Honda CRF300L

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τρίτη φορά που πηγαίνω σήμερα στην τοπική αντιπροσωπεία για να δει το μηχανάκι υποψήφιος αγοραστής, καθώς δεν το είχε για να το δείξει ο τοπικός πωλητής, και αφού είναι στο δρόμο μου λέω ας κάνω πάλι το ψυχικό.

Μέχρι τώρα και οι 3 υποψήφιοι αγοραστές είναι μεσήλικοι πρώην εντουράδες, οι οποίοι υποστήριζαν ότι πέρασαν από τα χέρια τους πολλές μηχανές και θέλουν να κατασταλλάξουν σε ένα μηχανάκι το οποίο να μην είναι σκούτερ ή παπί. Εντύπωση μου έκανε που ενώ εγώ (επηρεασμένος από τα σχόλια σε φόρουμ και στο ίντερνετ) προσπαθούσα να εξηγήσω το πόσο μαλακή είναι η ανάρτηση και πως θα πρέπει να αναβαθμιστεί αν θέλουν κάτι πιο απαιτητικό, όλοι μου είπαν ότι θέλουν έτσι μαλακές τις αναρτήσεις λόγω της χρήσης που θα του κάνουν και για τη μέση τους. Επίσης, προσπαθούσα κρυφά από τον πωλητή να τους ενθαρρύνω να δοκιμάσουν και το Voge αλλά κανένας δεν ήξερε καν ότι υπάρχει κάτι τέτοιο και δεύτερον δεν το σκέφτοταν καν με το που άκουγαν κινέζικο.

Κάτι που δείχνει το πόσο έχει εδραιωθεί η Honda και τα γιαπωνέζικα στις άνω των 40-50 ηλικίες, και γενικότερα πόσο δύσκολο για τις κινέζικες εταιρείες θα είναι να πείσουν αυτό το κοινό ότι μπορούν να ανταγωνιστούν τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα.
Λογικότατα όλα!
Και αυτά για την μέση τους και την άνεση, και αυτά περί κινεζικου!!!!
Κοινώς, ξερουν ακριβώς τι θέλουν να αγοράσουν, με βάση την ηλικία τους, τις ανάγκες τους και την εμπειρία τους!!!!!!
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Τρίτη φορά που πηγαίνω σήμερα στην τοπική αντιπροσωπεία για να δει το μηχανάκι υποψήφιος αγοραστής, καθώς δεν το είχε για να το δείξει ο τοπικός πωλητής, και αφού είναι στο δρόμο μου λέω ας κάνω πάλι το ψυχικό.

Μέχρι τώρα και οι 3 υποψήφιοι αγοραστές είναι μεσήλικοι πρώην εντουράδες, οι οποίοι υποστήριζαν ότι πέρασαν από τα χέρια τους πολλές μηχανές και θέλουν να κατασταλλάξουν σε ένα μηχανάκι το οποίο να μην είναι σκούτερ ή παπί. Εντύπωση μου έκανε που ενώ εγώ (επηρεασμένος από τα σχόλια σε φόρουμ και στο ίντερνετ) προσπαθούσα να εξηγήσω το πόσο μαλακή είναι η ανάρτηση και πως θα πρέπει να αναβαθμιστεί αν θέλουν κάτι πιο απαιτητικό, όλοι μου είπαν ότι θέλουν έτσι μαλακές τις αναρτήσεις λόγω της χρήσης που θα του κάνουν και για τη μέση τους. Επίσης, προσπαθούσα κρυφά από τον πωλητή να τους ενθαρρύνω να δοκιμάσουν και το Voge αλλά κανένας δεν ήξερε καν ότι υπάρχει κάτι τέτοιο και δεύτερον δεν το σκέφτοταν καν με το που άκουγαν κινέζικο.

Κάτι που δείχνει το πόσο έχει εδραιωθεί η Honda και τα γιαπωνέζικα στις άνω των 40-50 ηλικίες, και γενικότερα πόσο δύσκολο για τις κινέζικες εταιρείες θα είναι να πείσουν αυτό το κοινό ότι μπορούν να ανταγωνιστούν τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα.
Ως μπαρμπάδι 55 ετών και εγώ να αναφέρω πως στις περισσότερες περιπτώσεις άλλα λέμε και άλλα κάνουμε μετά, σύνδρομο μεσηλικίας φαντάζομαι !
Σαφώς και θεωρώ λογικά τα σχόλια τους όσον αφορά στην άνετη ανάρτηση - είναι κάτι που θυμάμαι ότι με βόλεψε και στο 250 l επίσης -
και σαφέστατα βοηθάει για το θέμα ύψους σέλας το πόσο "κάθεται" η ανάρτηση.
Από την άλλη με ανάρτηση πίσω YSS στο 300 που πήρα πρόσφατα, καταλαβαίνω ξεκάθαρα τη διαφορά και on και off χωρίς ιδιαίτερη έκπτωση στην άνεση ....

Έχοντας το 250, είχα κλείσει test ride για το Voge έχοντας στο μυαλό μου πιθανή αντικατάσταση στο μικρό του σταύλου.
Το είχα θεωρήσει εντυπωσιακό στα χαρτιά μηχανάκι και εξαιρετικό VfM με όλα του τα περιφερειακά και όμορφο δια ζώσης.
Δεν έκανα καν τη δοκιμή καθώς με το που ανέβηκα στη σέλα ύψους 92εκ σε συνδυασμό με ανάρτηση χωρίς ιδιαίτερο βύθισμα το
παιχνίδι ήταν ήδη χαμένο για εμένα. Καλύτερα ή χειρότερα όσον αφορά το μακροπρόθεσμο της αγοράς δεν το γνωρίζω.

Από τη δική μου οπτική η αγορά ενός κούτα 300l σήμερα θα με προβλημάτιζε καθώς το θεωρώ υπερτιμημένο. Από την άλλη, η αγορά ενός μεταχείρω
και δη με πράγματα που να έχει τοποθετήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, θα μπορούσε να είναι καλή ευκαιρία ακόμα και σε σύγκριση με το Voge.
Εδώ λαμβάνουμε φυσικά υπόψη την αποδεδειγμένη αξιοπιστία του κινητήρα, τους λιγότερους ίσως κραδασμούς σε ορισμένες συνθήκες, τα επώνυμα
περιφερειακά που θα έχει τοποθετήσει ο προηγούμενος αλλά σαφέστατα και την εν δυνάμει καλύτερη αξία μεταπώλησης λόγω ονόματος Honda.

Δεν θα μπορούσα να έχω το 300l ώς το μοναδικό μου μηχανάκι (όχι ακόμα τουλάχιστον) αλλά το βλέπω να αποκτά μια μόνιμη θέση στο γκαράζ !

(πως φαίνονται οι Κυριακές με κακό καιρό από τα σεντόνια στα φόρουμ !!!! )
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ως μπαρμπάδι 55 ετών και εγώ να αναφέρω πως στις περισσότερες περιπτώσεις άλλα λέμε και άλλα κάνουμε μετά, σύνδρομο μεσηλικίας φαντάζομαι !
Σαφώς και θεωρώ λογικά τα σχόλια τους όσον αφορά στην άνετη ανάρτηση - είναι κάτι που θυμάμαι ότι με βόλεψε και στο 250 l επίσης -
και σαφέστατα βοηθάει για το θέμα ύψους σέλας το πόσο "κάθεται" η ανάρτηση.
Από την άλλη με ανάρτηση πίσω YSS στο 300 που πήρα πρόσφατα, καταλαβαίνω ξεκάθαρα τη διαφορά και on και off χωρίς ιδιαίτερη έκπτωση στην άνεση ....


Από τη δική μου οπτική η αγορά ενός κούτα 300l σήμερα θα με προβλημάτιζε καθώς το θεωρώ υπερτιμημένο. Από την άλλη, η αγορά ενός μεταχείρω
και δη με πράγματα που να έχει τοποθετήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, θα μπορούσε να είναι καλή ευκαιρία ακόμα και σε σύγκριση με το Voge.
Εδώ λαμβάνουμε φυσικά υπόψη την αποδεδειγμένη αξιοπιστία του κινητήρα, τους λιγότερους ίσως κραδασμούς σε ορισμένες συνθήκες, τα επώνυμα
περιφερειακά που θα έχει τοποθετήσει ο προηγούμενος αλλά σαφέστατα και την εν δυνάμει καλύτερη αξία μεταπώλησης λόγω ονόματος Honda.

Δεν θα μπορούσα να έχω το 300l ώς το μοναδικό μου μηχανάκι (όχι ακόμα τουλάχιστον) αλλά το βλέπω να αποκτά μια μόνιμη θέση στο γκαράζ !

(πως φαίνονται οι Κυριακές με κακό καιρό από τα σεντόνια στα φόρουμ !!!! )
Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο στα ανωτερω :ok:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τι γίνεται εδώ;

 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Τι γίνεται εδώ;

Στην Ταϊλάνδη (που φτιάχνονται κιόλας) πρέπει να υπάρχουν ένα εκατομμύριο διαφορετικά mods για το μηχανάκι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
To χριστουγεννιατικο δωρο μου

ηρθε στις 12/12
αλλα τελικα τοποθετηθηκε σχεδον ενα μηνα μετα


Αν και δεν ειχα καποιο προβλημα για την χρηση που κανω με το μαμα μπροστινο, εν τουτοις η ποιοτικη διαφορα με τα andreani φανηκε σχεδον απο τα πρωτα μετρα
Στο χωμα δεν το εχω οδηγησει ακομα
Oλο το μπροστα μερος εγινε πιο στιβαρο και το αμεσο ασφαλτινο λοιπον αποτελεσμα φανηκε στο φρεναρισμα αλλα και στην αμεσοτητα στις αλλαγες πορειας Μια ασαφεια που ειχα κοντα στην τελικη (περι τα 140 κοντερισια χλμ/ω) εξαφανιστηκε και ακομα και σε αυτα τα χλμ μπορω να οδηγησω και με το ενα χερι!
Το μοναδικο πραγμα που δεν μου αρεσε ειναι οτι το πηρουνι σφιγγει πολυ και στο τελος γινεται σκληρο κατα το τελος της διαδρομης του Αυτο μαλλον ομως οφειλεται στην κατα τα φαινομενα μεγαλυτερη απο την προτεινομενη ποσοτητα λαδιου που μπηκε Το λαθος -αν τελικα ειναι λαθος, γιατι μενει να διευκρινιστει απο τον andreani- εγινε γιατι ενω το συνηθες ειναι το κενο του αερα να μετριεται χωρις το ελατηριο με τα συγκεκριμενα candridge πρεπει αυτη η μετρηση να γινει με το ελλατηριο μεσα στα καλαμια (συμφωνα με ενα αυτοκολλητο που εχει πανω στην συσκευασια αλλα και στο βιβλιαρακι με τις οδηγιες)
Το mail που πηρα απο adreani ηταν λακωνικο και σαφεστατο (παρ ολο που ελειπε το h απο την λεξη whith): "Hi
Whit spring inside.
Regards" και επιβεβαιωνε το αυτοκολλητο που υπηρχε στην συσκευασια και στο βιβλιαρακι με τις οδηγιες (ο θεος να τις κανει...)
Eτσι τα καλαμια ξαναβγηκαν και αφαιρεθηκαν περι τα 100 ml απο καθε καλαμι Ποσοτητα αρκετα μεγαλη η οποια ηταν πραγματι και η αιτια που το μπροστινο γινοταν κουτσουρο πλησιαζοντας το τελος της διαδρομης του
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και όμως πλην των αναρτήσεων και του acerbis ρεζερβουάρ τα υπόλοιπα είναι χρήματα που ριχνουν οι περισσότεροι σε μια μοτοσικλέτα
Μάλιστα το γενικό κόστος των εξτρα έχει κρατηθεί σχετικά χαμηλα Ας είναι καλά τα κινέζικα προϊόντα και φυσικά μερικοί καλοί φίλοι που έχω
Όταν θα μιλάς για Κινέζικα εμένα θα με εξαιρείς.... θα μας βγει και κανά όνομα στη πιάτσα....
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
(παρ ολο που ελειπε το h απο την λεξη whith): "Hi
Whit spring inside.
Regards"
Η λέξη είναι with.
Ο Ιταλός το πήγε φωνητικά και με την σωστή προφορά της χώρας, κουνώντας το χέρι α λα ιταλικά.
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Μεγιες και τα προστατευτικα ψαλιδιου και φαναριου :ok:
Aκόμα τοποθετήθηκε μιά πρίζα USB, προστατευτικό ψυγείου και αυτοκόλλητα καλαμιών....

 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Aκόμα τοποθετήθηκε μιά πρίζα USB, προστατευτικό ψυγείου και αυτοκόλλητα καλαμιών....

Πολύ όμορφο Βαγγέλη!
Βασικά μετά ωρίμου σκέψεως κατέληξα πως με ένα power bank έχεις καθαρίσει.
Μόνο αν μιλάμε για touring και gps κόλπα etc θα έμπαινα στον κόπο να περάσω καλωδίωση για usb.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Η λέξη είναι with.
Ο Ιταλός το πήγε φωνητικά και με την σωστή προφορά της χώρας, κουνώντας το χέρι α λα ιταλικά.
Τρεις ειδαμε τη λεξη ,κανενας μας δεν παρατηρησε οτι το h δεν ελειπε αλλα απλα ειχε μεταφερθει :roflmao:
 
Top Bottom