CFMOTO 800MT 2021

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ελπίζω μόνο να έγινε κατανοητή η ουσία των γραφομένων μου. Δεν έχω πρόβλημα -ούτε είχα ποτέ- με μια εταιρεία λόγω καταγωγής. Θεωρώ πως υπάρχει ένα πλαφόν ποσού στο οποίο κανείς μπορεί να ρισκάρει μια αγορά για κάτι που δεν ξέρει τι θα του φέρει. Από ένα ποσό και πάνω όμως ρίσκο δεν δικαιολογείται, πρέπει να υπάρχουν κάποιες βασικές ασφαλιστικές δικλίδες. Αυτό το ποσό εγώ το ορίζω στις 4-5 χιλιάδες. Άλλος μπορεί να το ορίζει στις 3 χιλιάδες και άλλος στις 10 χιλιάδες. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, υπάρχω εγώ, ο Παναγιώτης, ο Κώστας, ο Βαγγέλης και ούτω καθ' εξής.
Η συζήτηση από πλευράς μου και η παρέμβαση μου γίνεται γιατί βλέπω πως τελικά υπάρχει κόσμος που θεωρεί πως η 8,5 και 9,5 χιλιάδες είναι ευκαιρία για μια μοτοσυκλέτα που παράγεται από ένα εργοστάσιο σαν την CFMOTO. Σε απόλυτα νούμερα, σε σχέση με το τι υπάρχει στην αγορά και σε τι τιμή προσφέρεται... μπορεί να είναι ευκαιρία.
Αλλά γιατί ακούω κράξιμο στη Honda που προσφέρει το CB500X σε τιμή 7,5 χιλιάδες ή το NC750X στις 9 και 10 χιλιάδες με DCT; Για τα ηλεκτρονικά; Δηλαδή αν αφαιρέσουμε τα ηλεκτρονικά από το CFMOTO 800MT πόσο θα μας το πουλούσε... 5 χιλιάδες; Δε νομίζω.
Τροφή για σκέψη.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ελπίζω μόνο να έγινε κατανοητή η ουσία των γραφομένων μου. Δεν έχω πρόβλημα -ούτε είχα ποτέ- με μια εταιρεία λόγω καταγωγής. Θεωρώ πως υπάρχει ένα πλαφόν ποσού στο οποίο κανείς μπορεί να ρισκάρει μια αγορά για κάτι που δεν ξέρει τι θα του φέρει. Από ένα ποσό και πάνω όμως ρίσκο δεν δικαιολογείται, πρέπει να υπάρχουν κάποιες βασικές ασφαλιστικές δικλίδες. Αυτό το ποσό εγώ το ορίζω στις 4-5 χιλιάδες. Άλλος μπορεί να το ορίζει στις 3 χιλιάδες και άλλος στις 10 χιλιάδες. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, υπάρχω εγώ, ο Παναγιώτης, ο Κώστας, ο Βαγγέλης και ούτω καθ' εξής.
Η συζήτηση από πλευράς μου και η παρέμβαση μου γίνεται γιατί βλέπω πως τελικά υπάρχει κόσμος που θεωρεί πως η 8,5 και 9,5 χιλιάδες είναι ευκαιρία για μια μοτοσυκλέτα που παράγεται από ένα εργοστάσιο σαν την CFMOTO. Σε απόλυτα νούμερα, σε σχέση με το τι υπάρχει στην αγορά και σε τι τιμή προσφέρεται... μπορεί να είναι ευκαιρία.
Αλλά γιατί ακούω κράξιμο στη Honda που προσφέρει το CB500X σε τιμή 7,5 χιλιάδες ή το NC750X στις 9 και 10 χιλιάδες με DCT; Για τα ηλεκτρονικά; Δηλαδή αν αφαιρέσουμε τα ηλεκτρονικά από το CFMOTO 800MT πόσο θα μας το πουλούσε... 5 χιλιάδες; Δε νομίζω.
Τροφή για σκέψη.
Κράξιμο θέλει η γιαμαχα που θέλει κοντά 9000€ για το τρέισερ 700 και η Σουζούκι που έχει αποσβέσει το βστρομ εδώ και δεκαετία αλλά ζητάει και αυτή πάνω απ' 9000€..
Η χοντα με το dct όχι..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να κάνουμε την παραδοχή όμως πως τα παγκόσμια έξοδα συντήρησης και διατήρησης δικτύων καθώς και όλα τα προμοταρισμένα προϊόντα έχουν άλλο κόστος για τέτοιες εταιρείες και άλλο εντελώς για μια εταιρεία σαν τη CFMOTO (ακόμη). Δεν είναι ότι προσπαθώ να τους δικαιολογήσω αλλά αυτή είναι μια πραγματικότητα. Για τη Yamaha -που μπορώ και γνωρίζω- που διατηρεί μόνο στη χώρα μας σήμερα τρία δικά της καταστήματα και επενδύει υποστηρίζοντας δεκάδες dealers με μόνο δικά της προϊόντα, αυτά τα χρήματα από που θα βγουν, δε θα βγουν από μια υπεραξία που δίνει στα προϊόντα της; Τα ίδια κάνουν όλες οι "επώνυμες" εταιρείες και φαντάζομαι πως σε πιο δυνατές χώρες τα μεγέθη της "υποστήριξης" είναι ακόμη πιο κοστοβόρα.
Τέλος πάντων δεν έχω κανένα λόγο να σνομπάρω την CFMOTO, αν φτιάξει κάτι που αποδεδειγμένα είναι καλό και αξιόπιστο σε αποδεκτά πλαίσια δεν έχω κανέναν λόγο να μην υποστηρίξω τη τσέπη μου. Απλά τα 8,5 και τα 9,5 (και αργότερα το μάλλον +1,0 χιλιαρικάκι) δεν τα λέω και κελεπούρι. Πάντα για μένα μιλάω χωρίς να προσπαθώ να πείσω κανέναν, απλά συζήτηση να γίνεται και μακάρι να τη κάναμε σε κάποιο cafe σα καλά φιλαράκια.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Να κάνουμε την παραδοχή όμως πως τα παγκόσμια έξοδα συντήρησης και διατήρησης δικτύων καθώς και όλα τα προμοταρισμένα προϊόντα έχουν άλλο κόστος για τέτοιες εταιρείες και άλλο εντελώς για μια εταιρεία σαν τη CFMOTO (ακόμη). Δεν είναι ότι προσπαθώ να τους δικαιολογήσω αλλά αυτή είναι μια πραγματικότητα. Για τη Yamaha -που μπορώ και γνωρίζω- που διατηρεί μόνο στη χώρα μας σήμερα τρία δικά της καταστήματα και επενδύει υποστηρίζοντας δεκάδες dealers με μόνο δικά της προϊόντα, αυτά τα χρήματα από που θα βγουν, δε θα βγουν από μια υπεραξία που δίνει στα προϊόντα της; Τα ίδια κάνουν όλες οι "επώνυμες" εταιρείες και φαντάζομαι πως σε πιο δυνατές χώρες τα μεγέθη της "υποστήριξης" είναι ακόμη πιο κοστοβόρα.
Τέλος πάντων δεν έχω κανένα λόγο να σνομπάρω την CFMOTO, αν φτιάξει κάτι που αποδεδειγμένα είναι καλό και αξιόπιστο σε αποδεκτά πλαίσια δεν έχω κανέναν λόγο να μην υποστηρίξω τη τσέπη μου. Απλά τα 8,5 και τα 9,5 (και αργότερα το μάλλον +1,0 χιλιαρικάκι) δεν τα λέω και κελεπούρι. Πάντα για μένα μιλάω χωρίς να προσπαθώ να πείσω κανέναν, απλά συζήτηση να γίνεται και μακάρι να τη κάναμε σε κάποιο cafe σα καλά φιλαράκια.
Αυτό με τον καφέ..είναι ωραία ιδέα
 
Reactions: STF

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ε ναι, με espresso εννοείτε, τουλάχιστον ο καφές παραμένει Ιταλικός!
Έτσι όπως πάνε τα πράγματα, σε λιγο και ο καφές που θα πίνουμε θα λέγεται Luckin!!! :happy:
Και μην πεις πάλι για «δίκτυο», γιατί έχει μπει και στην Γουόλ στριτ :p!!!!
Αμάν πια............ :ha
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αν η πιάτσα στου ίδιου τύπου μοτοσυκλέτες παίζουν σε ένα συγκεκριμένο εύρος τιμών, δε μπορεί μια νεοεισαχθεισα εταιρία να προσφέρει προϊόν με μεγάλη απόκλιση.

Δηλαδή αν τα ονοφφ της μεσαίας κατηγορίας παίζουν από 10Κ έως 17Κ, δε μπορεί να μπει μια εταιρία και να προσφέρει μηχανάκι με 6Κ, είναι αθέμιτος ανταγωνισμός, ας είναι κινεζική η χαμηλής ποιότητας η δεν ξέρω και εγώ τι.
Δε μιλάμε για αξεσουάρ μοτοσυκλέτας που βρίσκεις στο aliexpress στο 10% της τιμής ενός αντίστοιχου "γνήσιου" προϊόντος, μιλάμε για μεγάλους, σχεδόν πολυεθνικούς κολοσσούς.

Δεν είμαι οικονομολόγος ή αναλυτής αλλά νομίζω πως οι μεγάλες εταιρίες έχουν κάποιου είδους συνεργασίας στην ρύθμιση της αγοράς. Μου φαίνεται απίθανο, ίσως και ρομαντικό, η κάθε εταιρία να ακολουθεί εντελώς δική της οικονομική πολιτική. Όλες μαζί στηρίζουν ένα σύστημα με γερά θεμέλια, δε νομίζω να θέλουν κάποιον να τους το χαλάσει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ελπίζω μόνο να έγινε κατανοητή η ουσία των γραφομένων μου. Δεν έχω πρόβλημα -ούτε είχα ποτέ- με μια εταιρεία λόγω καταγωγής. Θεωρώ πως υπάρχει ένα πλαφόν ποσού στο οποίο κανείς μπορεί να ρισκάρει μια αγορά για κάτι που δεν ξέρει τι θα του φέρει. Από ένα ποσό και πάνω όμως ρίσκο δεν δικαιολογείται, πρέπει να υπάρχουν κάποιες βασικές ασφαλιστικές δικλίδες. Αυτό το ποσό εγώ το ορίζω στις 4-5 χιλιάδες. Άλλος μπορεί να το ορίζει στις 3 χιλιάδες και άλλος στις 10 χιλιάδες. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, υπάρχω εγώ, ο Παναγιώτης, ο Κώστας, ο Βαγγέλης και ούτω καθ' εξής.
Η συζήτηση από πλευράς μου και η παρέμβαση μου γίνεται γιατί βλέπω πως τελικά υπάρχει κόσμος που θεωρεί πως η 8,5 και 9,5 χιλιάδες είναι ευκαιρία για μια μοτοσυκλέτα που παράγεται από ένα εργοστάσιο σαν την CFMOTO. Σε απόλυτα νούμερα, σε σχέση με το τι υπάρχει στην αγορά και σε τι τιμή προσφέρεται... μπορεί να είναι ευκαιρία.
Αλλά γιατί ακούω κράξιμο στη Honda που προσφέρει το CB500X σε τιμή 7,5 χιλιάδες ή το NC750X στις 9 και 10 χιλιάδες με DCT; Για τα ηλεκτρονικά; Δηλαδή αν αφαιρέσουμε τα ηλεκτρονικά από το CFMOTO 800MT πόσο θα μας το πουλούσε... 5 χιλιάδες; Δε νομίζω.
Τροφή για σκέψη.
Βασικά τα NC750 και CB500X έχουν κάτι 40-50 άλογα μοτέρ και βασικά περιφερειακά στα 8-9 χιλιάρικα. Εδώ το CF800 σου λέει 95 άλογα το μοτέρ απο το 790 το KTM και απο αναρτήσεις ενδεικτικά να αναφέρω πώς λέει Kayaba Μπρος πίσω full ρυθμιζόμενες μπροστά και μισές ρυθμίσεις πίσω. Δεν το λέω για να υποστηρίξω την CF moto, δεν έχω ιδέα τί λέει κάν σαν εταιρεία. Απλα το αναφέρω καθώς για να έχει νόημα μια σύγκριση τιμών πρέπει να μιλάμε για ίδιας κατηγορίας μηχανές.

Δηλαδή αν αύριο φτιάξει η CF moto μια Superbike 1000cc θα πρέπει να την συγκρίνουμε με R1 και ΖΧ10R όχι με CBR650F
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν έκανα σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών. Αλλού εστίαζα τη τοποθέτηση μου. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα δούμε, όπως είπα μακάρι να δούμε καλά προϊόντα σε καλές τιμές. Εγώ θέλω το χρόνο μου για να πειστώ.

Το marketing γνωρίζει ότι υπάρχουν περίπου 4 βασικά προφίλ πελατών στην αγορά. Μέσα σε αυτούς είναι και αυτοί που τους αρέσει να δοκιμάζουν το νέο. Κάποιοι άλλοι είναι πιο σκεπτικοί απέναντι στο νέο. Σε αυτούς ανήκω εγώ. Ούτε το Tenere 700 δε θα αγόραζα το πρώτο χρόνο ζωής του, όχι το CFMOTO. Αυτό είναι όλο. Στο πρόσφατο παρελθόν με την παρουσίαση του νέου V-Strom 1050 μια από τις κριτικές που διάβαζα σε διάφορα φόρουμ μέσα και έξω από την Ελλάδα ήταν ότι είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Όπως έγραψα εδώ κάποια στιγμή για εμένα αυτό είναι πλεονέκτημα όχι μειονέκτημα, ειδικά αν το φαγητό είναι καλό έστω και ξαναζεσταμένο. Θέμα χαρακτήρα είναι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν έκανα σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών. Αλλού εστίαζα τη τοποθέτηση μου. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα δούμε, όπως είπα μακάρι να δούμε καλά προϊόντα σε καλές τιμές. Εγώ θέλω το χρόνο μου για να πειστώ.

Το marketing γνωρίζει ότι υπάρχουν περίπου 4 βασικά προφίλ πελατών στην αγορά. Μέσα σε αυτούς είναι και αυτοί που τους αρέσει να δοκιμάζουν το νέο. Κάποιοι άλλοι είναι πιο σκεπτικοί απέναντι στο νέο. Σε αυτούς ανήκω εγώ. Ούτε το Tenere 700 δε θα αγόραζα το πρώτο χρόνο ζωής του, όχι το CFMOTO. Αυτό είναι όλο. Στο πρόσφατο παρελθόν με την παρουσίαση του νέου V-Strom 1050 μια από τις κριτικές που διάβαζα σε διάφορα φόρουμ μέσα και έξω από την Ελλάδα ήταν ότι είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Όπως έγραψα εδώ κάποια στιγμή για εμένα αυτό είναι πλεονέκτημα όχι μειονέκτημα, ειδικά αν το φαγητό είναι καλό έστω και ξαναζεσταμένο. Θέμα χαρακτήρα είναι.
Έγραψες παραπάνω αυτό:

Η συζήτηση από πλευράς μου και η παρέμβαση μου γίνεται γιατί βλέπω πως τελικά υπάρχει κόσμος που θεωρεί πως η 8,5 και 9,5 χιλιάδες είναι ευκαιρία για μια μοτοσυκλέτα που παράγεται από ένα εργοστάσιο σαν την CFMOTO. Σε απόλυτα νούμερα, σε σχέση με το τι υπάρχει στην αγορά και σε τι τιμή προσφέρεται... μπορεί να είναι ευκαιρία. (Συμφωνώ, ΜΠΟΡΕΙ να είναι ευκαιρία, θα δείξει)

Αλλά γιατί ακούω κράξιμο στη Honda που προσφέρει το CB500X σε τιμή 7,5 χιλιάδες ή το NC750X στις 9 και 10 χιλιάδες με DCT; Για τα ηλεκτρονικά; Δηλαδή αν αφαιρέσουμε τα ηλεκτρονικά από το CFMOTO 800MT πόσο θα μας το πουλούσε... 5 χιλιάδες; Δε νομίζω. (Αν αφαιρέσεις τα ηλεκτρονικά απο το CF moto θα μείνει ένα μοτέρ εξαιρετικό και ήδη δοκιμασμένο με 95 άλογα, αναρτήσεις KYB μπρος πίσω ρυθμιζόμενες. Τα διπλά άλογα λοιπόν απο ένα CB500X και άλλη κλάση αναρτήσεων, σαν πρώτη ανάγνωση δεν το λες και άσχημα. Δηλαδή αν υποθέσουμε πώς ο κύριος λόγος να μην προτιμήσεις ένα Κινέζικο είναι το μοτέρ που φοράει, οι αναρτήσεις και τα φρένα εδώ έχουμε μοτέρ KTM, αναρτήσεις KYB και φρένα ίδια που φοράνε και τα KTM, άρα το λες μια καλή αρχή. Εϊναι αρκετά διαφορετική η περίπτωση σε σχέση με ένα Benelli ή ένα Voge για παράδειγμα πιστεύω που ξεκινάς σκεφτόμενος με το μοτέρ τί έκπληξη θα έχω??)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ΚΕΣΠ λέγεται και μεταφράζετε σε πελάτες Κυρίαρχους που τους αρέσει το καινούριο και το πρωτοποριακό και να βγαίνουν μπροστά, Ενθουσιώδης που είναι ανοιχτοί σε προτάσεις και ακολουθούν τους Κυριάρχους, Σταθερούς που τους αρέσει η σταθερότητα και Προσεκτικούς που πρέπει να τους αποδείξεις πράγματα, τα ψάχνουν πολύ. Εγώ μάλλον είμαι ΣΕ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΚΕΣΠ λέγεται και μεταφράζετε σε πελάτες Κυρίαρχους που τους αρέσει το καινούριο και το πρωτοποριακό και να βγαίνουν μπροστά, Ενθουσιώδης που είναι ανοιχτοί σε προτάσεις και ακολουθούν τους Κυριάρχους, Σταθερούς που τους αρέσει η σταθερότητα και Προσεκτικούς που πρέπει να τους αποδείξεις πράγματα, τα ψάχνουν πολύ. Εγώ μάλλον είμαι ΣΕ.
Αυτή η ανάλυση των βασικών κατηγοριών ταιριάζει περισσότερο σε προϊόντα τεχνολογίας όπως τα κινητά και οι τηλεοράσεις κλπ. Στα οποία φυσικά προστίθεται το πιο σημαντικό. το κύρος που τα συνοδεύει. Δεν θα αγόραζε κάποιος την ίδια συσκευή i-phone αν δεν ήταν της apple και ήταν της XIAOMI.

Σε ένα όχημα όμως οι βασικοί άξονες στο marketing και τις πωλήσεις είναι η πίστη στο brand name (Νο1), η αξιοπιστία, οι επιδόσεις, η εμφάνιση, το δίκτυο Aftersales και φυσικά η τιμή αγοράς σε σχέση πάντα και με το value for money.

Γι αυτό βλέπουμε τους Κινέζους να προσπαθούν να βρουν πολιορκητικούς κριούς για να μπούν στην Ευρωπαϊκή αγορά κυρίως. Όχι γιατί η Ευρωπαϊκή αγορά βγάζει το πολύ χρήμα αλλά επειδή είναι είναι το βήμα για την καταξίωση για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και μοτο-βιομηχανίες. Η Benelli χρησιμοποιεί ένα ιστορικό όνομα και έχει έδρα Ιταλία, η SWM αγόρασε εγκαταστάσεις Ιταλία και προσωπικό, η CF-moto έκανε συνεργασία με την KTM και έβαλε όρο να χρησιμοποιήσει και το συγκεκριμένο μοτέρ και πολλά ακόμη που ια δούμε στο μέλλον έτσι ώστε οι Κινέζοι να χτίσουν όνομα και να αποκτήσουν οπαδούς και πιστούς αγοραστες και να φτιάξουν το όνομα τους. Απο no-name να είναι brand name.
 
Reactions: STF

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ναι ρε φίλε, 3 χρόνια σαρώνω τις βιτρίνες και δεν αγόραζα. Καλά που βρέθηκε αυτός ο κόκκινος διάολος και κατέληξα κάπου.
Και στα δικα μας.
:friendship:
 
Reactions: STF

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...άσχετο και σχετικό μαζί,
αν τα ανταλλακτικά είναι σε αντίστοιχη κατηγορία τιμής, τότε θα προκύψει όφελος και για τους κατόχους ΚΤΜ,
σωστά;;;
/// Β
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ένα σχόλιο από εμένα όσον αφορά την τιμή του και αν αξίζει κλπ.
Ακόμα είμαστε επιφυλακτικοί με τέτοιου τύπου εταιρείες.
Ίσως η cf να είναι η πιο safe απο όλες,λόγω της πολύ στενής σχέσης της με την κτμ.
Δεν είναι μόνο ο κινητήρας ίδιος.ειναι ότι φτιάχνονται στα ίδια εργοστάσια πχ.
Εμένα δεν μου λέει κάτι περισσότερο ότι δεν έχει μεγάλη ιστορία στις μότο παρά μόνο στις γουρούνες.
Και την μπενελι πχ που την πήραν οι Κινέζοι,απτην ίδια αφετηρία ξεκινάν.
Όπως και το μορινι που έρχεται.
Από εκεί και πέρα το καλό με το συγκεκριμένο μηχανακι και ιδιαίτερα το ακριβό,είναι πως έχει 9500€ με πινακίδες και δεν χρειάζεται να βάλεις 1€ παραπάνω.
Αν το συγκρίνεις με ένα άλλο μηχανακι που θέλει κάγκελα, χούφτες πόδια διπλό Σταντ σχάρα (δεν λέω για θερμαινόμενα γκριπ κλπ) θα πρέπει να υπολογίσεις αμέσως αμέσως πάνω από 500€ πέρα από την τιμή της αγοράς.
Ναι πρέπει να αποδείξει την ποιότητα και την αξιοπιστία και το δίκτυο της .
Το 650 που δεν πήγε πολύ καλά από πωλήσεις γενικά έχει καλά σχόλια από χρήστες.
Ο χρόνος θα δείξει.
Υγ.
Αν σας λέει κάτι,η σιεφ μότο ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέρος στο πρωτάθλημα της μότο 3.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Ο δανεισμός τεχνογνωσίας από τους Αυστρικους στους Κινέζους ειναι προφανώς δεδομένος
Η γραμμή παραγωγής της ΚΤΜ στην Κίνα αφορά μόνο μοτοσυκλέτες των Αυστριακών όμως. Επιπλέον τα δικαιώματα του 790 έχουν πουληθεί/παραχωρηθεί στην CFMOTO αλλά η παραγωγή, τα υλικά κτλ γίνονται επίσης από τους Κινέζους.
Η συμμετοχή στην MOTO3 είναι rebranded KTM όπως συμβαίνει με HUSQVARNA και GASGAS
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Χαίρομαι να σας διαβάζω όλους
Πολύ ωραίες τοποθετήσεις
Θέλω να σας θυμίσω ότι στο τέλος όλοι bmw θα πάρετε
Σπάμ οφ
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ε ναι λογικό, κάποια στιγμή όλοι θα γίνουμε συνταξιούχοι.
 
Top Bottom