Honda CRF300L

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Δεν εχω δωσει και ιδιαιτερη σημασια στο συγκεκριμενο προβλημα και δεν εχω δει καποια αναφορα (ή δεν το προσεξα) για το να μην μπορει να κουμπωσει ταχυτητα Εχω καταλαβει οτι κουμπωνουν αλλα με δυσκολια Το προβλημα παντως ισως να λυνεται με μερικα ευρω
Πχ Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €18.99 20%OFF | CRF250L/300L CRF250RALLY Off-road Motorcycle Modification Accessories Small Gear Protection Cover Decorative Cover https://a.aliexpress.com/_mNUz56k
Απο την τρυπα στο μικρο παπαρακι περναει ο αξονας των ταχυτητων και το ολο (παπαρακι και προστατευτικο γραναζιου) βιδωνεται στη θεση που πιανει το μαμα καλυμμα του γραναζιου σταθεροποιωντας τον
Δε νομίζω αυτό να προστατεύει. Η ζημιά συμβαίνει όταν ξαπλώνει η μηχανή και κοπανιεται ο λεβιές ταχυτήτων προς τα μέσα. Πιέζεται όλος ο άξονας και στραβωνει το ένα αυτακι που υπάρχει μέσα και δεν μπορεί να αλλάξει ταχύτητα. Μόνο ένα καγκελακι θα έκανε δουλειά και αυτό όσο πιο κοντά προς τον λεβιέ και αφήνει κενό στο ξάπλωνα, που και πάλι δεν είσαι 100% καλυμμένος λόγω ανομοιομορφίας εδάφους
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δε νομίζω αυτό να προστατεύει. Η ζημιά συμβαίνει όταν ξαπλώνει η μηχανή και κοπανιεται ο λεβιές ταχυτήτων προς τα μέσα. Πιέζεται όλος ο άξονας και στραβωνει το ένα αυτακι που υπάρχει μέσα και δεν μπορεί να αλλάξει ταχύτητα. Μόνο ένα καγκελακι θα έκανε δουλειά και αυτό όσο πιο κοντά προς τον λεβιέ και αφήνει κενό στο ξάπλωνα, που και πάλι δεν είσαι 100% καλυμμένος λόγω ανομοιομορφίας εδάφους
Δεν μπορω να καταλαβω πως στο καλο γινεται η ζημια αφου το μοναδικο κομματι του λεβιε που βρησκει κατω ειναι το τμημα στο οποιο παταμε για να αλλαξουμε ταχυτητα Αυτο μαλιστα ειναι και σπαστο Και τοτε πιεζεται ο λεβιες προς τα μεσα και ο αξονας τοτε λογω μοχλισμου εχει ταση να μετακινηθει περισσοτερο προς τα μπροστα παρα προς τα μεσα


Η αποσταση παντως που μενει μεταξυ λεβιε και του ανωτερου κινεζικου παπαρακιου απο το οποιο περναει απο μεσα ο αξονας δεν πρεπει να ειναι παραπανω απο 1,5 χιλιοστο

Ετσι δεν ξερω αν η κατα αυτην την αποσταση μετακινηση του αξονα προς τα μεσα ειναι ικανη να στραβωσει κατι και να δημιουργηθει προβλημα στο κουμπωμα των ταχυτητων
Η πραξη (βλ. μελλοντικες τουμπες) θα δειξει αν το κινεζικο αυτο μαραφετι προστατευει ή οχι
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: kaf

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Δεν μπορω να καταλαβω πως στο καλο γινεται η ζημια αφου το μοναδικο κομματι του λεβιε που βρησκει κατω ειναι το τμημα στο οποιο παταμε για να αλλαξουμε ταχυτητα Αυτο μαλιστα ειναι και σπαστο Και τοτε πιεζεται ο λεβιες προς τα μεσα και ο αξονας τοτε λογω μοχλισμου εχει ταση να μετακινηθει περισσοτερο προς τα μπροστα παρα προς τα μεσα


Η αποσταση παντως που μενει μεταξυ λεβιε και του ανωτερου κινεζικου παπαρακιου απο το οποιο περναει απο μεσα ο αξονας δεν πρεπει να ειναι παραπανω απο 1,5 χιλιοστο

Ετσι δεν ξερω αν η κατα αυτην την αποσταση μετακινηση του αξονα προς τα μεσα ειναι ικανη να στραβωσει κατι και να δημιουργηθει προβλημα στο κουμπωμα των ταχυτητων
Η πραξη (βλ. μελλοντικες τουμπες) θα δειξει αν το κινεζικο αυτο μαραφετι προστατευει ή οχι
Ώπα sorry δεν είχα καταλάβει από τις φωτό του προϊόντος ότι κάθεται έτσι...λογικά τώρα ναι δεν πατιέται το αξονακι προς τα μεσα, πολύ καλό!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
STF ως επίσημος πρεσβευτης της ιαπωνικής μοτοσυκλετιστικης κουλτουρας στην Ελλάδα.... βαλε μπρος τις φιλο-ιαπωνικες διασυνδέσεις σου...
Έχεις λάθος ανάγνωση των πραγμάτων. Είμαι λάτρης των μοτοσυκλετών (καμία σημασία δεν έχει η καταγωγή τους με μια και μοναδική εξαίρεση). Συνεχίζω να θέλω να μαθαίνω για αυτόν τον υπέροχο κόσμο του δίτροχου. Δυστυχώς μαθαίνω πιο ενδιαφέροντα πράγματα όσο κοιτάω χρονικά προς τα πίσω (για αυτό και είναι δύσκολο να αποδεσμευθώ από την εξαίρεση).

Οι διασυνδέσεις μου δεν έχουν πια τη δύναμη που είχαν παλιότερα και δεν ήταν φιλο-ιαπωνικές, τυγχάνει και ήταν από τον χώρο της Yamaha όπως θα μπορούσε να ήταν και από τον χώρο της KTM. Αυτό είναι που μπερδεύει πολλούς αν και το έχω εξηγήσει αρκετές φορές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Έχεις λάθος ανάγνωση των πραγμάτων. Είμαι λάτρης των μοτοσυκλετών (καμία σημασία δεν έχει η καταγωγή τους με μια και μοναδική εξαίρεση). Συνεχίζω να θέλω να μαθαίνω για αυτόν τον υπέροχο κόσμο του δίτροχου. Δυστυχώς μαθαίνω πιο ενδιαφέροντα πράγματα όσο κοιτάω χρονικά προς τα πίσω (για αυτό και είναι δύσκολο να αποδεσμευθώ από την εξαίρεση).

Οι διασυνδέσεις μου δεν έχουν πια τη δύναμη που είχαν παλιότερα και δεν ήταν φιλο-ιαπωνικές, τυγχάνει και ήταν από τον χώρο της Yamaha όπως θα μπορούσε να ήταν και από τον χώρο της KTM. Αυτό είναι που μπερδεύει πολλούς αν και το εξηγήσει αρκετές φορές.
Βαλε μπρος τις φιλο-γιαμαχικες διασυνδέσεις...να φτιάξει η Yamaha ένα crf300l με 40-45 άλογα...
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Δεν εχω δωσει και ιδιαιτερη σημασια στο συγκεκριμενο προβλημα και δεν εχω δει καποια αναφορα (ή δεν το προσεξα) για το να μην μπορει να κουμπωσει ταχυτητα Εχω καταλαβει οτι κουμπωνουν αλλα με δυσκολια Το προβλημα παντως ισως να λυνεται με μερικα ευρω
Πχ Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €18.99 20%OFF | CRF250L/300L CRF250RALLY Off-road Motorcycle Modification Accessories Small Gear Protection Cover Decorative Cover https://a.aliexpress.com/_mNUz56k
Απο την τρυπα στο μικρο παπαρακι περναει ο αξονας των ταχυτητων και το ολο (παπαρακι και προστατευτικο γραναζιου) βιδωνεται στη θεση που πιανει το μαμα καλυμμα του γραναζιου σταθεροποιωντας τον
Δεν το εμφανίζει ,μήπως έχεις κάποιο άλλο λινκ;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν το εμφανίζει ,μήπως έχεις κάποιο άλλο λινκ;
Είπα να μην το πω και εγώ, μήπως φταίει ένα.... κινέζικο κινητό :happy: που έπεσε στα χέρια μου αυτές τις μέρες, αλλά οντως δεν το ανοίγει!
Βέβαια, μια ιδέα την πήραμε από φωτογραφίες επόμενου ποστ!!!
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Δεν το βρίσκω όμως, πατάω στην αναζήτηση του Αλί την περιγραφή ακριβώς αλλά δεν το βγάζει
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βαλε μπρος τις φιλο-γιαμαχικες διασυνδέσεις...να φτιάξει η Yamaha ένα crf300l με 40-45 άλογα...
Αν είναι να το κάνει η Yamaha θα είναι ένα WR450R με αυτά τα άλογα για να έχει και την απαραίτητη αξιοπιστία.
 
Top Bottom