Εννοώ πως θα τα πλασάρει η κτμ σαν κυβισμούςΑν θυμάμαι σωστά, το 890 adventure δεν είχε ρυθμίσεις στην ανάρτηση.
Στο βίντεο που ανέβηκε σε άλλο νήμα λέει συμπίεση/επαναφορά εμπρός και προφόρτιση/επαναφορά πίσω για το 790 adventure. Χάνεις 100 κυβικά, κερδίζεις ρυθμίσεις.
Εκτός αν τις προσέθεσαν και στο 890 adventure και η τελική επιλογή είναι στα λεφτά και στα κυβικά ανάμεσα στα δύο.
Σταυρόλεξο για γερούς λύτες η γκάμα.
Άσε μας Μανωλάκη παιδί μου, αν ανέβεις στο 890R και στο 1290R μπακ του μπακ που λένε εδώ στην πλατεία του χωριού μετά από πολλά τσίπουρα ξέρεις ότι δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο, δεν είναι θέμα λέβελ, είναι έκθεση με άλλο θέμα.
Εκεί λίγο πόλη,λίγο για δεύτερο...Το 250 & 390 είναι προνήπια και δημοτικό;
Ετσι ειναι τα μηχανακια που φτιαχνονται σωστα εξ αρχης!Πάλι γκρίνια βλέπω....
Πάτε πάρτε χονδα ρε σεις... Που ανανεώνει τα μοντέλα με αλλαγή χρώματος και χούφτες.
Ε ναι....για αυτό δεν πρέπει να γκρινιάζουμε .Ετσι ειναι τα μηχανακια που φτιαχνονται σωστα εξ αρχης!
με βαση αυτη την αναλυση,η συνεργασια cf moto-ktm δεν ειναι τυχαιο που στις μισες ευρωπαικες χωρες πουλιουνται απ την ιδια αντιπροσωπειαΤι έχω καταλάβει μέχρι στιγμής:
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Τα 790 (και Adv και Duke) θα κατασκευάζονται στην Κίνα από την CF Moto
- Τα 890 παραμένουν made in Austria
- Τα 790 Adv επανήλθαν για να χτυπήσουν τα καινούργια Vstrom 800 και XL-750 αφού είναι στην ίδια κατηγορία κυβικών και ολα θα εχουν τιμες 11.000 με 12.000 ευρώ.
- Τα πρώτα 790 μοντέλα 2019 και 2020 ήταν Αυστριακά
- Το πιρούνι του 790 εξακολουθεί και δεν έχει ρυθμίσεις
- Το πιρούνι του απλού 890 από φέτος έχει ρυθμίσεις αποσβέσεων
- Το απλό 890 θα έχει περίπου 15.500 και το R θα φλερτάρει τα 17.000, όποτε το κινεζικό 790 στα 12.000 έχει νόημα
- Τα απλά 790 και 890 έχουν ίδιες διαδρομές αναρτήσεων στα 200 mm
Ασε, τι μου το θυμισες τωρα κι εσυΕ ναι....για αυτό δεν πρέπει να γκρινιάζουμε .
Υπάρχουν επιλογές να πάρουμε ένα σωστό εργαλείο από σοιχιρο και ένα ρδελο από τους Αυστριακούς.
Ειρωνικό ήταν το σχόλιο... Με την καλή έννοια.Δεν τσιμπάω
γιωργο οταν λες μειονεκτηματα που βελτιωθηκαν?Μάλλον εσείς εδώ γκρινιάζετε για να γκρινιάζετε!!!! 100% δικαιολογημένη και αιτιολογημένη η κίνηση της ΚΤΜ. Εμένα πχ με έχασε από πελάτη γιατί το προηγούμενο 790Adve είχε μειονεκτήματα που δεν μπόρεσαν να υπερκαλύψουν τα πολλά πλεονεκτήματά του.
Έρχεται λοιπόν και τα διορθώνει (όπως φαίνεται) με το νέο 890 και πάνω που λες ωραίο αλλά κρίμα, πολύ ακριβό για τα δεδομένα μου, σου πετάει το 790 και σου λέει μη στεναχωριέσαι φτωχέ Έλληνα, έχω και για σένα, ξαναέλα στην αγκαλιά μας!!
Φαίνεται ότι επέδειξε πολύ καλά αντανακλασικά, μελετώντας τον ανταγωνισμό από Ευρώμη-Ιαπωνία-Κίνα και με μια καλή τιμολόγηση βλέπω να κυριαρχεί στα μεσαία. Στα μάτια μου μόνο αστεία μου φαίνεται η σύγκριση αυτής της μοτοσυκλέτας με VStrom-Tuareg-Transalp, μόνο το Χ800 πιστεύω θα παίξει δυνατά.