Εχει ταξιδεψει κανεις φορτωμένος και με συνεπιβάτη να πει μια δυο εντυπώσεις? Αν μπορει να απαντήσει ο συνεπιβάτης ακομα καλυτερα...
Ο συνεπιβάτης το μόνο σχόλιο που έκανε είναι ότι πάλι λεφτά ξοδεύεις σε καινούργια μηχανή.
Οπότε η μόνη γνώμη διαθέσιμη που δεν περιλαμβάνει κλάψα είναι του οδηγου.
Ένα ελατήριο που σου επιτρέπει να έχεις το επιθυμητό sag για solo riding κοντά στην πιο μαλακή ρύθμιση της προφόρτισης σου δίνει το περιθωριο να το σφίξεις περισσότερο προς το σκληρό για έξτρα βάρος συνεπιβάτη, η άλλου φορτίου.
Φορτωμένος με συνεπιβάτη η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι αισθάνεσαι την μηχανή να κάθεται πιο ισορροπημένη από πριν και με καλύτερη και λίγο πιο βαριά αίσθηση του τιμονιού αφού το σκληρότερο ελατήριο πίσω την κρατάει με το βάρος κατανεμημένο πιο όμοιόμορφα μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.
Στον τομέα της άνεσης και με νορμάλ οδήγηση με συνεπιβάτη δεν καταλαβαίνεις μεγάλη διαφορά στις ανωμαλίες του δρόμου από πριν εκτός αν πηγαίνεις τάπα σε καρόδρομο.
Με λίγα λόγια εκτός αν είσαι κάτω από 75 κιλά και δεν έχεις ποτέ συνεπιβάτη η πολλά μπαγκάζια αλλαξετο με το ανάλογο σκληρότερο χωρίς δεύτερη σκέψη.
Είναι τα καλύτερα χρήματα που μπορείς να ξοδέψεις στο σύστημα της ανάρτησης συγκρινόμενα με το αποτέλεσμα.