Θα σου έλεγα τίποτα τώρα χρονιάρες μέρες...δεν εννοειται τιποτα...
αλλη φορα να εισαι ξεκαθαρος...
Θα σου έλεγα τίποτα τώρα χρονιάρες μέρες...δεν εννοειται τιποτα...
αλλη φορα να εισαι ξεκαθαρος...
αρχιζω εγω...Θα σου έλεγα τίποτα τώρα χρονιάρες μέρες...
Όχι δε γλυτώνεις από τίποτα. Απλά αγοράζεις ένα πακέτο που τα περιλαμβάνει όλα με το όφελος της μηνιαίας δόσης τύπου ενοικιοστασιου.η αντελι εχει ενοικιαση αλλα και λισινγκ,εχει μονο χοντα απο μηχανακια,οποτε δια της πλαγια οδου ολα γινονται...
αν εχω καταλαβει καλα οταν κανεις λισινγκ,γλιτωνεις απο τελη,σερβις,ασφαλεια κτλπ?ή κανω λαθος?
Πέρα από την επίδραση της διάθεσης του Τ700, στις πωλήσεις συγγενικής φιλοσοφίας και τιμής μοντέλων,Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε στατιστικά απο ποιά μοντέλα έκοψε πωλήσεις. Δηλαδή το GS δεν νομίζω πώς είναι ανταγωνιστής και η σύγκριση μαζί του έχει νόημα μόνο σαν απόλυτα νούμερα και κατα βάση ψυχολογικό νόημα...
Κανονικά η απάντηση είναι όχι αλλά υπάρχουν και μερικοί αγοραστές εκεί έξω που αγοράζουν σήμα. Και το σήμα της BMW είναι ποθητό για πολλούς.Πέρα από την επίδραση της διάθεσης του Τ700, στις πωλήσεις συγγενικής φιλοσοφίας και τιμής μοντέλων,
ενδιαφέρον θα είχε η εξέταση της τυχόν επίδρασης στις τιμές μεταχειρισμένων.
Θα ανέμενα επίδραση προς τα κάτω σε F800GS, Tiger800XC, αλλά δεν....
συνεχίζουν απτόητα περί τα 10Κ... (μοντέλα 2015 και εντεύθεν).
Γεγονός που με εκπλήσει: θα δώσει κάποιος 10Κ για μτχρ μότο 2/3 ετών
και δεν θα πάρει το Τ700;;;
/ Β
Όπως είπε και ο Βαγγέλης, όλα θέμα αγοράς και ζήτησης είναι ....( και κρυφών πόθων...) δικό μου το τελευταίοΠέρα από την επίδραση της διάθεσης του Τ700, στις πωλήσεις συγγενικής φιλοσοφίας και τιμής μοντέλων,
ενδιαφέρον θα είχε η εξέταση της τυχόν επίδρασης στις τιμές μεταχειρισμένων.
Θα ανέμενα επίδραση προς τα κάτω σε F800GS, Tiger800XC, αλλά δεν....
συνεχίζουν απτόητα περί τα 10Κ... (μοντέλα 2015 και εντεύθεν).
Γεγονός που με εκπλήσει: θα δώσει κάποιος 10Κ για μτχρ μότο 2/3 ετών
και δεν θα πάρει το Τ700;;;
/ Β
Τα δυο που αναφέρεις προσφέρουν δικάβαλο ταξίδι με αξιώσεις, κάτι που το Τ700 δεν κάνει. Βέβαια εκείνα έχουν λιγότερη ικανότητα στο χώμα.Πέρα από την επίδραση της διάθεσης του Τ700, στις πωλήσεις συγγενικής φιλοσοφίας και τιμής μοντέλων,
ενδιαφέρον θα είχε η εξέταση της τυχόν επίδρασης στις τιμές μεταχειρισμένων.
Θα ανέμενα επίδραση προς τα κάτω σε F800GS, Tiger800XC, αλλά δεν....
συνεχίζουν απτόητα περί τα 10Κ... (μοντέλα 2015 και εντεύθεν).
Γεγονός που με εκπλήσει: θα δώσει κάποιος 10Κ για μτχρ μότο 2/3 ετών
και δεν θα πάρει το Τ700;;;
/ Β
Πάντως επειδή φίλος το έψαξε για να πάρει μηχανή με λισινγκ από εκεί (ο οποίος έχει αυτοκίνητο με λισινγκ) που είπε πως είναι τελείως ασύμφορο και δεν έχει καμία σχέση με του αυτοκινήτουη αντελι εχει ενοικιαση αλλα και λισινγκ,εχει μονο χοντα απο μηχανακια,οποτε δια της πλαγια οδου ολα γινονται...
αν εχω καταλαβει καλα οταν κανεις λισινγκ,γλιτωνεις απο τελη,σερβις,ασφαλεια κτλπ?ή κανω λαθος?
Και είναι απόλυτα λογικό!Πάντως επειδή φίλος το έψαξε για να πάρει μηχανή με λισινγκ από εκεί (ο οποίος έχει αυτοκίνητο με λισινγκ) που είπε πως είναι τελείως ασύμφορο και δεν έχει καμία σχέση με του αυτοκινήτου
Στάλθηκε από το KTM phoneμου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για ιδιώτες και αμάξι leasing δε συμφέρει.Για επιχειρήσεις που τα περνάνε έξοδα, λογικό.
Και η αντελι αυτό γράφει, αλλά κανείς δεν το προσέχει.
Απ'όσο ειναι τωρα.Χαμηλότερο σε σχέση με;
Τα πάντα όλα, Νίκο Ευαγγελάτο!Τι μας κρύβουν για το τενερέ Νίκο τσιαμτσικα;