sugariasgeorge
οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
γιατι γελας μαρη ?????
αφου μονο 2 λιτρα ελειπαν....
και το ξαναλεω...
και το τονιζω...
ειχε ακομη 700ml να καψει...
αλλα με ''πουλησε'' το μπ@@ρδελοοοοοο.....
γιατι γελας μαρη ?????
Φιλε, μοτερακι που του λειπουν τα 2/3 του λαδιου , ειναι τελειωμενο!γιατι γελας μαρη ?????
αφου μονο 2 λιτρα ελειπαν....
και το ξαναλεω...
και το τονιζω...
ειχε ακομη 700ml να καψει...
αλλα με ''πουλησε'' το μπ@@ρδελοοοοοο.....
Φιλε, μοτερακι που του λειπουν τα 2/3 του λαδιου , ειναι τελειωμενο!
Κι ειναι τελειωμενο επειδη του λειπουν
Οσο και να συμπληρωνεις, αφου τα καιει ετσι, θα γεννησει!
Νομος!
Μα κι εγω πλακα σε κανω.
ρε συ με δουλευεις τωρα εεεεεεε????
λεμε οτι το αφρικανακι εκαιγε περιπου 1 λιτρο καθε 1000χλμ.
το δουλευα ετσι τουλαχιστον 3 χρονια...
συμπληρωνα συνεχως και δεν το αφησα ποτε ''στεγνο''....
αλλα η μαλακια καποια στιγμη γινεται ....ερχεται η ωρα της....πως να το πω....
περσι μετα τον τερρματισμο στην πατρα βαριομουν να συμπληρωσω....
και λεω της γλυκογιωργαινας....παμε ναυπλιο ...οπως ειμαστε....
ειμαι κομματια ....βαριεμαι να συμπληρωσω...στο κατω-κατω ποσο να θελει ??? 500 ml ????? ε δεν χαλασε και ο κοσμος....
καταλαβαινεις τι ακολουθησε ετσιιιιι ????
σημ. οτι εγραψα πριν , ηταν στα πλαισια της πλακας....απορω πως δεν το καταλαβες ???
τι σου συμβαινει αγορι μου ????που εχεις μπλεξει ?????
θα παρω τηλ. το .....να μας δωσει κατι .....να κανει διαγνωση.....
τρομπα συμπλεκτη δεν βγαζουν,εδω οι κατοχοι 990 βαζουν απο 1190,το φιλτροκουτι αφορα τα 1190 του 2013,οπου και η ktm ενεργησε και το εφτιαξε....ειδικα το 1190 ειναι αλεξισφαιρο....για το 790..πιστευω οτι θα κανει πολυ καλη πορεια...ο κοσμος εχει γυρισει πολυς στα 800αρια και ειμαι σιγουρος οτι θα παει περιγηφημαΤα 1190/1290 εξακολουθουν να εχουν θεματα θε τρομπες συμπλεκτη, με φιλτροκουτια που βαζουν χωματα μεσα. Αυτα ειναι δυο δυο γνωστα θεματα και ευκολα να λυθουν τα οποια η κτμ δεν εχει εχει ασχοληθει καν να φτιαξει. Τα δε τελευταιας γενιας, εχουν εχουν θεματα με τις αναρτησεις, με τις ηλεκτρονικες ρυθμισεις, με τα κλειδια που δε τα διαβαζει η μοτο...η νεα εποχη δηλαδη φερνει και νεα προβληματα μαζι απ οτι φαινεται. Στο advrider υπαρχουν πολλα που αναφερονται. Η αξιοπιστια περιλαμβανει πολλα πραγματα, και οχι μονο αν βαραει το μοτερ το οποιο η αληθεια ειναι πως η κτμ εχει φροντισει να ειναι αλεξισφαιρο. Εγω απλα διερωτωμαι, αν στα ακριβα εξακολουθουν να υπαρχουν θεματα, πως θα ειναι αυτο που εχουν φροντισει να κανουν και περικοπες
Αυτό είναι εν μέρη σωστό. Το Euro 4 για παράδειγμα έχει τελευταία ημερομηνία 31/12/2020 και απο 01/01/2020 (δεν είναι λάθος και τα δύο είναι 2020). Το Euro 5 έχει σίγουρα διαφορές στα καυσαέρια, με τους αριθμούς να είναι ήδη δηλωμένοι (για παράδειγμα CO (g/km) απο 1,14 σε 1,00) αλλά δεν ξέρω ακόμα τι γίνεται με τα ηλέκτρονικά όπου στα Euro 5 είχε δηλωθεί ότι θα έχουν ενεργό σύστημα για τον έλεγχο των καυσαερίων τους αν κάτι δεν λειτουργήσει σωστά στο σύστημα (πχ. βλάβη αισθητήρα θερμοκρασίας εισόδου αέρα κλπ).Είπαμε... αν δεν βγουν οι προδιαγραφές για Το Euro5 δεν θα δούμε ούτε το 790 ούτε το Τ7..
Οχι καμία σχέση! ούτε τρόμπες ούτε φιλτροκούτια (φιλτροκούτι υπήρχαν στα 2013 μοντ. κάποιες αναφορές μόνο) θέματα με τις αναρτήσεις δεν έχουν, το keyless εμένα λειτουργεί περίφημα κάποιοι αναφέρουν κάποια προβλήματα στο εξωτερικό που σχετίζονται με παρεμβολές σε βενζινάδικα συνήθως που προέρχονται από τις αυτόματες πόρτες κτλ.Τα 1190/1290 εξακολουθουν να εχουν θεματα θε τρομπες συμπλεκτη, με φιλτροκουτια που βαζουν χωματα μεσα. Αυτα ειναι δυο δυο γνωστα θεματα και ευκολα να λυθουν τα οποια η κτμ δεν εχει εχει ασχοληθει καν να φτιαξει. Τα δε τελευταιας γενιας, εχουν εχουν θεματα με τις αναρτησεις, με τις ηλεκτρονικες ρυθμισεις, με τα κλειδια που δε τα διαβαζει η μοτο...η νεα εποχη δηλαδη φερνει και νεα προβληματα μαζι απ οτι φαινεται. Στο advrider υπαρχουν πολλα που αναφερονται. Η αξιοπιστια περιλαμβανει πολλα πραγματα, και οχι μονο αν βαραει το μοτερ το οποιο η αληθεια ειναι πως η κτμ εχει φροντισει να ειναι αλεξισφαιρο. Εγω απλα διερωτωμαι, αν στα ακριβα εξακολουθουν να υπαρχουν θεματα, πως θα ειναι αυτο που εχουν φροντισει να κανουν και περικοπες
Δεν χρειάζεται να διαβάσεις τα αυτονόητα... Με σαμάρια μέτρια φορτωμένο θα κοντράρει την μπετονιέρα!Εντάξει, επειδή στο advrider μπαίνουμε και διαβάζουμε αρκετοί τελικά, τα θεματάκια που δεν υπάρχουν υπάρχουν και μερικά λύνονται απλά, μερικά θέλουν λίγο κατσαβίδι παραπάνω. Εκτός αν είναι ψεύτες αυτοί που γράφουν. Θα πείτε σε τι ποσοστό είναι αυτά, η αλήθεια είναι πως δεν το ξέρουμε. Μάλλον είναι το να μην σου κάτσει.
Η απορία μου είναι, που διάβασε ο μάνιακ ότι το 790 θα πάει πάνω από 200 κιλά
Φίλε..μπύρες κερνάει ο Δασικός....εσύ τι πετάγεσαι τώρα...Ζουλεύςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς ;;;Δεν χρειάζεται να διαβάσεις τα αυτονόητα... Με σαμάρια μέτρια φορτωμένο θα κοντράρει την μπετονιέρα!
Αν πέσω έξω θα κεράσω μπυρα
Αν εννοείς τη Yamaha να το πάρεις πίσω! :tk:Οι εταιρείες χρόνια προσπαθούν να βρουν μηχανάκια για "χρήστες" που τα κάνουν όλα και μάλλον έχουν αρχίσει να το "βρίσκουν ".
Τωρα ... Αν κάνουμε λάθος επιλογή και δεν ξέρουμε τι θέλουμε, θα μας φταίει η ktm, bmw και το κακό συναπαντημα
200 ...κιλακια λοιπονΣωστά καμία σχέση το 790 με το 1090... Ο ίδιος ο Birch είπε σε παρέα που τον γνώρισαν όταν ήταν Ελλάδα, πως το 790 δε θα έπρεπε να λέγεται Adventure αλλά EXC 790 επίσης τους είπε για 195 κιλά γεμάτο οψόμεθα
195 λέμε200 ...κιλακια λοιπον
195 Κιλά γεμάτο είναι μια χαρούλα. Δεν είναι Enduro το μηχανάκι. travel Enduro θα είναι.Σωστά καμία σχέση το 790 με το 1090... Ο ίδιος ο Birch είπε σε παρέα που τον γνώρισαν όταν ήταν Ελλάδα, πως το 790 δε θα έπρεπε να λέγεται Adventure αλλά EXC 790 επίσης τους είπε για 195 κιλά γεμάτο οψόμεθα