640 Armageddon
Μέλος
- Όνομα
- Δημήτρης
- Μοτό
- 640 Adventure, Angry Berg 450
Καλημέρα στην κοινότητα.
Αυτό που κανείς προς το παρών δεν βάζει στην εξίσωση, είναι τα προβλήματα που ήδη έχουνε εμφανιστεί στα διάφορα (τρισεκκατομύρια...) group του FB (πύργος πλαστικός φέτες, βάση ψυγείου λαδιού μπαλαντέζα κλπ.) . Και σχόλια τύπου ''έτσι κόβονται και οι βάσεις στα ΚΤΜ'' είναι τελείως άκυρα. Μιλάμε για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα και κρίνουμε αυτήν. Και μόνον αυτήν.
Αν βλέπουμε Online σπασμένα, η ερώτηση είναι πως διάολο βλέπω φωτογραφίες με 50 ίδια σε τεστ στην Κίνα και δεν το είχαν δει ακόμα. Εμένα αυτό μου κάνει έλλειψη ποιότητας. Όταν το Carbon γίνεται φέτες (στο Dakar? στο Dakar.) και το πλαστικό γίνεται φέτες, αυτό μάγκες που πρέπει να καταλάβει το ανοιχτόμυαλο φόρουμ, για να μην το κοροϊδεύει Έλληνας, Αλβανός, Αμερικάνος, Τούρκος, είναι ότι το υλικό δεν παίζει κανένα μα κανένα ρόλο. Αυτό που παίζει ρόλο είναι ο σχεδιασμός. Στο 450 της Kove κόπηκε και το CF, και το πλαστικό και είμαι σίγουρος ότι και το αλουμίνιο θα κοβόταν. Γιατί οι άνθρωποι (δεν είναι κακό) δεν έχουν (1) εμπειρία και (2) όπως είπα και στα πρώτα ποστ αντέγραψαν το σχέδιο της ΚΤΜ και αυτό δείχνει την άγνοιά τους και την βιασύνη τους. Η Honda (η Honda...) πήγε με το CRF και της πήρε χρόοοοονια για να μάθει και εναν παρ' όλίγο θάνατο σε δοκιμές. Δεν είναι απλό. Αν πήγαινε με δικό της μηχανάκι τελείως τα πράγματα θα ήταν πιο τίμια και πιο δύσκολα όμως. Η γνώμη μου τώρα έτσι?
Πάω στο δια ταύτα. Πέφτεις. Σπάει τεπόζιτο. Ποιός και πότε στο φέρνει? Εννοώ ότι εμείς οι παλιοί που ζήσαμε ''Ιαπωνία εισαγωγή'' και είχαμε και κάνα 400άρι, άντε βρες ανταλλακτικά. Γινόταν πόλεμος. Ποιός σέρβις? Που? Με ποιές γνώσεις? Εδώ παιδιά βλέπουμε να γίνεται πραγματικό ξεβράκωμα και δεν είναι απλά τα πράγματα. Το ξέρετε ότι πήγαμε σαν εταιρία να ζητήσουμε εισαγωγή μοτοσυκλετών που πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε και να βοηθήσουμε η μία την άλλη (απο Ευρώπη, δεν θέλω να πω ποιά) και όταν ρώτησα ''θα έρθει κάποιος μηχανικός να του κάνετε κάποιο σχολείο για τους κινητήρες? '' μου είπαν ''δεν είναι κάτι, όπως όλα τα άλλα''. Ωραία...
Όταν αγοράζεις ΚΤΜ, BMW, Ηοnda (προκαλώ κάποιον να πάει να λύσει Αφρικα 1000 να δει ποιότητα συναρμολόγησης που θα ζήλευε η Lexus) αγοράζεις μαζί και το δίκτυό τους. Πας με το 790 Ευρώπη και μπορείς να βρεις μια αντιπροσωπεία παντού. Με το Kove? Ίσως σε 5 χρόνια. Πάντως όχι τώρα.
Τα προβλήματα θα τα δούμε απο Σεπτέβρη που θα έχουν δοθεί μηχανάκια, θα έχουν πάει κάπου (όχι καφετέρια) και τι παλτό θα φάει ο χρήστης και η κάθε Kove. Αν αναγκαστεί να αλλάξει σε όλους (ανάκληση κλπ.) τότε οι τώρα φευγάτοι dealer που κράζουν για ''δώστε προκαταβολή για να έχετε τομ Μαϊο'' θα κάνουν και λίγο την πάπια γιατί το support κομμάτι θέλει τεράστια resources και πολύ χρήμα. Και αν δεν το πληρώσει η Kove, θα το πληρώσει ο dealer και σιγά μην θέλει... (εννοώ υπάλληλο που κάθεται στα τηλέφωνα, μέηλ, μπινελίκα κλπ.)
Δεν είναι απλά τα πράγματα και ιδίως με το CFMoto, η σύγκριση με τα ΚΤΜ (κατ' εμέ) δεν πρέπει να γίνεται βάση του τι γράφει σε ευρώ η τιμή και του τι γράφει ο ηλ. και έντυπος τύπος. Αν ανέβεις πεζοδρόμιο με το CF Moto θα σου φύγουν τα σφραγίσματα. Με το ΚΤΜ όχι. Δεν είμαι βαμμένος πορτοκαλί, είμαι πάντα με τον καλύτερο όμως και σίγουρα και ο πορτοκαλί έχει θέματα, όμως μην λέμε ότι το CF είναι μανούλα.
Όσον αφορά το rally της ΚΤΜ, καλό είναι παιδιά αν δεν το έχει δει απο κοντά κανείς, και δη σε αγώνα, να μην λέει πολλά γιατί είναι λίγο άκυρα τα σχολιά μας. Το λέω γιατί όπως είπε και ο Μπούδρος που μόνο χθεσινός δεν είναι, το μηχανάκι είναι τραίνο. Και ιδιοκατασκευές έχουν τερματίσει Dakar. Και? Απολύτως τίποτα. Και εντούρο 450. Και? Τίποτα. Το ΚΤΜ το rally είναι σε άλλη κλάση τελείως. Φίλτρα λάδια και τερματίζεις Africa και Dakar χωρίς να δεις τίποτα άλλο. Και βλέπουμε τι προβλήματα (σε εισαγωγικά) είχε η ΚΤΜ μόλις έβαλε πλαίσιο Motocross. Προσπαθεί να το κάνει να δουλέψει σωστά. Μια εταιρία με Ιστορία και γνώσεις στον τομέα, όχι @@. Στην ΚΤΜ αγοράζεις το καλύτερο Rally μηχανάκι που υπάρχει στον πλανήτη και υπάρχει διαθέσιμο. Προκαλώ να πάτε σε μία έκθεση και να δείτε ΚΤΜ, Χόντα, Σέρκο, Κove, Yamaha κλπ. Εσείς, όχι απο φωτογραφίες πλαϊνές και να δείτε την διαφορά στην σκέψη, στην ποιότητα. Όχι ότι το Honda είναι πίσω, αλλά είναι διαφορετική νοοτροπία, που φαίνεται (Ιαπωνέζικη) και φαίνεται η ΚΤΜ στο κομμάτι ''ready to race''. Για τις άλλες δεν μπορώ να πω, θα τα δείτε μόνοι σας.
Είναι εξωφρενική τιμή τα 19 χιλιάδες ευρώ σήμερα για μια καλή μεγάλη μοτοσυκλέτα? Προφανώς και είναι πολλά, αν βάζω 300 Ευρώ τον μήνα στην άκρη θέλω 63-64 μήνες (πάνω απο πέντε χρόνια) να τα μαζέψω. Παντόφλα. Θα μου πεις ''την πάτησαν αφου δεν τους ενδιαφέρει η Ελλάδα, ας γεμίσουμε Κινέζικα''. Συμφωνώ. Όμως να το λέμε και να μην λέμε ''είναι τα ίδια με τα Ιαπωνέζικα ή με τα Ευρωπαϊκά''. Γιατί δεν είναι και αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτό που είπα με το support να το θυμάστε πάντως, όταν ''shit hits the fan'' , τότε πέφτουν οι μάσκες.
Καλημέρα μας,
Δ.
Αυτό που κανείς προς το παρών δεν βάζει στην εξίσωση, είναι τα προβλήματα που ήδη έχουνε εμφανιστεί στα διάφορα (τρισεκκατομύρια...) group του FB (πύργος πλαστικός φέτες, βάση ψυγείου λαδιού μπαλαντέζα κλπ.) . Και σχόλια τύπου ''έτσι κόβονται και οι βάσεις στα ΚΤΜ'' είναι τελείως άκυρα. Μιλάμε για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα και κρίνουμε αυτήν. Και μόνον αυτήν.
Αν βλέπουμε Online σπασμένα, η ερώτηση είναι πως διάολο βλέπω φωτογραφίες με 50 ίδια σε τεστ στην Κίνα και δεν το είχαν δει ακόμα. Εμένα αυτό μου κάνει έλλειψη ποιότητας. Όταν το Carbon γίνεται φέτες (στο Dakar? στο Dakar.) και το πλαστικό γίνεται φέτες, αυτό μάγκες που πρέπει να καταλάβει το ανοιχτόμυαλο φόρουμ, για να μην το κοροϊδεύει Έλληνας, Αλβανός, Αμερικάνος, Τούρκος, είναι ότι το υλικό δεν παίζει κανένα μα κανένα ρόλο. Αυτό που παίζει ρόλο είναι ο σχεδιασμός. Στο 450 της Kove κόπηκε και το CF, και το πλαστικό και είμαι σίγουρος ότι και το αλουμίνιο θα κοβόταν. Γιατί οι άνθρωποι (δεν είναι κακό) δεν έχουν (1) εμπειρία και (2) όπως είπα και στα πρώτα ποστ αντέγραψαν το σχέδιο της ΚΤΜ και αυτό δείχνει την άγνοιά τους και την βιασύνη τους. Η Honda (η Honda...) πήγε με το CRF και της πήρε χρόοοοονια για να μάθει και εναν παρ' όλίγο θάνατο σε δοκιμές. Δεν είναι απλό. Αν πήγαινε με δικό της μηχανάκι τελείως τα πράγματα θα ήταν πιο τίμια και πιο δύσκολα όμως. Η γνώμη μου τώρα έτσι?
Πάω στο δια ταύτα. Πέφτεις. Σπάει τεπόζιτο. Ποιός και πότε στο φέρνει? Εννοώ ότι εμείς οι παλιοί που ζήσαμε ''Ιαπωνία εισαγωγή'' και είχαμε και κάνα 400άρι, άντε βρες ανταλλακτικά. Γινόταν πόλεμος. Ποιός σέρβις? Που? Με ποιές γνώσεις? Εδώ παιδιά βλέπουμε να γίνεται πραγματικό ξεβράκωμα και δεν είναι απλά τα πράγματα. Το ξέρετε ότι πήγαμε σαν εταιρία να ζητήσουμε εισαγωγή μοτοσυκλετών που πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε και να βοηθήσουμε η μία την άλλη (απο Ευρώπη, δεν θέλω να πω ποιά) και όταν ρώτησα ''θα έρθει κάποιος μηχανικός να του κάνετε κάποιο σχολείο για τους κινητήρες? '' μου είπαν ''δεν είναι κάτι, όπως όλα τα άλλα''. Ωραία...
Όταν αγοράζεις ΚΤΜ, BMW, Ηοnda (προκαλώ κάποιον να πάει να λύσει Αφρικα 1000 να δει ποιότητα συναρμολόγησης που θα ζήλευε η Lexus) αγοράζεις μαζί και το δίκτυό τους. Πας με το 790 Ευρώπη και μπορείς να βρεις μια αντιπροσωπεία παντού. Με το Kove? Ίσως σε 5 χρόνια. Πάντως όχι τώρα.
Τα προβλήματα θα τα δούμε απο Σεπτέβρη που θα έχουν δοθεί μηχανάκια, θα έχουν πάει κάπου (όχι καφετέρια) και τι παλτό θα φάει ο χρήστης και η κάθε Kove. Αν αναγκαστεί να αλλάξει σε όλους (ανάκληση κλπ.) τότε οι τώρα φευγάτοι dealer που κράζουν για ''δώστε προκαταβολή για να έχετε τομ Μαϊο'' θα κάνουν και λίγο την πάπια γιατί το support κομμάτι θέλει τεράστια resources και πολύ χρήμα. Και αν δεν το πληρώσει η Kove, θα το πληρώσει ο dealer και σιγά μην θέλει... (εννοώ υπάλληλο που κάθεται στα τηλέφωνα, μέηλ, μπινελίκα κλπ.)
Δεν είναι απλά τα πράγματα και ιδίως με το CFMoto, η σύγκριση με τα ΚΤΜ (κατ' εμέ) δεν πρέπει να γίνεται βάση του τι γράφει σε ευρώ η τιμή και του τι γράφει ο ηλ. και έντυπος τύπος. Αν ανέβεις πεζοδρόμιο με το CF Moto θα σου φύγουν τα σφραγίσματα. Με το ΚΤΜ όχι. Δεν είμαι βαμμένος πορτοκαλί, είμαι πάντα με τον καλύτερο όμως και σίγουρα και ο πορτοκαλί έχει θέματα, όμως μην λέμε ότι το CF είναι μανούλα.
Όσον αφορά το rally της ΚΤΜ, καλό είναι παιδιά αν δεν το έχει δει απο κοντά κανείς, και δη σε αγώνα, να μην λέει πολλά γιατί είναι λίγο άκυρα τα σχολιά μας. Το λέω γιατί όπως είπε και ο Μπούδρος που μόνο χθεσινός δεν είναι, το μηχανάκι είναι τραίνο. Και ιδιοκατασκευές έχουν τερματίσει Dakar. Και? Απολύτως τίποτα. Και εντούρο 450. Και? Τίποτα. Το ΚΤΜ το rally είναι σε άλλη κλάση τελείως. Φίλτρα λάδια και τερματίζεις Africa και Dakar χωρίς να δεις τίποτα άλλο. Και βλέπουμε τι προβλήματα (σε εισαγωγικά) είχε η ΚΤΜ μόλις έβαλε πλαίσιο Motocross. Προσπαθεί να το κάνει να δουλέψει σωστά. Μια εταιρία με Ιστορία και γνώσεις στον τομέα, όχι @@. Στην ΚΤΜ αγοράζεις το καλύτερο Rally μηχανάκι που υπάρχει στον πλανήτη και υπάρχει διαθέσιμο. Προκαλώ να πάτε σε μία έκθεση και να δείτε ΚΤΜ, Χόντα, Σέρκο, Κove, Yamaha κλπ. Εσείς, όχι απο φωτογραφίες πλαϊνές και να δείτε την διαφορά στην σκέψη, στην ποιότητα. Όχι ότι το Honda είναι πίσω, αλλά είναι διαφορετική νοοτροπία, που φαίνεται (Ιαπωνέζικη) και φαίνεται η ΚΤΜ στο κομμάτι ''ready to race''. Για τις άλλες δεν μπορώ να πω, θα τα δείτε μόνοι σας.
Είναι εξωφρενική τιμή τα 19 χιλιάδες ευρώ σήμερα για μια καλή μεγάλη μοτοσυκλέτα? Προφανώς και είναι πολλά, αν βάζω 300 Ευρώ τον μήνα στην άκρη θέλω 63-64 μήνες (πάνω απο πέντε χρόνια) να τα μαζέψω. Παντόφλα. Θα μου πεις ''την πάτησαν αφου δεν τους ενδιαφέρει η Ελλάδα, ας γεμίσουμε Κινέζικα''. Συμφωνώ. Όμως να το λέμε και να μην λέμε ''είναι τα ίδια με τα Ιαπωνέζικα ή με τα Ευρωπαϊκά''. Γιατί δεν είναι και αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτό που είπα με το support να το θυμάστε πάντως, όταν ''shit hits the fan'' , τότε πέφτουν οι μάσκες.
Καλημέρα μας,
Δ.