Οι πιέσεις αυτές φαντάζομαι εννοείς ότι είναι υψηλότατες (δεν έχω ιδέα τι δίνει η Honda). Επίσης ρώτα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη τι σαμπρέλες έχει βάλει μη τυχόν και έχει τίποτα χοντρές οι οποίες μέχρι να τις συνηθίσεις δίνουν την αίσθηση στροβοσκοπιών φαινομένων, ειδικά στο μπροστινό.
Αυτό δεν το γνώριζα (τη διαφορά αίσθησης με πιο χοντρές σαμπρέλες) οπότε χρήσιμη πληροφόρηση και ευχαριστώ.
Από τα λεγόμενα του μαγαζιού - μέσω μαγαζιού έγινε η αγοραπωλησία - εκτός από αυτά που μου έδωσε τα μαμά μαζί με το μηχανάκι
δηλαδή ανάρτηση, εξάτμιση και φίλτρο αέρα, δεν είχε αλλαχτεί κάτι άλλο. Επειδή δε τα πάντα που πήρα μαζί με το CRF ήταν σε συσκευασμένο
πακέτο που δεν περιλάμβανε σαμπρέλες, πιστεύω πως δεν τις είχε αλλάξει.
Με την επιστροφή πάντως σε πιέσεις 22 - 22 όπως αναφέρει και ο Κώστας στο προηγούμενο ποστ, η συμπεριφορά επανήλθε σχεδόν πλήρως
σε αυτή που θυμάμαι από το 250 με μια ελάχιστη διαφορά λόγω των πιο τακουνάτων ελαστικών πιστεύω.
Θέμα συνήθειας και αυτό, όπως και το διαφορετικό γρανάζωμα σε σχέση με το 250.