Δεν κατάλαβες το πνεύμα που το είπα.
Φυσικά δεν υπάρχει καμία σύγκριση του 790 με το Rally. Απλά το 790 είναι προϊόν της ΚΤΜ, μιας καταξιωμένης εταιρείας με κάποια στάνταρ ποιότητας. Αν αγόραζες ένα KTM 390 adventure ας πούμε θα το έκρινες με κριτήρια ΚΤΜ. Τα πλαστικά του, η λειτουργία του μοτέρ, το φινίρισμα, οι κολλήσεις, η λειτουργία του σασμάν.
Αυτό που είπα είναι αν τελικά το Rally σου δίνει την αίσθηση ή στη πορεία που θα το έχεις αν στη δώσει οτι είναι προϊόν μελέτης και προσοχής στην ποιότητα (έστω για τα λεφτά του), αν δίνει την αίσθηση πώς φτιάχτηκε απο σοβαρό εργοστάσιο ή αν τελικά η Κινέζικη του καταγωγή προδίδεται και επαληθευεται το ότι πληρώνεις παίρνεις.
Η εμπειρία σου απο hi end μοτοσυκλέτα που έχεις σου δίνει τα αυστηρά κριτήρια να δεις τις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.
Το ΚΤΜ είναι τοπ, όπου να το κοιτάξεις αποπνέει ποιότητα, από τα άριστα πλαστικά, τα μέταλλα, τους διακόπτες, τη συναρμολόγηση από τη γενική του φιλισοφία. Αν βάλεις βέβαια δίπλα-δίπλα 790 και 390, στο μικρό έχουν γίνει εμφανείς εκπτώσεις. Ποιο τίμιο είναι να συγκρίνεις το RALLY με το CB500X που δεν έχει να του ζηλέψει τίποτα. Αν έχετε ιδέα από την ποιότητα-φινίρισμα του HONDA, στα ίδια περίπου επίπεδα βρίσεται και αυτή του RALLY. Πολλύ περισσότερο fun bike όμως το μικρό εντούρο σε σχέση με το μέτριο σε όλα-διεκπαιρεωτικό HONDA.
Το VOGE είναι μια καλή μικρή μοτοσυκλέτα! Το ότι είναι και φτηνή είναι το κερασάκι.
Μικρά ελαττωματάκια που έχω ανακαλύψει έως τώρα.
Ο λεβιές ταχυτήτων είναι πολύ κοντά στα foot pegs και δύσκολα τον δουλεύεις με μπότα, στο σέρβις των 1000 θα κοιτάξω να τον αλλάξω.
Μου έχει σβήσει μερικές φορές όταν είναι κρύο στο κατέβασμα από τρίτη-δευτέρα πράγμα πολύ εκνευριστικό. Θα το παρακολουθήσω και εάν επιμήνει θα το συζητήσω στο σέρβις.
Θα ήθελα να έχω δείκτη καυσίμου για να μη χρειάζεται να θυμάμαι κάθε φορά να μηδενίζω το μερικό (άσε που έχει μόνο ένα).
Όταν ανάψει το λαμπάκι απομένει περίπου 1 λίτρο στο τεπόζιτο που σημαίνει ότι σου μένουν πολύ λίγα ακόμα χιλιόμετρα, ίσως κάτω από 30, για να μείνεις.
Φυσικά ξέρω ήδη ότι πονάει στην κλιμάκωση του κιβωτίου που είναι πολύ κοντή, αλλά προς το παρόν δεν το πάω πάνω από 6.000 στροφές οπότε δεν με ενοχλεί.
Πρώτη μέτρηση κατανάλωσης 3,1/100.
Οτιδήποτε θέλετε ρωτάτε ελεύθερα. Χαρά μου να σας απαντήσω.