Δε ξέρω αν αυτό που θα γράψω είναι ολόσωστο, ωστόσο θα το ακολουθούσα ως γραμμή για τον εαυτό μου. Δεν το γράφω για το παλικάρι που έβαλε εξάτμιση, το γράφω ως μια γενική πληροφορία.
Τα παλιότερα μηχανάκια, ειδικά τα Japan καταγωγής έδιναν πλούσιο μίγμα με κυριότερο σκοπό να ψύχεται το μοτέρ. Αυτό σημαίνει πως υπήρχε το περιθώριο να παίξεις λίγο με τελικά εξατμίσεων και φίλτρα. Τώρα με τον περιορισμό τον E5 τα μίγματα είναι αρκετά φτωχά και για να παίξεις με τελικά, φίλτρα και λαιμούς, προϋποθέτει να φτιάξεις σε δυναμόμετρο τα μίγματα. Σε άλλη περίπτωση είναι σίγουρο πως δε θα πάρεις το καλύτερο δυνατό και ίσως και μακροπρόθεσμα να βλάπτεις τον κινητήρα.
Εγώ λοιπόν σε μοτοσυκλέτα νέας τεχνολογίας θα έβαζα μόνο τελικό με τοποθετημένο σιγαστήρα και δε θα έπαιζα καθόλου με φίλτρα και λαιμούς (αν ήθελα να αποφύγω DYNO).
Γνώμη μου.
Τα παλιότερα μηχανάκια, ειδικά τα Japan καταγωγής έδιναν πλούσιο μίγμα με κυριότερο σκοπό να ψύχεται το μοτέρ. Αυτό σημαίνει πως υπήρχε το περιθώριο να παίξεις λίγο με τελικά εξατμίσεων και φίλτρα. Τώρα με τον περιορισμό τον E5 τα μίγματα είναι αρκετά φτωχά και για να παίξεις με τελικά, φίλτρα και λαιμούς, προϋποθέτει να φτιάξεις σε δυναμόμετρο τα μίγματα. Σε άλλη περίπτωση είναι σίγουρο πως δε θα πάρεις το καλύτερο δυνατό και ίσως και μακροπρόθεσμα να βλάπτεις τον κινητήρα.
Εγώ λοιπόν σε μοτοσυκλέτα νέας τεχνολογίας θα έβαζα μόνο τελικό με τοποθετημένο σιγαστήρα και δε θα έπαιζα καθόλου με φίλτρα και λαιμούς (αν ήθελα να αποφύγω DYNO).
Γνώμη μου.