Η μοτοσυκλετα τα σπαει.
Ειναι η συνεχεια του 950-990.
Για καποιον που του αρεσουν τα χωματα τα travel enduro να το φορτωνει και να γυρναει τον κοσμο απο ασφαλτο και χωμα ειναι το ιδανικο μηχανακι.
Οτι ακριβως εκανε και το 950.
Σε συνδιασμο με το βαρος,τα riding modes, αναρτησαρες πλαισια και ολα τα τρελα που εχει πανω ειναι το καλυτερο με διαφορα ever απο οσα εχει ο ανταγωνισμος αυτη τη στιγμη.
Οσο για τη τιμη αυτη ειναι,οπως και το 950 οταν ειχε βγει,και μια χαρα ειναι για οτι δινει αυτη η μοτοσυκλετα.
Και τα 14000 που ειχε τοτε το 950 παλι ακριβα μας φαινονταν.
Τωρα με 14000 το 790 με συγχρονη τεχνολογια παλι ακριβο μας φαινεται
Αυτος που θα κα@@σει οταν το δει οπως και το 950 θα τα δωσει και θα παει να το παρει.
Ολοι εμεις που δεν τα εχουμε να τα δωσουμε αν τα ειχαμε θα τα δειναμε με κλειστα ματια,ας μην μεμψιμηρουμε
Διαβαστε απο κατω, αν και τα ξερετε ηδη ,τι εχει αυτη η μοτοσυκλετα, και τι συγκινηση θα προσφερει σαυτον που θα το χρησιμοποιει σωστα.
-Ισχύς 95hp/8.000rpm
-Ροπή 88Nm/6.600rpm
-Συμπλέκτης ολίσθησης στο βασικό εξοπλισμό
-Shifter/blipper στο προαιρετικό εξοπλισμό
-Traction control στο βασικό εξοπλισμό
-3 προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα
-Ειδικό πρόγραμμα Rally Mode, με 9 επίπεδα ρύθμισης του traction control!
-Σωληνωτό χαλύβδινο πλαίσιο από σωλήνες CroMo, με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του. Διατηρεί το βάρος χαμηλά και το μέγεθος της μοτοσικλέτας μικρό!
-Ατσάλινο, αφαιρούμενο υποπλαίσιο, ειδικά μελετημένο ώστε να αντέχει φόρτωμα!
-Ρεζερβουάρ που ακολουθεί τη σχεδίαση εκείνου των KTM 450 Rally, των μοτοσικλετών που τρέχουν στο Dakar Rally! Το κέντρο βάρους είναι πολύ χαμηλά και αυτό εξασφαλίζει κορυφαία συμπεριφορά στην απαιτητική offroad χρήση. Θυμίζει σε σχεδίαση εκείνο των 990 Adventure.
-Οθόνη TFT με δύο trip computers και πλήθος πληροφοριών!
-KTM MyRide, για σύνδεση της μοτοσικλέτας με το spartphone σας!
-Cornering ABS! Offroad ABS!
-Διαδρομή αναρτήσεων 240mm, μπροστά και πίσω. Καμία άλλη μοτοσικλέτα στην κατηγορία των offroad travel enduro δεν προσφέρει τόσο μεγάλες διαδρομές ανάρτησης.
-Πιρούνι WP Upside Down με διάμετρο καλαμιών 48mm. Όπως ακριβώς και οι αγωνιστικές μοτοσικλέτες offroad. Σχεδιασμένο και εξελιγμένο πάνω στην μοτοσικλέτα αυτή. Πλήρως ρυθμιζόμενο.
-Αμορτισέρ WP-PDS, επίσης σχεδιασμένο και εξελιγμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πλήρως ρυθμιζόμενο.
-Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 20lt, για αυτονομία 450km!
-Βάρος μόλις 189kg, όσο έχουν αντίστοιχες μοτοσικλέτες μικρότερου κυβισμού!
-Ύψος σέλας 880mm
-Τετραέμβλες ακτινικές δαγκάνες KTM με δίσκους 320mm. Οι δαγκάνες κατασκευάζονται από την ισπανική J.Juan, εταιρεία που κατασκευάζει φρένα για μοτοσικλέτες MotoGP! Ήδη οι εντυπώσεις από τα ίδια φρένα στο 790 Duke είναι εξαιρετικές ακόμη και σε χρήση πίστας!!!
-Πλήθος ειδικά σχεδιασμένων αξεσουάρ!
Η KTM 790 Adventure R είναι μια μοτοσικλέτα που πλέον ορίζει τι θα πει το offroad travel enduro,και να γυρνας τον κοσμο ολο θα προσθεσω εγω.
Η συνεχεια του 950, μακραν το καλυτερο και με διαφορα απτον ανταγωνισμο
Αυτη τη μοτοσυκλετα συζηταγαμε μεταξυ μας,ειδικα οσοι ειχαν-εχουν 950-990,οτι θελαμε να βγει σαν συνεχεια των 950,με αυτην την αυτονομια,το βαρος και συγχρονη τεχνολογια,και βγηκε.
Τα ορια του 790 πλεον τα οριζει ο αναβατης..
Η ktm του δινει τη μοτοσυκλετα για να τα ξεπερασει...
Απλα τα πραγματα..