Honda CRF300L

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Καλησπέρα κύριοι, ρωτάω για λογαριασμό φίλου..Αλλαγή σε μεγαλύτερα μαρσπιε (και με ρύθμιση χαμηλώματος αν υπάρχει) τι προτείνετε /έχετε?
Επειδή αναφέρεσαι και σε χαμήλωμα των μασπιέ να σου πω ότι την περίοδο που έβαλα μασπιέ στο CRF300L ο μόνος στον οποίο βρήκα πιο χαμηλά μασπιε για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ήταν αυτός και πήρα από αυτόν χαμηλά για το CRF300L
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Καλησπέρα κύριοι, ρωτάω για λογαριασμό φίλου..Αλλαγή σε μεγαλύτερα μαρσπιε (και με ρύθμιση χαμηλώματος αν υπάρχει) τι προτείνετε /έχετε?
Αλλη μια πρόταση εκτός από αυτήν του nibo που είναι ίσως η μοναδική να πλήρει αυτά που θέλει ο φίλος σου, είναι αυτά της drc

CRF450L CRF300L DRC Wide Footpegs

Ίδιο μήκος αλλά πιο φαρδιά. Για ποιότητα, τα έχω ήδη 2 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Βασικά τα φοράει και η Itchy boots από την αρχή που πήρε το rally, οπότε δεν τίθεται θέμα ποιότητας. Κάνουν και στο 250.
Αγορά από ebay ή και από εδώ

DRC Ultra Wide Footpegs Honda CR 125/250 R 02-07 CRF 250 R 04-20 | Motocross, Enduro, Trail, Trial | GreenlandMX
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αλλη μια πρόταση εκτός από αυτήν του nibo που είναι ίσως η μοναδική να πλήρει αυτά που θέλει ο φίλος σου, είναι αυτά της drc

CRF450L CRF300L DRC Wide Footpegs

Ίδιο μήκος αλλά πιο φαρδιά. Για ποιότητα, τα έχω ήδη 2 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Βασικά τα φοράει και η Itchy boots από την αρχή που πήρε το rally, οπότε δεν τίθεται θέμα ποιότητας. Κάνουν και στο 250.
Αγορά από ebay ή και από εδώ

DRC Ultra Wide Footpegs Honda CR 125/250 R 02-07 CRF 250 R 04-20 | Motocross, Enduro, Trail, Trial | GreenlandMX
H DRC είναι Ιαπωνική εταιρεία και φτιάχνει ποιοτικά προϊόντα.
Ελλάδα φέρνει σίγουρα ο Τζωρτζόπουλος και με μια γρήγορη ματιά είδα ότι για κάποια μοντέλα εντουρο είναι στα ίδια χρήματα με του λινκ (βεβαια δεν ξέρω αν έχει ετοιμοπαράδοτα και πόσο κάνουν για το 300).
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Εν δυνάμει ενδιαφέρουσα διαδικασία για όποιον έχει σχάρα - αποσκευές.
Πριν λίγο την τελείωσα απλά όχι με πεταλούδες αλλά με κανονικές αλενόβιδες. Φαίνεται να δουλεύει καλά.
Μια εναλλακτική διαδικασία που κυκλοφορεί στο YT εφαρμόζει έναν quick release μηχανισμό και μου φάνηκε
αρκετά μπελαλίδικη - άσε δε που δεν είχα και ανάλογο ανταλλακτικό ......


Επί τη ευκαιρία και μια φωτό με την εξέλιξη της διαμόρφωσης του 300 μέχρι στιγμής ......

 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Του ταίριαξε κουφέτο (όπως είχε ταιριάξει και στο 250 άλλωστε) :




Απλά αν το έβλεπε λεπτομερέστερα ο Soichiro θα πήγαινε για χαρακίρι:



BMW soft bag small.
Ταιριάζει μια χαρά και η large αλλά οπτικά είναι μόνο για φάση μετακόμισης !
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Του ταίριαξε κουφέτο (όπως είχε ταιριάξει και στο 250 άλλωστε) :




Απλά αν το έβλεπε λεπτομερέστερα ο Soichiro θα πήγαινε για χαρακίρι:



BMW soft bag small.
Ταιριάζει μια χαρά και η large αλλά οπτικά είναι μόνο για φάση μετακόμισης !
Ιεροσυλία !
Χονδα μηχανάκι με σάκο πεμφε ;

:friend:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
To χριστουγεννιατικο δωρο μου

ηρθε στις 12/12
αλλα τελικα τοποθετηθηκε σχεδον ενα μηνα μετα


Αν και δεν ειχα καποιο προβλημα για την χρηση που κανω με το μαμα μπροστινο, εν τουτοις η ποιοτικη διαφορα με τα andreani φανηκε σχεδον απο τα πρωτα μετρα
Στο χωμα δεν το εχω οδηγησει ακομα
Oλο το μπροστα μερος εγινε πιο στιβαρο και το αμεσο ασφαλτινο λοιπον αποτελεσμα φανηκε στο φρεναρισμα αλλα και στην αμεσοτητα στις αλλαγες πορειας Μια ασαφεια που ειχα κοντα στην τελικη (περι τα 140 κοντερισια χλμ/ω) εξαφανιστηκε και ακομα και σε αυτα τα χλμ μπορω να οδηγησω και με το ενα χερι!
Το μοναδικο πραγμα που δεν μου αρεσε ειναι οτι το πηρουνι σφιγγει πολυ και στο τελος γινεται σκληρο κατα το τελος της διαδρομης του Αυτο μαλλον ομως οφειλεται στην κατα τα φαινομενα μεγαλυτερη απο την προτεινομενη ποσοτητα λαδιου που μπηκε Το λαθος -αν τελικα ειναι λαθος, γιατι μενει να διευκρινιστει απο τον andreani- εγινε γιατι ενω το συνηθες ειναι το κενο του αερα να μετριεται χωρις το ελατηριο με τα συγκεκριμενα candridge πρεπει αυτη η μετρηση να γινει με το ελλατηριο μεσα στα καλαμια (συμφωνα με ενα αυτοκολλητο που εχει πανω στην συσκευασια αλλα και στο βιβλιαρακι με τις οδηγιες)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αυτο που δεν μου αρεσε ηταν οτι λογω νερου που ειχε περασει απο το πλαστικο καπακι που ταπωνει πο πανω τον αξονα ειχε αρχισει να παρουσιαζεται σκουρια στο χειλος αλλα και στο εσωτερικο του αξονα


Τριφτηκε λοιπον με ψιλο γιαλοχαρτο και τον πασαλειψα ελαφρως εσωτερικα με γρασσο και ελπιζω να μην ξαναδω αυτην την εικονα

Επιση κατι αλλο που εντοπισα ηταν ενας "τσαμπουκας"- τσαλακωμα που υπαρχει σε μια απο της πλευρες του κεντρικου παξιμαδιου της τιμονοπλακας Πραγμα περιεργο γιατι δεν εχει ξαναβγει οποτε η μονη εξηγηση ειναι οτι προερχεται απο το εργοστασιο κατασκευης
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
To χριστουγεννιατικο δωρο μου

ηρθε στις 12/12
αλλα τελικα τοποθετηθηκε σχεδον ενα μηνα μετα


Αν και δεν ειχα καποιο προβλημα για την χρηση που κανω με το μαμα μπροστινο, εν τουτοις η ποιοτικη διαφορα με τα andreani φανηκε σχεδον απο τα πρωτα μετρα
Στο χωμα δεν το εχω οδηγησει ακομα
Oλο το μπροστα μερος εγινε πιο στιβαρο και το αμεσο ασφαλτινο λοιπον αποτελεσμα φανηκε στο φρεναρισμα αλλα και στην αμεσοτητα στις αλλαγες πορειας Μια ασαφεια που ειχα κοντα στην τελικη (περι τα 140 κοντερισια χλμ/ω) εξαφανιστηκε και ακομα και σε αυτα τα χλμ μπορω να οδηγησω και με το ενα χερι!
Το μοναδικο πραγμα που δεν μου αρεσε ειναι οτι το πηρουνι σφιγγει πολυ και στο τελος γινεται σκληρο κατα το τελος της διαδρομης του Αυτο μαλλον ομως οφειλεται στην κατα τα φαινομενα μεγαλυτερη απο την προτεινομενη ποσοτητα λαδιου που μπηκε Το λαθος -αν τελικα ειναι λαθος, γιατι μενει να διευκρινιστει απο τον andreani- εγινε γιατι ενω το συνηθες ειναι το κενο του αερα να μετριεται χωρις το ελατηριο με τα συγκεκριμενα candridge πρεπει αυτη η μετρηση να γινει με το ελλατηριο μεσα στα καλαμια (συμφωνα με ενα αυτοκολλητο που εχει πανω στην συσκευασια αλλα και στο βιβλιαρακι με τις οδηγιες)
Σούπερ!

Έμεινε κάτι άλλο για μετατροπή; (φαντάζομαι δεν θα πας για big bore kit :roflmao:).
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και όμως πλην των αναρτήσεων και του acerbis ρεζερβουάρ τα υπόλοιπα είναι χρήματα που ριχνουν οι περισσότεροι σε μια μοτοσικλέτα
Μάλιστα το γενικό κόστος των εξτρα έχει κρατηθεί σχετικά χαμηλα Ας είναι καλά τα κινέζικα προϊόντα και φυσικά μερικοί καλοί φίλοι που έχω
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
[QUOTπιο ακριβό E="al800, post: 526820, member: 645"]
Γιατί οχι RallyRaid μπροστινό; δλδ Tractive;
[/QUOTE]Πιο ακριβό
Βρήκα τα andreani σε προσφορά

Βέβαια τα rally raid μπαίνουν εύκολα από σχεδόν τον καθένα ενώ τα andreani πρέπει να μπουν από κατω και άρα να βγει το νύχι από τα καλαμια Κάτι όχι και τόσο εύκολο
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Τρίτη φορά που πηγαίνω σήμερα στην τοπική αντιπροσωπεία για να δει το μηχανάκι υποψήφιος αγοραστής, καθώς δεν το είχε για να το δείξει ο τοπικός πωλητής, και αφού είναι στο δρόμο μου λέω ας κάνω πάλι το ψυχικό.

Μέχρι τώρα και οι 3 υποψήφιοι αγοραστές είναι μεσήλικοι πρώην εντουράδες, οι οποίοι υποστήριζαν ότι πέρασαν από τα χέρια τους πολλές μηχανές και θέλουν να κατασταλλάξουν σε ένα μηχανάκι το οποίο να μην είναι σκούτερ ή παπί. Εντύπωση μου έκανε που ενώ εγώ (επηρεασμένος από τα σχόλια σε φόρουμ και στο ίντερνετ) προσπαθούσα να εξηγήσω το πόσο μαλακή είναι η ανάρτηση και πως θα πρέπει να αναβαθμιστεί αν θέλουν κάτι πιο απαιτητικό, όλοι μου είπαν ότι θέλουν έτσι μαλακές τις αναρτήσεις λόγω της χρήσης που θα του κάνουν και για τη μέση τους. Επίσης, προσπαθούσα κρυφά από τον πωλητή να τους ενθαρρύνω να δοκιμάσουν και το Voge αλλά κανένας δεν ήξερε καν ότι υπάρχει κάτι τέτοιο και δεύτερον δεν το σκέφτοταν καν με το που άκουγαν κινέζικο.

Κάτι που δείχνει το πόσο έχει εδραιωθεί η Honda και τα γιαπωνέζικα στις άνω των 40-50 ηλικίες, και γενικότερα πόσο δύσκολο για τις κινέζικες εταιρείες θα είναι να πείσουν αυτό το κοινό ότι μπορούν να ανταγωνιστούν τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα.
 
Top Bottom