Ελπίζω μόνο να έγινε κατανοητή η ουσία των γραφομένων μου. Δεν έχω πρόβλημα -ούτε είχα ποτέ- με μια εταιρεία λόγω καταγωγής. Θεωρώ πως υπάρχει ένα πλαφόν ποσού στο οποίο κανείς μπορεί να ρισκάρει μια αγορά για κάτι που δεν ξέρει τι θα του φέρει. Από ένα ποσό και πάνω όμως ρίσκο δεν δικαιολογείται, πρέπει να υπάρχουν κάποιες βασικές ασφαλιστικές δικλίδες. Αυτό το ποσό εγώ το ορίζω στις 4-5 χιλιάδες. Άλλος μπορεί να το ορίζει στις 3 χιλιάδες και άλλος στις 10 χιλιάδες. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, υπάρχω εγώ, ο Παναγιώτης, ο Κώστας, ο Βαγγέλης και ούτω καθ' εξής.
Η συζήτηση από πλευράς μου και η παρέμβαση μου γίνεται γιατί βλέπω πως τελικά υπάρχει κόσμος που θεωρεί πως η 8,5 και 9,5 χιλιάδες είναι ευκαιρία για μια μοτοσυκλέτα που παράγεται από ένα εργοστάσιο σαν την CFMOTO. Σε απόλυτα νούμερα, σε σχέση με το τι υπάρχει στην αγορά και σε τι τιμή προσφέρεται... μπορεί να είναι ευκαιρία.
Αλλά γιατί ακούω κράξιμο στη Honda που προσφέρει το CB500X σε τιμή 7,5 χιλιάδες ή το NC750X στις 9 και 10 χιλιάδες με DCT; Για τα ηλεκτρονικά; Δηλαδή αν αφαιρέσουμε τα ηλεκτρονικά από το CFMOTO 800MT πόσο θα μας το πουλούσε... 5 χιλιάδες; Δε νομίζω.
Τροφή για σκέψη.
Η συζήτηση από πλευράς μου και η παρέμβαση μου γίνεται γιατί βλέπω πως τελικά υπάρχει κόσμος που θεωρεί πως η 8,5 και 9,5 χιλιάδες είναι ευκαιρία για μια μοτοσυκλέτα που παράγεται από ένα εργοστάσιο σαν την CFMOTO. Σε απόλυτα νούμερα, σε σχέση με το τι υπάρχει στην αγορά και σε τι τιμή προσφέρεται... μπορεί να είναι ευκαιρία.
Αλλά γιατί ακούω κράξιμο στη Honda που προσφέρει το CB500X σε τιμή 7,5 χιλιάδες ή το NC750X στις 9 και 10 χιλιάδες με DCT; Για τα ηλεκτρονικά; Δηλαδή αν αφαιρέσουμε τα ηλεκτρονικά από το CFMOTO 800MT πόσο θα μας το πουλούσε... 5 χιλιάδες; Δε νομίζω.
Τροφή για σκέψη.