Το ανέφερε αυτό Στέφανε και το έδειξε μάλιστα!!!Πάντως έκανε και κάποιες άλλες αναβαθμίσεις στις οποίες δεν αναφέρθηκε, πρόσεξα ας πούμε ότι πρόσθεσε έξτρα ντεπόζιτο στο πίσω αριστερό πλαϊνό καπάκι.
Το ανέφερε αυτό Στέφανε και το έδειξε μάλιστα!!!Πάντως έκανε και κάποιες άλλες αναβαθμίσεις στις οποίες δεν αναφέρθηκε, πρόσεξα ας πούμε ότι πρόσθεσε έξτρα ντεπόζιτο στο πίσω αριστερό πλαϊνό καπάκι.
Το είδα αλλά δεν το άκουσα Νικόλα, θα μου διέφυγε.Το ανέφερε αυτό Στέφανε και το έδειξε μάλιστα!!!
Δεν θυμάμαι αν ήταν ολόκληρη ή ήταν μόνο το αμορτισέρ. Ήταν τότε που την μάζεψε ο c50adventures αν θυμάμαι καλά, και πήγαν και συνεργείο για επισκευές μέχρι να φτιάξει το πόδι της.Είχε βάλει καινούρια ανάρτηση πίσω καπου στην Αμερική ανεβαίνοντας για Αλασκα.
Η αλήθεια είναι ότι μου έκανε εντύπωση ότι έβγαλε ελατήριο που ήταν 85 και έβαλε 100. Είχα την αντύπωση πως από το εργοστάσιο είχε 63, τουλάχιστον το L.Ολοκλκηρη πισω αναρτηση ειχε βαλει (αμορτισερ+ελλατηριο) της rally raid αν δεν κανω λαθος
Την πίσω την έχει αλλάξει εδώ και καιρό, και νομίζω κάτι είχε κάνει και στις μπροστά γιατί δεν της είχαν βάλει καλά τις τσιμούχες του πιρουνιού και της έφυγαν στο δρόμο.Εντάξει έγραψε 43k τουριστικά χλμ χωρις να ανεβάζει στα κόκκινα, δεν περιμένεις να ταλαιπωρηθεί το πιστόνι.
Από το μοτερ το μόνο που θέλει προσοχή είναι η τροφοδοσία γιατί το παρατεταμένο χώμα σε συνδυασμό με όχι σφουγγάρενιο(αν δεν κάνω λάθος) φιλτρο μπορεί να στουμπώσει την εισαγωγή αν δεν μπορεί να φιλτραριστεί καλά ο αέρας εισαγωγής
Το κυριότερο στην ανακατασκευή αλλαξε τόσα πράγματα, αναρτήσεις που είναι η κυριότερη αναβάθμιση σε αυτό το μοντέλο ΔΕΝ άλλαξε
Γαμώ τα επεισόδια το συγκεκριμένο. c90 adventures = θρύλος.Δεν θυμάμαι αν ήταν ολόκληρη ή ήταν μόνο το αμορτισέρ. Ήταν τότε που την μάζεψε ο c50adventures αν θυμάμαι καλά, και πήγαν και συνεργείο για επισκευές μέχρι να φτιάξει το πόδι της.
Στο DR ζυγίζει 7 περίπου. Το αφτερ ήταν 2.2. Η τελική αίσθηση είναι σαν να πέταξα καρέκλα απο τον τιτανικό...
Πέντε κιλά σκάρτα ήταν η διαφορά στην δικιά μου αλλαγή!!!!
Πεντε κιλα και εκατον σαραντα γραμμαρα Και μαζι με κατι προστατευτικα, βιδες κλπ που λειπουν πες πεντεμιση κιλα!
Μλκ μου 5μιση κιλα τελικο εξατμισης σε ονοφακι που ζυγισει συνολικα 141;
Ηθελα να ξερα ποσο αραγε πιο αναλαφρη απο την ηδη αναλαφρη αισθηση θα παρω αν διωξω απο κει πισω και ψηλα 2-3 κιλα;
Για πες-για πες,τί έχεις κατα νού;
Πεντε κιλα και εκατον σαραντα γραμμαρα Και μαζι με κατι προστατευτικα, βιδες κλπ που λειπουν πες πεντεμιση κιλα!
Μλκ μου 5μιση κιλα τελικο εξατμισης σε ονοφακι που ζυγισει συνολικα 141;
Ηθελα να ξερα ποσο αραγε πιο αναλαφρη απο την ηδη αναλαφρη αισθηση θα παρω αν διωξω απο κει πισω και ψηλα 2-3 κιλα;
...να αλλαξω αμορτισερΓια πες-για πες,τί έχεις κατα νού;
Θα σου πω εγώ όταν έρθει η ώρα, αυτή η σουπιά ο konkost δεν τα λέει αυτά!Για πες-για πες,τί έχεις κατα νού;
Απο Scania θα βάλεις και έβγαλες την εξάτμιση να δείς αν χωράει;...να αλλαξω αμορτισερ
Εννοειται!Ωραία δουλειά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Χρειάζεται όμως τα μαρσπιέ του συναναβάτη να πάνε σε μια πιό βολική θέση.....
με κάποια πατέντα φυσικά΄!!!!!!!!!!
Εννοειται!
Και δεν πρεπει να ειναι δυσκολο να γινει Εχω σκεφτει μαλιστα κααααποια στιγμη να δοκιμασω να προσαρμοσω τα μασπιε μαλλον απο κανα ΑΧ250 που μου αρεσουν κιολας