊκερ που σεβεται τον εαυτο του θελει ενα μεσαιο μονοκυλινδρο και ενα μεγαλο τετρακυλινδρο.
Τα υπολοιπα αναλογα το πορτοφολι.
Ελπιζω να βοηθησα :yew:
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Εγω παλι νόμιζα ότι ο καθε μπαικερ που σέβεται τον εαυτό του, ψωνιζει σύμφωνα με το τι του επιτρέπει το πορτοφόλι του,(αγορά, συντήρηση, τυχόν ζημιές κλπ)
Νταξει λεφτά υπάρχουν, το χουμε καταλαβει πλέον, εξαιρούνται οι χρεωνομαιδιχωςαυριο,αυτοί θα καταλάβουν άλλα εν καιρώ...
Τεσπα σορρυ για τη σφήνα, συνεχίστε.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγω παλι νόμιζα ότι ο καθε μπαικερ που σέβεται τον εαυτό του, ψωνιζει σύμφωνα με το τι του επιτρέπει το πορτοφόλι του,(αγορά, συντήρηση, τυχόν ζημιές κλπ)
Αμα ηταν ετσι ολοι οι ιδιοκτήτες κτμ τιεχουνταερμακαιψοφανε 9x0 θα ειχανε αγοράσει 3 κουλούρια εκαστος. Οχι Θεσσαλονίκης! το αλλο το 6μιση.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εγω παλι νόμιζα ότι ο καθε μπαικερ που σέβεται τον εαυτό του, ψωνιζει σύμφωνα με το τι του επιτρέπει το πορτοφόλι του,(αγορά, συντήρηση, τυχόν ζημιές κλπ)
Νταξει λεφτά υπάρχουν, το χουμε καταλαβει πλέον, εξαιρούνται οι χρεωνομαιδιχωςαυριο,αυτοί θα καταλάβουν άλλα εν καιρώ...
Τεσπα σορρυ για τη σφήνα, συνεχίστε.
Σωτηράκι μου, ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι υπάρχουν οι
  • 3&60 που θα πάρουν "ότι του επιτρέπει το πορτοφόλι του"
  • 3&60 που "θα ειχανε αγοράσει 3 κουλούρια εκαστος" (τα κουλούρια τυχαίο, μπορεί να είναι και 3 διαφορετικά μηχανάκια)
  • 3&60 "χρεωνομαιδιχωςαυριο"
  • 3&60 που θα πάρουν κάτι για να τους κοιτάνε οι άλλοι και τέλος
  • 3&60 που απλά δεν θα πάρουν μηχανάκι, γιατί πραγματικά παίρνουν 3&60...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σωτηράκι μου, ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι υπάρχουν οι
  • 3&60 που θα πάρουν "ότι του επιτρέπει το πορτοφόλι του"
  • 3&60 που "θα ειχανε αγοράσει 3 κουλούρια εκαστος" (τα κουλούρια τυχαίο, μπορεί να είναι και 3 διαφορετικά μηχανάκια)
  • 3&60 "χρεωνομαιδιχωςαυριο"
  • 3&60 που θα πάρουν κάτι για να τους κοιτάνε οι άλλοι και τέλος
  • 3&60 που απλά δεν θα πάρουν μηχανάκι, γιατί πραγματικά παίρνουν 3&60...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μεγάλο παράδειγμα το SWM superdual ...
Άπατο πήγε ...
Ζητάμε ελαφρύ μηχανάκι με σχετικά μεγάλο ρεζερβουάρ, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων κτλ κτλ κτλ
να είναι και φθηνό ...
Υπάρχει ή υπήρχε ένα με όλα αυτά με 7.500 και δεν το ψώνισε κανείς ...
αν είχε άλλο λογότυπο και έκανε 3-4000 παραπάνω θα έτρεχαν όλοι να το πάρουν ....
δεν ησουν ευχαριστημενος απ την ποιοτητα παναγιωτη και το ποσο πληρωσες?αν θυμαμαι καλα το εδωσες γιατι δεν σου ταιριαζε οδηγικα το 650,εννοω το cfmoto
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πολλή κουβέντα κ διαφήμιση στο "Κουλούρι"..

Μήπως να το ξαναβάλω αγγελία..;;;;;
Ένα χιλιάρικο πάνω όμως, νόμοι της αγοράς.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
δεν ησουν ευχαριστημενος απ την ποιοτητα παναγιωτη και το ποσο πληρωσες?αν θυμαμαι καλα το εδωσες γιατι δεν σου ταιριαζε οδηγικα το 650,εννοω το cfmoto
απόλυτα ευχαριστημένος!!!
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο κόσμος προτιμά ένα μεταχειρισμένο 10-15 ετών από το CF 650ΜΤ όταν ψάχνει ασφάλτινη μηχανή ....

Αν δεν είχε βρεθεί εντελώς τυχαία η Βέρα Ιταλίδα στο δρόμο μου με το cf800 θα κατέληγα και παρότι δεν θα έχει ιστορία απο πίσω του πιστεύω ότι θα είναι καλύτερο απο την Βέρα Ιταλίδα και απο πολλά άλλα με πολλαπλάσια τιμή ....
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
απόλυτα ευχαριστημένος!!!
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο κόσμος προτιμά ένα μεταχειρισμένο 10-15 ετών από το CF 650ΜΤ όταν ψάχνει ασφάλτινη μηχανή ....

Αν δεν είχε βρεθεί εντελώς τυχαία η Βέρα Ιταλίδα στο δρόμο μου με το cf800 θα κατέληγα και παρότι δεν θα έχει ιστορία απο πίσω του πιστεύω ότι θα είναι καλύτερο απο την Βέρα Ιταλίδα και απο πολλά άλλα με πολλαπλάσια τιμή ....
τα ειπες ολα!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
amyroukai Γιάννη...
Αγοράζουμε μοτοσυκλέτες για ΕΜΑΣ ακόμη και όταν τελικά η χρήση δεν είναι αυτή που θέλουμε. Το τι θα πουν οι άλλοι... πράγματι στα παλιά μας τα παπούτσια αλλά δε βλέπω καμία σύνδεση με αυτά που έγραψα εγώ. Δεν αναφέρθηκα καν σε λάθος ή σωστές αγορές. Επίησς ξεπέρασα τα ζητήματα ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας, το επισημαίνω νομίζω. Στη πράξη γράφω ότι ΕΜΕΝΑ μου δημιουργεί ένα κενό η απουσία ιστορικότητας μιας μοτοσυκλέτας ακόμη και αν αυτό δεν αφορά μια σπουδαία ή ρομαντική ιστορία αλλά απλά τη πορεία της στο χρόνο. Θέλω όταν κοιτάω πίσω στο χρόνο να βλέπω κάτι, αυτό ένιωσα αυτό έγραψα.

Έχεις λάθος ανάγνωση. Μάλλον είναι ευθύνη μου που σε παρασύρουν τα γραπτά μου σε λάθος κατευθύνσεις. Προσέχω πολύ (ή προσπαθώ τουλάχιστον) να μην προσωποποιώ τα πράγματα. Δύσκολο να βρεις ένα παράδειγμα στο οποίο μια προσωπική μου αγορά έχει από πίσω μια ιστορία πλεγμένη και μάλιστα τέτοια που να μην έχει σχέση με τη χρήση. Και οι δυο μοτοσυκλέτες που έχω είναι αποκτήματα με ξεκάθαρες χρηστικές κατευθύνσεις (δε χρειάζεται να τις αναλύσω ξανά).
Αντιθέτως, τα παραδείγματα που χρησιμοποιώ συνήθως δεν θα ήταν ποτέ προσωπικές μου επιλογές, διότι είναι πιθανό για χρηστικούς ή οπτικούς λόγους να μην μου αρέσουν. MotoGuzzi επιλέχθηκε τυχαία, επειδή έχει ιστορία. Και "όχι" τυχαία... επειδή έχω αναφερθεί έντονα με αρνητικό τρόπο για κάποια μοντέλα της.

Όμως μου αρέσει η μοτοσυκλέτα ευρύτερα και ως γενικό μέσο και με τη συναισθηματική του ερμηνεία και ως αντικείμενο ομορφιάς αλλά ΚΑΙ χρήσης. Δε θα μπορούσε λοιπόν να μη με συγκινεί η ιστορία ΚΑΘΕ μοτοσυκλετιστικού εργοστασίου (πρόσφατα είδα ταινία με θέμα τον Enrico Piaggio).
Προφανώς και κάποιες έχουν και μαύρες σελίδες, κάποιες άλλες έχουν λαμπρές σελίδες. Σε κάποια από αυτά τα εργοστάσια έχουν παίξει σημαντικό ρόλο τα πρόσωπα. Αυτά ανήκουν στην ιστορία και θα είχαν τη σημασία τους αν "τύχαινε" μια ιστορική εταιρεία είχε ένα μοντέλο που να μου ταίριαζε κιόλας, θα ήταν απλά ένα συν όταν γυρίζω να της ρίξω μια δεύτερη ματιά.

Το τι αγοράζει ο καθένας και τους λόγους για τους οποίους το κάνει, όπως και τους λόγους που παραβλέπει φυσικά και τα σέβομαι. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε μπορούμε να συζητάμε. Αν είναι έτσι δεν υπάρχει λόγος να συμμετέχουμε στα forum. Ανεβάζουμε 2 φωτό στο INSTA και τελειώνει η ιστορία.
Και φυσικά βόλτες, εκδρομές, μοντιφιές κτλ, κτλ, κτλ είναι αντικείμενα μιας μίνι επίδειξης αλλά εμένα μου αρέσει να διαβάζω και κείμενα που φεύγουν από τη συνήθη πεπατημένη. Προσπαθώ να γράφω κι εγώ τέτοια.
Ή μήπως νομίζει κάποιος πως ο κάθε ένας από εμάς δε μπορεί να αλλάξει γνώμη από τα επιχειρήματα κάποιου συναδέλφου; Ή μήπως η ίδια η ζωή δε σε φέρνει μπροστά σε αυτά που κορόιδευες ή θαύμαζες και δεν μπορούσες;

Η ξενέρα με το 990 δεν ήταν δική μου αλλά του φίλου μου, δοσμένη με χιούμορ από εμένα. Το 990 δεν το αγγίζει τίποτα, διότι είναι και fun to ride και κομμάτι από αυτά που έγραψαν "ιστορία" στη πορεία της ΚΤΜ.

CFmoto 800 MT λοιπόν.... για να δούμε τις πρώτες εντυπώσεις κατόχων. Ελπίζω σύντομα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απο πλευράς τεχνικών προδιαγραφών (με πρώτη ματιά) μοτοσυκλέτες όπως το CF 800 φαίνονται κελεπούρια. Κι εγώ πραγματικά πιστεύω πώς σε αυτή τη τιμή η μοτοσυκλέτα είναι ευκαιρία για αυτά που δίνει και με ενα μοτέρ επώνυμο και αναρτήσεις επώνυμες, και φρένα επώνυμα κλπ κλπ.

Αυτό που πρέπει να περιμένουμε να δούμε είναι

α) η απτή ποιότητα. Δηλαδή αυτό που βλέπεις μπροστά στα μάτια σου σε κολλήσεις πλαισίου, βαφές, τιμονόπλακες, διακόπτες αίσθηση, ζελατίνες, συναρμολόγηση πλαστικών και πολλά πολλά άλλα.. Γιατί απο κοντά μπορείς να έχεις εκπλήξεις θετικές και αρνητικές

β) η ουσιαστική τεχνική αρτιότητα και ποιότητα σε βαθος χρόνου. Αν βγάλουμε απο την εξίσωση ακόμα και το μοτέρ που είναι επώνυμο και έχουμε εικόνα πολλά ακόμα θα παίξουν ρόλο σε βάθος χρόνου

-η αντοχή των πλαστικών
-η αντοχή των βαφών
-η ποιότητα των κάθε είδους αναλωσίμων όπως ρουλεμάν. Σκέψου να τρέχεις στις 10.000χλμ να αλλάζεις ρουλεμάν λαιμού
-η ποιότητα της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης και περιφερειακών (αντλιές βενζίνης, κύκλωμα ψυξης βεντιλατέρ, ποιότητα TFT οθόνης, αντοχή LED
-Η αντοχή σε μέρη όπως το ψαλίδι και οι ζάντες! (άλλο ζάντες excel, άλλο marchesini, άλλο DID άλλο ένα μέτριο ενδεχομένως στεφάνι βούτυρο

και πολλά άλλα σημεία που μόνο σε ένα βάθος 5ετίας θα έχουμε πλέον πλήρη εικόνα και αφού υποστούν κακοποίηση οι μηχανες σε μικτές συνθήκες.

Μηχανές όπως τα 1100-1150GS, τα Africa 750, τα XX, τα funduro, τα ΧΤ άντεξαν δεκαετίες και τα έχουμε ακόμα μαζί μας.

θα δουλέυει το drive by wire του CF και τα LED φώτα σωστά μετά απο 5 χρόνια και 50.000χλμ? Οι ζάντες μετά απο 1000χλμ χώμα θα είναι στη θέση τους ή θα έχουν γίνει οχτάρια? Η αντλία, τα πηνία, οι ανορθωτές, τα βεντιλατέρ, η οθόνη TFT, τα cornering abs, τα Traction control, οι διακόπτες θα είναι σε άριστη κατάσταση? Οι βαφές στο πλαίσιο θα είναι όπως πρέπει, θα έχει βγάλει σκουριές?

πολλά ερωτήματα για την τελική μηχανολογική αρτιότητα ενός project που μόνο σε βάθος χρόνου θα έχουμε ουσιαστική εικόνα. Αν η CF και η VOGE και η benelli αποδειχτούν Hyundai και σε αξιοπιστία σε 5 και 10 χρόνια μόνο επιτυχία τους περίμένει και μόνο όφελος για εμας τους αγοραστές..
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το τι αγοράζει ο καθένας και τους λόγους για τους οποίους το κάνει, όπως και τους λόγους που παραβλέπει φυσικά και τα σέβομαι. Αυτό όμως σημαίνει ότι δε μπορούμε να συζητάμε. Αν είναι έτσι δεν υπάρχει λόγος να συμμετέχουμε στα forum.


Ή μήπως νομίζει κάποιος πως ο κάθε ένας από εμάς δε μπορεί να αλλάξει γνώμη από τα επιχειρήματα κάποιου συναδέλφου; Ή μήπως η ίδια η ζωή δε σε φέρνει μπροστά σε αυτά που κορόιδευες ή θαύμαζες και δεν μπορούσες;
Δεν είπε κανείς να μην συζητάμε, αυτός που δεν θέλει συζήτηση δεν συμμετέχει σε φόρουμ.

Την a priori απόρριψη άνευ κακής μαρτυρίας δεν κατανοώ. Τα υπόλοιπα είναι προσωπικά σου, δεν είσαι εξαίρεση στο πως σκέφτεσαι, πιο κοντά στον κανόνα μάλλον.

Είμαστε χαλαροί ας πούμε με το ότι το ενφλιντ ξεβιδωνε τις κεφαλές του αρχικά, φαντάζομαι ότι αν το πάθαινε αυτό το cfmoto θα είχαμε ήδη στείλει επιστολές στους ελοχιμ να έρθουν από τον Σείριο και να αφανίσουν την Κίνα ολόκληρη, όχι μόνο τις πυραμίδες που οι σκοτεινές δυνάμεις δεν άφησαν τον Μέγα Αλέξανδρο να φτάσει..
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Γιάννη ξεχνάς ότι οι ΙΝΔΟΙ της Enfield (αν αναφέρεσαι σε αυτή την εταιρία )
ήταν οι Κινέζοι των 90's.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν είπε κανείς να μην συζητάμε, αυτός που δεν θέλει συζήτηση δεν συμμετέχει σε φόρουμ.

Την a priori απόρριψη άνευ κακής μαρτυρίας δεν κατανοώ. Τα υπόλοιπα είναι προσωπικά σου, δεν είσαι εξαίρεση στο πως σκέφτεσαι, πιο κοντά στον κανόνα μάλλον.

Είμαστε χαλαροί ας πούμε με το ότι το ενφλιντ ξεβιδωνε τις κεφαλές του αρχικά, φαντάζομαι ότι αν το πάθαινε αυτό το cfmoto θα είχαμε ήδη στείλει επιστολές στους ελοχιμ να έρθουν από τον Σείριο και να αφανίσουν την Κίνα ολόκληρη, όχι μόνο τις πυραμίδες που οι σκοτεινές δυνάμεις δεν άφησαν τον Μέγα Αλέξανδρο να φτάσει..
Θα κάνουν -ελπίζω- τη διαδρομή τους οι της CFmoto και τότε και εγώ θα τους δω με άλλη ματιά (πιθανόν).
Ούτε Ινδική μοτοσυκλέτα θα αγόραζα σήμερα. Ούτε Μαλαισιανή, ούτε Αιγυπτιακή (όταν αυτή εμφανιστεί). Τουλάχιστον όσο εξαρτάται από εμένα. Αν μου τις επιβάλλει η αγορά επειδή δε θα υπάρχει κάτι άλλο, τότε... Τότε θα δούμε.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Θα κάνουν -ελπίζω- τη διαδρομή τους οι της CFmoto και τότε και εγώ θα τους δω με άλλη ματιά (πιθανόν).
Ούτε Ινδική μοτοσυκλέτα θα αγόραζα σήμερα. Ούτε Μαλαισιανή, ούτε Αιγυπτιακή (όταν αυτή εμφανιστεί). Τουλάχιστον όσο εξαρτάται από εμένα. Αν μου τις επιβάλλει η αγορά επειδή δε θα υπάρχει κάτι άλλο, τότε... Τότε θα δούμε.
Η cfmoto παντως εχει ηδη αποδειξει την ποιοτητα της στο κοσμο των 4τροχων atv εδω και 2 δεκαετιες σχεδον.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η cfmoto παντως εχει ηδη αποδειξει την ποιοτητα της στο κοσμο των 4τροχων atv εδω και 2 δεκαετιες σχεδον.
To ξέρω Άγι. Θα χρειαστώ άλλες δυο. Είναι θέμα της ιδιοσυγκρασίας μου, μη ψάχνεις. Δεν τα υποτιμώ.

Να συμπληρώσω εδώ ότι έχω "σκαλίσει" λίγο την CF Moto και έχει τεράστια ποικιλία μοτοσυκλετών στη γκάμα της αντίστοιχης οπτικής ομορφιάς. Φαίνεται να έχει κάνει πολύ σοβαρή δουλειά και μάλλον θα είναι από τις Κινέζικες εταιρείες που θα ανοίξει το δρόμο στις αγορές για τις Κινέζικες μοτοσυκλέτες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η cfmoto παντως εχει ηδη αποδειξει την ποιοτητα της στο κοσμο των 4τροχων atv εδω και 2 δεκαετιες σχεδον.
Αυτο θα πρεπει να το λάβουμε σοβαρά υπόψιν.. Είναι κυρίαρχη η CF στα ATV. Δεν ει αι δηλαδή ούτε Brixton με ηλικία 3ων ετών, ούτε moto morini με ηλικία 2 ετών ούτε Benelli με ηλικία 5 ετών. Είναι μια εταιρεία όπως και η Loncin (Voge) που έχουν ήδη μια σημαντική πορεία και μεγάλες συνεργασίες και μεγάλη τεχνογνωσία. Δηλαδή υποθέτω εφόσον η CF μπορεί και φτιάχνει από τις καλύτερες γουρούνες που φτιάχνονται να κοπανιουνται στα χώματα υποθέτω ότι και για τις μοτοσυκλέτες της από πλευράς πλαισίου, ψαλιδιών, τιμονοπλακων δεν νομίζω να κόβονται στη μέση!!
 
Top Bottom