CFMOTO 800MT 2021

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε αυτά που είπε ο Στέφανος δεν θα διαφωνήσω. Το συναίσθημα ειναι μεγάλη ιστορία στην μοτοσυκλέτα.

Όμως.. Οι ίδιες οι εταιρείες με ιστορία έχουν γίνει supermarket και λογιστήρια.

Η bmw απροκάλυπτα παιρνει κομμάτια από την loncin. Το f850gs έχει μοτέρ loncin και δεν πλησιάζει το 800 σε αίσθηση και ποιότητα.

Η KTM έχει γιγαντωσει την συμμαχία της με την bajaj και την cfmoto και τα περισσότερα μοντέλα της μυρίζουν Κίνα και Ινδία.

Η Yamaha με τις πλατφόρμες Mt έγινε super market.

Αν κάποιες κρατάνε χαρακτήρα και παραδέχομαι είναι aprilia Suzuki Ducati.

Αν αγόραζα σήμερα με βάση το συναίσθημα θα επέλεγα μάλλον όπως είπα Καμια aprilia η suzuki αλλιώς δεν έχω κανένα θέμα να επικεντρωθω στην μηχανολογικη αρτιότητα που μπορεί να πλασάρει πλέον ένα κινέζικο εργοστάσιο.

Δηλαδη είδα από κοντά το cfmoto clx 700 heritage και έκανε το mt07 της yamaha να φαίνεται αστείο σε εξοπλισμό και σε κάποια σημεία σε ποιότητα όσο και να φαίνεται υπερβολικό!!

Έχω ήδη μιλήσει από κοντά με τον καλύτερο μηχανικό της yamaha δυτικά προάστια ονόματα μη λέμε που ανακάλυψα πως έκανε απόπειρα να βάλει τα cfmoto μέσα και κόλλησε το θέμα στο ότι κουβαλάει το όνομα της yamaha στη πλάτη. Και με πήγε κάτω στο υπόγειο στο heritage και μου λέει δες εδώ μηχανάκι!!

Και έχω ακούσει και άλλον με honda που έβαλε μέσα την CF και υπογράφει πως ει αι εξαιρετικά.

Δηλαδη με εταιρείες όπως η CF και η voge ίσως έχουμε μπροστά μας μια επανάληψη ιστορίας ρύπου hyundai που στην αρχή γέλαγαν και τώρα λένε αμαξαρες. Η με τη sym που όταν πήρα το hd200 το 2007 με κοίταζαν καλά. Καλά και σήμερα είναι πρώτη μακράν σε πωλησεις.

Καλη η ιστορία και το brand name αλλά προτιμώ προσωπικά να μηντα χρηματοδοτω με το πορτοφόλι μου!

Αν δηλαδή το 800 της CF έχει την ποιότητα που είδα στο clx 700 και κουβαλάει προίκα το 790 μοτερ της ktm, kyb αναρτήσεις full ρυθμίσεις, cornering abs, tc, cruise control, tft panel Καγκελα προβολακια, χούφτες, κεντρικά σταντ και όλα αυτά με 9 χιλιάρικα αν θα το έπαιρνα?? Εύκολα..

Γιατί ειναι μια πλευρά του νομίσματος να γίνεσαι μέλος μιας αναγνωρισμενης ομάδας και η άλλη πλευρά ειναι να γίνεσαι μέλος μιας ομάδας που θα κερδίσει στο μέλλον και ήσουν εσύ εκεί από την αρχή.

Και η CF όσο και να μας ξινιζει τώρα έχει την δυναμική να είναι πρωταγωνιστής στο άμεσο μέλλον. Αν τους λείπει κάτι είναι το inside R&D στο τομέα των μοτέρ υψηλού κυβισμού και στην παρούσα φάση εκμετταλευονται συνεργασίες με τρίτους αλλά δεν υπάρχει κάτι που τα λεφτά δεν αγοράζουν.

Είναι πολύ περιεργος λοιπόν να δω το 800mt από κοντά γιατί πρώτον η γη γυρίζει και ο χρόνος δεν σταματά! Δευτερον γιατί αν όντως είναι καλό και συνεχίσουν να έρχονται καλά εργαλεία από Κίνα θα αναγκαστούν Ιάπωνες και Ευρωπαίοι αν θέλουν να επιβιώσουν να κάνουν καλύτερες. Μηχανές και σε καλύτερες τιμές και όχι να μας πουλάνε άδεια tenere 700 11 χιλιάρικα.. Και η Honda να μας πουλάει δεκαετίες ότι έχει μείνει στο ράφι, νισάφι..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Είδα το βίντεο με ενδιαφέρον, καθώς έχω την εντύπωση πως το 800 MT θα είναι η μοτοσυκλέτα κλειδί για την παρουσία της εταιρείας σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία.
Συνεχίζω να είμαι αρνητικά προκατειλημμένος, καθώς κουβαλάω πολλά χρόνια άρνησης με τα Κινέζικα προϊόντα και η άρνηση μου δεν αφορά μόνο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αλλά και άλλα πράγματα που έχουν να κάνουν με τη ταυτότητα των Κινέζικων προϊόντων. Συναισθήματα που έρχονται από τα πολύ πρώτα χρόνια της δεκαετίας του '90.

Σχετικά με την CFmoto, προσπαθώ να αποδεχθώ το ενδεχόμενο να έχω απέναντι μου μια μοτοσυκλέτα που έχει αποδεκτή ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία. Η τιμή της είναι σύμμαχος σε αυτό. Θα την αγόραζα όμως; Νομίζω πως όχι. Αν ο κουμπαράς δεν μου έφθανε θα κατέφευγα σε μεταχειρισμένο.

Υπάρχει ένα τεράστιο κενό στην αποδοχή της, που στις αρχές δεν μπορούσα να αποκωδικοποιήσω. Δεν είναι η γενική εναντίωση που μπορεί να έχω με το "κινέζικο", είναι κάτι άλλο. Σήμερα νομίζω ότι κατάλαβα τι είναι.

Αυτό το κάτι άλλο είναι η απουσία της Ιστορίας που κουβαλάνε πολλές Ευρωπαϊκές και Ιαπωνικές εταιρείες μοτοσυκλετών. Αυτό είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο για την άνθηση μιας εταιρείας, ή τουλάχιστον κάποτε ήταν. Στην εποχή του υπερκαταναλωτισμού μπορεί και να μην είναι αλλά εγώ συνεχίζω να είμαι ρομαντικός με αυτά τα πράγματα. Όταν διαβάζω άρθρα ή βλέπω βίντεο που περιγράφουν το όραμα πολλών μεγάλων κατασκευαστών και την ιστορική εξέλιξη τους... ταυτίζομαι και μπορεί να χαίρομαι για την απόκτηση ενός τέτοιου προϊόντος. Αυτό το στοιχείο της έντονης σφραγίδας που άφησαν πρόσωπα μιας άλλης εποχής και απολαμβάνουμε μοτοσυκλέτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τα οποία στη πορεία των ετών συνεχίζουν να υπάρχουν και όλες οι επενδύσεις γινόντουσαν με σκοπό να εξελιχθεί κάτι χωρίς όμως να χάνεται η ταυτότητα του... ε αυτό δε μπορεί να υπάρξει σε μια CFmoto.
Κοιτάω μια σύγχρονη MotoGuzzi και μια παλιά. Kοιτάω μια σύγχρονη BMW με boxer κινητήρα και μια παλιά. Κοιτάω μια σύγχρονη Honda και μια παλιά. Σε κάθε τέτοιο ανάλογο παράδειγμα μπορώ να βρω στοιχεία ταύτισης, ταυτότητας και εξέλιξης. Κοιτάω μια CFmoto... κενό.
Απ'την άλλη, όλοι πρέπει να κάνουν μια αρχή!!!!!
Από κάπου να ξεκινήσουν.....
Αν ήταν ελληνική εταιρεία μια αντίστοιχη;;;; Τα ίδια θα λέγαμε;
Δίνουμε..... χρόνο και βλέπουμε!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν ήταν Ελληνική και ήταν μια αξιόλογη προσπάθεια, ως Έλληνας θα λειτουργούσε το στοιχείο της υποστήριξης και όχι της ιστορικής πορείας της. Αλλά θα έπρεπε να είναι και κάτι πραγματικά καλό.

Σε αυτή τη περίπτωση το πρόβλημα είναι πως δεν είμαι Κινέζος και πάντα μιλάω σε σχέση με το πως βλέπω τα πράγματα εγώ.

Συμφωνώ πως όλες οι εταιρείες κάνουν μια αρχή, αλλά η αφετηρία δεν ήταν η ίδια για όλους ούτε από άποψη συνθηκών ούτε από άποψη κουλτούρας και κυρίως στο γεγονός ότι κάποτε η επιχειρηματικότητα μαζί με το κέρδος αναζητούσε την ικανοποίηση των πελατών σε ουσιαστικά πράγματα. Υπήρχε δηλαδή κάπου ανάμεσα σε όλα τα άλλα και το ανθρώπινο στοιχείο. Η γενιά των πατεράδων μας και η γενιά η δική μας είχε την τύχη να ζήσει την δημιουργία και την εξέλιξη ιστορικών εταιρειών μοτοσυκλετών και αν και δεν έχω καμία αμφιβολία πως σήμερα ανεξαιρέτως όλες οι εταιρείες βασίζουν κάθε σχεδιασμό τους στη στιγνή κερδοφορία, χαίρομαι όταν βλέπω πως αρκετές από αυτές δε μπορούν να ξεφύγουν από τις ιστορικές βάσεις που τέθηκαν αρκετές δεκαετίες πριν.

Και τώρα όλα αυτά μπορεί να θεωρούνται πολύ ψιλά γράμματα... ακόμη κι έτσι, δεν είναι κακό να τα θυμόμαστε που και που.

Δείτε το βίντεο για τα 100 χρόνια της moto guzzi και μετά συνδέστε όλη αυτή την ιστορική πορεία και εξέλιξη με μια εταιρεία σαν τη CFmoto.

Συζητήσεις για καφεδοσυναντήσεις.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι συζητήσεις αυτές δεν είναι μόνο για τον καφέ.

Σε διαβάζω και μερικές φορές απορώ με το σκεπτικό σου. Κάθε τι που αγοράζεις έχει μιά ιστορία πλεγμένη και έχει μιά αιτιολόγηση που συνηθέστερα παρά όχι δεν έχει να κάνει με την χρήση του αντικειμένου. Κάπου δηλαδή αναρωτιέμαι αν η ευχαρίστηση είναι στην απόκτηση/κατοχή κάποιου ιδιαίτερου αντικειμένου και όχι στο ίδιο το αντικείμενο. Εννοείται ότι κάθε τι έχει και αυτή την πλευρά, το joy and pride of ownership και την ιδέα συμμετοχής σε μιά "ομάδα", εκεί ποντάρουν για το κέρδος οι εταιρείες.

Συζητάς τώρα για την γκούτσι. Που έχει εκατό χρόνια ιστορία και μπλα μπλα μπλα. Ισχύουν όσα λες, έχει καλές και μαύρες σελίδες η ιστορία της, επιτυχίες και αποτυχίες. Τι το θέλουμε το γκούτσι (εν προκειμένω, η ερώτηση ισχύει για κάθε δίτροχο); Α, για να πηγαίνουμε βόλτες, μάλιστα. Ποιό γκούτσι έχει κάνει την καρδιά μου να πει "ΑΥΤΟ ΝΑΙ"; Εμ... Ίσως το MG01 που δεν θυμάμαι καν αν βγήκε έστω σε φάση πρωτότυπο, είχα δει όμορφο όχι στοκ LeMans στις μελωδικές, το Griso, βάζω και το τελευταίο TT, πιθανότατα να μην μου κάνει κανένα γκούτσι λόγω των κραδασμών τους, USP για τον τυπικό πελάτη όμως. Καταληκτικά, αδιαφορώ για την ιστορία της γκούτσι, να τα χαίρονται όσοι τα παίρνουν, εμένα ταμείο δεν με πάει. 100 χρόνια ιστορίας καταλήγουν σε ένα Ιταλικό TDM/ZR7/Ζ750S με ηλεκτρικά φλαπς...

Ομοίως θα αγνοήσω την ιστορία της Yamaha όταν ψάχνω αντικαταστάτη του fazer και αυτό που προτείνει είναι το εντελώς αδιάφορο tracer900 (δικό μου γούστο και πορτοφόλι, για άλλους είναι κορυφή) και το εντελώς διαφορετικό ΜΤ10. Δες ας πούμε την ξενέρα με το 990 που έγραφες σε άλλο νήμα, είναι το σωστό μηχανάκι αλλά και το εντελώς λάθος μηχανάκι μαζί. Κερδίζει η εικόνα στο ίνστα ή η χρήση με χαρά;

Που θέλω να καταλήξω, γιατί σπαμάρουμε άσχετα (καλής ποιότητας συζήτηση) σε λάθος θέμα: Αγοράζω μοτοσικλέτα για εμένα και για την χρήση που θέλω, το τι θα πουν οι άλλοι στα παλιά μου τα παπούτσια. Αν το CFMOTO ή το οποιοδήποτε μότορςαπότοπουθενά βγάλει αυτό που καλύπτει τα θέλω μου και μου κάνει στο δρόμο, πάμε ταμείο. Ναι ΟΚ στον καφέ θα βρεθεί ο σνομπ γκουτσίστας με τον ματρακά που έχει 100 χρόνια ιστορίας, ο μπλαζέ "δεν είναι χόντα να μπαίνει η πρώτη αθόρυβα", ο πύραυλος "δεν έχει πάρει 1000 ντακάρια και 100,000 μοτοτσιπιά", ο εμαρσιτζής που δεν έχει βγει από τα όρια δήμου Αθηναίων χρόνια αλλά παίρνει λάικΖ γιατί μακέλεψε το τελευταίο στοκ μοντέλο των 70ς στον πλανήτη κλπ. Υπάρχει κόσμος εκεί έξω που τον νοιάζει αυτό πιο πολύ, τι να πω, to each his own και ζήσαμε όλοι καλά και οι έμποροι αερίου καλύτερα.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Επειδή βρε Γιάννη οι μέχρι τωρα Κινεζιές (ζόντες, νταυτόνα, βρέξτον, μπενέλι) δεν με έχουν πείσει για το αντίθετο. Προσωπικά γι'αυτό είμαι προκατειλημμένος.
Μένει να το αποδείξει το cf800, που φαίνεται να είναι η σοβαρότερη προσπάθεια των Κινέζων.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βασίλη είναι άλλο πράγμα να πεις το είδα και δεν μου άρεσε αυτό που είδα για Χ Ψ λόγους.

Αυτό το "κακό ποιοτικά" το έχουμε διαβάσει και για τα γνωστά και "ιστορικά" εργοστάσια τα τελευταία χρόνια, δεν ενοχλεί στις πωλήσεις λόγω μάρκας.

Εγώ σκαλωσα με τις κολλήσεις στο πλαίσιο της Άφρικα, ήταν σαν να τις έκανα εγώ που δεν ξέρω συγκόλληση.



Kαι... Μπρίξτον για τα λεφτά του κουκλάκι, μπενέλι λεοντσίνο 500 ψώνιζα χτες (θεωρητικά, δεν έχω τι να το κάνω).
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εάν το Τ700 ήταν CF700 θα πούλαγε?
Αλίμονο αν το όνομα μιας εταιρείας δεν ήταν από μόνο του εγγύηση ενός προϊόντος.
Και αυτό ισχύει για όλη την αγορά.

Θέλουν τον χρόνο τους όλες οι "νέες"εταιρείες για να αποδείξουν πράγματα
Μεγαλύτερο παράδειγμα από την hundai, δεν μπορώ να φανταστώ
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εάν το Τ700 ήταν CF700 θα πούλαγε?
Αλίμονο αν το όνομα μιας εταιρείας δεν ήταν από μόνο του εγγύηση ενός προϊόντος.
Και αυτό ισχύει για όλη την αγορά.

Θέλουν τον χρόνο τους όλες οι "νέες"εταιρείες για να αποδείξουν πράγματα
Μεγαλύτερο παράδειγμα από την hundai, δεν μπορώ να φανταστώ
Έχουμε πλάκα πάντως.

Από τη μία φεύγουν τα μηχανάκια σαν χαρτοπετσέτες γεύματος με παϊδάκια την Τσικνοπέμπτη και από την άλλη ανησυχούμε μήπως και φτάσουμε ηλικία σύνταξης και καίει λάδι το μοτέρ γιατί με 400 ευρώ δεν πληρώνεις επισκευές και άτιμοι Κινέζοι δεν μας αφήνετε να γεράσουμε ήσυχοι. Γιατί δεν υπήρξε ποτέ μηχανάκι ιστορικής μάρκας να βγάλει ζημιές, τυχαία κάθε τρίτη και τετάρτη.

Ιδέες λέμε τώρα για καμιά κωμωδία Δελφινάριο το καλοκαίρι, αν δεν περάσει εκατοστό κύμα κόβιντ και μηνιαίο εμβόλιο και ημερήσιο χάπι και ωριαίο τεστ μέσω 5G και 112 γραμμή απόλαυσης.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχουμε πλάκα πάντως.

Από τη μία φεύγουν τα μηχανάκια σαν χαρτοπετσέτες γεύματος με παϊδάκια την Τσικνοπέμπτη και από την άλλη ανησυχούμε μήπως και φτάσουμε ηλικία σύνταξης και καίει λάδι το μοτέρ γιατί με 400 ευρώ δεν πληρώνεις επισκευές και άτιμοι Κινέζοι δεν μας αφήνετε να γεράσουμε ήσυχοι. Γιατί δεν υπήρξε ποτέ μηχανάκι ιστορικής μάρκας να βγάλει ζημιές, τυχαία κάθε τρίτη και τετάρτη.

Ιδέες λέμε τώρα για καμιά κωμωδία Δελφινάριο το καλοκαίρι, αν δεν περάσει εκατοστό κύμα κόβιντ και μηνιαίο εμβόλιο και ημερήσιο χάπι και ωριαίο τεστ μέσω 5G και 112 γραμμή απόλαυσης.
Σιγά μην ανησυχούμε...προσπάθεια να αναλύσουμε την αγορά κάνουμε στην ουσία.
Η δική μας αγορά βέβαια είναι ένα τίποτα μπροστά στον στόχο των εταιρειών, ιδίως των ασιατικών.
Οι Ασιάτες βγάζουν μηχανάκια για την δική τους αγορά και μεγαλύτερο παράδειγμα από το Ιμαλάιαν νομίζω δεν υπάρχει
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Που να δεις πλάκα που έχει η ζωή όταν με το νεοαποκτηθέν μοτό σου ΤRKσουν τα κόκαλα του και διαπιστώσεις ότι έχει κοπεί ο άξονας που ενώνει τις τιμονόπλακες (σταυρός) μετά από επαφή με φιέστα με λιγότερα από 20χλμ/ώρα (Του ανιψιού). Χωρίς καμία άλλη ζημιά.
Το φθηνό κοστολογιο έχει κ άλλες επιπτώσεις πέρα από αυτές που φαίνονται κ το θέμα της εμφάνισης που μπορεί κάποιος να πει ότι είναι υποκειμενικό.
Θα συμφωνήσω απόλυτα κ για τις "αστοχίες" εταιριών με ιστορία
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Που να δεις πλάκα που έχει η ζωή όταν με το νεοαποκτηθέν μοτό σου ΤRKσουν τα κόκαλα του και διαπιστώσεις ότι έχει κοπεί ο άξονας που ενώνει τις τιμονόπλακες (σταυρός) μετά από επαφή με φιέστα με λιγότερα από 20χλμ/ώρα (Του ανιψιού). Χωρίς καμία άλλη ζημιά.
Το φθηνό κοστολογιο έχει κ άλλες επιπτώσεις πέρα από αυτές που φαίνονται κ το θέμα της εμφάνισης που μπορεί κάποιος να πει ότι είναι υποκειμενικό.
Θα συμφωνήσω απόλυτα κ για τις "αστοχίες" εταιριών με ιστορία
Βασίλη όταν κάτι χαλάσει αποδεδειγμένα στη χρήση γεγονός είναι ότι είναι κακή ποιότητα. Σκουριάζουν και χαλάνε οι άξονες στα gs1200 και 1250 αλλά μικρή σημασία τώρα.

Όταν ένα μηχανάκι έρχεται με γνωστό κινητήρα, γνωστές αναρτήσεις, δεν το έχουμε δει καν στην πράξη αλλά το βαφτίζουμε άχρηστο λόγω προέλευσης λίγο άδικο μου φαίνεται.

Όπως λίγο περίεργη κίνηση από οποιονδήποτε "κάνει το σκ@το του παξιμάδι" για να πάρει μηχανή 9000 ευρώ και τα δίνει χαρούμενος για 10-13 ετών μοντέλο αλλά δεν κοιτάζει καν καινούριο με εγγύηση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν βάλουμε στην κουβέντα και την επιλογή μεταχειρισμενου, το χάσαμε το κορμί πατριώτη .
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ποιος δεν θέλει ποιότητα και καλούδια σε τέτοια τιμή; Μένει να μας το αποδείξει γιατί μέχρι τώρα δεν...... όπως έγραψα κ πιο πριν.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Εάν το Τ700 ήταν CF700 θα πούλαγε?
Αλίμονο αν το όνομα μιας εταιρείας δεν ήταν από μόνο του εγγύηση ενός προϊόντος.
Και αυτό ισχύει για όλη την αγορά.

Θέλουν τον χρόνο τους όλες οι "νέες"εταιρείες για να αποδείξουν πράγματα
Μεγαλύτερο παράδειγμα από την hundai, δεν μπορώ να φανταστώ
Μεγάλο παράδειγμα το SWM superdual ...
Άπατο πήγε ...
Ζητάμε ελαφρύ μηχανάκι με σχετικά μεγάλο ρεζερβουάρ, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων κτλ κτλ κτλ
να είναι και φθηνό ...
Υπάρχει ή υπήρχε ένα με όλα αυτά με 7.500 και δεν το ψώνισε κανείς ...
αν είχε άλλο λογότυπο και έκανε 3-4000 παραπάνω θα έτρεχαν όλοι να το πάρουν ....
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Οι συζητήσεις αυτές δεν είναι μόνο για τον καφέ.

Σε διαβάζω και μερικές φορές απορώ με το σκεπτικό σου. Κάθε τι που αγοράζεις έχει μιά ιστορία πλεγμένη και έχει μιά αιτιολόγηση που συνηθέστερα παρά όχι δεν έχει να κάνει με την χρήση του αντικειμένου. Κάπου δηλαδή αναρωτιέμαι αν η ευχαρίστηση είναι στην απόκτηση/κατοχή κάποιου ιδιαίτερου αντικειμένου και όχι στο ίδιο το αντικείμενο. Εννοείται ότι κάθε τι έχει και αυτή την πλευρά, το joy and pride of ownership και την ιδέα συμμετοχής σε μιά "ομάδα", εκεί ποντάρουν για το κέρδος οι εταιρείες.

Συζητάς τώρα για την γκούτσι. Που έχει εκατό χρόνια ιστορία και μπλα μπλα μπλα. Ισχύουν όσα λες, έχει καλές και μαύρες σελίδες η ιστορία της, επιτυχίες και αποτυχίες. Τι το θέλουμε το γκούτσι (εν προκειμένω, η ερώτηση ισχύει για κάθε δίτροχο); Α, για να πηγαίνουμε βόλτες, μάλιστα. Ποιό γκούτσι έχει κάνει την καρδιά μου να πει "ΑΥΤΟ ΝΑΙ"; Εμ... Ίσως το MG01 που δεν θυμάμαι καν αν βγήκε έστω σε φάση πρωτότυπο, είχα δει όμορφο όχι στοκ LeMans στις μελωδικές, το Griso, βάζω και το τελευταίο TT, πιθανότατα να μην μου κάνει κανένα γκούτσι λόγω των κραδασμών τους, USP για τον τυπικό πελάτη όμως. Καταληκτικά, αδιαφορώ για την ιστορία της γκούτσι, να τα χαίρονται όσοι τα παίρνουν, εμένα ταμείο δεν με πάει. 100 χρόνια ιστορίας καταλήγουν σε ένα Ιταλικό TDM/ZR7/Ζ750S με ηλεκτρικά φλαπς...

Ομοίως θα αγνοήσω την ιστορία της Yamaha όταν ψάχνω αντικαταστάτη του fazer και αυτό που προτείνει είναι το εντελώς αδιάφορο tracer900 (δικό μου γούστο και πορτοφόλι, για άλλους είναι κορυφή) και το εντελώς διαφορετικό ΜΤ10. Δες ας πούμε την ξενέρα με το 990 που έγραφες σε άλλο νήμα, είναι το σωστό μηχανάκι αλλά και το εντελώς λάθος μηχανάκι μαζί. Κερδίζει η εικόνα στο ίνστα ή η χρήση με χαρά;

Που θέλω να καταλήξω, γιατί σπαμάρουμε άσχετα (καλής ποιότητας συζήτηση) σε λάθος θέμα: Αγοράζω μοτοσικλέτα για εμένα και για την χρήση που θέλω, το τι θα πουν οι άλλοι στα παλιά μου τα παπούτσια. Αν το CFMOTO ή το οποιοδήποτε μότορςαπότοπουθενά βγάλει αυτό που καλύπτει τα θέλω μου και μου κάνει στο δρόμο, πάμε ταμείο. Ναι ΟΚ στον καφέ θα βρεθεί ο σνομπ γκουτσίστας με τον ματρακά που έχει 100 χρόνια ιστορίας, ο μπλαζέ "δεν είναι χόντα να μπαίνει η πρώτη αθόρυβα", ο πύραυλος "δεν έχει πάρει 1000 ντακάρια και 100,000 μοτοτσιπιά", ο εμαρσιτζής που δεν έχει βγει από τα όρια δήμου Αθηναίων χρόνια αλλά παίρνει λάικΖ γιατί μακέλεψε το τελευταίο στοκ μοντέλο των 70ς στον πλανήτη κλπ. Υπάρχει κόσμος εκεί έξω που τον νοιάζει αυτό πιο πολύ, τι να πω, to each his own και ζήσαμε όλοι καλά και οι έμποροι αερίου καλύτερα.
Καλά τα λες Γιάννη αλλά η δύναμη του μάρκετινγκ έχει τεράστια επιρροή στην αγοραστική απόφαση. Το "παραμύθι" πίσω από κάποιο μοντέλο ή μάρκα είναι πολύ χρήσιμο για "αναβιώσεις" (βλέπε μπενέλι, άφρικα κτλ). Είναι ο λόγος που υπάρχουν μοτοσικλέτες (πχ τσόπερ) που επί της ουσίας δεν προσφέρουν τίποτα. Ναι, μία μοτοσικλέτα χωρίς υπόβαθρο μπορεί να μην πουλήσει καθόλου κι ας είναι αξιολογότατη. Έλλειψη ουσίας; ναι. Καλώς ή κακώς όμως έτσι είναι τα πράματα σήμερα.
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Προς το παρόν κανείς θετικός προς Κινέζικο μηχανάκι δεν το έχει βάλει στο σταύλο του.
Να υποθέσω οτι στη θεωρία ναι αλλά στην πράξη οχι?
Δεν υπάρχει λόγος να ψάχνουμε αντίπαλα χαρακώματα.
Οι μόνοι που δεν έχουν μιλήσει είναι όσοι δικαιούνται, όσοι είχαν ή όσοι έχουν.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προς το παρόν κανείς θετικός προς Κινέζικο μηχανάκι δεν το έχει βάλει στο σταύλο του.
Να υποθέσω οτι στη θεωρία ναι αλλά στην πράξη οχι?
Δεν υπάρχει λόγος να ψάχνουμε αντίπαλα χαρακώματα.
Οι μόνοι που δεν έχουν μιλήσει είναι όσοι δικαιούνται, όσοι είχαν ή όσοι έχουν.
Ε καλά, κανείς δεν έχει ήδη, αφού δεν έχει ξεκινήσει να πωλείται ή τώρα ξεκίνησε, πόσο μάλλον να πήρε και να πούλησε.

Εννοείται ότι αν σκορπίσει στην πρώτη βόλτα (τρόπος του λέγειν) θα δικαιώσει όλους τους επικριτές του. Μέχρι τότε θα παρακολουθούμε τι θα πουν όσοι αγοράσουν.

Προσωπικά όλα αυτά τα νέα μεσαία τα καλοβλέπω ως επόμενο βήμα. Αλλά με τα χιλιόμετρα που δεν κάνω, λογική πίσω από το αλλάζω το 950 με ένα άλλο διπλάσιας τιμής (ή και παραπάνω) δεν υπάρχει, άσχετα με το αν χορταίνει το μάτι ή όχι. Χωρίς το 950 στο σπίτι θα έπαιζε ένα σκληρό ντέρμπι ανάμεσα σε αυτό και στο τουαρέγκ που ναι δεν είναι ίδια τιμή ναι δεν είναι ίδια κατηγορία στο φυλλάδιο πωλήσεων, για εμένα καλύπτουν την ίδια επιθυμητή χρήση "βόλτα με πλήρεις ανέσεις χωρίς περιορισμό στην επιλογή οδών". Και προσπαθώ να αποδεχτώ και την λογική "αν δεν γράφει ΥΧΨΖΩ το ταμπελάκι, ο πωπός μου δεν κάθεται". Μαζί με όλα τα άλλα που σταμάτησαν να με παραξενεύουν θα γίνει και αυτό φαντάζομαι.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
κύριε amyroukai το ιδανικο για σας ειναι να τα πουλήσετε όλα και να πάρετε ενα GS...θα προσλάβετε ως σύμβουλο αγοράς τον μάνιακ...και θα σας βρει το ιδανικό...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
κύριε amyroukai το ιδανικο για σας ειναι να τα πουλήσετε όλα και να πάρετε ενα GS...θα προσλάβετε ως σύμβουλο αγοράς τον μάνιακ...και θα σας βρει το ιδανικό...
Νομίζεις ότι δεν το έχω σκεφτεί; Ο φίλος εξ Αγγλίας το επανέλαβε τώρα. Κάθε φορά που το οδηγώ βλέπω ότι είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι, δεν έχει το "κάτι" που θα με κάνει να το θέλω.

Όποιο κι αν είναι το επόμενο μηχανάκι έχει πολύ μεγάλα παπούτσια να γεμίσει.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
δεν έχει το "κάτι" που θα με κάνει να το θέλω.
Αυτό είναι το κλειδί...δεν εχει το κάτι γιατι είναι βασισμενο στη φιλοσοφια του premium all around με εμφαση στην εργονομία...δλδ ανεση με δυνατοτητα καλυψης μεγαλων αποστασεων αλλα και ευχρησια. Τον boxer 1200 αεροελαιοψυκτο που δοκιμασα μου αρεσε πολύ απλά δεν του αρεσει το μποτιλιαρισμα...εμπλεξα Αλεξανδρας και στην Κηφισιας αλλά το GS εχει πιο ψηλα το τιμονι οποτε θα περναει αερα πατερα...
 
Top Bottom