Λοιπόν! Ας ξεκινησω το στορι μου εδω που πιστευω οτι εχει προβληματισει πολλους απο εσας...Ολο το πισω συστημα...αλυσιδογραναζα-συνεμπλοκ και ρουλεμαν!
Προσωπικα μου ειχε σπάσει τα νευρα το τρεμουλο πισω και το σκορτσαρισμα της αλυσιδας και προχωρησα σε μηχανικες βελτιωσεις οπως εξατμιση φιλτρο και το kev's fuel mod! Ειδα διαφορα...η διαρκεια ζωης της αλυσιδας ομως ηταν μεχρι 20.000 max...και εβαζα το καλυτερο χρυσο πραμα πανω...
Επισης ειχα και ενα ατυχημα στο οποιο ημουν πολυ τυχερος!Ενω ειχ κανει 17.000 με μια afam χρυση πηγα να σφιξω την αλυσιδα μου στον μαστορα (ναι τοτε το πηγαινα στο μαστορα το μηχανακι,απο εκεινη την ημερα τα κανω ολα μονος μου και πιο προσεκτικα με τις ροπες του μανιουαλ και τα σωστα ανταλακτικα) και τον ρωτησα λοιπον εαν χρειαζεται αλλαγη μιας και λασκαρε καθε 300 χιλιομετρα και ηθελε σφιξιμο...αυτος απαντησε οτι ειναι καινουργια και θα βγαλει αλλα τοσα...ετσι λοιπον μετα απο 300 χιλιομετρα ενω πηγαινα με καμια 120 αρα αποφασησε η αλυσιδα να βγει απο το πισω γραναζι...δεν μπλοκαρε καπου δεν εσπασε το καρτερ δεν μου εκοψε το ποδι παρα μονο σφινωσε μπροστα και τυλιχτηκε στο μπροστινο γραναζι και εκοψε σαν βουτηρο τον λασπωτηρα της αλυσιδας...εγω εννοειται οτι ημουν ανελπιστα τυχερος....ειναι περιστατικο που εχει συμβει σε ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ tenere σε αρκετους γνωστους μου κιολας..να φυγει η να σπασει η αλυσιδα σε κατω απο 20.000 χιλ και αναρωτιεμαι γιατι???Τελος καλο...
Πηρα λοιπον σβαρνα τα αρθρα απο το εξωτερικο και ειδα οτι η φθορα πισω οφειλεται στην αναπαισθητη κυματοειδη κινηση που κανει η γραναζιερα και ετσι τρωγονται πολυ γρηγορα και τα συνεμπλοκ και γενικα το πισω συστημα δεν ειναι τοσο στιβαρο οσο θα επρεπε!
Πολλοι λοιπον εσκαψαν σε τορνο την φωλια της γραναζιερας για να βαλουν ενα δευτερο ρουλεμαν διπλα διπλα οσο το μαμα σε διαστασεις για ενισχυση....κακη ιδεα γενικα γιατι επρεπε να σκαψουν ΠΟΛΥ!!! Το παχος του μαμα ρουλεμαν ειναι 15mm και το "σκαλοπατι" της φωλιας εχει 17mm ψωμι....με λιγα λογια θα πρεπει τα 2 ρουλεμαν να τερματιζουν σε μολις 2mm αλουμινιο...
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Πολλοι ειπαν καλα λογια στην αρχη μετα ομως εγινε το σωσε καθως κατι στραβωσε εκει περα και πηραν στο χερι τον πισω τροχο μεχρι κι το ψαλιδι! Ετσι λοιπον αποφασησα να ακολουθησω την συνατγη απο ενα αλλο παλικαρι εκει στα ξενα και να βαλω ενα ρουλεμαν λιιιγο πιο μεγαλο με διπλη συστηχια απο μπιλιες!
Ο "ρουλεμανας" μου παλικαρι απο τα λιγα εψαξε και μου βρηκε το NSK LZ 3204B 2RS RSTNG...δουλευει στις ιδιες στροφες με το μαμα 9,000 αν δεν κανω λαθως ειναι λιγο λιγοτερο απο 7mm πιο παχυ απο το μαμα και εχει διπλη συστηχια απο μπιλιες οχι παραλληλα αλλα σταυρωτα...επισης εχει μια τρυπουλα για γρασαδορακι και τριπλασια τιμη καθως εδωσα αν θυμαμαι κανα 30αρι...
Η γραναζιερα βγηκε και σκαφτηκε οσο το νεο ρουλεμαν και αλλο τοσο κοντινε και ο αποστατης που σφινωνει στο ρουλεμαν και αφκαλιαζει τον αξονα! Θα μου πειτε οτι τα 7 mm ειναι λιγα αλλα πιστεψτε με δεν εχω φωτο να σας δειξω με τα ρουλεμαν διπλδ διπλα η διαφορα ειναι χαοτικη και το καινουργιο ηταν "ζωο" μπροστα στο παλιο...
Επισης την ιδια μερα εβγαλα το πισω γραναζι 45αρι μαμα και εβαλα ενα δοντι παραπανω....Τα συνεμπλοκ μιας και ειχαν τζογο εμειναν ωσ ειχαν αλλα μπηκε σαμπρελιτσα αναμεσα...ειναι ενα κολπακι που κραταει πολλα χιλιομετρα ακομα...
Ολα αυτα εγιναν οταν τα αλυσιδογραναζα μου ειχαν 13,000 χιλιομετρα και μεχρι τωρα στα 20.000 το πισω ειναι πολυ σταθερο και η αλυσιδα εχει χρειαστει σφιξιμο ελαχιστο έως καθολου μπορω να πω...η διαφορα ειναι μεγαλη επισης τα συνεμλοκ δεν εχουν ΚΑΘΟΛΟΥ τζογο πραγμα που σημαινει οτι κατι λειτουργει επιτελους σωστα εκει πισω....
Αυτα τα ολιγα απο εμενα καλο χειμωνα να εχουμε παιδες
Τις επομενες μερες θα κανω και εγω μια παρουσιαση του τενερε μου με ολα του τα καλλουδια!Υπομονη να εχετε να διαβασετε λοιπον ;-)