Όλα σχετικά είναι. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Το 690 κουβαλάει ένα σκασμό τεχνολογία σε σχέση με το 640. Απλώς στις σύγχρονες μηχανές τα ηλεκτρονικά βρίσκονται στο καντράν της μηχανής και είναι εκεί να σου θυμίζουν πως υπάρχουν, λίγα όμως χρόνια πριν υπήρχαν ένα σωρό μηχανικές βελτιώσεις που εντάσσονται στη τεχνολογική εξέλιξη και πολλές από αυτές ήταν ηλεκτρονικές (π.χ. ηλεκτρονικές, εγκέφαλοι, ψεκασμός, abs κτλ).
Τουλάχιστον οι σημερινοί καβαλάρηδες είτε είναι 20άρηδες είτε 60άρηδες, έχουν ακόμη τη πρόσβαση στο less is more, σε 20 χρόνια από τώρα δε ξέρω αν θα βρίσκουμε μηχανή με καρμπυρατέρ και άδεια κυκλοφορίας. Οπότε ας απολαύσουμε ότι μας κάνει "κλικ" επί προσωπικού στον καθένα.
Σε ότι αφορά εμένα για πολλά έχω πει "δεν μου αρέσει" μέχρι που τα χρησιμοποίησα. Οι άνθρωποι έχουμε μια τάση να δαιμονοποιούμε πράγματα (εννοείτε πως ούτε εγώ αποτελώ εξαίρεση)... Έχει όνομα, λέγεται εξέλιξη και δεν είναι από μόνο του μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ είναι το μέσο "προώθησης" της εξέλιξης και ίσως αυτό δεν είναι πάντα κακό.
edit: με πρόλαβε ο Γιάννης από πάνω!
Τουλάχιστον οι σημερινοί καβαλάρηδες είτε είναι 20άρηδες είτε 60άρηδες, έχουν ακόμη τη πρόσβαση στο less is more, σε 20 χρόνια από τώρα δε ξέρω αν θα βρίσκουμε μηχανή με καρμπυρατέρ και άδεια κυκλοφορίας. Οπότε ας απολαύσουμε ότι μας κάνει "κλικ" επί προσωπικού στον καθένα.
Σε ότι αφορά εμένα για πολλά έχω πει "δεν μου αρέσει" μέχρι που τα χρησιμοποίησα. Οι άνθρωποι έχουμε μια τάση να δαιμονοποιούμε πράγματα (εννοείτε πως ούτε εγώ αποτελώ εξαίρεση)... Έχει όνομα, λέγεται εξέλιξη και δεν είναι από μόνο του μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ είναι το μέσο "προώθησης" της εξέλιξης και ίσως αυτό δεν είναι πάντα κακό.
edit: με πρόλαβε ο Γιάννης από πάνω!
Τελευταία επεξεργασία: