onroad
Superhero
Μόνο το πολυσυλλεκτικό
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σαν το ξεμάτιασμα δεν έχει...Ένας εξορκισμός δώρο;
Για τα 950 η δικη μου αποψη ειναι η εξης:Τελικά να πάρουμε δυο 950 και ρέστα με τα λεφτά του Βεστρομ η όχι; Δεν βοηθάτε
Αν καποιος εχει καποια ψυχωση να μην ακουμπησει ουτε βιδα στο διτροχο, τοτε ναι, αυτος πιθανοτερα θα βρει την υγεια του σε ενα ιαπωνικο. Για οποιον βεβαια λογιζει εστω και λιγο την οδηγηση, το να αποριψει κατα πολυ ανωτερα οδηγικα και απολαυστικα μηχανακια, εγω προσωπικα δε το βλεπω. Σαν να λες, θα παρω ΧΤ600 γιατι τα 690 βαζουν νερο στο κοντερ. Προφανως σε αυτη την περιπτωση δε σου κανει ενα μηχανακι σαν το 690, και να το ειχες δηλαδη, θα του εκανες χρηση ΧΤ. Και αυτο παει και στο δευτερο σκελος, τα περι αμορτισερ κλπ, 50κ και 2 χρονια ειναι το οριο που δινουν ολοι οι κατασκευαστες, προσωπικα δεν ενιωσα ποτε αναγκη να αλλαξω λαδια πριν απο αυτα τα διαστηματα. Αντιθετως ομως, σε οτι μηχανακι εξ ιαπωνιας εχω καβαλησει πλην σβκ, το πισω αμορτισερ αμα δεν πηγαινες τις ρυθμισεις στο τερμα, δεν εβλεπες και πολυ προκοπη (οχι οτι εκαναν και πολυ διαφορα οι ρυθμισεις). Παντως στην μια 10ετια που εχω αποκλειστικα ευρωπαικα μηχανακια, κανενα δεν εβγαλε καποιο σοβαρο εξοδο, η με αφησε στο δρομο, και τα χαζοπροβληματα που ειχαν ολα ηταν ζημιες των 10δων ευρω.Φυσικα και ολα σχεδον τα σημερινα μηχανακια θα βγαλουν 100Κ χιλιομετρα. Το θεμα ειναι πως θα τα βγαλουν και αν σου βγαλουν την ψυχη (και σου αδειασουν το πορτοφολι) για να τα βγαλουν. Και φυσικα αν θα σε αφησουν στην μεση του πουθενα.
Μιλωντας προσωπικα, μου αρεσουν αρκετα ευρωπαικα μηχανακια, αλλα θαθελα το μηχανακι που θα παρω (και θα ακριβοπληρωσω αν ειναι ευρωπαικο) να κανει 100Κ χιλιομετρα με τις εξεις προυποθεσεις: μονο λαδια/ξυδια, μια φορα βαλβιδες στα 50Κ χμ, μια επισκευη αμορτισερ επισης στα 50Κ χμ, και αντε και καμια χαζο-βλαβη ανορθωτη ή κατι τετοιο (αλλα να μη μ'αφησει με το τελευταιο!). Εχω εμπιστοσυνη οτι πολλα τζαπανεζικα μηχανακια θα το κανουν αυτο (και εμπειρια απο μηχανακια που τοχουν κανει) αλλα δεν εχω την ιδια εμπιστοσυνη σε κανενα ευρωπαικο.
Δεν ξερω τι αμορτισερ εχει το vfr, αλλα η εμπειρια μου ηταν αυτη που ειπα παραπανω. Ολα τα αμορτισερ, ειδικα εξ ιαπωνιας που εχω οδηγησει, ηταν ολα στα τερματα οι ρυθμισεις, και παλι ηταν και χαλια. Για το δε vfr, θυμαμαι ακομα χαρακτηριστικα πανω απο 10 χρονια πισω στα Μεγαρα στην ευθεια πριν την 6, να πηγαινω ροδα ροδα με ενα vfr ενω ημουν με 800αρι διβαλβιδο αεροψυκτο μονστερ. Οποτε, οπως ειπα και πανω, τι να την κανεις την αξιοπιστια αν αυτο που οδηγας δεν σε ψηνει καν να το καβαλας, αλλα αυτο ειναι ξεκαθαρα θεμα οπτικης.Στο VFR800 VTEC που εχω ακομη απο καινουργιο (110Κ χμ), το μαμα αμορτισερ ητανε εξαιρετικα ποιοτικο, με τηλε-προφορτιση ελατηριου και ρυμιση αποσβεσης επαναφορας που δουλευει εξαιρετικα, με το μηχανακι κυνηγημενο παντου (και σε πιστα). Οταν ειχα κανει 60Κ χμ, μπηκα στον πειρασμο να βαλω Ohlins αντι να κανω επισκευη, ετσι για να δω τι χανω. Μου στοιχισε ενα 800ρικακι, και ναι μεν το αμορτισερ ειναι καλυτερο, αλλα ειδα μια διαφορα της ταξης του 25-30% το πολυ. Αξιζε την δαπανη? Δε νομιζω, και δεν θα το συνιστουσα σε καποιον που δεν του περισευουν.
Ομοιως για το αφρικα δεν εχω ιδεα. Αλλα ξερω οτι απο τη στιγμη που υπαρχουν τα αντιστοιχα ευρωπαικα ονοφ, δεν θα πηγαινα σε καμμια περιπτωση σε μια μοτοσυκλετα σαν το αφρικα. Και μιας και πιασαμε για την ποιοτητα των αναρτησεων, νομιζω εχει γινει αρκετος ντορος με τα προβληματικα πηρουνια που ειχαν τα (πρωτα?) αφρικα.Στο CRF1000 που επισης εχω απο καινουργιο (50+Κ χμ), το μαμα αμορτισερ ειναι επισης εξαιρετικο, με τηλεπροφορτιση και ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας και συμπιεσης, και δεν εχω σκεφτει να το αλλαξω με αφτερμαρκετ. Τωρα πια εχει λιγο αναιμικη αποσβεση επαναφορας, ειδικα εχοντας κανει αρκετα κυνηγημενα χιλιομετρα σε καθε τεραιν, και εχω αναγκαστει να την εχω στο τερμα - αλλα δουλευει ακομη. Αλλα καθως εχει ερθει πια η ωρα της επισκευης, θα κανω και ενα revalving για την αποσβεση επαναφορας μονο, τιποτ'αλλο - αντι να δωσω 80 θα δωσω 140€.
Πυθία. Μια χαρά
Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον...τα 950 ομως πως μπηκαν σε συζητηση με το στρωμα?
Ε τι θες να σου πω κι εσυ...αυτα ειναι αποφασεις τσι κατω κεφαλης. Η σχεση που εχω εγω με το δικο μου ειναι εντελως κινκυ.Πυθία. Μια χαρά
Ε αφού ειπαμε,ολοι βεστρομ θα πάρουν, μετά το τζι ες δλδςτα 950 ομως πως μπηκαν σε συζητηση με το στρωμα?
Τα ανέφερε ο μουσιτσας κάπουτα 950 ομως πως μπηκαν σε συζητηση με το στρωμα?
Εμαθαν πως κοιμομαστε και πλακωσαν κι οι γυφτοι!τα 950 ομως πως μπηκαν σε συζητηση με το στρωμα?
Τα ανέφερε ο μουσιτσας κάπου
Και κολλούσαν με το VS των κτμ γενικά
Και με όλα όσα έχουν ειπωθεί για τα λεφτά κλπ.
Ναι καλα, ασημωσε γιατι εχουμε κι εξοδα και θα σου πω εγωΤον γυροφέρνω μερικα χρονια να τον απαλλαξω απο τη μπουρουχα παντως αλλα κανει τον δυσκολο. Μεχρι και το οτι ακομα και οι haters δεν μπορουν να τα δωσουν, κατι λεει
τι πρόβλημα έχουν τα πιρούνια απτά αφρικα , καθώς κάτοχος με ενδιαφερει να μάθωΑν καποιος εχει καποια ψυχωση να μην ακουμπησει ουτε βιδα στο διτροχο, τοτε ναι, αυτος πιθανοτερα θα βρει την υγεια του σε ενα ιαπωνικο. Για οποιον βεβαια λογιζει εστω και λιγο την οδηγηση, το να αποριψει κατα πολυ ανωτερα οδηγικα και απολαυστικα μηχανακια, εγω προσωπικα δε το βλεπω. Σαν να λες, θα παρω ΧΤ600 γιατι τα 690 βαζουν νερο στο κοντερ. Προφανως σε αυτη την περιπτωση δε σου κανει ενα μηχανακι σαν το 690, και να το ειχες δηλαδη, θα του εκανες χρηση ΧΤ. Και αυτο παει και στο δευτερο σκελος, τα περι αμορτισερ κλπ, 50κ και 2 χρονια ειναι το οριο που δινουν ολοι οι κατασκευαστες, προσωπικα δεν ενιωσα ποτε αναγκη να αλλαξω λαδια πριν απο αυτα τα διαστηματα. Αντιθετως ομως, σε οτι μηχανακι εξ ιαπωνιας εχω καβαλησει πλην σβκ, το πισω αμορτισερ αμα δεν πηγαινες τις ρυθμισεις στο τερμα, δεν εβλεπες και πολυ προκοπη (οχι οτι εκαναν και πολυ διαφορα οι ρυθμισεις). Παντως στην μια 10ετια που εχω αποκλειστικα ευρωπαικα μηχανακια, κανενα δεν εβγαλε καποιο σοβαρο εξοδο, η με αφησε στο δρομο, και τα χαζοπροβληματα που ειχαν ολα ηταν ζημιες των 10δων ευρω.
Ισχυει για πολλα σχετικα φτηνα γιαπωνεζικα αλλα οχι για ολα, και ειδικα για τα πιο ακριβα - που ειναι ομως φτηνοτερα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Ας παρω για παραδειγμα δυο απο τα δικα μου μηχανακια.
Δεν ξερω τι αμορτισερ εχει το vfr, αλλα η εμπειρια μου ηταν αυτη που ειπα παραπανω. Ολα τα αμορτισερ, ειδικα εξ ιαπωνιας που εχω οδηγησει, ηταν ολα στα τερματα οι ρυθμισεις, και παλι ηταν και χαλια. Για το δε vfr, θυμαμαι ακομα χαρακτηριστικα πανω απο 10 χρονια πισω στα Μεγαρα στην ευθεια πριν την 6, να πηγαινω ροδα ροδα με ενα vfr ενω ημουν με 800αρι διβαλβιδο αεροψυκτο μονστερ. Οποτε, οπως ειπα και πανω, τι να την κανεις την αξιοπιστια αν αυτο που οδηγας δεν σε ψηνει καν να το καβαλας, αλλα αυτο ειναι ξεκαθαρα θεμα οπτικης.
Ομοιως για το αφρικα δεν εχω ιδεα. Αλλα ξερω οτι απο τη στιγμη που υπαρχουν τα αντιστοιχα ευρωπαικα ονοφ, δεν θα πηγαινα σε καμμια περιπτωση σε μια μοτοσυκλετα σαν το αφρικα. Και μιας και πιασαμε για την ποιοτητα των αναρτησεων, νομιζω εχει γινει αρκετος ντορος με τα προβληματικα πηρουνια που ειχαν τα (πρωτα?) αφρικα.
Ο μαζοχιστης στον σαδιστη: "χτυπα με". Ο σαδιστης λεει "δε σε χτυπαω" κι ο μαζοχιστης απανταει "ευχαριστω!"Σύνδρομο Στοκχόλμης.
Με τόσα που έχουν γραφτεί πάντως, έχετε ανάψει την περιέργεια.
τι πρόβλημα έχουν τα πιρούνια απτά αφρικα , καθώς κάτοχος με ενδιαφερει να μάθω