Δεν έκανε μάπα δουλειά ο κατασκευαστής και μάλιστα σε μια μηχανή μεσαίας κατηγορίας με τιμή -άουτς- μεγάλης κατηγορίας; Ή και αυτό θα το κατηγοριοποιήσουμε ως "έχει χαρακτήρα η μηχανή".
Κοιτάξτε, καταλαβαίνω πως γουστάρετε KTM. Καταλαβαίνω την διαφορετικότητα και την όμορφη αίσθηση που απολαμβάνει κανείς στο να τα οδηγεί. Τα καταλαβαίνω όλα να είστε σίγουροι. Ας παραδεχθούμε όμως επιτέλους ότι όλο αυτό έχει ως αντάλλαγμα την αυστηρή και αδιάκοπη τήρηση συντήρησης. Ε, αυτό το πράγμα δεν είναι ΑΠΟΔΕΚΤΟ ζητούμενο για όλους. Και χαίρομαι να διαβάζω -όχι λίγους ευτυχώς- ιδιοκτήτες που είναι συνειδητοποιημένοι και που ξέρουν γιατί πήραν αυτό που πήραν και ποιες είναι οι απαιτήσεις του.
Αυτό σημαίνει φυσικά ότι υπάρχουν και συνειδητοποιημένοι ιδιοκτήτες που θέλουν Japan μηχανές με λιγότερα άλογα, με λιγότερες αναρτήσεις, με λιγότερες απαιτήσεις...
Πρώτο ερώτημα: Για τι βίδες μιλάμε; α) Εξάγωνες β) Σταυρόβιδες;
Δεύτερο ερώτημα: α) Θα σύστηνες σε κάποιον να ΜΗΝ πάρει το Τ7 επειδή θα "φαγωθούν" τα κεφάλια από τις βίδες του;
Τρίτο ερώτημα: Ποιο είναι το μνμ που κρύβεται πίσω από τα παραπάνω σχόλια; α) Είναι μάπα τα KTM; β) Είναι μάπα τα Japan; γ) Είναι μάπα και τα δυο; δ) Δεν είναι μάπα κανένα, αλλά έτσι για να γίνεται συζήτηση;
Εννοείς μετά τη πρώτη χρονιά του 1050, του 1190, του 1290 και τέλος για να τηρηθούν οι παραδόσεις... τη πρώτη χρονιά του 790. Τη δεύτερη χρονιά πουλήθηκε κανένα 790R για να μάθουμε;
Ποιος είναι ο τρόπος να ασκούμε σωστή κριτική στα Ευρωπαϊκά ρε παιδιά, πείτε μας να το κάνουμε έτσι "εμείς" οι τζαπανόφιλοι....
Γιατι για αλλη μια φορα πρεπει να συζηταμε για την κολοκυθοπιτα? Ποιος εκρινε τους αναβατες που προτιμουν το Α απο το Β? Προφανως και ολα ειναι θεμα γουστου, προσωπικων προτιμησεων και ... μαζοχισμου! Σαμπως ομως δεν ειμαστε ολοι μαζοχιστες? Καβαλαμε 2 ροδες εκτεθιμενοι ανα πασα στιγμη, κυκλοφορουμε με 2 ροδες ακομη και σε κατακλυσμο, πηγαινουμε με 2 ροδες εκει που αλλοι δεν πανε ουτε με ντοκυμαντερ στο σαλονι τους. Προφανως και καποια μηχανακια/μαρκες ειναι για καποιους πιο μαζοχιστες ας πουμε, αλλα δεν παυουμε να ειμαστε ολοι τετοιοι, λιγοτερο ή περισσοτερο. Αλλα ελεος, αυτη η διενεξη εχει γινει κουραστικη, και εχω δηλωσει παμπολλες φορες οτι ουτε μετοχες εχω στην ΚΤΜ (μακαρι να ειχα) ουτε ποσοστα παιρνω. Τωρα, γιατι νιωθεις την αναγκη να υπερασπιστεις τα Ιαπωνεζικα μηχανακια και δη τα Γιαμαχα καθε φορα που εκφραζω το συγκεκριμενο "παραπονο", ειναι ενα θεμα.
Ποιο ειναι το παραπονο αυτο? Το βλεπεις σε φορα, το βλεπεις στο ΦΒ, το βλεπεις σε τραπεζια καφε. Οι ιδιοκτητες ευρωπαϊκων οταν βγαζουν ζημια οχι μονο το αναφερουν, αλλα κανουν και καζουρα απο πανω, αυτο-σαρκαζονται καργα. Αντιθετα - τουλαχιστον τετοιες εμπειριες εχω εγω - οι ιδιοκτητες Ιαπωνικων οταν βγαλουν ζημια ειτε την κρυβουν, ειτε τη χρεωνουν στον αχρηστο μαστορα, ειτε την επαινουν σαν μοναδικο πλεονεκτημα του Ιαπωνα. Καλα, μην τσουβαλιαζουμε, οχι ολοι, αλλα η συντριπτικη πλειοψηφια. Εδω μεσα πεφτει καζουρα για τις ζαντες-βουτυρο των 1Χ90, τα ξεφτιλισμενα φιλτροκουτια, τους πορτοκαλι ιμαντες που βγαινουν σε καθε οφφ βολτα παγανια, θα παρει/δε θα παρει σημερα μπροστα, αναβουν χριστουγεννιατικα λαμπακια στα οργανα, κτλ κτλ. Καλα , να μην πουμε για το πανηγυρι οταν πιανει η κουβεντα τα GS, ασ΄το.
Και αμα τολμήσει να πει καποιος ξερω γω για τα μπροστινα του νεου Αφρικα ή τα ρουλεμαν τροχων, α πα πα πα πα πα, μην το πιανεις στο στομα σου ινφιντελι!!! Λεμε ξερω γω για το παλιο Αφρικα το εφταμισο, το σωστο, το αθραυστο, που δεν παθαινει τιποτα, αλλα υπαρχει ολοκληρη εγκυκλοπεδια και αγορα για την τιμιμενη τρομπα βενζινης του που στανταρακι εχει αφησει πολυυυυυυ κοσμο στο δρομο. Λεμε για το δικο μου ξερω γω το ατιθασο ΧΤΖ750 , το τακαρισιο, το τιτανοτεραστιο... Παλι προχτες με αφησε στη μεση του δρομου απο ανορθωτη, αρχισαν τα φωτα να γινονται καντηλακια και στο τελος το εσβησα μην παρουμε καμια φωτια μες στη μεση του Αιγαλεω. Πεμπτος ανορθωτης που του αλλαζω εγω μεσα σε 7 χρονια, 3η φορα που με αφηνει στο δρομο. Εχω αλλαξει 2 φορες βελονες και θηκες στα καρμπυρατερ για να μην καιει σαν φερρυ μποτ του Αγουδημου, καλα τα πυραυλακια τα εχω αλλαξει 3 φορες και ακομη σταζει βενζινη στους κυλινδρους αμα εχει πανω απο 10ευρω βενζινη μεσα, η οποια καταληγει στο καρτερ και κανει τα λαδια ζουμια μετα απο μια βδομαδα ακινησιας. Και αμα μπει ο αλλος στο σουπερτενεκε κλαμπ και ρωτησει παιδια τι λεει απο ζημγιες το 750 του λενε ολοι τιποτα μεγαλε, παρτο, δεν σπαει δε χαλαει, τα περναει ολα απο πανω...
Τεσπα, γουστα ειναι αυτα, κατι φορες που σταματησα με το ΚΤΜ στην ακρη του δρομου με αλαρμ για να ρυθμισω ζελατινα, να τσεκαρω δεσιματα ή ακομη και οταν μου αναψε λυχνια για σφαλμα επειδη δεν ειχα ρυθμισει σωστα τον superhyperoverengineered αισθητηρα του σταντ επειδη εχω μεταφερει με αφτερμαρκετ βαση το σταντ στο πλαισιο απο τα καρτερ που στηριζεται απο το εργοστασιο γιατι εχουν παρουσιαστει περιπτωσεις που σε απλη πτωση εσπασε η βαση και πηρε μαζι και το καρτερ ναι το παραδεχομαστε, σκεφτομουν μεσα μου τι θα λενε οσα αλλα μηχανακια περνανε απο διπλα και με βλεπουν, ποσο πιο γραφικο απο αλλο ενα ΚΤΜ σταματημενο στην ακρη του δρομου και ...... με πιανει νευρικο γελιο που θελω κανα 5λεπτο να συνελθω. Γιατι? Γιατι ειναι οι ιδιες φατσες που οταν περναει το ΚΤΜ τις βλεπω στον καθρεφτη να κοιτανε και να λενε κατι που επειδη δεν ειμαι καλος στο διαβασμα χειλιων μοιαζει με "ονας-ουγα-μισω". Γιατι ειναι οι ιδιες φατσες που στα φαναρια λοξοκοιτανε με την περιφεριακη τους οραση μεσα απο το κρανος για να μην καρφωθουν οτι κοιτανε. Οχι επειδη ειναι κανα μηχανακι -μανεκεν, αλλα επειδη ξερουν ολοι τι γουστα μπορει να βγαλει. Και ειμαι σιγουρος οτι ολοι οι υπολοιποι μαζοχιστες εδω μεσα που εχουν επιλεξει ΚΤΜ ξερουν ακριβως για τι πραγμα μιλαω! Ακομη και το μουσατο αγορι απο τη γειτονια του Μπεου με μιση καρδια το εδωσε το 640, και ας του ειχε φαει τη ζωη...
Αφου εγραψα παλι το κατεβατο μου και σας ζαλισα, να φτασω και στο ρεζουμε. Ναι, τα ΚΤΜ ειναι high-maintenance , ισως και τα BMW, αλλα προσωπικα μου εχουν προσφερει συναισθηματα που δεν ειχα με κανενα Ιαπωνικο μηχανακι. Ναι, τα Ιαπωνικα θα παρουν σχεδον παντα μπροστα, θα πανε εκει που θες να πας, θα αντεξουν και λαδι των 5€/λιτρο να τους βαλεις, θα καψουν και λιχναρελαιο, αλλα οκ, καπου χανουν. Που ειναι το θεμα μου? Οι ΚΤΜαδες και γενικα οι κατοχοι ευρωπαϊκων ριχνουν δουλεμα και φουλ καζουρα στα μηχανακια τους, και αμα πουνε "τι λε ρε, εγω με το ΚΤΜ γυρναω αμα λαχει 3 φορες τον κοσμο ολο και χωρις σερβις" ειναι προφανως τιτανοτεραστιο αστειο. Οταν ακους ομως μαστορια/μαιτρ να λενε οτι ηρθαν απο Σερβια με μουαγιεν 160 με το Τ7, ή τον πιτσιρικα μοτοβλακερ μετα το ανεβοκατεβασμα των σκαλοπατιων και το κυνηγι στο χωμα κοντρα στο 990 οτι "ε, μια διαφορα την εχει , χιχιχιχι" , ε... ξερεις οτι δεν ειναι αστειο...Καπως αλλιως το λενε στο χωριο μου και θεραπευεται με αντιπαρασιτικα.
Σημειωση του συγγραφεα> επειδη θα χρειαζομαι να κανω καθε μερα 50χλμ πηγαινελα στη δουλεια μου , ψαχνω να αναστησω το λαβωμενο μου DL650, γιατι προφανως το 1090 δεν ειναι για τετοια πραγματα, για πολλους λογους, και δεν παιζει να ταιζω 20ευρα το ΧΤΖ καθε μερα. Σημαινει αυτο οτι το βουστρομ ειναι καλυτερο απο το 1090? Μαλλον οχι, σημαινει οτι εκαστος στο ειδος του και ο Νεσκαφε στους φραπεδες.