H akrapovic για αυτα τα μοντελα ερχεται ταπωμενη μονιμα απο το εργοστασιο με κολλησεις, θελει εγχειρηση για να την ξεταπωσεις.
Ειπα 30 αλογα γιατι θυμομουν λαθος για το βεστρομ 95 στροφαλο (125-95), επρεπε να πω 25 λοιπον αλογα διαφορα, ειναι τελικα 15 / 20 στον τροχο αναλογως ποιο συγκριτικο βαζουμε. Αλλα και παλι , δεν εχω τετοιο θεμα, θα παραδεχτω οτι εκανα λαθος και εχουν μονο 25 αλογα διαφορα στα χαρτια και στον τροχο μονο... 15.
Για τις αναρτησεις προκυπτει και απο τη συγκριση των τεχνικων χαρακτηριστικων αμορτισερ/πηρουνιων αλλα βασικα και απο την οδηγηση, καθως ξαναλεω το ειχε φιλος και το ειχα δοκιμασει back to back με το δικο μου.
Οπως και να το κανεις, ενα αμορτισερ PDS της WP με ρυθμισεις αποσβεσης εκτονωσης και αργης/γρηγορης συμπιεσης ειναι πιο ακριβο απο ενα KYB? Showa? δεν ξερω τι φοραει το βεστρομ του '16. Αυτο που ξερω ειναι οτι το αμορτισερ του κοστιζει 900€ ενω του 1090R σχεδον διπλασια στα 1700€. Nα συγκρινουμε και τα 48αρια WP με τα 43αρια ? Ναι και τα δυο ειναι με φυσιγγια, φανταζομαι οτι πανω κατω της ιδιας ποιοτητας θα ειναι, του βεστρομ το μπροστινο μαλιστα δεν μου ειχε φανει κακο. Τωρα να σου πω την αληθεια για το εαν το μπροστινο εχει διαφορα στην τιμη ενεκα 48mm, δεν ξερω. Aυτο που ξερω ειναι οτι σαν κοστος , εστω και το αμορτισερ να βαλουμε μονο, μιλαμε για κοντα στο χιλιαρικο διαφορα. Και μιλαμε για ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ διαφορα, για ΚΟΣΤΟΣ, οχι για ανεση, οχι για το ποια αναρτηση ταιριαζει στο καθε μηχανακι και στον καθε αναβατη, αλλα για το κοστος της.
Αντιστοιχα οι ακτινωτες tubeless ζαντες του ΧΤ ειμαι σιγουρος οτι ειναι πολυ ανωτερες απο τις αντιστοιχες του 1090, και πιο ακριβες. Φρενα πανω κατω ειμαστε στα ιδια. Πλαστικα οπως ειπαμε και χτες σιγουρα τα βαμμενα/βερνικωμενα του Βεστρομ ειναι πολυ πιο ακριβα απο τα αβαφα του 1090. Ξερω με σιγουρια οτι πχ το ενα μαγουλο του 1090 εχει 70€ καινουργιο, αποκλειεται να εχει τοσο και του βεστρομ. Επισης υποψιαζομαι οτι και το μεταλλικο ντεποζιτο του βεστρομ ειναι πιο ακριβο. Ειπα για το πλαισιο οτι εικαζω οτι ειναι πιο ακριβο.
Καταληγω λοιπον οτι κατι χανεις στο ενα, κατι κερδιζεις, και το αντιστοιχο στο αλλο, καθαρα σαν
αντικειμενικη αξια, ποσο κοστιζει σαν υλικο, οχι σαν προσωπικη/υποκειμενικη προτιμηση ή ποσο "κοστιζει" στην κ@υλα σου. Eσυ μου ειπες οτι δεν ισχυει, και οτι το 1090 ηταν μια πιο φτηνιαρικη κατασκευη απο το βεστρομ, και το πουλαγανε στα ιδια και παραπανω λεφτα. Και μου δημιουργειται εμενα η απορια, μαγαζι εχει ο ενας, μαγαζι και ο αλλος, πως στο διαολο καταφερνουν να πουλανε και οι δυο και να βγαζουν κερδος?
Και δεν εχω κανενα προβλημα να παραδεχτω οτι αγορασα μια πατατα σαπια που δεν παει βημα και που θα σκορπισει σε 4237 κομματια μεσα σε 5 χρονια. Βασικα για να τελειωνει αυτη η συζητηση θα το κανω. Εξαλλου δεν κρυβουμε οτι το φιλτροκουτι ρουφαει σκονη, οτι οι τρομπες συμπλεκτη εχουν θεμα, οτι παιζει να με αφησει στη μεση του δρομου απο τρομπα βενζινης και ολα τα γνωστα.
Αλλα δεν ειναι αυτο που συζηταμε εδω. Δεν ειναι αυτο που εχουμε για αλλη μια φορα υπεραναλυσει. Η φραση μου ηταν
"
Μην το κοιταμε μονο με τα φραγκα το θεμα γιατι δεν εχει νοημα. Πχ το 2017 που πηρα το 1090 ειχε 700€ παραπανω απο το τοτε 1000ΧΤ, με τα 30 παραπανω αλογα και τις πολυ ανωτερες αναρτησεις του
θα λεγαμε οτι τους επιασα και κοροιδα με την ιδια λογικη..." Με τη λογικη των χρηματων. Δηλαδη με το ποσο αποφασιζει μια εταιρια να κοστολογισει (αρα ποσα να βαλει στην τσεπη απο τις πωλησεις της) ενα μηχανακι.
Εκτος αν εγω ακομη δεν εχω καταλαβει οτι οι Ιαπωνες πουλανε μηχανακια φτιαγμενα με τις ψυχες αγγελων και τα δακρυα του θεου, οχι για να βγαλουν φραγκα αλλα για την ψυχη της μανουλας τους, σε αντιθεση με τους κακους Ευρωπαιους που πουλανε σιδερα για να γεμιζουν τις τσεπες τους.
Ναι αλλα για τους αξονες των ΤζιΕς δε λετε τιποτα...