amyroukai Γιάννη...
Αγοράζουμε μοτοσυκλέτες για ΕΜΑΣ ακόμη και όταν τελικά η χρήση δεν είναι αυτή που θέλουμε. Το τι θα πουν οι άλλοι... πράγματι στα παλιά μας τα παπούτσια αλλά δε βλέπω καμία σύνδεση με αυτά που έγραψα εγώ. Δεν αναφέρθηκα καν σε λάθος ή σωστές αγορές. Επίησς ξεπέρασα τα ζητήματα ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας, το επισημαίνω νομίζω. Στη πράξη γράφω ότι ΕΜΕΝΑ μου δημιουργεί ένα κενό η απουσία ιστορικότητας μιας μοτοσυκλέτας ακόμη και αν αυτό δεν αφορά μια σπουδαία ή ρομαντική ιστορία αλλά απλά τη πορεία της στο χρόνο. Θέλω όταν κοιτάω πίσω στο χρόνο να βλέπω κάτι, αυτό ένιωσα αυτό έγραψα.
Έχεις λάθος ανάγνωση. Μάλλον είναι ευθύνη μου που σε παρασύρουν τα γραπτά μου σε λάθος κατευθύνσεις. Προσέχω πολύ (ή προσπαθώ τουλάχιστον) να μην προσωποποιώ τα πράγματα. Δύσκολο να βρεις ένα παράδειγμα στο οποίο μια προσωπική μου αγορά έχει από πίσω μια ιστορία πλεγμένη και μάλιστα τέτοια που να μην έχει σχέση με τη χρήση. Και οι δυο μοτοσυκλέτες που έχω είναι αποκτήματα με ξεκάθαρες χρηστικές κατευθύνσεις (δε χρειάζεται να τις αναλύσω ξανά).
Αντιθέτως, τα παραδείγματα που χρησιμοποιώ συνήθως δεν θα ήταν ποτέ προσωπικές μου επιλογές, διότι είναι πιθανό για χρηστικούς ή οπτικούς λόγους να μην μου αρέσουν. MotoGuzzi επιλέχθηκε τυχαία, επειδή έχει ιστορία. Και "όχι" τυχαία... επειδή έχω αναφερθεί έντονα με αρνητικό τρόπο για κάποια μοντέλα της.
Όμως μου αρέσει η μοτοσυκλέτα ευρύτερα και ως γενικό μέσο και με τη συναισθηματική του ερμηνεία και ως αντικείμενο ομορφιάς αλλά
ΚΑΙ χρήσης. Δε θα μπορούσε λοιπόν να μη με συγκινεί η ιστορία ΚΑΘΕ μοτοσυκλετιστικού εργοστασίου (πρόσφατα είδα ταινία με θέμα τον Enrico Piaggio).
Προφανώς και κάποιες έχουν και μαύρες σελίδες, κάποιες άλλες έχουν λαμπρές σελίδες. Σε κάποια από αυτά τα εργοστάσια έχουν παίξει σημαντικό ρόλο τα πρόσωπα. Αυτά ανήκουν στην ιστορία και θα είχαν τη σημασία τους αν "τύχαινε" μια ιστορική εταιρεία είχε ένα μοντέλο που να μου ταίριαζε κιόλας, θα ήταν απλά ένα συν όταν γυρίζω να της ρίξω μια δεύτερη ματιά.
Το τι αγοράζει ο καθένας και τους λόγους για τους οποίους το κάνει, όπως και τους λόγους που παραβλέπει φυσικά και τα σέβομαι. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε μπορούμε να συζητάμε. Αν είναι έτσι δεν υπάρχει λόγος να συμμετέχουμε στα forum. Ανεβάζουμε 2 φωτό στο INSTA και τελειώνει η ιστορία.
Και φυσικά βόλτες, εκδρομές, μοντιφιές κτλ, κτλ, κτλ είναι αντικείμενα μιας μίνι επίδειξης αλλά εμένα μου αρέσει να διαβάζω και κείμενα που φεύγουν από τη συνήθη πεπατημένη. Προσπαθώ να γράφω κι εγώ τέτοια.
Ή μήπως νομίζει κάποιος πως ο κάθε ένας από εμάς δε μπορεί να αλλάξει γνώμη από τα επιχειρήματα κάποιου συναδέλφου; Ή μήπως η ίδια η ζωή δε σε φέρνει μπροστά σε αυτά που κορόιδευες ή θαύμαζες και δεν μπορούσες;
Η ξενέρα με το 990 δεν ήταν δική μου αλλά του φίλου μου, δοσμένη με χιούμορ από εμένα. Το 990 δεν το αγγίζει τίποτα, διότι είναι και fun to ride και κομμάτι από αυτά που έγραψαν "ιστορία" στη πορεία της ΚΤΜ.
CFmoto 800 MT λοιπόν.... για να δούμε τις πρώτες εντυπώσεις κατόχων. Ελπίζω σύντομα.