onroad
Superhero
Κλάμα απλάΚαλή η Έμιλυ αλλά σαν την Κορίνα Τσοπέη δεν έχει, ένα πράγμα;
Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κλάμα απλάΚαλή η Έμιλυ αλλά σαν την Κορίνα Τσοπέη δεν έχει, ένα πράγμα;
ΚλαιωωωωωΚαλή η Έμιλυ αλλά σαν την Κορίνα Τσοπέη δεν έχει, ένα πράγμα;
Πες το κ ετσι... Θα μπορουσες να το πεις και οτι ο τζαστιν μπιμπερ ειναι καλος αλλα σαν τους πινκ φλοιντ η τους κουιν δεν εχει... Και οτι ειμαστε παλαιολαγνοι οσοι απλα βλεπουμε οτι πλεον πολλα πραγματα εχουν εξελιχθει σε μαλακιες ενω δεν ισχυει... Και στην περιπτωση των μοτο το αντιστοιχο... Σαν να ειναι κολλημενος στο παρελθον αυτος που βλεπει το cbr400rrΚαλή η Έμιλυ αλλά σαν την Κορίνα Τσοπέη δεν έχει, ένα πράγμα;
όποιος θέλει να μάθει περισσότερα, ας πάει στο advrider.com να θεσει τα ερωτηματα του στο φίλο...Like i promised, here are my experiences after 100 Km and 1,5 hours(S Version):
Short story = I love it! It is everything i hoped for and even more. Although i have to say, that somehow, i don‘t even like KTM as a brand ^^
What i did not like:
What i liked:
- the Windscreen is ugly and there is a lot of buffering. It is noisy and my helmet vibrated, because of the buffering.
- there was a distracting stuttering of the front wheel. I don‘t know if it was the fork or a failure in the front-rim. It might have been bent. I experienced a bent rim with my F800GS and the bike showed the same issue.
- the Akrapovic is a joke.
Everything else
I have to admit, that i liked it a lot and i think, that this bike could improve my offroad skills, because it is not as intimidating as my GSW. I still want to wait for the Tenere and testride it too. Next week, i will have another trip. This time with the R Version. If you have specific questions, don‘t hestitate to ask me anything. I‘ll try my best.
- You cannot argue about the looks. You either like or hate it. I like it a lot.
- I am 1,70 m with an inseam of 82 cm. Both positions of the seat were absolutely okey for me. The seat is hard, but it is very comfy. That surprised me the most.
- The engine is awesome. It is NOT vibey at all. I hated the F800GS motor above 100 km/h. 150 km/h on the german Autobahn? No problem. It will do it all day long. The different drive modes are very nice. Road is very snappy and fells powerful. Rain and Offroad are smooth. If i would not know it better, i would have guessed it is a 120 hp bike.
- The handling and weight is very nice. I am not an experienced offorad rider, but i felt comfortable with the weight, especially though being a small guy. I tried how it would handle picking it up, and it would not bother me at all. Once you sit on the bike, it feels like a light and precise motorcycle. I liked it in the twisties a lot! Had a safe feeling riding it. I would not say, that i noticed the 21“ front wheel. It felt a little bit like my GSW, which has a 19“ front wheel, as you know.
- I don‘t like the whole TFT thing with the new bikes, but i somehow like the KTM ones.
- The sound from the engine is nice, but i would not spend money on the Akrapovic. It looks nice, but the sound is not satifying for this amount of money.
- The mechanism for switching the seat is very clever done. You don‘t even have to remove the front seat.
Greetings
Κοίτα, πραγματικά...Πες το κ ετσι... Θα μπορουσες να το πεις και οτι ο τζαστιν μπιμπερ ειναι καλος αλλα σαν τους πινκ φλοιντ η τους κουιν δεν εχει... Και οτι ειμαστε παλαιολαγνοι οσοι απλα βλεπουμε οτι πλεον πολλα πραγματα εχουν εξελιχθει σε μαλακιες ενω δεν ισχυει... Και στην περιπτωση των μοτο το αντιστοιχο... Σαν να ειναι κολλημενος στο παρελθον αυτος που βλεπει το cbr400rr
Καλυτερο απο καινουριο καβαδακι νιτζα 400...ε, κατι αντιστοιχο συμβαινει και με το 790...γιατι να βαλεις πλαισιο, αφου τα ηλεκτρονικα θα καλυψουν τις αδυναμιες του; γιατι να βαλεις φρενα αφου θα εχεις καλο abs? Αλλα ειπαμε, γραφικοι οσοι μιλαμε απλα για τα φαντασματα που βλεπουμε...
με έχει πιάσει υστερικό γέλιο ο τάπας έχει GSWasserboxer και πήρε 790... Δεν υπάρχει έλεος.Οι Γερμανοί ξανάρχονται. Πρώτα σχόλια για το απλό ή standard 790 Adventure, όχι το R:
όποιος θέλει να μάθει περισσότερα, ας πάει στο advrider.com να θεσει τα ερωτηματα του στο φίλο...
Α γι'αυτο στα motoGP φτιαχνουν τα πλαισια ελεγχομενα ελαστικα...Κοίτα, πραγματικά...
Το αρχαίο CBR400 είχε φρένα δηλαδή, σε σύγκριση με το νέο 400. Είπαμε, εντάξει, και σε εμένα αρέσει οπτικά το CBR400 αλλά γελάνε και τα χαλίκια της ασφάλτου, σόρι νοτ σόρι. Το μουσικό παράδειγμα ήταν καλύτερο και όντως πετυχημένο.
Για το ότι δεν έχει πλαίσιο το 790 και ότι χρειάζεται να καλυφθούν αδυναμίες, το συμπέρανες γιατί.... έτσι. Το ότι πλέον έχει αλλάξει η φιλοσοφία σχεδιασμού γενικότερα και οι ελαστικότητες στο πλαίσιο μελετούνται και είναι επιθυμητές, είτε είναι η ΚΤΜ είτε η Honda είτε η Beta όλα τα εργοστάσια τροποποιούν κάθε χρόνο τα πλαίσια τους. Αυτό δεν τα κάνει ντενεκέδες και στράντζες, αλλά εντάξει, ο κάθε ένας μας δικαιούται την άποψή του φυσικά.
δεν ξέρω αν αστειεύεσαι (εγώ σίγουρα κάνω πλάκα με τα περισσότερα γιατί λίγο με κούρασε το θάψιμο μιάς προφανέστατα γαμάτης μοτοσικλέτας, δεν με νοιάζει το πράγμα επαρκώς για να καυγαδίσω κιόλας) αλλά εντελώς άλλη φιλοσοφία σχεδιασμού και άλλες δυνάμεις άσφαλτος και χώμα. Και στα GP έχει αλλάξει ο σχεδιασμός από τις εποχές των πλαισίων "νταμάρι" σε πλαίσια που παραμορφώνονται, σε ψαλίδια που παραμορφώνονται για να παραλαμβάνουν δυνάμεις και να αυξήσουν την σταθερότητα.Α γι'αυτο στα motoGP φτιαχνουν τα πλαισια ελεγχομενα ελαστικα...
Nαι, ηταν λιγο φαση σαρκασμου, οτι κατα πασα πιθανοτητα σε ολοκαινουριο μηχανακι μαλλον δεν κανανε γυφτια να παιξουν με το πλαισιο οπως λεει ο pumba, μαλλον ξερουν τι κανουν. Το κανουν ηδη οι σχεδιαστες σε αγωνιστικες μηχανες. Αλλα διαφωνω για τις διαφορες σχεδιασμου ασφαλτου και χωματος, και στις δυο περιπτωσεις το πλαισιο δεχεται στρεβλωσεις απο τις ιδιες δυναμεις, τις ανομοιομορφίες του οδοστρωματος. Εαν κανανε τα πλαισια ελαστικα στα motoGP ως προς τις πλευρικες δυναμεις θα κλαιγανε μανουλες...δεν ξέρω αν αστειεύεσαι (εγώ σίγουρα κάνω πλάκα με τα περισσότερα γιατί λίγο με κούρασε το θάψιμο μιάς προφανέστατα γαμάτης μοτοσικλέτας, δεν με νοιάζει το πράγμα επαρκώς για να καυγαδίσω κιόλας) αλλά εντελώς άλλη φιλοσοφία σχεδιασμού και άλλες δυνάμεις άσφαλτος και χώμα. Και στα GP έχει αλλάξει ο σχεδιασμός από τις εποχές των πλαισίων "νταμάρι" σε πλαίσια που παραμορφώνονται, σε ψαλίδια που παραμορφώνονται για να παραλαμβάνουν δυνάμεις και να αυξήσουν την σταθερότητα.
όχι μόνο τα πλαίσια, αλλά και τα ψαλίδια, για να απορροφούν τα χτυπήματα από ανωμαλίες όταν είναι τόσο πλαγιασμένα που δεν λειτουργεί η ανάρτηση.Εαν κανανε τα πλαισια ελαστικα στα motoGP ως προς τις πλευρικες δυναμεις θα κλαιγανε μανουλες...
Μία πανέμορφη μοτοσυκλέτα...
αμα συγκρινεις το παλιο cbr 400 με το καινουριο και βρισκεις το καινουριο καλυτερο, με καλυτερα φρενα....τι να πω...το πως γινεται το καινουριο με το μονο δισκοφρενακι να εχει καλυτερα φρενα απο το αλλο με τα διπλα δε το ξερω....προφανως δεν εχεις οδηγησει το παλιο...που περα απο τα διπλα δισκοφρενα ειχε ενα μοτερ που ανεβαζε 20κ και ενα πλαισιο περιμετρικο αλουμινιου και αντιστοιχο ψαλιδι κατευθειαν απο τα sbk της εποχηςΚοίτα, πραγματικά...
Το αρχαίο CBR400 είχε φρένα δηλαδή, σε σύγκριση με το νέο 400. Είπαμε, εντάξει, και σε εμένα αρέσει οπτικά το CBR400 αλλά γελάνε και τα χαλίκια της ασφάλτου, σόρι νοτ σόρι. Το μουσικό παράδειγμα ήταν καλύτερο και όντως πετυχημένο.
Για το ότι δεν έχει πλαίσιο το 790 και ότι χρειάζεται να καλυφθούν αδυναμίες, το συμπέρανες γιατί.... έτσι. Το ότι πλέον έχει αλλάξει η φιλοσοφία σχεδιασμού γενικότερα και οι ελαστικότητες στο πλαίσιο μελετούνται και είναι επιθυμητές, είτε είναι η ΚΤΜ είτε η Honda είτε η Beta όλα τα εργοστάσια τροποποιούν κάθε χρόνο τα πλαίσια τους. Αυτό δεν τα κάνει ντενεκέδες και στράντζες, αλλά εντάξει, ο κάθε ένας μας δικαιούται την άποψή του φυσικά.
με έχει πιάσει υστερικό γέλιο ο τάπας έχει GSWasserboxer και πήρε 790... Δεν υπάρχει έλεος.
Α γι'αυτο στα motoGP φτιαχνουν τα πλαισια ελεγχομενα ελαστικα...
τα πλαισια απο σουμιεδες αρχισαν να γινονται νταμαρια στα μεσα του 80 οταν καταλαβαν οτι οταν σουσταρει ολο δουλεια δε γινεται...και μετα ανακαλυψαν στα τελη της δεκαετιας οτι ουτε τα νταμαρια δουλευουν οποτε επρεπε να υπαρχουν ελεγχομενες στρεβλωσεις....και γι αυτο βλεπετε υπαρχουν αγωνες με τα διχρονα κτηνη της εποχης οπου ο ντουχαν και οι λοιποι με τους πιο διστροπους κινητηρες εβερ και σκατολαστιχα τις εποχης πηγαιναν παντου ταπα και γαμιωντας....και γι αυτο οδηγιοντουσαν τα μηχανακια φυσικα...δεν ανακαλυψαν τις ελεγχομενες στρεβλωσεις περυσιδεν ξέρω αν αστειεύεσαι (εγώ σίγουρα κάνω πλάκα με τα περισσότερα γιατί λίγο με κούρασε το θάψιμο μιάς προφανέστατα γαμάτης μοτοσικλέτας, δεν με νοιάζει το πράγμα επαρκώς για να καυγαδίσω κιόλας) αλλά εντελώς άλλη φιλοσοφία σχεδιασμού και άλλες δυνάμεις άσφαλτος και χώμα. Και στα GP έχει αλλάξει ο σχεδιασμός από τις εποχές των πλαισίων "νταμάρι" σε πλαίσια που παραμορφώνονται, σε ψαλίδια που παραμορφώνονται για να παραλαμβάνουν δυνάμεις και να αυξήσουν την σταθερότητα.
φυσικα και κανανε γυφτια....το μηχανακι σχεδιαστηκε εξ αρχης με σκοπο να εχει ΕΛΑΧΙΣΤΟ κοστος, χωρις απλα να κανουν τα τραγικα χαλια των ιαπωνεζων, δηλαδη σιδερο παντου ωστε να φτασει να ζυγιζει 250 κιλα....τα υποπλαισια ας τα αφησουμε στην ακρη γιατι δεν παιζουν κανενα απολυτως ρολο στην αποδοση και συμπεριφορα της μοτο...Απλα η κτμ, εχοντας χτισει ενα δυνατο brand name τοσα χρονια, και εχοντας πλεον ενα ονομα συνωνυμο με επιδοσεις και καβλαντα, εξαργυρωνει τα credits της βγαζοντας απλα χρημα πουλωντας φυκια για μεταξωτες κορδελες....φυσικα και ξερουν οτι κανεις δε θα εξαντλησει τα αρκετα χαμηλοτερα ορια, οποτε το κανουν ετσι...εξαλλου, εχουν παρει χαμπαρι οτι ο κοσμος πλεον δεν θελει ουσια αλλα οθονουλες και λαμπακιαNαι, ηταν λιγο φαση σαρκασμου, οτι κατα πασα πιθανοτητα σε ολοκαινουριο μηχανακι μαλλον δεν κανανε γυφτια να παιξουν με το πλαισιο οπως λεει ο pumba, μαλλον ξερουν τι κανουν. Το κανουν ηδη οι σχεδιαστες σε αγωνιστικες μηχανες. Αλλα διαφωνω για τις διαφορες σχεδιασμου ασφαλτου και χωματος, και στις δυο περιπτωσεις το πλαισιο δεχεται στρεβλωσεις απο τις ιδιες δυναμεις, τις ανομοιομορφίες του οδοστρωματος. Εαν κανανε τα πλαισια ελαστικα στα motoGP ως προς τις πλευρικες δυναμεις θα κλαιγανε μανουλες...
Κατα τα αλλα, αυτο που κανανε στο 790 ειναι να μειωσουν το βαρος βαζοντας τον κινητηρα σαν φερον κομματι του πλαισιου. Kατι που εχει κανει μια αλλη μεγαλη βαυαρικη εταιρια με μια συγκεκριμενη σειρα μοτο απο το 1992 εως και σημερα, που μαλλον γνωριζει τεραστια επιτυχια... Ναι το 950/990 ειχε πλαισιο χωροδικτυωμα και υποπλαισιο στραντζα (που και το χωροδικτυωμα κολλημενες στραντζαριστες σωληνες ειναι αλλα τεσπα). Το 790 εχει τον κινητηρα φεροντα, και ενα ολοκληρο χωροδικτυωμα για υποπλαισιο. ΑΝ καταφερεις να σπασεις αυτο το υποπλαισιο απο το γαιδουροφορτωμα ή τα αλματα, τοτε απλα το ξεβιδωνεις και βαζεις αλλο, δεν βαζεις ολο το μηχανακι αγγελια στο καρ "μονο για ανταλλακτικα". Εμενα αυτο μου φαινεται εξελιξη.
επειδη γραφω αλλα για καποιο λογο (που δεν καταλαβαινω) δεν γινομαι αντιληπτος...δεν μιλαμε για καμμια αρχαιολαγνεια....στην περιπτωση του 950/990 μιλαμε για ενα μηχανακι που ηταν στην παραγωγη μεχρι το 2012(???) απαραλλακτο και ουσιαστικα ηταν το καλυτερο μηχανακι στην κατηγορια και το μετρο συγκρισης ακομα και σημερα....Nομίζω η αρχαιολαγνεία όταν έχει να κάνει με μοτοσυκλέτες οφείλεται στο ότι παλαιότερα μοντέλα ίσως μας θυμίζουν τις πρώτες εμπειρίες μας ή τα πιο νεανικά μας χρόνια. Αν βεβαια καποιος θελει να εχει την ελευθερία να "κακομεταχειρίζεται" τη μηχανή του ή να μπορεί να τη συντηρεί αρκετά εύκολα και φτηνά ναι ίσως μια μηχανή 20ετίας να είναι "καλύτερη" για τέτοια χρήση...ή αμα θέλει να πάρει ενα παλιό μηχανάκι και να το αναπαλαιώσει ο ίδιος δεν εχει νοημα να αγοράσει ενα CRF1000L...ενα XRV650 είναι σίγουρα καταλληλότερο για κάτι τέτοιο...Για το μέσο αναβάτη ή καλύτερα για την πλειοψηφία των αναβατών καμία XRV650 του 1988 δε θα είναι ποτέ καλύτερη από ένα CRF1000L του 2018...Πριν καταλήξω εκει που είμαι τώρα δλδ σε σύγχρονο μηχανάκι σχετικά με ρετρό εμφάνιση το είχα σκεφτεί να αναπαλαιώσω κατι πολύ φτηνότερο, όχι με τα δικά μου χέρια φυσικά. αλλά εν τέλει όταν η μηχανή ειναι το καθημερινό σου μέσο δεν έχει νόημα. Το καινούριο και πιο σύγχρονο είναι πάντα πιο ικανό, μπορεί να μην είναι το πιο κατάλληλο πάντα αλλά δεν έχει νόημα στην καθημερινότητά σου να μην έχεις π.χ. abs. αλλο το να εχεις τη δυνατότητα να το απενεργοποιείς και άλλο να μην έχεις καθόλου. εχε το και ας μη χρειαστεί να επέμβει ποτέ.
Οπότε στο δίλημμα 950/990 ή 790/1090 πάντοτε θα κερδίζει το 790/1090 για μένα. Αν δεν έχω το μαρούλι για 790/1090 θα περιμένω μερικά χρόνια να πέσουν οι τιμές στα μεταχειρισμένα και θα το πάρω τότε.
Βρε συ Πούμπα γιατί τόση επιθετικότητα στον γραπτό σου λόγο και στην τελική για ένα μηχανάκι που δεν θα αγοράσεις .
Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να αποδείξεις,ότι όλοι εμείς δεν ξέρουμε και εσύ ξέρεις ,ότι είμαστε κουτάβια ;
Ασκείς κριτική για κάτι που το έχεις δει μόνο από φωτογραφίες , ούτε καν το έχεις καβαλήσει ,δεν λέω αν έχεις οδηγήσει το συγκεκριμένο μοτέρ ,γιατί ούτε αυτό το έχεις κάνει .
Πριν κάνα δυμηνο άκουσα άλλη μια κριτική χωρίς βάση πάλι από κάποιον "ειδικό",ότι.το μηχανάκι δεν είναι καλό στο χώμα γιατί έχει μεγάλο τεποζιτο χαμηλά και δεν μπορείς να βγάλεις πόδι μπροστά να στρίψεις στα μπερμ.
Καλό το 950 ,πολλοι το έχουμε πάει ταξίδι ,βόλτα , κτλ
Αλλά όντως προσπαθείς να μας πείσεις ότι είναι το καλύτερο μηχανάκι στον κόσμο ?
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να μην πάρει το 790,επειδή δεν είναι αυτό που είχες φανταστεί εσύ ;
Και στον τελική μηχανάκι είναι ,αν δεν βγει καλό ,για τον κάθε αγοραστή θα το πουλήσει και θα πάρει πεμφε .
Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk