Μία χαρά δείχνει...Την περασμενη βδομαδα παρελαβα εξ Ιταλιας το 14 λιτρων τεποζιτο της acerbis το οποιο ειχα παραγγειλει εδω και περιπου εναμιση μηνα
Kαι προχτες Κυριακη το τοποθετησα στο crf
Η τοποθετηση δεν ηταν δυσκολη και δεν θα ηταν ουτε και χρονοβορα αν ειχα φροντισει απο πριν να μαθω πως ακριβως απασφαλιζει ο ταχυσυνδεσμος στο σωληνακι της βενζινης και αν ειχα φροντισει να εχει μεσα και ελαχιστη βενζινη Επισης με παιδεψε λιγο μεχρι να βρω μια λυση το γεγονος οτι το acerbis εβρισκε στο προστατευτικο του ψυγειου της adventure specs που εχω βαλει Τελος ενα μικρο θεμα εφαρμογης αντιμετωπισα και με το δεξι πλαστικο καλυμα του τεποζιτου αλλα τελικα μπηκε σχετικα ευκολα και αυτο
Την ιδια κιολας μερα της τοποθετησης το φουλαρα μεχρι ταπα και κανοντας μια μικρη διαδρομη διαπιστωσα οτι η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας δεν αλλαξε πολυ Εχει σχεδον την ιδια με πριν αναλαφρη αισθηση και το μπροστινο δεν βυθιζεται πολυ περισσοτερο απο πριν κατα τα εντονα φρεναρισματα Τελος σχετικα με την θεση οδηγησης καθιστος ανοιγουν ελαφρως περισσοτερο απο πριν τα ποδια αλλα κατα την ορθια οδηγηση δεν αλλαξε κατι αφου τα ποδια σφιγγουν το τμημα εκεινο της μοτο οπου βρισκεται το στενο τμημα του ρεζερβουαρ και η σελα
Το πλαστικο του φαινεται ιδιαιτερα ποιοτικο με το εμφανες πανω τμημα του να εχει εντονο ματ αναγλυφο Εμφανισιακα δεν μπορω να πω οτι με τρελαινει (αν και ηδη αρχισα να το συνηθιζω) αλλα μπρος στη αναμενομενη αυτονομια των 350 εως 400 χλμ (αναλογως χρησης και ...κεφιου) παραβλεπω οτι οι ιταλοι θα μπορουσαν να κανουν και καλυτερη δουλεια στο αισθητικο κομματι
Πρακτικά και αισθητικά είναι τέλειο.