Δεν μπορω να καταλαβω πως στο καλο γινεται η ζημια αφου το μοναδικο κομματι του λεβιε που βρησκει κατω ειναι το τμημα στο οποιο παταμε για να αλλαξουμε ταχυτητα Αυτο μαλιστα ειναι και σπαστο Και τοτε πιεζεται ο λεβιες προς τα μεσα και ο αξονας τοτε λογω μοχλισμου εχει ταση να μετακινηθει περισσοτερο προς τα μπροστα παρα προς τα μεσα
Η αποσταση παντως που μενει μεταξυ λεβιε και του ανωτερου κινεζικου παπαρακιου απο το οποιο περναει απο μεσα ο αξονας δεν πρεπει να ειναι παραπανω απο 1,5 χιλιοστο
Ετσι δεν ξερω αν η κατα αυτην την αποσταση μετακινηση του αξονα προς τα μεσα ειναι ικανη να στραβωσει κατι και να δημιουργηθει προβλημα στο κουμπωμα των ταχυτητων
Η πραξη (βλ. μελλοντικες τουμπες) θα δειξει αν το κινεζικο αυτο μαραφετι προστατευει ή οχι