Ψηλέ δεν θα συμφωνήσω μαζί σου, ο συγκεκριμένος έλικας ειναι πολεμικός!
Πριν το αγοράσω, εκανα τεστ τον έλικα που αναφέρεις για 2 ώρες (εξωτερικό) σε στροφιλίκι και εθνική.
Η προπέλα δεν εχει άνεση σελας, δεν σε αφηνει να πας χαλαρα αλλα σε βαζει να ανεβάσεις στροφες και να κινηγήσεις. Έχει κακό quick shifter, ψόφιο χαμηλά χωρίς ροπή που το θες τριβάλιτσος και δικάβαλος να ανεβαίνεις ενα passo Ιταλία ή Ελβετία.
Είναι ωραιο σε καθημερινότητα και ημερήσιες αλλα οχι σε τουριστικά χιλιόμετρα
Εχω κάνει 22 χιλιάδες τουριστικά Ευρώπης, το μηχανακι εχει 24 χιλιάδες, μονος-διπλος με βαλίτσες, ακόμα και λιγο χωμα βρηκα στην Αλβανία.
Με την ροπή του πας οσο χαλαρά θες, όσο άνετα θες και οταν θες χωρίς να σε νοιάζει ποσο φορτωμένος είσαι ή αν έχεις 6η ανοίξεις γκάζι και αντε γεια ................
Το ίδιο φαντάζομαι ειναι και το GS μιας και στο ταξίδι θες ροπή παρά άλογα.
Το ΚΤΜ ίσως δεν έχει την άνεση (αποξένωση θα την έλεγα) που σου δίνει ενα μεγαλο τουριστικό που σε βάζει "μέσα" αλλά δεν μπορεί κανεις να πει οτι δεν ειναι άνετο με ωραια ποιότητα κύλησης.
Εγω είχα βαλει στην αρχή μεγαλη ζελατίνα τουριστική της PUIG (την πουλάω αν θες) και την έβγαλα γιατι ενιωθα ότι είμαι μέσα σε τρίκικλο - αν με νοιώθεις.
Άλλωστε, αν θες να μπεις μεσα μπες σε ενα αμάξι
Επίσης, η ποιότητα εξαρτάται και απο την κατάσταση της μηχανής, ποση φροντίδα έχει δεχτεί, τι λάστιχα και σε τι κατάσταση ειναι - όλα παίζουν ρόλο. σεταρισμα αλλα και συντήρηση αναρτήσεις, κλπ. Επίσης τι αξεσουαρ εχεις, πχ η σέλα powerparts είναι εξαιρετική ενω ειναι πολυ οικονομική κλπ