Honda CRF300L

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για στείλε κάποια πληροφορία. Ετοιμάζομαι και εγώ για 300l


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μιλάς με τον Δημήτρη.
Πες του ότι είσαι από εμένα.
+30 694 865 8145
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Άμα πάει κανένας συμφορουμίτης προς Bangkok μπορεί να πάρει το επίσημο μασκάκι με το led.

Περιπου δηλαδη 260κατι ευρω Δεν ειναι και λιγα!
Παντως στελουν και Ελλαδα Τα μεταφορικα ειναι μεν αρκετα αλλα στο τελικο συνολο σε καποια πραγματα που ειχα τσεκαρει παλιοτερα ειναι ΠΟΛΥ πιο φτηνα απο το να ψωνισει καποιος απο εδω
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Περιπου δηλαδη 260κατι ευρω Δεν ειναι και λιγα!
Παντως στελουν και Ελλαδα Τα μεταφορικα ειναι μεν αρκετα αλλα στο τελικο συνολο σε καποια πραγματα που ειχα τσεκαρει παλιοτερα ειναι ΠΟΛΥ πιο φτηνα απο το να ψωνισει καποιος απο εδω
Το εδώ τελωνείο άραγε τι ταμπάνι θα κόψει;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το εδώ τελωνείο άραγε τι ταμπάνι θα κόψει;
24% ΦΠΑ (και επι των μεταφορικων) + αγνωστα τελη εκτελωνισμου
Για αγορες απο χωρες εκτος ευρωπαικης ενωσης και οταν αυτες ειναι πανω απο τα 150 ευρω εχουμε και τελη εκτελωνισμου
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Ας γράψω λοιπόν τί αυτονομία μού έβγαλε στην μέτρηση.
Γέμισμα μέχρι τα 2 σιδεράκια που έχει όταν ανοίγεις τάπα.
Από τις 6 μπάρες που έχει σε τί χλμ. άρχισαν να φεύγουν και τί έδειχνε η κατανάλωση που έχει κάνει σε λίτρα:
6η 27χλμ -------0,9L
5η 57χλμ -------1,8L
4η 86χλμ -------2,5L
3η 119χλμ ------3,4L
2η 150 χλμ -----4,4 L
1η 178χλμ -----5,3 L άρχισε να αναβοσβήνει
στα 238χλμ έμεινα και έδειχνε ότι έχει καταναλώσει 7,1L (περίεργο).
Ανοίγω τάπα και δεν υπήρχε ούτε σταγόνα.
Έχω μαζί μπετονάκι μετρημένο 2,5L ρίχνω και πάω βενζινάδικο στα 2χλμ.
Γεμίζω πάλι μέχρι σιδεράκια και πέρνει 5,4L
Σύνολο 7,9 λίτρα.Ας πούμε λίγο το κλέψιμο,λίγο το γέμισμα,μικρή απόκλιση απο τα 7,8 λίτρα του κατασκευαστή.
Όμως το όργανο έδειχνε ότι έχει καταναλώσει 7,1λ. όταν έμεινα και χωρίς υπόλοιπο μέσα,πού πήγαν τα υπόλοιπα;:mad:

Οι συνθήκες.....
Τα πρώτα 130χλμ. έγιναν δικάβαλο ανέβα-κατέβα Παρνασσό και τα τελευταία 5χλμ. μονός,εύκολο χώμα και ίσως για αυτό να μήν έμεινε σταγόνα μέσα
και τα υπόλοιπα πήγαινε-έλα δουλειά μονός με ταχύτητες 80-90 στο κοντέρ.
Με δεδομένο ότι το ταχύμετρο κλέβει στα 100χλμ. 10%,αν ταυτόχρονα κλέβει και ο χιλιομετρητής
η πραγματική μου αυτονομία είναι στα 214χλμ.
Το συμπέρασμά μου είναι ότι εκτός το ταχύμετρο,είναι αισιόδοξες και οι ενδείξεις κατανάλωσης είτε στην στιγμιαία,είτε στην συνολική.

ΥΓ.όταν έμεινε απο βενζίνη,άναψε το τσέκ.Γέμισα,έκανα 2 χλμ. και δεν έσβησε.
έβγαλα πόλο για μισή ώρα και δεν έσβησε.
Τελικά στα 8χλμ. περίπου έσβησε μόνος του εν κινήσει.
Μετά από 3 γεμίσματα, αυστηρά ανά 200 χιλιόμετρα, η κατανάλωση δείχνει να έχει κλειδώσει στα 3,1 λίτρα/100 με 80% commuting και 20% βουνό και χωμάτινες διαδρομές. Παίρνει 6,2-6,3 λίτρα σε κάθε γέμισμα. Οπότε για αστική χρήση και με συντηρητικη οδήγηση μπορεί να βγάλει και καμιά 250αριά χιλιόμετρα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R

Τουμπανοραλί το έκανε.
Αν δεν κάνω λάθος είναι η πρώτη φορά που σε επόμενο ταξίδι χρησιμοποιεί ίδια μηχανή.
Νομίζω πως της άρεσε πολύ αυτή η μηχανή για αυτό και προτίμησε να την αναβάθμιση αντί να πάει σε άλλη επιλογή.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν δεν κάνω λάθος είναι η πρώτη φορά που σε επόμενο ταξίδι χρησιμοποιεί ίδια μηχανή.
Νομίζω πως της άρεσε πολύ αυτή η μηχανή για αυτό και προτίμησε να την αναβάθμιση αντί να πάει σε άλλη επιλογή.
Japan ρε φιλαράκι!!!!:ok:
Τι άλλο να πούμε τώρα!!! ;)
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Αν δεν κάνω λάθος είναι η πρώτη φορά που σε επόμενο ταξίδι χρησιμοποιεί ίδια μηχανή.
Νομίζω πως της άρεσε πολύ αυτή η μηχανή για αυτό και προτίμησε να την αναβάθμιση αντί να πάει σε άλλη επιλογή.
Δεν της διναν οι Κινεζοι ενα 300αρακι να μας λυνονταν και μας οι αποριες? :rolleyes:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ξαναδιάβασα την ιστορία της Noraly και τα πράγματα τελικά δεν είναι όπως τα θυμόμουν...
Πριν ξεκινήσει τα ταξίδια είχε ένα Ducati Monster 796.
Το πρώτο της ταξίδι το έκανε με ένα Himalayan. Με αυτό ξεκίνησε από την Ινδία και επέστρεψε στην Ευρώπη.
Το επόμενο ταξίδι της το έκανε με ένα νέο ολοκαίνουριο Himalayan από την Παταγονία προς την Αλάσκα.
Το τρίτο ταξίδι της το έκανε με ένα μεταχειρισμένο CB500X με το οποίο τριγύρισε όλη τη Βόρεια Ευρώπη, ουσιαστικά Ισλανδία και όλες τις χώρες της Σκανδιναβίας.
Το τέταρτο ταξίδι της ήταν στην Αφρική, αγόρασε ένα μεταχειρισμένο CRF250L και τους επόμενους 6 μήνες ταξίδεψε σε Νότια Αφρική, Ναμίμπια, Μποτσουάνα και Ζιμπάμπουε όπου προς το τέλος συμμετείχε στο Καλαχάρι Rally.
To μέχρι στιγμής τελευταίο της ταξίδι το έκανε με ένα ολοκαίνουριο CRF300 Rally από την Νότια Αμερική μέχρι την Αλάσκα και κράτησε σχεδόν ένα χρόνο (αυτό της το ταξίδι το παρακολούθησα αρκετά συχνά).
Το νέο της ταξίδι θα το συνεχίσει με το ίδιο -αλλα αναβαθμισμένο- CRF300 Rally.

Οπότε αυτή τη στιγμή ισοφαρίζει το Himalayan.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Ξαναδιάβασα την ιστορία της Noraly και τα πράγματα τελικά δεν είναι όπως τα θυμόμουν...
Πριν ξεκινήσει τα ταξίδια είχε ένα Ducati Monster 796.
Το πρώτο της ταξίδι το έκανε με ένα Himalayan. Με αυτό ξεκίνησε από την Ινδία και επέστρεψε στην Ευρώπη.
Το επόμενο ταξίδι της το έκανε με ένα νέο ολοκαίνουριο Himalayan από την Παταγονία προς την Αλάσκα.
Το τρίτο ταξίδι της το έκανε με ένα μεταχειρισμένο CB500X με το οποίο τριγύρισε όλη τη Βόρεια Ευρώπη, ουσιαστικά Ισλανδία και όλες τις χώρες της Σκανδιναβίας.
Το τέταρτο ταξίδι της ήταν στην Αφρική, αγόρασε ένα μεταχειρισμένο CRF250L και τους επόμενους 6 μήνες ταξίδεψε σε Νότια Αφρική, Ναμίμπια, Μποτσουάνα και Ζιμπάμπουε όπου προς το τέλος συμμετείχε στο Καλαχάρι Rally.
To μέχρι στιγμής τελευταίο της ταξίδι το έκανε με ένα ολοκαίνουριο CRF300 Rally από την Νότια Αμερική μέχρι την Αλάσκα και κράτησε σχεδόν ένα χρόνο (αυτό της το ταξίδι το παρακολούθησα αρκετά συχνά).
Το νέο της ταξίδι θα το συνεχίσει με το ίδιο -αλλα αναβαθμισμένο- CRF300 Rally.

Οπότε αυτή τη στιγμή ισοφαρίζει το Himalayan.
To φοβερό ήταν ότι όταν έλυσαν τη μηχανή τα μαστόρια στην Αλάσκα, έπαθαν πλάκα με το πόσο καλή ήταν η κατάστασή της (ειδικά το πιστόνι) μετά από τόση ταλαιπωρία, σα να ήταν σχεδόν καινούργια. Ουσιαστικά αυτό πληρώνουμε παιδιά...
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Εντάξει έγραψε 43k τουριστικά χλμ χωρις να ανεβάζει στα κόκκινα, δεν περιμένεις να ταλαιπωρηθεί το πιστόνι.

Από το μοτερ το μόνο που θέλει προσοχή είναι η τροφοδοσία γιατί το παρατεταμένο χώμα σε συνδυασμό με όχι σφουγγάρενιο(αν δεν κάνω λάθος) φιλτρο μπορεί να στουμπώσει την εισαγωγή αν δεν μπορεί να φιλτραριστεί καλά ο αέρας εισαγωγής

Το κυριότερο στην ανακατασκευή αλλαξε τόσα πράγματα, αναρτήσεις που είναι η κυριότερη αναβάθμιση σε αυτό το μοντέλο ΔΕΝ άλλαξε
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εντάξει έγραψε 43k τουριστικά χλμ χωρις να ανεβάζει στα κόκκινα, δεν περιμένεις να ταλαιπωρηθεί το πιστόνι.

Από το μοτερ το μόνο που θέλει προσοχή είναι η τροφοδοσία γιατί το παρατεταμένο χώμα σε συνδυασμό με όχι σφουγγάρενιο(αν δεν κάνω λάθος) φιλτρο μπορεί να στουμπώσει την εισαγωγή αν δεν μπορεί να φιλτραριστεί καλά ο αέρας εισαγωγής

Το κυριότερο στην ανακατασκευή αλλαξε τόσα πράγματα, αναρτήσεις που είναι η κυριότερη αναβάθμιση σε αυτό το μοντέλο ΔΕΝ άλλαξε
Πάντως δεν ήταν και λίγες οι φορές που χρειάστηκε να ανεβάζει ψηλά στροφές σε δύσκολα ανηφορικά κομμάτια. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι αυτά τα 43.000 χλμ έγιναν σε λιγότερο από ένα έτος... από τα οποία υποπτεύομαι -από τις εικόνες που μας έστελνε- ότι περίπου το 1/3 έγιναν σε χωμάτινες διαδρομές με αρκετά μειωμένη ΜΩΤ... ε, δεν τα λες και ακριβώς τουριστικά χλμ. Και δεν δοκιμάστηκε μόνο ο κινητήρας, θα έλεγα ότι δοκιμάστηκε αρκετά και το πλαίσιο/υποπλαίσιο όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες που πέρασαν από τα χέρια της σε Ασία και Αφρική. Στην περίπτωση της, η δοκιμασία σε όλες τις συνθήκες είχε να κάνει περισσότερο με τη διάρκεια παρά με τα ίδια τα τερέν τα οποία είχαν ποικιλία στο επίπεδο δυσκολίας.

Συμφωνώ πως ίσως θα έπρεπε να αλλάξει τουλάχιστον το πίσω αμορτησέρ ώστε να την βοηθάει περισσότερο γιατί το εργοστασιακό όταν ζεσταίνεται σε συνεχόμενη χρήση αρχίζει και δουλεύει μόνο με το ελατήριο (με άλλα λόγια γίνεται γιογιό). Πάντως στη Βρετανική Κολούμπια στον Καναδά άλλαξε το ελατήριο και έβαλε μεγαλύτερης σκληρότητας (από 85άρι σε 100άρι), προφανώς για να αντέξει στο φόρτωμα και να ξεκουράσει λίγο το αμορτεσέρ.

Πάντως έκανε και κάποιες άλλες αναβαθμίσεις στις οποίες δεν αναφέρθηκε, πρόσεξα ας πούμε ότι πρόσθεσε έξτρα ντεπόζιτο στο πίσω αριστερό πλαϊνό καπάκι. Αυτό με έβαλε σε υποψίες, την βλέπω να πηγαίνει Αυστραλία στο επόμενο ταξίδι (ίσως την συνδυάσει με Τασμανία και Νέα Ζηλανδία). Δεν το αποκαλύπτει ακόμη, για να δούμε - για να δούμε...
 
Top Bottom