CFMOTO 800MT 2021

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Και το benelli trk 502 πολύ όμορφο με 50αρη μπροστινό κ λοιπές ομορφιές ..........
Το είχε ερωτευτεί ο ανιψιός μου, το αγόρασε χωρίς δεύτερη σκέψη,
8 μήνες το κράτησε :UH:
Benelli μόνο καραμπίνα

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι το ερώτημα ήταν τι λέει η αντιπροσωπεία της CF MOTO, sales/aftersales/δίκτυο κλπ και ότι τι λέει η αντιπροσωπεία της ΚΤΜ/Husky για το θέμα "Ελλάδα VS Ιταλία"

Το θέμα των τιμών στην Ελλάδα είναι περίεργο και συζητιέται όσο με θυμάμαι να διαβάζω ειδικό τύπο, δεν εξηγείται μόνο από τον ΦΠΑ και το τέλος ταξινόμησης γιατί δεν παρατηρούνται μεγάλες διαφορές λιανικής σε όλες τις μάρκες και δεν παρατηρούνται αναλογικά οι ίδιες διαφορές σε όλες τις μάρκες. Θυμάμαι σε περιοδικά κάποτε είχαν μπει και αναλυτικοί πίνακες με το πως υπολογίζεται η τιμή λιανικής από κάποια αντιπροσωπεία για να πειστεί το κοινό ότι δικαίως πωλείται το προϊόν της στην τιμή που είχε τότε.

Να δούμε μιά ανάποδη διαφορά, η γνωστή μας βέσπα 300 αγοράζεται με περίπου 4000 στην Ελλάδα και πάνω από 6000 στην Ιταλία.


Είναι ένα ρίσκο το CF MOTO γενικότερα. Από την άλλη η τιμή του είναι τέτοια που μπορεί να το πάρει κάποιος, όχι ο γνωστός "κάνω παξιμάδι για να πάρω μηχανάκι" αυτός δεν πρέπει να πάρει μηχανάκι δεν μπορεί να το συντηρήσει, τα έχουμε ξαναπεί.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Το θέμα των τιμολογήσεων σαφώς και έχει και άλλες προεκτάσεις που ξεπερνούν μόνο τις φορολογικές διαφορές από χώρα σε χώρα και περιλαμβάνουν τιμολογιακές στρατηγικές των εταιριών σε κάθε αγορά. Οι πρώτες παίζουν καθοριστικότερο παράγοντα στην τελική διαμόρφωη των τιμών λιανικής ενώ οι δεύτερες έχουν να κάνουν με το κατά πόσο θέλει να διεισδύσει μια εταιρία σε μια αγορά και να πάρει μερίδιο αγοράς.
Στην περίπτωση της CFMOTO και του ΜΤ800 ίσως να παίζει ρόλο στις τιμές και ο παράγοντας να μπει δυναμικά στην εγχώρια αγορά. Άλλωστε το δελτίο τύπου είναι ξεκάθαρο...οι τιμές ισχύον μέχρι τον Μάρτιο.
Το παράδειγμα με την βέσπα δεν το γνωρίζω αλλά θα μου έκανε πραγματικά εντύπωση αν ισχύει μια τόσο μεγάλη διαφορά τιμής προς όφελος της θυγατρικής και δεν αποτελεί προιόν προσφοράς
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Σίγουρα ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα!
Εκτός από ΠΟΛΥ μηχανή για τα λεφτά της, πράγμα λίγο-πολύ αναμενόμενο,
είναι η πρώτη φορά (καθαρά προσωπική γνώμη) που δεν με αποστρέφει αισθητικά κινέζικο μηχανάκι...

Μένει να δούμε κυρίως την απτή ποιότητα της από κοντά!

Θα την αγόραζα; Όχι, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είχα μείνει πίσω δύο χρόνια στις βέσπες, οι euro5 έχουν διαμορφωθεί στα 5030 Ελλάδα και 6330 Ιταλία, για το βασικό μοντέλο.


Η CF MOTO είναι λογικό να μην μπορεί να χρεώσει brand premium ακόμα και να πουλάει με μικρό κέρδος για να πάρει μερίδιο, το κάνουν όλοι οι νέοι αυτό. Προς όφελος του καταναλωτή, αν το προϊόν βγει καλό. Μου αρέσει πολύ που υπάρχει τεράστια γκάμα επιλογών πλέον, για κάθε τσέπη και γούστο.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Δυστυχώς ή ευτυχώς οι Μεσογειακές αγορές ήταν και παραμένουν εξαιρετικά price sensitive ιδιαίτερα στην περίοδο της κρίσης. Η αγοραστική δύναμη έχει περιοριστεί αρκετά και δόθηκε χώρος σε μικρότερους κατασκευαστές με δελεαστικές προτάσεις να εισχωρήσουν και να πάρουν μερίδιο αγοράς. Όσο η πίτα μεγαλώνει είναι προς όφελος όλων γιατί μετά απλά το κάθε κομμάτι της πίτας (η κάθε εταιρία δηλαδή) μεγαλώνει ανάλογα με τις δυνατότητες του (γκάμα, δίκτυο, after sales κτλ).
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να θυμίσω ότι την CFMOTO δεν την ξέραμε πριν από 3-4 χρόνια. Δεν μιλάμε για μικρή εταιρεία που υπάρχει κάποια χρόνια στην Ευρωπαϊκή αγορά. Μιλάμε για νεοσύστατη εταιρεία (στην Ευρωπαϊκή αγορά). Ούτε τα 9-10.000 ευρώ είναι λίγα χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να είμαι εγώ που θα κάνει το πείραμα αδειάζοντας το πορτοφόλι μου κατά 9 ή 10 χιλιάδες ευρώ (γιατί σίγουρα θα πάνε εκεί οι τιμές μετά τη παρέλευση της προσφοράς των προ-παραγγελιών).

Αν θυμόσαστε για το T700 περάσαμε από το "μακάρι να κάνει κάτω από 10.000€" στο "10.500 είναι πολλά, η κριτική ήταν ότι είναι ακριβό. Ναι μεν Σπαρτιάτικο αλλά Yamaha.
Στα 12.200 βγαίνει το Tuareg 660 της Aprilia με έναν σκασμό ηλεκτρονικά που και ποιοτικά είναι και τελευταίας τεχνολογίας. Και όχι μόνο έχει Ευρωπαϊκή καταγωγή, αλλά κατασκευάζεται και στην Ευρώπη μέχρι τελευταίας βίδας (και όλοι μας καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό από άποψη κόστους).
Όταν μιλάμε για γνωστές εταιρείες πίσω από τα προϊόντα τους υπάρχει έρευνα και εξέλιξη, υπάρχουν μελέτες και σοβαρά έξοδα για promotion και συζητάμε τώρα ότι τα 9-10 χιλιάρικα της CFMOTO (που την γνωρίσαμε χθες) είναι πρόκληση; Με ποιες περγαμηνές; Αντίγραφο με μηδενικό κόστος εξέλιξης, της επιτρέψαν να βάλει τον κινητήρα της Loncin σε ένα πλαίσιο για το οποίο δεν γνωρίζουμε τίποτα παρά μόνο ότι είναι πάνβαρο. Στρίβει; Έχει ακαμψία; Τι ακριβώς πληρώνω; Την εκμετάλλευση του ονόματος της ΚΤΜ επειδή δανείζεται κάποιον παλιότερης γενιάς κινητήρα της Loncin;
Όταν περνάω κόσκκινο τη BMW, Τη Yamaha και την Aprilia, θα αφήσω την CFMOTO με τα 5ψήφια νούμερα τιμής σε άφεση αμαρτιών;
Δεν είναι θέμα προκατάληψης, απλά για να δώσω 10 χιλιάρικα πρέπει πρώτα να την "γνωρίσω" μέσα κι έξω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Να θυμίσω ότι την CFMOTO δεν την ξέραμε πριν από 3-4 χρόνια. Δεν μιλάμε για μικρή εταιρεία που υπάρχει κάποια χρόνια στην Ευρωπαϊκή αγορά. Μιλάμε για νεοσύστατη εταιρεία (στην Ευρωπαϊκή αγορά). Ούτε τα 9-10.000 ευρώ είναι λίγα χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να είμαι εγώ που θα κάνει το πείραμα αδειάζοντας το πορτοφόλι μου κατά 9 ή 10 χιλιάδες ευρώ.

Αν θυμόσαστε για το T700 περάσαμε από το "μακάρι να κάνει κάτω από 10.000€" στο "10.500 είναι πολλά, η κριτική ήταν ότι είναι ακριβό. Ναι μεν Σπαρτιάτικο αλλά Yamaha.
Στα 12.200 βγαίνει το Tuareg 660 της Aprilia με έναν σκασμό ηλεκτρονικά και όχι μόνο έχει Ευρωπαϊκή καταγωγή αλλά κατασκευάζεται και στην Ευρώπη (και όλοι μας καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό από άποψη κόστους).
Όταν μιλάμε για γνωστές εταιρείες πίσω από τα προϊόντα τους υπάρχει έρευνα και εξέλιξη, υπάρχουν μελέτες και σοβαρά έξοδα για promotion και συζητάμε τώρα ότι τα 9-10 χιλιάρικα της CFMOTO (που την γνωρίσαμε χθες) είναι πρόκληση; Με ποιες περγαμηνές; Αντίγραφο με μηδενικό κόστος εξέλιξης, της επιτρέψαν να βάλει τον κινητήρα της Loncin σε ένα πλαίσιο για το οποίο δεν γνωρίζουμε τίποτα παρά μόνο ότι είναι πάνβαρο. Στρίβει; Έχει ακαμψία; Τι ακριβώς πληρώνω; Την εκμετάλλευση του ονόματος της ΚΤΜ επειδή δανείζεται κάποιον παλιότερης γενιάς κινητήρα της Loncin;
Όταν περνάω κόσκκινο τη BMW, Τη Yamaha και την Aprilia της CFMOTO με 5ψήφια νούμερα θα την αφήσω με άφεση αμαρτιών;
Δεν είναι θέμα προκατάληψης, απλά για να δώσω 10 χιλιάρικα πρέπει πρώτα να την "γνωρίσω" μέσα κι έξω.
ενα test ride θα δωσει απαντησεις....
μετα θελω το απλο με τα 8500ε που ειναι τετραψηφιο νουμερο στεφανε, να το βαλει καποιος απεναντι στο γιαμαχα τρεισερ 700 και να μας πει γιατι ζηταει η γιαμαχα 8800ε
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ενα test ride θα δωσει απαντησεις....
μετα θελω το απλο με τα 8500ε που ειναι τετραψηφιο νουμερο στεφανε, να το βαλει καποιος απεναντι στο γιαμαχα τρεισερ 700 και να μας πει γιατι ζηταει η γιαμαχα 8800ε
Όχι Μανώλη δεν είναι έτσι. Πρώτον τα 8500€ ξέχασε τα μόλις γυρίσει ο χρόνος, ειδικά αν διαβάζουν "πόσο τιμή χάρισμα είναι..." οι αντιπρόσωποι.
Και ένα test ride προσωπικά δεν μου αρκεί για μια εταιρεία που η επωνυμία της πριν από 4 χρόνια θα με έκανε να νομίζω ότι είναι κατάστημα με αξεσουάρ στη Λιοσίων.
Αλίμονο αν είναι το ίδιο να δίνεις 8800 για οποιαδήποτε Yamaha ή Honda ή BMW με το να τα δίνεις για μια CFMOTO τέτοια χρήματα; Άλλο να δίνω για ένα CFMOTO650 4500€ όπως δινόταν στα τελευταία του άλλο να μπαίνουμε στη σφαίρα των 9 και 10 χιλιάδων.
Για εμένα -προσωπική άποψη- η CFMOTO θα πρέπει να αποδείξει πράγματα πρώτα, έστω και σε μερικό βάθος χρόνου. Μετά από 5 χρόνια θα αρχίσω να τη βλέπω σοβαρά ΕΦΟΣΟΝ το αξίζει. Για το συγκεκριμένο μοντέλο θα συζητήσουμε πάλι με τη βοήθεια των κατόχων το 2024, όταν θα ξέρω ότι πράγματι είναι έντιμη και στέκεται με αξιοπρέπεια στα βασικά στοιχεία του ανταγωνισμού. Γιατί αν αρχίσουν να σκορπάνε οι οθόνες, αν οι αναρτήσεις είναι γιογιό.... απλά δεν!
Δεν είναι μόνο κινητήρας μια μοτοσυκλέτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να θυμίσω ότι την CFMOTO δεν την ξέραμε πριν από 3-4 χρόνια. Δεν μιλάμε για μικρή εταιρεία που υπάρχει κάποια χρόνια στην Ευρωπαϊκή αγορά. Μιλάμε για νεοσύστατη εταιρεία (στην Ευρωπαϊκή αγορά). Ούτε τα 9-10.000 ευρώ είναι λίγα χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να είμαι εγώ που θα κάνει το πείραμα αδειάζοντας το πορτοφόλι μου κατά 9 ή 10 χιλιάδες ευρώ (γιατί σίγουρα θα πάνε εκεί οι τιμές μετά τη παρέλευση της προσφοράς των προ-παραγγελιών).

Αν θυμόσαστε για το T700 περάσαμε από το "μακάρι να κάνει κάτω από 10.000€" στο "10.500 είναι πολλά, η κριτική ήταν ότι είναι ακριβό. Ναι μεν Σπαρτιάτικο αλλά Yamaha.
Στα 12.200 βγαίνει το Tuareg 660 της Aprilia με έναν σκασμό ηλεκτρονικά που και ποιοτικά είναι και τελευταίας τεχνολογίας. Και όχι μόνο έχει Ευρωπαϊκή καταγωγή, αλλά κατασκευάζεται και στην Ευρώπη μέχρι τελευταίας βίδας (και όλοι μας καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό από άποψη κόστους).
Όταν μιλάμε για γνωστές εταιρείες πίσω από τα προϊόντα τους υπάρχει έρευνα και εξέλιξη, υπάρχουν μελέτες και σοβαρά έξοδα για promotion και συζητάμε τώρα ότι τα 9-10 χιλιάρικα της CFMOTO (που την γνωρίσαμε χθες) είναι πρόκληση; Με ποιες περγαμηνές; Αντίγραφο με μηδενικό κόστος εξέλιξης, της επιτρέψαν να βάλει τον κινητήρα της Loncin σε ένα πλαίσιο για το οποίο δεν γνωρίζουμε τίποτα παρά μόνο ότι είναι πάνβαρο. Στρίβει; Έχει ακαμψία; Τι ακριβώς πληρώνω; Την εκμετάλλευση του ονόματος της ΚΤΜ επειδή δανείζεται κάποιον παλιότερης γενιάς κινητήρα της Loncin;
Όταν περνάω κόσκκινο τη BMW, Τη Yamaha και την Aprilia, θα αφήσω την CFMOTO με τα 5ψήφια νούμερα τιμής σε άφεση αμαρτιών;
Δεν είναι θέμα προκατάληψης, απλά για να δώσω 10 χιλιάρικα πρέπει πρώτα να την "γνωρίσω" μέσα κι έξω.
Δεν έχεις και αδικο
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Όχι Μανώλη δεν είναι έτσι. Πρώτον τα 8500€ ξέχασε τα μόλις γυρίσει ο χρόνος, ειδικά αν διαβάζουν "πόσο τιμή χάρισμα είναι" οι αντιπρόσωποι.
Και ένα test ride προσωπικά δεν μου αρκεί για μια εταιρεία που η επωνυμία της πριν από 4 χρόνια θα με έκανε να νομίζω ότι είναι κατάστημα με αξεσουάρ στη Λιοσίων.
Για εμένα -προσωπική άποψη- η CFMOTO θα πρέπει να αποδείξει πράγματα πρώτα, έστω και σε μερικό βάθος χρόνου. Μετά από 5 χρόνια θα αρχίσω να τη βλέπω σοβαρά ΕΦΟΣΟΝ το αξίζει. Για το συγκεκριμένο μοντέλο θα συζητήσουμε πάλι με τη βοήθεια των κατόχων το 2024, όταν θα ξέρω ότι πράγματι είναι έντιμη και στέκεται με αξιοπρέπεια στα βασικά στοιχεία του ανταγωνισμού.
δεν ειναι μικρη εταιρια στεφανε,ειναι η μεγαλυτερη κινεζικη και ειδικα στα atv ειναι leader...οποτε δεν την λες και τυχαια,ουτε και η κτμ θα συνεργαζοταν μαζι της,αν ηταν της πλακας
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
δεν ειναι μικρη εταιρια στεφανε,ειναι η μεγαλυτερη κινεζικη και ειδικα στα atv ειναι leader...οποτε δεν την λες και τυχαια,ουτε και η κτμ θα συνεργαζοταν μαζι της,αν ηταν της πλακας
Αυτό εννοούσα Μανώλη. Εννοώ ότι αν ήταν μικρή εταιρεία που στην Ευρώπη είχε παρουσία πολλά χρόνια και είχε αποδείξει πράγματα δε θα είχα πρόβλημα. Τώρα.. το ότι είναι μεγάλη αλλά φρέσκια στην Ευρωπαϊκή αγορά (πόσο μάλλον στην Ελλάδα) δεν λέει τίποτα. Το όλο point που πάω να δώσω είναι ότι όταν το κασέ ανεβαίνει τόσο ψηλά δεν είναι δυνατό να συζητάμε με όρους value for money. Τα χρήματα αυτά αξίζουν σεβασμό και πρέπει να πιάνουν τόπο. Δηλαδή αν εμφανιζόταν αύριο μια Tsinsen 700cc στα 7,5 χιλιάρικα θα το έπαιρνες έτσι αβίαστα επειδή είναι ότι φθηνότερο υπάρχει στην αγορά;
Εγώ πρώτος έχω γράψει ότι η CFMOTO φαίνεται να είναι η σοβαρότερη προσπάθεια στο κόσμο της μοτοσυκλέτας εκ μέρους της Κίνας. Αλλά αυτό θέλει και το χρόνο του για να εδραιώσει μια εμπιστοσύνη και να δώσω τα χρήματα μου.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να θυμίσω ότι την CFMOTO δεν την ξέραμε πριν από 3-4 χρόνια. Δεν μιλάμε για μικρή εταιρεία που υπάρχει κάποια χρόνια στην Ευρωπαϊκή αγορά. Μιλάμε για νεοσύστατη εταιρεία (στην Ευρωπαϊκή αγορά). Ούτε τα 9-10.000 ευρώ είναι λίγα χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να είμαι εγώ που θα κάνει το πείραμα αδειάζοντας το πορτοφόλι μου κατά 9 ή 10 χιλιάδες ευρώ (γιατί σίγουρα θα πάνε εκεί οι τιμές μετά τη παρέλευση της προσφοράς των προ-παραγγελιών).

Αν θυμόσαστε για το T700 περάσαμε από το "μακάρι να κάνει κάτω από 10.000€" στο "10.500 είναι πολλά, η κριτική ήταν ότι είναι ακριβό. Ναι μεν Σπαρτιάτικο αλλά Yamaha.
Στα 12.200 βγαίνει το Tuareg 660 της Aprilia με έναν σκασμό ηλεκτρονικά που και ποιοτικά είναι και τελευταίας τεχνολογίας. Και όχι μόνο έχει Ευρωπαϊκή καταγωγή, αλλά κατασκευάζεται και στην Ευρώπη μέχρι τελευταίας βίδας (και όλοι μας καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό από άποψη κόστους).
Όταν μιλάμε για γνωστές εταιρείες πίσω από τα προϊόντα τους υπάρχει έρευνα και εξέλιξη, υπάρχουν μελέτες και σοβαρά έξοδα για promotion και συζητάμε τώρα ότι τα 9-10 χιλιάρικα της CFMOTO (που την γνωρίσαμε χθες) είναι πρόκληση; Με ποιες περγαμηνές; Αντίγραφο με μηδενικό κόστος εξέλιξης, της επιτρέψαν να βάλει τον κινητήρα της Loncin σε ένα πλαίσιο για το οποίο δεν γνωρίζουμε τίποτα παρά μόνο ότι είναι πάνβαρο. Στρίβει; Έχει ακαμψία; Τι ακριβώς πληρώνω; Την εκμετάλλευση του ονόματος της ΚΤΜ επειδή δανείζεται κάποιον παλιότερης γενιάς κινητήρα της Loncin;
Όταν περνάω κόσκκινο τη BMW, Τη Yamaha και την Aprilia, θα αφήσω την CFMOTO με τα 5ψήφια νούμερα τιμής σε άφεση αμαρτιών;
Δεν είναι θέμα προκατάληψης, απλά για να δώσω 10 χιλιάρικα πρέπει πρώτα να την "γνωρίσω" μέσα κι έξω.
Η CF-MOTO έκανε όνομα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη (τηρουμένων των αναλογιών) με τα ATV και UTV της πάνω απο 10 χρόνια νομίζω τώρα. Συνεπώς δεν μιλάμε για μια νεοεμφανιζόμενη εταιρεία. Μιλάμε για 10+ χρόνια παρουσίας και μάλιστα με ηγετικό ρόλο στα παραπάνω οχήματα.

Στις μοτοσυκλέτες εμφανίστηκε στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια και βέβαια η συνεργασία με την ΚΤΜ και η παραγωγή μοτοσυκλετών και μοτέρ για την ΚΤΜ σίγουρα είναι ένα παράσημο.

Δεν ξέρω πολλά πράγματα για την εταιρεία, είδα την μοτοσυκλέτα του Παναγιώτη την χιονάτη και την οδήγησα, ωραία κατασκευή μου φάνηκε. Προφανώς και έχουν πολλα να αποδείξουν και να δείξουν στο μέλλον σε θέματα απόδοσης, ποιότητας, αξιοπιστίας. Αλλά απ ότι βλέπω ως μοντέλο το συγκεκριμένο εδώ ειδικά στην έκδοση την πλούσια με την απόδοση του μοτέρ και όλο τον εξοπλισμό είναι ουσιαστικά σε τιμολόγηση περίπου 3 χιλιάρικα κάτω απο ένα αντίστοιχο Ευρωπαικό ή Γιαπωνέζικο. Τώρα άμα δεν τα δούμε, δεν τα οδηγήσουμε, όλα θεωρίες είναι!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν πάει κάποιος σήμερα στην triumph και αγοράσει ένα 900 και θέλει να του βάλει τα αξεσουάρ που έχει επάνω standar το CF-moto 800 όπως ποδιά αλουμινίου, κάγκελα κινητήρα, quick shift , κεντρικό στάντ κλπ θέλει 15 χιλιαρικάκια..

Συνεπώς μιλάμε για 5 χιλιάρικα διαφορά. Καπου εκεί και παραπάνω θα βγει να πάρεις BMW F850gs. Μιλάω για 2 μοντέλα πολύ κοντά σε φιλοσοφία και δυνατότητες σε τεχνικά χαρακτηριστικά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η CF-MOTO έκανε όνομα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη (τηρουμένων των αναλογιών) με τα ATV και UTV της πάνω απο 10 χρόνια νομίζω τώρα. Συνεπώς δεν μιλάμε για μια νεοεμφανιζόμενη εταιρεία. Μιλάμε για 10+ χρόνια παρουσίας και μάλιστα με ηγετικό ρόλο στα παραπάνω οχήματα.

Στις μοτοσυκλέτες εμφανίστηκε στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια και βέβαια η συνεργασία με την ΚΤΜ και η παραγωγή μοτοσυκλετών και μοτέρ για την ΚΤΜ σίγουρα είναι ένα παράσημο.

Δεν ξέρω πολλά πράγματα για την εταιρεία, είδα την μοτοσυκλέτα του Παναγιώτη την χιονάτη και την οδήγησα, ωραία κατασκευή μου φάνηκε. Προφανώς και έχουν πολλα να αποδείξουν και να δείξουν στο μέλλον σε θέματα απόδοσης, ποιότητας, αξιοπιστίας. Αλλά απ ότι βλέπω ως μοντέλο το συγκεκριμένο εδώ ειδικά στην έκδοση την πλούσια με την απόδοση του μοτέρ και όλο τον εξοπλισμό είναι ουσιαστικά σε τιμολόγηση περίπου 3 χιλιάρικα κάτω απο ένα αντίστοιχο Ευρωπαικό ή Γιαπωνέζικο. Τώρα άμα δεν τα δούμε, δεν τα οδηγήσουμε, όλα θεωρίες είναι!
Αν πάει κάποιος σήμερα στην triumph και αγοράσει ένα 900 και θέλει να του βάλει τα αξεσουάρ που έχει επάνω standar το CF-moto 800 όπως ποδιά αλουμινίου, κάγκελα κινητήρα, quick shift , κεντρικό στάντ κλπ θέλει 15 χιλιαρικάκια..

Συνεπώς μιλάμε για 5 χιλιάρικα διαφορά. Καπου εκεί και παραπάνω θα βγει να πάρεις BMW F850gs. Μιλάω για 2 μοντέλα πολύ κοντά σε φιλοσοφία και δυνατότητες σε τεχνικά χαρακτηριστικά.
Αν και σε γενικές γραμμές ως τοποθέτηση δε με βρίσκει αντίθετο το θέμα είναι ότι πρώτον μιλάμε για μοτοσυκλέτες και δεύτερον δεν οδηγούμε μόνο κινητήρα ούτε μόνο αξεσουάρ. Και αξεσουάρ με αξεσουάρ διαφέρει στη ποιότητα. Αν βάλω στο Triumph αξεσουάρ από το Aliexpress θα έρθει η τιμή μια ή άλλη (υπερβολή αλλά λέμε τώρα...).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν και σε γενικές γραμμές ως τοποθέτηση δε με βρίσκει αντίθετο το θέμα είναι ότι πρώτον μιλάμε για μοτοσυκλέτες και δεύτερον δεν οδηγούμε μόνο κινητήρα ούτε μόνο αξεσουάρ. Και αξεσουάρ με αξεσουάρ διαφέρει στη ποιότητα. Αν βάλω στο Triumph αξεσουάρ από το Aliexpress θα έρθει η τιμή μια ή άλλη (υπερβολή αλλά λέμε τώρα...).
Ναι συμφωνώ και επαυξάνω. Γι αυτό με βλέπεις συγκρατημένο. Μπορεί να λένε αυτοί κεντρικό σταντ στο CF-moto Και μετά απο 5000χλμ να κόβει σαν αγγούρι!

Δεν έχω ιδέα, ξεκάθαρα και μόνο σαν τίτλοι σε τεχνικά χαρακτηριστικά και τίτλοι αξεσουάρ τα βάζω πες δίπλα δίπλα τίποτα άλλο. Τώρα απομένει να γίνουν και απευθείας συγκρίσεις σε αυτές τις μηχανές και να φανεί και στην πράξη αλλά και σε βάθος χρόνου το πως και το τί.

Εδώ κάτι αισθητήρες παρκαρίσματος ήθελα να αγοράσω να βάλω στο αμάξι και είχε απο 8 ευρό μέχρι 58 ευρό! Και χωρίς να βγάζεις απαραίτητα και εύκολα άκρη πόσο καλύτερο είναι το ακριβότερο.
 
Reactions: STF

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Να θυμίσω ότι την CFMOTO δεν την ξέραμε πριν από 3-4 χρόνια. Δεν μιλάμε για μικρή εταιρεία που υπάρχει κάποια χρόνια στην Ευρωπαϊκή αγορά. Μιλάμε για νεοσύστατη εταιρεία (στην Ευρωπαϊκή αγορά). Ούτε τα 9-10.000 ευρώ είναι λίγα χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να είμαι εγώ που θα κάνει το πείραμα αδειάζοντας το πορτοφόλι μου κατά 9 ή 10 χιλιάδες ευρώ (γιατί σίγουρα θα πάνε εκεί οι τιμές μετά τη παρέλευση της προσφοράς των προ-παραγγελιών).

Αν θυμόσαστε για το T700 περάσαμε από το "μακάρι να κάνει κάτω από 10.000€" στο "10.500 είναι πολλά, η κριτική ήταν ότι είναι ακριβό. Ναι μεν Σπαρτιάτικο αλλά Yamaha.
Στα 12.200 βγαίνει το Tuareg 660 της Aprilia με έναν σκασμό ηλεκτρονικά που και ποιοτικά είναι και τελευταίας τεχνολογίας. Και όχι μόνο έχει Ευρωπαϊκή καταγωγή, αλλά κατασκευάζεται και στην Ευρώπη μέχρι τελευταίας βίδας (και όλοι μας καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό από άποψη κόστους).
Όταν μιλάμε για γνωστές εταιρείες πίσω από τα προϊόντα τους υπάρχει έρευνα και εξέλιξη, υπάρχουν μελέτες και σοβαρά έξοδα για promotion και συζητάμε τώρα ότι τα 9-10 χιλιάρικα της CFMOTO (που την γνωρίσαμε χθες) είναι πρόκληση; Με ποιες περγαμηνές; Αντίγραφο με μηδενικό κόστος εξέλιξης, της επιτρέψαν να βάλει τον κινητήρα της Loncin σε ένα πλαίσιο για το οποίο δεν γνωρίζουμε τίποτα παρά μόνο ότι είναι πάνβαρο. Στρίβει; Έχει ακαμψία; Τι ακριβώς πληρώνω; Την εκμετάλλευση του ονόματος της ΚΤΜ επειδή δανείζεται κάποιον παλιότερης γενιάς κινητήρα της Loncin;
Όταν περνάω κόσκκινο τη BMW, Τη Yamaha και την Aprilia, θα αφήσω την CFMOTO με τα 5ψήφια νούμερα τιμής σε άφεση αμαρτιών;
Δεν είναι θέμα προκατάληψης, απλά για να δώσω 10 χιλιάρικα πρέπει πρώτα να την "γνωρίσω" μέσα κι έξω.
Ποια είναι η....CF moto...;;;;;

Πρόσεξε....μπορεί αυτός..ο R.E.H. Παναγιώτης...να φαίνεται καλό κ ήσυχο παιδί...
Άμα νευριάσει όμως...δεν φαντάζεσαι τι μπορεί να κάνει...!!!!
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Ποια είναι η....CF moto...;;;;;

Πρόσεξε....μπορεί αυτός..ο R.E.H. Παναγιώτης...να φαίνεται καλό κ ήσυχο παιδί...
Άμα νευριάσει όμως...δεν φαντάζεσαι τι μπορεί να κάνει...!!!!

Να καβαλήσει την Χιονάτη και να κάνει 1000 χλμ για να ξεμουδιάσει :D:D:D
νεύρα δεν έχει, οπαδός δεν είναι;):friendship:


Πέρα απο την πλάκα, σύμφωνα με όσους το έχουν δεί απο κοντά, ποιοτικά (οπτικά τουλάχιστον) είναι πολύ καλύτερο απο την Χιονάτη ...

Η οποία ναι μέν δεν έχει γράψει πολλά χλμ λόγω συνθηκών αλλά δεν με προβλημάτισε ιδιαιτέρα πουθενά ...

το 800αρι θα το ήθελα κανα 1000αρικο πιο φθηνό θα μου κάθονταν καλύτερα στο μάτι ...


Όσον αφορά την χαμηλή τιμή αυτό μπορεί να δικαιολογηθεί από τα χαμηλά εργατικά, απο το γεγονός ότι την ανάπτυξη την είχε πληρώσει άλλη εταιρία στο πρόσφατο παρελθόν, όπως επίσης ότι προσπαθούν να εδραιωθούν σαν εταιρία σε παγκόσμιο επίπεδο ...

Αυτή την στιγμή καλός η κακός δεν προσφέρετε άλλη μηχανή με όσα προσφέρει αυτή, σε αυτή την τιμή ...
Για το αν είναι καλή η κακή θα το δείξει ο χρόνος (όπως πάντα)

Όσον αφορά το όνομα, είναι το τελευταίο που με απασχολεί προσωπικά μιάς και πολύ γνωστά ονόματα που τα πληρώνεις έχουν βγάλει θέματα σε μίζες, σε καλάμια, σε άξονες, σε ρεζερβουάρ, σε κινητήρες, φανάρια, αναρτήσεις κτλ κτλ κτλ ...
οπότε το όνομα απο μόνο του δεν λέει κάτι απο την άλλη το after sales της κάθε εταιρίας είναι αυτό που μετράει ...
και κάποιες απο τις γνωστές έχουν καλό και σέβονται τον πελάτη τους και κάποιες άλλες όχι και τόσο ...

Οπότε ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να δεί αν υπάρχει δίκτυο (συνεργείων, ανταλακτικών κτλ) καθώς και πως ανταποκρίνονται σε θέματα εγγύησης ...
Απο την προσωπική εμπειρία μέχρι στιγμής μόνο καλά λόγια έχω να πώ (αν και το δίκτυο είναι μικρο) ...

Πιστεύω ότι είναι απο τις καλύτερες κινέζικες εταιρίες αν όχι η καλύτερη και ας μην έχει το "όνομα" που μπορεί να έχουν άλλες ...

Υπάρχουν στιγμές που κάποια προιόντα είναι ευκαιρίες και μάλλον και αυτό ειναι μια απο αυτές ...

Από εκεί και πέρα και μετά τον Μάρτιο η τιμή δεν θα ξεφύγει άντε να πάει κανα 500αρικο παραπάνω και πάλι ευκαιρία θα είναι ...

Ο ανταγωνισμός μόνο καλό κάνει στο αγοραστικό κοινό και μακάρι να βγούν και άλλες μηχανές με αντίστοιχες τιμές και εξοπλισμό για να έχουμε να διαλέγουμε ...
 
Top Bottom