To himalayan 452 σχεδιάζεται απο το 2017.
Κάποιοι είχαν δεί τα αρχικά πρωτότυπα το 2018 και σίγουρα ένα πράγμα που δεν άλλαξαν απο το 2018 μέχρι σήμερα είναι το μπροστά φτερό από ότι λένε ...
Σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει το υπάρχων μοντέλο και να είναι μια πιο βελτιωμένη εκδοχή του.
Οι μέχρι τώρα δοκιμές λένε αρκετά καλά λόγια και για την συμπεριφορά του στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα ...
Κράτησε το "γυμνό" και προσβάσιμο της υπάρχουσας έκδοσης αλλα το φίλτρο αέρα μεταφέρθηκε κάτω απο το ρεζερβουάρ !!!
Αυτό έχει ως αρνητικό ότι πρέπει να αφαιρέσεις το ρεζερβουάρ για καθάρισμα / αντικατάσταση του φίλτρου και ως θετικό ότι έχει αυξηθεί το ύψος της εισαγωγής αέρα με ότι αυτό συνεπάγεται για το βάθος νερού που μπορείς να διασχίσεις με ασφάλεια ...
Επίσης πλέον μπορείς να ακούσεις και τον ήχο της εισαγωγής.
Επίσης τα διαστήματα σέρβις αυξήθηκαν μιας και οι βαλβίδες ρυθμίζονται με καπελώτα, αλλά όταν έρθει η ώρα για ρύθμιση πρέπει να βάλεις και το ρεζερβουαρ και το φίλτρο αέρα ...
Στο υπάρχων αν όχι σε κάθε αλλαγή λαδιού σε κάθε δεύτερη θέλει έλεγχο και ρύθμισή βαλβίδων το οποίο δεν είναι ουτε δύσκολο ούτε χρονοβόρο αν πιάνουν τα χέρια σου, αν δεν πιάνουν δέν είναι επίσης κοστοβόρο ...
Αυτό το μηχανάκι φέρνει την εταιρία σε μοντέρνους καιρούς, υδρόψυξη, ride by wire, "προγράματα" οθόνες κτλ ...
Φέρνει κάποια τεχνολογική επανάσταση ; όχι βέβαια, αλλά μπορεί να φέρει αλλαγή στον τρόπο και το μέσο που ταξιδεύουν αρκετοί ταξιδευτές!!! (το ίδιο ισχύει και για τα άλλα της κατηγορίας, αλλά εδώ συζητάμε για το συγκεκριμένο).
Δεν είναι ο μονόκερος του μοτοσυκλετισμού και ας αφήνει κάτι τέτοιο να εννοηθεί απο το μάρκετιγκ της εταιρίας ...
Είναι ένα μηχανάκι σχεδιασμένο για "περιπετειώδη" ταξίδια σε πιο απομακρυσμένες περιοχές, με φθηνή αγορά και φθηνή συντήρηση...
Η τιμή του φημολογείται ότι δεν θα ξεπεράσει τα 6000 (η θα τα ξεπεράσει οριακά) θα το μάθουμε σίγουρα στους επόμενους 2 μήνες ...
Απο αυτά που διαβάζω και βλέπω είναι ότι κράτησε την καλή διαχείριση βάρους του υπάρχοντος μοντέλου καθώς και την ευκολία του να κινείτε σε δύσβατα εδάφη (αρκεί να καταλάβεις τον τρόπο λειτουργίας του).
Το υπάρχον μοντέλο είναι σαν να οδηγάς "τρακτεράκι" πάει αργά μεν αλλά χωρις να χαζοσπινιάρει και να χάνει την πρόσφυση το πίσω ελαστικό και μπορεί να σε εκπλήξει το τι μπορεί να κάνει ...
Απο την άλλη δεν μπορεί να ακολουθήσει τα δυνατότερα χωμάτινα μηχανάκια σε ρυθμό αλλά και σε στύλ οδήγησης ...
Το νέο λένε οτι το διατήρησε τα υπέρ του παλιού και τα βελτίωσε ώστε να απευθύνετε σε μεγαλύτερο κοινό ...
Αυτό που έχω διαπιστώσει με τα μηχανάκια που βγάζει η εν λόγω εταιρία μετά το φιάσκο του 2016 που αναγκάστηκε να σταματήσει την παραγωγή του Himalayan για να διωρθώσει την μεγάλη λίστα με προβλήματα που είχε, είναι ότι κάθε μηχανάκι που βγάζουν είναι πολύ προσεγμένο (σε συνάρτηση με την τιμή του) και η λειτουργία του είναι σωστή ...
Δεν έχω οδηγήσει μέχρι στιγμής κάποιο Royal Enfield που ο ψεκασμός τους να μήν είναι αν όχι τέλειος τότε πάρα πολύ κοντά στο να είναι ...
Άλλες μηχανές απο άλλες εταιρίες βαράνε πυράκια στην υποψία ότι μπορει να ζεστάνει ο καιρός (ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε) ...
και γενικότερα βγάζουν ένα ωραίο ομοιογενές σύνολο που μπορεί να μην είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά σίγουρα δεν είναι αδιάφορο ...
(το ότι πληρώνεις παίρνεις ισχύει απλά νομίζω ότι εδώ παίρνεις πιο πολλά σε σύγκριση με αυτά που πληρώνεις).
Αν θές ενα μηχανάκι για travel enduro το οποίο να είναι οικονομικό στην αγορά, να μπορεί να φορτωθεί σαν μουλάρι, να μην λέει όχι στα δύσκολα, να είναι οικονομικό στην χρήση, εύκολο στην καθημερινότητα αλλά και στο ταξίδι τότε ίσως αυτό θα έπρεπε να είναι μία απο τις επιλογές σου ...
Ευνοείτε οτί δεν μπορεί να συγκριθεί με τα μεγαλύτερα και ακριβότερα της κατηγορίας (travel enduro) αλλά μάλλον θα γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ τους πολύ καλά ...
Αυτή την στιγμή η Royal Enfield έβγαλε ένα μηχανάκι που δεν έχει πολλούς ανταγωνιστές ...
ενδιαφέροντα βίντεο απο συνεντεύξεις των συντελεστών για την δημιουργία αυτής της μηχανής:
Δείχνει μια εταιρία η οποία είναι παθιασμένη με τους 2 τροχούς απο την κορυφή ώς την βάση της και τα προϊόντα που έχουν αρχίσει να παράγουν είναι αξιόλογα και ακολουθούν τον δικό τους δρόμο ο οποίο προφανώς δεν είναι για όλους
Εγώ το σκέφτομαι πολύ σοβαρά μετά την πενταετή συμβίωση με το 411 να πάρω το 452 (και ο junior το cf, αλλη ιστορία και αυτό)
και αν το 411 με συντρόφεψε απροβλημάτιστα και χωρίς ιδιαίτερα παράπονα σε διάφορα ταξίδια μου αυτό βλέπω να λύνει τις όποιες αδυναμίες/προβλήματα (στο μυαλό κυρίως) και να με ταξιδεύει πιο άνετα και ελπίζω πιο μακριά στο μέλλον ....