Honda CRF300L

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εχουν γινει αρκετα ατυχηματα κ στο εξωτερικο αλλα κ στην Ελλαδα περνώντας το χέρι μεσα στην χουφτα κ εγκλωβίζοντας το μετα απο άσταλη-άτυχη στιγμη μετά απο άλμα ή μεγαλα σαμάρια ή κάποιο ατύχημα, ειδικά οταν εισαι κουρασμένος.
Αν περάσει το χερι μεσα κ πέσεις φαντάσου τις συνέπειες
Ειχα πάθει κάτι ανάλογο το 2003 στο ΠΠΕ στη Λειβαδιά
Συναθλητές;;; Είχα τρέξει τον Φεβρουάριο του 2003 Π.Π.Ε στην Λιβαδειά ...
 
Reactions: STF

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Βασίλη μπορείς να το εξηγήσεις αυτό, πως είναι επικίνδυνες οι κλειστές.
Και ότι σκεφτόμουν μήπως έπρεπε να πάρω κλειστές για το σβουμ
Δεν χρειάζεται να βάλεις κλειστές αρκεί να βάλεις λίγο πιο μέσα τις βάσεις και να βάλεις 2-3 στρώσεις τεφλον εκεί που σφίγγουν για να μπορούν να γυρίζουν. Εγώ δεν είχα ποτέ κλειστές χούφτες σε χωμάτινο και σπασμένη μανέτα είχα μόνο μια φορά ( Π.Π.Ε Κρανιδίου 2003) και τερμάτισα χωρίς ποινή και χωρίς μπροστινό φρένο...
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Συναθλητές;;; Είχα τρέξει τον Φεβρουάριο του 2003 Π.Π.Ε στην Λιβαδειά ...
Ναι, σίγουρα θα θυμάμαι το επώνυμο, ετρεχα απο το 98 εως 13.
Λειβαδειά πισω απο τον Κούρο η ειδική, στο οργωμένο με την πολύυυ λασπη ....
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ναι, σίγουρα θα θυμάμαι το επώνυμο, ετρεχα απο το 98 εως 13.
Λειβαδειά πισω απο τον Κούρο η ειδική, στο οργωμένο με την πολύυυ λασπη ....
Το park ferme με τα πεσμένα μηχανάκια σαν ντόμινο από τον αέρα Σάββατο πρωί...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σοφή επιλογη, στο αγωνιστικό enduro έχουν απαγορευτει οι κλειστές χούφτες για λογους ασφαλείας
Δεν το ηξερα οτι ειχαν απαγορευτει οι κλειστες Νομιζα οτι αυτες που σχηματιζουν U στην ακρη τους εχουν αυτο το σχημα ακριβως για να αποφευγεται ο εγκλωβισμος του χεριου
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Δεν το ηξερα οτι ειχαν απαγορευτει οι κλειστες Νομιζα οτι αυτες που σχηματιζουν U στην ακρη τους εχουν αυτο το σχημα ακριβως για να αποφευγεται ο εγκλωβισμος του χεριου
Έχω χτυπήσει και εγώ πάντως το χέρι μού την μοναδική φορά που έβαλα κλειστές για λίγο καιρό στο gas gas. Έχει νόημα δλδ η οδηγία αυτή.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αντώνη μεγειές, τώρα το είδα:sorry:
Δεν το ηξερα οτι ειχαν απαγορευτει οι κλειστες Νομιζα οτι αυτες που σχηματιζουν U στην ακρη τους εχουν αυτο το σχημα ακριβως για να αποφευγεται ο εγκλωβισμος του χεριου
Ναι, οπως κ οι κομμένες μανέτες χωρίς την μπίλια στην ακρη δηλαδή.
Λιιιγο λάσκα πανω στο τιμονι οι μανετες ώστε να γυρισουν σε πτώση, παντα βεβαια ειχα spare στο τσαντάκι αλλα μια φορά μονο χρειάστηκα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
καλησπέρα, αν τροποποιηθεί η σέλα κ γεμίσει, εκτός από εμφάνιση τι χάνω τι κερδίζω ;
Thoroughly Expands Dual-purpose Possibilities: CRF250L Custom
Το βασικότερο όλων είναι ότι θα αλλάξουν οι αποστάσεις των χεριών και των ποδιών ως προς τα πατητά και το τιμόνι. Αυτό μόνο εσύ ξέρεις αν το θέλεις συγκρίνοντας με τις υπάρχουσες θέσεις από άποψη εργονομίας.
Και φυσικά το θέμα άνεσης που πάλι μόνο όταν το κάνεις θα το διαπιστώσεις αν πήγε καλύτερα ή χειρότερα.
 
Reactions: Noe

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Το βασικότερο όλων είναι ότι θα αλλάξουν οι αποστάσεις των χεριών και των ποδιών ως προς τα πατητά και το τιμόνι. Αυτό μόνο εσύ ξέρεις αν το θέλεις συγκρίνοντας με τις υπάρχουσες θέσεις από άποψη εργονομίας.
Και φυσικά το θέμα άνεσης που πάλι μόνο όταν το κάνεις θα το διαπιστώσεις αν πήγε καλύτερα ή χειρότερα.
ψάχνωντας για ανατομική σέλα έπεσα πάνω σ αυτό εδώ το link κ μου άρεσε αρκετά εμφανισιακά,σίγουρα η θέση οδήγησης γίνεται πιο επιθετική κάτι που μάλλον δεν βοηθάει στην χρήση που κάνω εγώ .
 
Reactions: STF

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Πρώτη μεγάλη βόλτα με τη σύζυγο σήμερα, με το good ol' stock ελατήριο και τα stock λάστιχα. Βάζω έξτρα αέρα στα λάστιχα (25psi όπως λέει το manual) για να αντέξει τα (περίπου) 160 κιλά μας, στριμοχνώμαστε σαν σε παπί, και ξεκινάω για το γολγοθά έχοντας πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου τουλάχιστον 2-3 φίλους που θα καλέσω να παραλάβουν τη σύζυγο σε περίπτωση που αγανακτήσει. Εκεί που αγχωνόμουν ότι θα δυσκολεύεται και θα τερματίζει το ελατήριο, με κίνδυνο αστάθειας για τις στροφές, τελικά κάναμε περίπου 120 χιλιόμετρα, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο θέμα καθώς ακόμα και σε λακούβες μου έκανε εντύπωση που δεν τερμάτιζε. Προφανώς η μεγάλη διαφορά είναι στην απόδοση του κινητήρα που το καταλαβαίνεις με τη μια ότι ζορίζεται αρκετά, και μετά από ένα συνεχόμενο εικοσάλεπτο στα 80-85 χλμ/ωρα αρχίζει και βγάζει αρκετή θερμότητα (την οποία θα την έβγαζε μετά από π.χ. μία ώρα solo riding). Είδα και 110 στο κοντέρ, αλλά βάση της απόδοσης των φρένων και της δυσκολίας του κινητήρα νομίζω ότι για μία ασφαλή πορεία στο δικάβαλο είναι εκεί γύρω στα 80-90 χλμ/ώρα. Επίσης, σε χαμηλές ταχύτητες στις φουρκέτες, είχε σχετικά καλή σταθερότητα (ίσως επειδή λόγω του βάρους είχαν καλύτερη πρόσφυση τα λάστιχα), κάτι που μου έκανε εντύπωση καθώς φοβόμουν αρκετά σε αυτά τα κομμάτια. Σε χώμα ούτε σκέψη να μπεις δικάβαλος, πέρα από φλατ χωματόδρομο βατό (τουλάχιστον με τα στοκ εξαρτήματα). Σε γενικές γραμμές πάντως, μέχρι 100-150 χιλιόμετρα παλεύεται δικάβαλο, με λίγο καλή διάθεση. Ίσως με ένα άλλο ελατήριο και μία αναβαθμισμένη σέλα να μπορείς να πας και παραπάνω ώρα, αλλά από τη στιγμή που το μηχανάκι δεν έχει στήσιμο για 2 αναβάτες δεν πρέπει να έχεις και πολλές απαιτήσεις.
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Χτες καθισα και ασχοληθηκα με το ξηλωμα αυτης της οικολογικης μαλακιας που εχει η χοντα για τις αναθυμιασεις της βενζινης
Με δυο βιδες Μ6 κρατιεται ολες κι ολες αλλα οσο ευκολο ακουγεται για να βγει, τοσο δυσκολο-χρονοβορο ειναι στην πραξη Και αυτο γιατι για να υπαρξει προσβαση στη δεξια βιδα που το κραταει πρεπει να βγει το τελικο της εξατμισης :oops:

Ολο αυτο λοιπον αφαιρεθηκε

Τακτοποιηθηκαν ολα τα καλωδια και μετα απο καμια ωρα το crfακι ηταν ετοιμο για βολτα!
Αυτό το πράμα,πέρα απο τις αναθυμιάσεις,προσφέρει τίποτα άλλο ή περιττό βάρος;
και με τίς αναθυμιάσεις τί γίνετε τώρα;πού πάνε;
Εγώ μάλλον κάνω βλακεία,πολλές φορές γεμίζω με μπιτόνι σπίτι για να γεμίσω καλά όταν είναι για μακρινή και αφού
γεμίσει,κατεβαίνει η στάθμη και ξαναρίχνω και ξανά μετά πάλι.
Παίζει να γεμίζω και αυτό :laugh: και μετά μου δείχνει κάτι στιγμιαίες καταναλώσεις 45L/100 για λίγα χλμ. χαχαχα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αυτό το πράμα,πέρα απο τις αναθυμιάσεις,προσφέρει τίποτα άλλο ή περιττό βάρος;
και με τίς αναθυμιάσεις τί γίνετε τώρα;πού πάνε;
Εγώ μάλλον κάνω βλακεία,πολλές φορές γεμίζω με μπιτόνι σπίτι για να γεμίσω καλά όταν είναι για μακρινή και αφού
γεμίσει,κατεβαίνει η στάθμη και ξαναρίχνω και ξανά μετά πάλι.
Παίζει να γεμίζω και αυτό :laugh: και μετά μου δείχνει κάτι στιγμιαίες καταναλώσεις 45L/100 για λίγα χλμ. χαχαχα.
Οχι δεν προσφερει τιποτα αλλο περαν της ανακυκλωσης των αναθυμιασεων της βενζινης
Αν καταργηθει τοτε απλα το σωληνακι που φευγει απο το κατω μερος του τεποζιτου και πηγαινει στο κανιστρο δεν θα καταληγει πουθενα και θα βρισκεται στον αερα
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Καλησπέρα, είμαι κάτοχος του Crf300l περίπου 3 μήνες και ήρθε η ώρα να βάλω χούφτες. Αγόρασα τις ακόλουθες χούφτες οι οποίες δεν φαίνεται να ταιριάζουν ( βρίσκει η Μανέτα του μαμα συμπλέκτη και εμποδίζουν τα καλώδια του φρένου). Ποιες after market χούφτες ταιριάζουν στο μαμα τιμόνι και στις μαμα μανετες; Επίσης αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο καλό μάστορα να μου τις τοποθετήσει θα το εκτιμούσα πολύ γιατί από το συνεργείο της Honda όπου έκανα και το πρώτο service μου τα μάσαγαν για θέλουν και μια ολόκληρη μέρα για να τις τοποθετήσουν αν κάνουν κιόλας. Όσο για μένα δεν έχω τον κατάλληλο εξοπλισμό ούτε τις κατάλληλες γνώσεις για να κάνω κάτι τέτοιο.
Ευχαριστώ πολύ και καλώς σας βρήκα!
Αυτές είναι Κινέζικη αντιγραφή από τίς Acerbis Rally Pro.
Τις έχω πάρει κι εγώ εδώ και καιρό και τις έβαλα πρόσφατα,με βίδα που πιάνει στα μαμά αντίβαρα εσωτερικά του τιμονιού.
έχω αλλάξει όμως τις μανέτες με άλλες κοντύτερες και κατά το σφίξιμο για να μήν τερματίσει πάνω στα γκρίπ και να είναι
η γκαζιέρα ελεύθερη έκοψα απο μια μαγκούρα κάτι σαν αποστάτες με τρύπα στην μέση,μέχρι να βρεθώ σε τόρνο (δεν έχει στην περιοχή μου)
να φτιάξω κάτι σωστό....
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σχετικά με τις χούφτες, μίλησα και με άλλο μάστορα, και πήγα και πήρα κάτι της πλάκας τις acerbis x-ultimate τις οποίες τις τοποθέτησα μόνος μου και λίγο κόπο. Όσο αναφορά τη σχάρα, εχει τοποθετήσει κανένας την givi sr1191; Και αν ναι ας ανεβάσει καμία φωτογραφία και από πάνω και από το πλάι. Γενικά ψάχνω μια που να έχει χειρολαβές ή κάτι υποτυπώδες για να στηρίζεται ο συνεπιβάτης αλλα το μόνο που βρίσκω είναι σε Amazon και τα σχετικά
Την έχω εγώ.Αν σε βοηθάνε αυτές οι φώτο....αν θες να μετρήσω κάτι μου λές......
Λίγο παίδεμα στο να τίς βάλεις-βγάλεις αν χρειαστεί να σηκώσεις σέλα (εγώ την έφαγα λίγο την σέλα).
Η γυναίκα μου μπορεί και πιάνεται από αυτές.
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Πέθανα. :ha:ha:ha
Άσε,είπα αν δεν τις βάλω τώρα,δεν θα τις βάλω πότε και αυτό βρήκα και είχε την κατάλληλη διάμετρο.
Έτσι κι αλλιώς η γιαγιά μαζεύει κάθε χρόνο,δεν θα το καταλάβει......:laugh:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στο τροφυ σε μια σχεδον στατικη πτωση της μηχανης, και για δευτερη φορα απο τοτε που εχω το crf, στραβωσε το πενταλ του φρενου Φαινεται οτι το μεταλλο απο το οποιο ειναι φτιαγμενο ειναι απο ...βουτυρο Βεβαια αντιστοιχως ευκολα ισιωνει κιολας! Σπαστικο ομως να διακοπτεται η βολτα για κατι που θα μπορουσα ισως να αποφυγω

Ετσι εκανα μια μικρη τρυπα στο πενταλ, περασα ενα συρματοσχοινο απο ντιζα φρενου ποδηλατου που ειχα, και αφου το περασα μεσα απο ενα σωληνακι, εδεσα με αυτο το πενταλ απο το πλαισιο Εφτιαξα δηλαδη ενα brake snake


Eπισης αποφασισα και εκοψα ενα μικρο κομματι απο τα μασπιε το οποιο λειτουργουσε σαν στοπ κατα την αναδιπλωση τους


Ομως ακριβως λογω αυτου ακριβως του στοπ σε πιθανη τουμπα και διπλωμα του μασπιε το πλαισιο πιεζεται εντονα σημειακα και αντιστοιχα λογω μεγαλου μοχλου και η κολληση της βασης του μασπιε
Τωρα πλεον τα μασπιε διπλωνουν μεχρι πανω και ετσι η δυναμη που ασκειται σε πλαισιο και κολληση ειναι μικροτερη
 
Top Bottom