Έγινε τεστ σήμερα το απόγευμα στον τοπικό αντιπρόσωπο και κινήθηκα εντός πόλης ,εκτός, έκανα και ένα καλό κομμάτι χωματόδρομου (δίπλα στα μονοπάτια που βγαίνουν για εντούρο τα λοκαλια και η αλήθεια είναι ότι κρατήθηκα πολύ να μην μπω...)
Η πρώτη αίσθηση είναι ότι οδηγάς ένα βαρύ ποδήλατο...
Καλός κινητήρας ,εύστροφος χωρίς κουραστικούς κραδασμούς με μόνη παρατήρηση ότι ανάμεσα στις 5 - 6000 σαλ έχει ένα περίεργο συντονισμό όταν ανοίγεις το γκάζι σαν χτύπημα να το πω, σαν πυράκια ένα πράγμα...
Αδιευκρίνιστη η προέλευση του πάντως...
Από κει και πάνω σταματάει...
Το σασμάν του με ταλαιπώρησε αρκετά διότι έβρισκα νεκρά με μεγάλη δυσκολία.
Καθοδόν είναι μία χαρά αλλά στατικά ήταν λίγο ταλαιπωρία...
Η μανέτα του εμπρός φρένου επίσης ήταν κούτσουρο και χωρίς αίσθηση αλλά από ότι μου είπε ο του καταστήματος χρειάζεται αλλαγή υγρών.
Σε ανοιχτό δρόμο χωρίς να αλλάξεις γρανάζωμα τα 100 χιλιόμετρα είναι στις 7000σαλ.
Εκτός δρόμου τώρα είναι πολύ καλό...!
Ελαφρύ, πούπουλο, διάβαζε καλά ακόμα και σε κάτι πέτρες και ρίζες που το ταλαιπώρησα...
Οι αναρτήσεις του σε αυτό το τερέν δουλεύουνε πολύ καλά.
Χωρίς να κουράζουν απορροφούσαν τα πάντα.
Το πίσω φρένο πολύ ευαίσθητο θα έλεγα...
Γενικά είναι ένα σύνολο που η τιμή αγοράς του είναι πολύ καλή για αυτά που σου δίνει.
Κάτι που παρατήρησα και δεν μου άρεσε καθόλου ήταν όταν πήγα για ανεφοδιασμό και θα το δείτε στην τελευταία εικόνα.
Νομίζω ότι είναι σκουριά στο ρεζερβουάρ στο σημείο που κουμπώνει η τάπα...
Για πείτε...
Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk