Honda CRF300L

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Δεν άντεξα την απουσία του 250 l που πούλησα πριν κάνα οκτάμηνο και ξαναβρέθηκα με CRF σήμερα, ένα 300 l αυτή τη φορά όμως ….





Την καλύτερη δουλειά έκανες κ.καθηγητα.
Καλοβολτο να ναι ευχομαι
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Την καλύτερη δουλειά έκανες κ.καθηγητα.
Καλοβολτο να ναι ευχομαι
Ευχαριστώ φίλε!
Αφού το Voge-άκι δεν το έφτανα ούτε με μπότα τακουνάτη τύπου Kiss, επέστρεψα σε γνώριμα εδάφη !
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Μάνδρα...φαινόταν ευκαιρία αυτο
Ακριβώς !
Είχα πρωτοδεί την αγγελία όταν ήμουν Σερβία για δουλειές στο camp,
αλλά μετά εξαφανίστηκε και νόμιζα ότι επωλήθη.
Τελικά έγινε μέσω του Motom η δουλειά.

Και από κοντά χαρτί φαίνεται, θα δείξει βέβαια στην πορεία.
Από σήμερα ξεκινά λίγο το κυνήγι σχάρας και χουφτών.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δεν άντεξα την απουσία του 250 l που πούλησα πριν κάνα οκτάμηνο και ξαναβρέθηκα με CRF σήμερα, ένα 300 l αυτή τη φορά όμως ….





Καλοταξιδο Αγγελε, να το χαρεις.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν άντεξα την απουσία του 250 l που πούλησα πριν κάνα οκτάμηνο και ξαναβρέθηκα με CRF σήμερα, ένα 300 l αυτή τη φορά όμως ….





Καλοτάξιδοι να ειστε!
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Ξεκινάω την πρώτη βόλτα με το 300 και γενικά κάτι δεν μου πήγαινε καθόλου καλά. Έχοντας και εμπειρία από το 250 μου προκάλεσε αρκετή έκπληξη αυτό. Φαντάστηκα ότι θα σχετίζεται με τα μαμά λάστιχα που είναι σαφώς πιο "τακουνάτα" σε σχέση με τα Sahara που είχε φορεμένα στο 250 ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αλλά πόση διαφορά πια ........
Βλέπω αναφορές και εδώ και σε ομάδες εκτός ότι τα μαμά αν μη τι άλλο στο δρόμο έχουν πολύ καλή συμπεριφορά και προβληματίστηκα περαιτέρω. Ευτυχώς πριν αρχίσω να επεξεργάζομαι τα πολύ πιο τραβηγμένα σενάρια, έλεγξα τις πιέσεις των ελαστικών.
Το μηχανάκι μου είχε παραδοθεί με 29psi μπροστά και 32psi πίσω !
Το επανέφερα στις πιέσεις που αναφέρει η Χόνδα και στη σημερινή βόλτα προς τσεκάρισμα της χτεσινοβραδυνής καταστροφής στην χλωρίδα, όλα καλά.
Τι να πεις ? Ότι έπρεπε από μόνος μου να τσεκάρω τις πιέσεις μαζί με τα βασικά ? Εννοείται !
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ξεκινάω την πρώτη βόλτα με το 300 και γενικά κάτι δεν μου πήγαινε καθόλου καλά. Έχοντας και εμπειρία από το 250 μου προκάλεσε αρκετή έκπληξη αυτό. Φαντάστηκα ότι θα σχετίζεται με τα μαμά λάστιχα που είναι σαφώς πιο "τακουνάτα" σε σχέση με τα Sahara που είχε φορεμένα στο 250 ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αλλά πόση διαφορά πια ........
Βλέπω αναφορές και εδώ και σε ομάδες εκτός ότι τα μαμά αν μη τι άλλο στο δρόμο έχουν πολύ καλή συμπεριφορά και προβληματίστηκα περαιτέρω. Ευτυχώς πριν αρχίσω να επεξεργάζομαι τα πολύ πιο τραβηγμένα σενάρια, έλεγξα τις πιέσεις των ελαστικών.
Το μηχανάκι μου είχε παραδοθεί με 29psi μπροστά και 32psi πίσω !
Το επανέφερα στις πιέσεις που αναφέρει η Χόνδα και στη σημερινή βόλτα προς τσεκάρισμα της χτεσινοβραδυνής καταστροφής στην χλωρίδα, όλα καλά.
Τι να πεις ? Ότι έπρεπε από μόνος μου να τσεκάρω τις πιέσεις μαζί με τα βασικά ? Εννοείται !
Οι πιέσεις αυτές φαντάζομαι εννοείς ότι είναι υψηλότατες (δεν έχω ιδέα τι δίνει η Honda). Επίσης ρώτα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη τι σαμπρέλες έχει βάλει μη τυχόν και έχει τίποτα χοντρές οι οποίες μέχρι να τις συνηθίσεις δίνουν την αίσθηση στροβοσκοπιών φαινομένων, ειδικά στο μπροστινό.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Οι πιέσεις αυτές φαντάζομαι εννοείς ότι είναι υψηλότατες (δεν έχω ιδέα τι δίνει η Honda). Επίσης ρώτα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη τι σαμπρέλες έχει βάλει μη τυχόν και έχει τίποτα χοντρές οι οποίες μέχρι να τις συνηθίσεις δίνουν την αίσθηση στροβοσκοπιών φαινομένων, ειδικά στο μπροστινό.
22 psi μπρος - πίσω.
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Οι πιέσεις αυτές φαντάζομαι εννοείς ότι είναι υψηλότατες (δεν έχω ιδέα τι δίνει η Honda). Επίσης ρώτα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη τι σαμπρέλες έχει βάλει μη τυχόν και έχει τίποτα χοντρές οι οποίες μέχρι να τις συνηθίσεις δίνουν την αίσθηση στροβοσκοπιών φαινομένων, ειδικά στο μπροστινό.
Αυτό δεν το γνώριζα (τη διαφορά αίσθησης με πιο χοντρές σαμπρέλες) οπότε χρήσιμη πληροφόρηση και ευχαριστώ.
Από τα λεγόμενα του μαγαζιού - μέσω μαγαζιού έγινε η αγοραπωλησία - εκτός από αυτά που μου έδωσε τα μαμά μαζί με το μηχανάκι
δηλαδή ανάρτηση, εξάτμιση και φίλτρο αέρα, δεν είχε αλλαχτεί κάτι άλλο. Επειδή δε τα πάντα που πήρα μαζί με το CRF ήταν σε συσκευασμένο
πακέτο που δεν περιλάμβανε σαμπρέλες, πιστεύω πως δεν τις είχε αλλάξει.

Με την επιστροφή πάντως σε πιέσεις 22 - 22 όπως αναφέρει και ο Κώστας στο προηγούμενο ποστ, η συμπεριφορά επανήλθε σχεδόν πλήρως
σε αυτή που θυμάμαι από το 250 με μια ελάχιστη διαφορά λόγω των πιο τακουνάτων ελαστικών πιστεύω.
Θέμα συνήθειας και αυτό, όπως και το διαφορετικό γρανάζωμα σε σχέση με το 250.
 

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
BMW g 650 x challenge
Καλησπέρα κύριοι, ρωτάω για λογαριασμό φίλου..Αλλαγή σε μεγαλύτερα μαρσπιε (και με ρύθμιση χαμηλώματος αν υπάρχει) τι προτείνετε /έχετε?
 
Top Bottom